Ex drukt zijn Tinder in mijn gezicht

12-06-2019 20:13 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is nu net een maand uit met mijn ex, waar ik 2 jaar lang een relatie mee had. We hielden veel van elkaar maar het werkte niet meer tussen ons. Nu kwam ik erachter dat hij tinder heeft. Wat niet erg is, hij mag doen en laten wat hij wil, we hebben geen relatie meer. Maar hij probeert het niet eens te verbergen voor me, wat me pijn doet omdat de wond nog vers is voor mij en ik nog steeds veel van hem hou. Kan ik hier iets van zeggen tegen hem, of zou dat raar zijn omdat we geen relatie meer hebben?
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
12-06-2019 20:23
Waarom zit jij nog met je ex in een groepsapp?

Of zou het kunnen dat jij het expres doet om je duidelijk te maken dat hij er echt klaar mee is? Zoek je nog te vaak contact met hem?
nee het contact is zeer weinig, laatste keer dat we iets zeiden tegen elkaar was 2 weken geleden.

ik blijf nog in die groepsapp omdat het mijn vrienden zijn die er ook in zitten, ja misschien moet ik er eigenlijk wel uitgaan, beetje dom van mezelf maar sinds 3 weken terug had hij bijna geen woord in die groepsapp gezegd dus ik had er ook weinig last van
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
12-06-2019 20:24
Waarom zit jij in een groepsapp met je ex?

Ik zou trouwens een screenshot toesturen aan die meisjes. Ik zou het namelijk niet waarderen als ik een profiel had dat werd besproken in een groepsapp.
als ik wist hoe dat kon zou ik het doen, vind het zelf ook niet echt gepast
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
12-06-2019 20:24
Dan kun je toch in de groepsapp zeggen dat zijn gedrag in de groep het jou heel moeilijk maakt en dat je uit zelfbescherming uit de groep gaat. Het zijn je vrienden, die snappen dat wel.
denk dat dat een goed idee is, dank je wel :')
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker uit die groeps app gaan, en ons vertellen hoe je jonger wordt, dan komt t allemaal goed.
Als het ook jouw vrienden in die app zijn en je wilt er wel in blijven zou ik als ik jou was toch ex een berichtje sturen dat hij niet echt smaakvol bezig is.
Zegt niemand van die vrienden er dan wat van?
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
12-06-2019 20:15
Je kwam erachter omdat je er zelf op zit?
En iets in iemands gezicht drukken is nog heel wat anders dan je pagina niet afschermen. Jij volgt hem, en daar moet je mee ophouden want dan kom je dingen tegen die je niet wil weten.
Zo werken die dingen.
nee zo kwam ik er niet achter, en ik volg hem niet dit gebeurde op whatsapp. ik heb hem ontvolgt op alle social media want ik wil niet weten wat hij allemaal uitspookt.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
12-06-2019 20:24
Waarom zit jij in een groepsapp met je ex?

Ik zou trouwens een screenshot toesturen aan die meisjes. Ik zou het namelijk niet waarderen als ik een profiel had dat werd besproken in een groepsapp.
En dan? Die meisjes zetten hun foto's op een openbaar medium.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
12-06-2019 20:28
Als het ook jouw vrienden in die app zijn en je wilt er wel in blijven zou ik als ik jou was toch ex een berichtje sturen dat hij niet echt smaakvol bezig is.
Zegt niemand van die vrienden er dan wat van?
nou ze zeggen wel "dit kan eigenlijk niet he haha" maar dan maakt hij er een grapje over en dan gaat hij gewoon door
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
12-06-2019 20:28
Gewoon lekker uit die groeps app gaan, en ons vertellen hoe je jonger wordt, dan komt t allemaal goed.
doe ik, en ik wordt jonger door te liegen omdat ik niet wil dat mensen erachter komen wie ik ben. zo simpel is het! ;)
zoutjesmix schreef:
12-06-2019 20:30
nou ze zeggen wel "dit kan eigenlijk niet he haha" maar dan maakt hij er een grapje over en dan gaat hij gewoon door

Slappe hap. Zowel die vrienden als je ex.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
12-06-2019 20:31
Slappe hap. Zowel die vrienden als je ex.
ja.. ik denk dat ik maar uit die groepsapp ga
Alle reacties Link kopieren
Nah, hij probeert je jaloers te maken denk ik.
En door uit die groepsapp te gaan heeft hij zijn zin. Zou ik dus echt niet doen! Kan je hem niet blokkeren zodat je zijn berichten niet meer kan zien?
Alle reacties Link kopieren
Hij doet in elk geval niet 'stiekem'. En mag doen wat hij wil met zijn nieuw verworven vrijgezellenstatus. Daar heb jij namelijk helemaal niets meer van te vinden. Het klinkt alsof je hoopte dat hij zich miserabel in foetushouding neerstortte en uitschreeuwde hoe erg hij je mist.
Als je tot voor kort nauwelijks een woord wisselde in die groepsapp dan stap je daar toch gewoon uit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ach het is een dikke klootzak die nul komma nul respect voor jou heeft. Hou de eer aan jezelf. Laat hem. Stap uit de groeps app en ga je eigen gang. Je verdient wel beter hoor. Echt waar.
zoutjesmix schreef:
12-06-2019 20:30
nou ze zeggen wel "dit kan eigenlijk niet he haha" maar dan maakt hij er een grapje over en dan gaat hij gewoon door
Leuke vrienden. Als ze je een beetje kennen, kunnen ze toch weten dat het jou raakt? Of dat in ieder geval even normaal bij je peilen en niet een halfslachtig grapje ervan maken?
wat een sneue zieligerd die ex zeg, beetje screenshots van profielen van meiden publiekelijk bespreken in de groepsapp waar je ex ook in zit.. sneuer kan niet
Alle reacties Link kopieren
zoutjesmix schreef:
12-06-2019 20:23
een groepsapp met onze gemeenschappelijke vrienden die ik voor hem kende

En daar zet je tinder profielen in? Waarom? Om ze te laten keuren door die groep? Vreemd!
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
12-06-2019 20:49
En daar zet je tinder profielen in? Waarom? Om ze te laten keuren door die groep? Vreemd!
Dat doet zij niet.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
12-06-2019 20:48
Leuke vrienden. Als ze je een beetje kennen, kunnen ze toch weten dat het jou raakt? Of dat in ieder geval even normaal bij je peilen en niet een halfslachtig grapje ervan maken?
Je weet niet wat ze achter gesloten deuren tegen hem hebben gezegd.
Very__Cherry schreef:
12-06-2019 20:15
Je kwam erachter omdat je er zelf op zit?
En iets in iemands gezicht drukken is nog heel wat anders dan je pagina niet afschermen. Jij volgt hem, en daar moet je mee ophouden want dan kom je dingen tegen die je niet wil weten.
Zo werken die dingen.
Je kunt iemand niet volgen op Tinder en ook je pagina niet afschermen. TO kan dit alleen maar weten als ze zelf ook al na een maand op Tinder de zwarte pot loopt uit te hangen
Oh veel mosterd sorry
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
12-06-2019 20:55
Je kunt iemand niet volgen op Tinder en ook je pagina niet afschermen. TO kan dit alleen maar weten als ze zelf ook al na een maand op Tinder de zwarte pot loopt uit te hangen
Lees anders het topic effe voordat je onzin uitkraamt.
Wat een sneu neus die ex. Kan je niet gewoon in die groepsapp zeggen dat je niet op zijn nieuwe avontuurtjes zit te wachten? Anders uit de app gaan idd.
Wat kinderachtig van je vriend zeg. Lijkt mij een manier om (negatieve) aandacht van jou te trekken, want kan me niet voorstellen waarom je dit anders zou doen.
zoutjesmix schreef:
12-06-2019 20:27
als ik wist hoe dat kon zou ik het doen, vind het zelf ook niet echt gepast
Belachelijk idee 'Ha ik ben de ex van een match van je en ik zit nog met hem in een groepsapp, weet je wel dat hij je foto gedeeld heeft?' Niet mee bemoeien, eer aan jezelf houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven