Ex-date stuurt opeens weer een bericht

16-11-2019 15:58 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het even van me afschrijven.. een jaar geleden heb ik een paar keer afgesproken met een man. Ik vond hem al snel heel leuk. Echt een type waar ik verliefd op kan worden. Maar hij kwam na een paar keer minder geïnteresseerd over en wilde alleen scharrelen. Ik had wel eens voorgesteld om wat leuks te gaan doen, maar hij vond het juist prima zo.

Nou hij merkte dus waarschijnlijk wel dat ik gewoon ook normale dates wilde. En ik had er geen zin meer in om het op zijn manier te doen dus we hebben na een afspraak allebei niks meer naar elkaar gestuurd.

Nu, een jaar later, appte hij weer. Hoe het met me ging. Later ook gebeld dus even weer helemaal bijgepraat enz. Nu merk ik dat het me meer doet dan ik had gedacht, want ik vind hem nog steeds erg leuk. En denk ook dat er veel meer in zit in hem dan hij had laten zien. Vond het al knap genoeg dat ik het maar gelaten heb.

De kans zit er natuurlijk in dat hij gaat vragen om af te spreken binnenkort. Ik wil dat wel maar niet op zijn manier zoals het eerst ging. Ik wil leuke dates enz. Hebben jullie dit wel eens gehad? En wat hebben jullie toen gedaan/gezegd? Volgens mij heeft iedereen wel zo'n persoon waar je een zwak voor hebt. En tjonge, ik had liever gehad dat ie niks gestuurd had..
Die wil alleen polsen of ie je nog kan neuken.
Alle reacties Link kopieren
Die wil alleen seks. Zoek een andere vent, waarvan je weet dat hij een relatie wil en geen scharrel.
Alle reacties Link kopieren
Die heeft jeuk.
¡Apagando las luces!
Blokken.
Stel een date voor met 0 potentieel om in bed te belanden. Uitgebreide brunch-afspraak oid.

Win-win, zegt hij nee dan weet je dat bovenstaande dames gelijk hebben, zegt hij ja dan zit er allicht toch meer in ;-)
Gatekeeper* schreef:
16-11-2019 15:59
Die wil alleen polsen of ie je nog kan neuken.
Dit!
NeukJeuk. En hij denkt dat jij wel overstag gaat.
Waar niks mis mee is als jij ook gewoon wat jeuk hebt. Maar meer is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je niet hetzelfde wil dan heeft contact vaak niet zoveel zin.
chesta schreef:
16-11-2019 16:04
Stel een date voor met 0 potentieel om in bed te belanden. Uitgebreide brunch-afspraak oid.

Win-win, zegt hij nee dan weet je dat bovenstaande dames gelijk hebben, zegt hij ja dan zit er allicht toch meer in ;-)
Want na die lunch kan je niet naar je eigen huis, in de auto, de steeg en bij hem thuis of hotel even neuken?
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
16-11-2019 15:59
Die wil alleen polsen of ie je nog kan neuken.

Dit !

Zal wel uit zijn met zijn vriendin en staat droog. Moet zijn lijst bekijken om te kijken of hij zijn kwakie kan lozen want het zit hem in de weg.
05-2019 wijzigde dit bericht op 16-11-2019 16:38
35.94% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat gewoon zijn app lijst af op zoek naar een neukie, en daar was jouw nummer...
Alle reacties Link kopieren
chesta schreef:
16-11-2019 16:04
Stel een date voor met 0 potentieel om in bed te belanden. Uitgebreide brunch-afspraak oid.

Win-win, zegt hij nee dan weet je dat bovenstaande dames gelijk hebben, zegt hij ja dan zit er allicht toch meer in ;-)
Wat een onzin zeg. Ook al zeg je 0 kans op seks dan wacht hij wel tot een andere keer hij je wel kan neuken. Pakt je een paar keer en dan is zijn doel bereikt.
En daarna als hij je in bed heeft gekregen is de lol er van af en mag je alsnog uit beeld verdwijnen.
Blijf in jezelf geloven !
05-2019 schreef:
16-11-2019 16:35
Wat een onzin zeg. Ook al zeg je 0 kans op seks dan wacht hij wel tot een andere keer hij je wel kan neuken. Pakt je een paar keer en dan is zijn doel bereikt.
En daarna als hij je in bed heeft gekregen is de lol er van af en mag je alsnog uit beeld verdwijnen.
Wat een cynische blik op de man.

Waarom zou desbetreffende man inmiddels niet openstaand voor serieus daten? Daar kom je alleen maar achter wanneer je 't voorstelt ;-)
Paperclipping! Heb ik hier geleerd :)
Lucifer2018 schreef:
16-11-2019 16:23
Want na die lunch kan je niet naar je eigen huis, in de auto, de steeg en bij hem thuis of hotel even neuken?
Heel veel eten
Benen niet ontharen
Bridget Jones granny pants
Of ga als date kijken hoe kalfjes geboren worden of zo

Maar serieus TO, zeg hem gewoon dat je een echte date wil of anders niks en luister dan naar zijn antwoord
Murrmurr schreef:
16-11-2019 17:14
Heel veel eten
Benen niet ontharen
Bridget Jones granny pants
Of ga als date kijken hoe kalfjes geboren worden of zo


Maar serieus TO, zeg hem gewoon dat je een echte date wil of anders niks en luister dan naar zijn antwoord
:-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Als hij belt om af te spreken alleen akkoord gaan als het een leuk uitje beloofd te worden. Je mag er best een beetje van genieten maar een beetje je hart beschermen en er niet teveel van verwachten.

Of je begint er niet aan, lekker rustig maar weinig avontuur.
Mijn ervaring is dat betreffende man er nog hetzelfde instaat als jaar terug.

Als ik dan, wat ervaringen rijker, aangaf dat ik nog steeds niet alleen seks wilde was de interesse verrassend snel over.

Paar opties.
Voor jou ook prima, alleen seks of je vraagt het hem, of je gaat afspreken en merkt het dan wel.
Alle reacties Link kopieren
benmamma schreef:
16-11-2019 17:57
Mijn ervaring is dat betreffende man er nog hetzelfde instaat als jaar terug.
+ 100 waarom gebruik je je tijd niet om iemand te zoeken die hetzelfde wil als jij?
Veel ex-dates laten vaak nog eens iets horen. Ook nog na een jaar. Als ze destijds niets anders in je zagen als leul voor de neuk, is dat niet veranderd.
Hij zal ook nu geen moeite doen. Meestal krijg je de vraag hoe het gaat, om daarna meteen zsm te willen afspreken ( thuis).
Niet op reageren dus tenzij jij ook een seksdate wil.
En de laatste maanden van het jaar staan altijd garant voor dit soort appjes. Elk jaar weer wat ex-dates die appen.
Alle reacties Link kopieren
Die man heeft niets hangende en gaat gewoon zijn contacten eens af om te zien wie er toehapt. Gebeurt vaak.
En met zoiets reageer ik ook: wat is er jongen? Verveel jij je? Niets beter op het oog?
Gatekeeper* schreef:
16-11-2019 15:59
Die wil alleen polsen of ie je nog kan neuken.
Alle reacties Link kopieren
Wat is paperclipping?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven