En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ja, maar hij vind het ook lastig. Deze periode en dat dit dan ineens gebeurt... Maar goed, afwachten denk ik...
Begrijp het. De situatie maakt het er nu niet makkelijker op.

Gelukkig woont hij wel al op zichzelf.

Wat dat betreft zou ik het makkelijker hebben met TB, hij is al jaren vrijgezel, mijn echtgenoot leeft niet meer en kinderen hebben we geen van beiden. Alleen katten

Ben benieuwd hoe het bij jou gaat lopen.

X
Hoera, ik had weer een lief mailtje. Wel kort, maar ja daar begin ik inmiddels al aan te wennen, hahaha.
Ja, we zijn nu aan het smsen. Zijn allebei in de war. Hij zegt ook

Gevoel is geheel wederzijds. Dat maakt het ook zo tegenstrijdig, voelt erg goed, maar dat maakt het juist eng. Weet niet goed of ik me er open voor moet stellen, maar ben ook bang dat ik iets moois bij voorbaat al laat lopen.
Poez, hij denkt aan je, vind je de moeite waard. Liefffffff

Zou momenteel een moord doen voor een mailtje/sms van 1 woord, 1 letter. Ieder teken van leven van zijn kant.....

Vinyl, als het goed voelt dan is het nu goed. Stort je hart maar lekker uit op Poez haar 13+ wachtbankje

Het schijnt hier telkens weer goed te komen!
Ja, dat het goed voelt dat weten we allebei.

Maar of het de tijd is?

Hij zit niet alleen midden in een scheiding maar heeft onlangs ook een overlijden dichtbij meegemaakt. En dat alles maakt dat ik misschien helemaal op het verkeerde moment kom...
Begrijp het Vinyl. Het zijn voor hem allemaal situaties die extra stress meebrengen.

Hij vindt je blijkbaar leuk genoeg om met je uit te gaan.
Ja, we vinden elkaar heel leuk. Maar ja, die situaties zijn niet echt het goede moment. Maar ik kan het ook niet loslaten nu, en hij ook niet.

De tijd zal het leren. Goed dat we ver van elkaar wonen, dan kunnen we tot de 27e even goed nadenken enzo...
Oh, bij jullie ook al zo'n afstand Vinyl?

Weet je, als het goed, voelt, goed zit, dan maken de omstandigheden meestal niet zo heel erg uit. Je gaat de relatie dan vaak toch wel aan, je hebt alleen een hobbeliger start... als het goed is, als het klopt, maakt dat niet zo heel veel uit, dan deal je daar wel mee.

Heb hem toch ook nog even gebeld. Wel zo gezellig... zooo fijn om even zijn stem te horen

Sorry dat ik jullie zo lekker zit te maken, hahahaha.
Nadenken heeft weinig zin vrees ik. Op je gevoel afgaan en erop vertrouwen dat het goed komt.

Bij mij kwam Tb ook op het verkeerde moment. Geen idee of het nog goed komt. Als ik minder had nagedacht en ervan had genoten had ik nu met hem op de bank gezeten ipv op het forum!
Poez, door jou geloven we weer in de liefde
Nou ja, ik zou wel zonder na te denken er in willen duiken.

Maar ik moet ook beseffen dat het voor hem nu wel heel verwarrend is. Dit komt ook zomaar op zijn pad.

Hij zegt ook: misschien moeten we wat bravere smsjes sturen zodat we wat kunnen nadenken. Tsja....
quote:toyboygirl schreef op 14 september 2008 @ 21:28:

Poez, door jou geloven we weer in de liefde AMEN
Vinyl, mannen praten altijd rationeler als het ze te snel gaat. 't is niet anders.

Is ook moeilijk om voor een ander te bepalen of de situatie van invloed is en in hoeverre. Vind het wel vreemd als hij deze situatie als excuus gaat gebruiken.
quote:toyboygirl schreef op 14 september 2008 @ 21:39:

Vinyl, mannen praten altijd rationeler als het ze te snel gaat. 't is niet anders.

Is ook moeilijk om voor een ander te bepalen of de situatie van invloed is en in hoeverre. Vind het wel vreemd als hij deze situatie als excuus gaat gebruiken.

Nee, geen excuus. Maar hij zit gewoon in een rare situatie, scheiding, zijn pa onverwacht overleden. Kortom, dat is samen al teveel in 1 periode. En als dit dan ineens binnenkomt, kan ik me voorstellen dat het je verwart.

Of het te snel gaat voor hem weet ik niet. Er is tenslotte nog niks. Maar ontdekken dat je ineens wat voelt voor een ander kan wel heel vreemd zijn....
Sorry dat ik het zeg hoor Vinyl... maar hij klinkt alsof hij het een straf vindt dat hij wat voor iemand voelt... dat is toch alleen maar mooi meegenomen... ook al zit je in een moeilijke situatie met scheiding en overlijden... niet als iets "wat er ook nog eens bijkomt" ! Iets wat het juist kan verzachten!
Ja tuurlijk verwart het Vinyl. Het maakt alleen niet uit als je echt voor iemand wilt gaan.

Misschien dat m'n eigen voorbeeld duidelijker maakt wat ik bedoel. Zelf heb ik Tb 2 jaar geleden ontmoet op het werk. Was liefde op het eerste gezicht maar ja, ik was getrouwd. Kort daarna is mijn echtgenoot onverwachts overleden en ik dacht dat deze situatie de reden was waarom ik afstand hield van Tb. Daarna werd het telkens wat anders en zodra hij in mijn buurt kom gaat het weer mis. Volgens de regels mocht ik ook niks met hem maar bleef opdrachten aannemen totdat ik er wel klaar voor zou zijn. Nu maar in therapie gegaan.

Het is vaak iets dat in jezelf zit en niet in de situatie. Deze kan het wel lastiger maken, alleen gaan dingen die echt zijn vanzelf, Zeker met liefde.

X
Hoi meiden,

Goed om te lezen dat jullie een lekker een weekend gehad hebben! Vinyl, welkom hier, leuk dat je het zo voelt kriebelen!!!

Mijn weekend was ronduit K*T (excuse le mot). Thangboy sms'te vrijdagavond laat dat ie uit Belgie vertrokken was en of ik thuis was, en dat is het laatste dat ik van hem vernomen heb...... Heb hem uiteraard terug ge-sms't dat ik thuis was en of ie nog langs kwam, maar niks. En zaterdag niet, en vandaag ook niet! Tja, dan weet je het wel, he? Ben blijkbaar niet belangrijk, iig niet belangrijk genoeg.

Heb dus een nu even een baalavond (verder wel een leuk weekend gehad met mijn dochter overigens), dus kruip lekker mijn bed in!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Eens met Bitter en Sweet. Een nieuwe liefde kan juist heel helend werken, als je een periode veel pijn en verdriet hebt gehad. Dat is niet iets wat er bij komt, het leven zwaarder maakt.

Het kan idd verwarrend zijn dat je ondanks je verdriet in staat bent tot zulke gevoelens. Maar als het echt is, dan komt dat best goed. En Vinyl, jij bent een vrouw om van te houden. Dus laat hem maar zien wie die vrouw is zou ik zeggen!
quote:toyboygirl schreef op 14 september 2008 @ 21:28:

Poez, door jou geloven we weer in de liefde

Lief dit! Nooit gedacht dat iemand dat nog eens tegen mij zou zeggen, hahaha.
Miss Thang wat ontzettend vaag! Waarom jou smsen dat hij vertrekt om daarna niets meer van zich te laten horen?? Ik zou me zelfs zorgen maken denk ik....
Het is je gegund Poez!

Miss Thang, ik zou me ook zorgen maken.....
MissThang,

Ik ben wel de doemdenker over het algemeen, maarreh... er zal toch niks gebeurd zijn onderweg?
In 99 van de 100 gevallen is er niks aan de hand en is de man in kwestie gewoon een eikel. Maar dit vind ik echt raar, juist omdat hij smste dat hij vertrok uit België.

Miss Thang, ik zou er toch een telefoontje aan wagen. Gewoon vragen wat er nou was vrijdag. Ik ben jou niet, maar ik zou er niet op die manier bij weg kunnen lopen, dat zou me lang dwars blijven zitten denk ik.
quote:Poezewoes schreef op 14 september 2008 @ 22:10:

Eens met Bitter en Sweet. Een nieuwe liefde kan juist heel helend werken, als je een periode veel pijn en verdriet hebt gehad. Dat is niet iets wat er bij komt, het leven zwaarder maakt.

Het kan idd verwarrend zijn dat je ondanks je verdriet in staat bent tot zulke gevoelens. Maar als het echt is, dan komt dat best goed. En Vinyl, jij bent een vrouw om van te houden. Dus laat hem maar zien wie die vrouw is zou ik zeggen!

Oh ja, dat weet ie ook gelukkig. We zijn hetzelfde, denken hetzelfde, zeggen hetzelfde. Net weer een uur gebeld en we zijn ondersteboven van het feit dat we elkaars leven in zijn gerold.

Maar het blijft verwarrend.

Maar hij is ZO LIEF!!!

Zucht... als dit wat wordt zou ik echt een superbofkont zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven