Even van me afschrijven..

18-10-2018 11:21 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen. Ik heb even nood om mijn verhaal van me af te schrijven...

Ik heb anderhalf jaar een relatie gehad. Begin april, 6 maand geleden dus, heeft hij onze relatie beëindigd op het moment dat we zouden gaan samenwonen.
Onze relatie begon toen ik nog studeerde. Hij had geen werk en deed ook geen moeite werk te vinden. Hij had amper geld en heeft me dus meermaals wat gevraagd. Gaf ik hem maar hem ook gevraagd dit terug te geven. Gebeurde niet. Hij profiteerde ook van mijn thuissituatie. Hij had geen rijbewijs, ik wel. Ik was vaak zijn chauffeur. Hij wou ergens naartoe en ik moest maar rijden. Nooit voorgesteld benzine te betalen. Maar uit liefde doe je veel en ben je blind zoals ze zeggen hé.. Ook was/is hij wietverslaafd. Daar ging heel wat geld naartoe, geld dat hij niet had.
Uiteindelijk, na een vijftal maanden en veel aandringen, heeft hij werk gevonden. Het geldprobleem was hierbij wel opgelost. Maar toen kwam het probleem dat hij extra veel geld aan wiet ging hangen + aan onnodige prullen.
Tijdens onze relatie moest alles voor 90% van de tijd zijn zin zijn. Om een heel dom voorbeeld te geven : filmavond, nooit mijn keuze film. Had hij geen zin in op dat moment enzoverder. Hij kan ook geen kritiek of tips en hulp aanvaarden. Hij is 23 maar denkt de wijsheid te hebben van een 50-jarige. Iedereen binnen mijn familie en vriendenkring waren tegen onze relatie, waren tegen hem. Toch ging ik verder. Ik zag hem wel graag.
Na bijna een jaar relatie heeft hij deze beëindigd om de reden dat hij geen energie had om voor zichzelf te zorgen, laat staan een relatie te hebben. Ik heb hem toen losgelaten ook al was er nog liefde. Na een maand kwam hij terug, wou hij me terug. Ik heb hem toen een 2e kans gegeven.
Ongeveer een maand later kreeg ik plots intieme problemen. Na vele doktersbezoeken bleek ik een soa (een parasiet genaamd trichomonas) te hebben. Ik heb hem hiermee geconfronteerd. Hij beweerde dat hij niet vreemd was gegaan in de maand dat we uit elkaar waren en dat hij niet wist waar die parasiet vandaag kwam. Omdat hij bij zijn verhaal bleef geloofde ik hem. Toch was er vanaf dat moment een deuk in mijn (zelf)vertrouwen. Hij werd vaak ook boos of gefrustreerd omdat ik tekenen van wantrouw naar hem toe uitte.
Ik begon te merken dat hij meer en meer zijn gsm overal naartoe nam, lag nooit ergens bloot, hij zorgde ervoor dat ik nooit zag met wie hij stuurde. Ik ben geen wantrouwig iemand, maar als je zo hard je best doet om iets weg te steken, dan groeit dat toch ..
Uiteindelijk toch plannen gemaakt om te gaan samenwonen. Op het moment dat we al enkele appartementen samen hadden bezocht, belde hij me om te praten. Het resultaat was einde relatie (april).
Nadien ben ik te weten gekomen dat hij vlak na onze breuk (of misschien was dat wel de oorzaak van de breuk) een relatie had met iemand anders. Hier heb ik hem de afgelopen maanden dikwijls naar gevraagd. Hij beweerde dat het geen serieuze relatie was. In augustus zei hij dat hun relatie ten einde was. Hij stuurde me hele dagen door, ook via snapchat en de bijhorende foto's. Eind september ben ik bij hem langs gegaan omdat hij wou praten. Van het ene kwam toen het andere. Ik had echter al snel door dat hij toch nog een relatie met datzelfde meisje had. Hem hiermee geconfronteerd en opnieuw was niets ervan aan.
Nu heeft hij een foto online geplaatst over dat meisje. "My love". Hij heeft dus zowel mij bedrogen (soa) als haar maar blijft hypocriet, liegen en manipuleren. Dit is geen liefde in mijn ogen maar opnieuw gebruiken.
Ik vraag me vaak af waarom ik al die maanden nog geprobeerd heb onze relatie te redden en zo veel pijn heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Fijn, dat je van hem af bent.
Ik zou de vlag uitsteken dat je van hem af bent en er geen traan meer aan verspillen.
Alle reacties Link kopieren
Te beroerd om te werken en verslaafd aan wiet. Waarom ben je ooit een relatie met hem begonnen?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik heel blij moet zijn dat het voorbij is. Toch blijft het een pijnlijk gevoel. Ik voel me minderwaardig en niet goed genoeg omdat hij toch altijd voor iemand anders kiest.. Maar dat is waarschijnlijk hoe hij is, geen lange vaste relatie kunnen hebben met iemand en steeds bedriegen en liegen.
Ik vind het ook gewoon niet leuk voor haar. Hij heeft haar ook bedrogen met mij en doet er nu alles aan om haar gerust te stellen dat hij 100% voor haar gaat. Ik weet dat ik hem en de situatie los moet laten en hem en zijn "vriendin" alle geluk moet toewensen, maar het is moeilijk ...
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
18-10-2018 11:32
Te beroerd om te werken en verslaafd aan wiet. Waarom ben je ooit een relatie met hem begonnen?
Het is op dat anderhalf jaar dat hij werkt al zijn 2e werk. Op zijn 1e werk is hij ontslaan. Volgens hem niet zijn fout, maar zo is hij, zijn fouten niet toegeven... Maar je wordt niet zomaar ontslaan he ;)
Alle reacties Link kopieren
Borduurdertje schreef:
18-10-2018 11:33

Ik vind het ook gewoon niet leuk voor haar. Hij heeft haar ook bedrogen met mij en doet er nu alles aan om haar gerust te stellen dat hij 100% voor haar gaat. Ik weet dat ik hem en de situatie los moet laten en hem en zijn "vriendin" alle geluk moet toewensen, maar het is moeilijk ...
Hoe komt het, dat jij dat weet en, nog belangrijker, waarom wil jij dat weten?
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
18-10-2018 11:43
Hoe komt het, dat jij dat weet en, nog belangrijker, waarom wil jij dat weten?
In zijn appartement zag ik tekenen van haar. En social media is openbaar, is niet moeilijk te vinden. Ik weet dat ik mezelf kwel met dit op te zoeken. Maar wou hem in de eerste plaats ook betrappen op zijn leugens
Alle reacties Link kopieren
Borduurdertje schreef:
18-10-2018 11:33
Ik weet dat ik heel blij moet zijn dat het voorbij is. Toch blijft het een pijnlijk gevoel. Ik voel me minderwaardig en niet goed genoeg omdat hij toch altijd voor iemand anders kiest.. Maar dat is waarschijnlijk hoe hij is, geen lange vaste relatie kunnen hebben met iemand en steeds bedriegen en liegen.
Ik vind het ook gewoon niet leuk voor haar. Hij heeft haar ook bedrogen met mij en doet er nu alles aan om haar gerust te stellen dat hij 100% voor haar gaat. Ik weet dat ik hem en de situatie los moet laten en hem en zijn "vriendin" alle geluk moet toewensen, maar het is moeilijk ...

Een relatiebreuk is iets pijnlijks. Uiteraard is dat moeilijk.
Dat heeft tijd nodig.

Maar je minderwaardig en niet goed genoeg voelen, lijkt me niet nodig.
Als ik het zo lees, is hij de flapdrol in dit verhaal; niet jij.
Achteraf was deze jongen van jou misschien ook niet de verstandigste keuze; maar met een roze bril op doen we allemaal rare dingen...
Hopelijk kun je dit over een tijdje zien als een ervaring waarvan je geleerd hebt.

En probeer tot die tijd wat andere dingen te ondernemen, zodat je gedachten op wat anders kunt zetten; ga bijvoorbeeld wat dingen doen met vriendinnen ofzo.
anoniem_373704 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 11:48
0.16% gewijzigd
vreemdgaan terwijl je uit elkaar bent? knap..

Eind september wel veilig gedaan hoop ik? En waarom neem je uberhaupt iemand terug zonder dat er iets is veranderd?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof TO bij de eerste de beste glimp van aandacht weer terug is bij die vent en helemaal niks geleerd heeft.
Alle reacties Link kopieren
Zijn nieuwe vriendin moet je juist 'succes en sterkte' wensen....en hopelijk is zij ook al bij de dokter geweest?

Dit is één groot drama joh! Heb je niet al genoeg dingen in je leven waar je je zorgen over kunt maken dat je al zijn drama erbij wil?

Er zijn zojuist een heleboel problemen van je schouders gevallen. Geniet daarvan!
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Borduurdertje schreef:
18-10-2018 11:33
Ik weet dat ik heel blij moet zijn dat het voorbij is. Toch blijft het een pijnlijk gevoel. Ik voel me minderwaardig en niet goed genoeg omdat hij toch altijd voor iemand anders kiest.. Maar dat is waarschijnlijk hoe hij is, geen lange vaste relatie kunnen hebben met iemand en steeds bedriegen en liegen.
Ik vind het ook gewoon niet leuk voor haar. Hij heeft haar ook bedrogen met mij en doet er nu alles aan om haar gerust te stellen dat hij 100% voor haar gaat. Ik weet dat ik hem en de situatie los moet laten en hem en zijn "vriendin" alle geluk moet toewensen, maar het is moeilijk ...
Volgens mij mag je blij zijn dat je er vanaf bent. Maar laat het dan echt zijn leven zijn en denk daar niet over na. Dus telkens als je daaraan denkt, afleiding zoeken.
En misschien aan je zelfbeeld gaan werken?
karin6789 schreef:
18-10-2018 11:24
Fijn, dat je van hem af bent.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Borduurdertje schreef:
18-10-2018 11:34
Het is op dat anderhalf jaar dat hij werkt al zijn 2e werk. Op zijn 1e werk is hij ontslaan. Volgens hem niet zijn fout, maar zo is hij, zijn fouten niet toegeven... Maar je wordt niet zomaar ontslaan he ;)
Ontslagen.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Kon het niet laten. ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me ook af waarom je er zolang mee door bent gegaan en je zo hebt laten misbruiken....
Maar wat een feest dat je van de sukkel verlost bent!

Deze man is je verdriet echt niet waard.
Grijp jezelf bij elkaar en vraag je af waar je zelf gelukkig van wordt en begin vandaag opnieuw met leven.
Alle reacties Link kopieren
En wat fijn dat hij niet voor je 'gekozen' heeft.
Je moet echt blij zijn dat hij de keuze heeft gemaakt anders was je er nog langer in blijven geloven.

Je verdient echt beter
Zie deze relatie maar als een leermoment. Verliefdheid heb je niet in de hand maar je ogen openhouden wel. Het is een dure leerschool geweest maar jullie zullen ook wel leuke momenten hebben gehad. Laat het hierbij en lach om de shit, dat is eigenlijk het enige wat je hier kunt doen. Lach om jouw eigen domme dingen en lach om die droplul.Je weet nu tenminste wat je niet moet doen in het vervolg.
Ga verder en heb veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Eind september ben ik bij hem langs gegaan omdat hij wou praten. Van het ene kwam toen het andere. Ik had echter al snel door dat hij toch nog een relatie met datzelfde meisje had.

Ben je daar nou echt blij mee?
Alle reacties Link kopieren
Idd wees blij dat je nu van hem af bent!

Vanaf het begin van jullie relatie maakt hij misbruik van je. Je geeft hem een 2de kans en ook die verspeelt hij door leugens en bedrog. En alsnog trap je nogmaals in z'n leugens.

Laat hem gaan, hij is het niet waard!!

Het zal moeilijk zijn en heeft tijd nodig maar uiteindelijk zal je beseffen dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Sterkte
Iedereen roept vooral het goed is dat het uit is (en terecht) maar hier houdt het natuurlijk niet op voor TS. Zij kan beter even goed bij zichzelf te rade gaan waarom ze zichzelf niet beter gunt dan dit.
vivautrecht85 schreef:
18-10-2018 12:11
Iedereen roept vooral het goed is dat het uit is (en terecht) maar hier houdt het natuurlijk niet op voor TS. Zij kan beter even goed bij zichzelf te rade gaan waarom ze zichzelf niet beter gunt dan dit.
Yup.
Blijkbaar houd ze van drama.

Of niet genoeg van zichzelf.

Of haar ouders hebben haar niet geleerd wat een goede relatie is en weet ze niet beter.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
18-10-2018 12:11
Iedereen roept vooral het goed is dat het uit is (en terecht) maar hier houdt het natuurlijk niet op voor TS. Zij kan beter even goed bij zichzelf te rade gaan waarom ze zichzelf niet beter gunt dan dit.
Eens. Daarom gaf ik de tip aan zelfbeeld werken.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt geen sex met een ander gehad. Toch heb je een SOA opgelopen. Op dat moment zou ik een einde aan de relatie hebben gemaakt. Want hij liegt en zadelt jou -nog erger- met een gezondheidsprobleem op.

Wees blij dat je van hem af bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven