Ex gebruikt cocaïne tijdens zorg kind

17-10-2018 19:40 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, helaas heeft mijn 9 jarige dochter haar vader (mijn ex man) afgelopen zaterdag betrapt op cocaine gebruik voor de tweede keer.. Dit keer was ik bij hem op visite en hij ging opeens naar boven. Mijn dochter achtervolgde hem, zag hem gebruiken en waarschuwde mij. Toen hij weer beneden was, ben ik met een smoes met mijn dochter naar boven gegaan en heb de badkamer kort doorzocht. Daar vond ik al snel in de wasmand een blik vol met zakjes coke. We hebben hem hiermee geconfronteerd en heb mijn dochter mee naar huis genomen (ik ben gescheiden, we hebben co ouderschap, het was zijn weekend). Ik eis nu van hem dat hij zich laat behandelen en anders het gevolgen heeft voor het co ouderschap. We zijn er kapot van. Hoe zouden jullie handelen in deze situatie??
Wat goed dat je je dochter ingezet hebt zeg.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet een 9-jarige hoe (het gebruiken van) cocaïne eruit ziet?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
17-10-2018 19:41
Wat goed dat je je dochter ingezet hebt zeg.
Waar lees jij dat?
Because schreef:
17-10-2018 19:42
Waar lees jij dat?
Kind vader laten achtervolgen.
Met kind samen naar boven gaan om de badkamer te doorzoeken.
Maartje2016 schreef:
17-10-2018 19:41
Hoe weet een 9-jarige hoe (het gebruiken van) cocaïne eruit ziet?
Exact
Alle reacties Link kopieren
En waarom precies volgde jullie dochter hem? Terwijl jij op bezoek was (beneden)
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Nemaìn’ schreef:
17-10-2018 19:43
Kind vader laten achtervolgen.
Met kind samen naar boven gaan om de badkamer te doorzoeken.
Hem samen geconfronteerd hebben.
En WE zijn er echt kapot van.

Beetje triest TO, zowel jij als je ex.. Sneu voor dochter.
Alle reacties Link kopieren
Wat een slechte plek om je coke te verstoppen trouwens, in de badkamer die door iedereen gebruikt wordt.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter kende het van televisie. Ze heeft hem in juli jl. ook al zien gebruiken in de keuken. Ik was daar niet bij en had dus geen bewijs. Nu vertrouwde ze hem weer niet en is hem achtervolgt naar boven..
Alle reacties Link kopieren
Toen ik het blik vond, zaten er witte envelopjes met cocaine in
Ik zou jeugdzorg bellen. Hopelijk hebben zij een goede veilige plek voor je dochter om op te groeien. Jullie klinken allebei niet als de hoofdprijs voor dit meiske.
MG2009 schreef:
17-10-2018 19:47
Mijn dochter kende het van televisie. Ze heeft hem in juli jl. ook al zien gebruiken in de keuken. Ik was daar niet bij en had dus geen bewijs. Nu vertrouwde ze hem weer niet en is hem achtervolgt naar boven..
En jij laat dat gebeuren? Koekoek.
Alle reacties Link kopieren
Zorgt hij niet goed voor jullie dochter?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
MG2009 schreef:
17-10-2018 19:48
Toen ik het blik vond, zaten er witte envelopjes met cocaine in
Waarom zou hij dat in een wasmand in zijn eigen huis verstoppen?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
17-10-2018 19:43
Kind vader laten achtervolgen.
Met kind samen naar boven gaan om de badkamer te doorzoeken.
Ik lees nergens "laten"
En kind rende waarschijnlijk achter moeder aan omdat zij het gezien had en het moeder wilde laten zien?

Ik vind het zo naar dat je met zo'n one-liner iemand de hoek in wil drukken. Steun geven is veel aardiger.
Alle reacties Link kopieren
de 2de keer :nope:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
MG2009 schreef:
17-10-2018 19:47
Mijn dochter kende het van televisie. Ze heeft hem in juli jl. ook al zien gebruiken in de keuken. Ik was daar niet bij en had dus geen bewijs. Nu vertrouwde ze hem weer niet en is hem achtervolgt naar boven..
Wie heeft dat in haar hoofd geprent?
anoniem_370120 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 19:52
7.41% gewijzigd
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Klopt Because, ze had het gezien en heeft me gewaarschuwd
Because schreef:
17-10-2018 19:50
Ik lees nergens "laten"
En kind rende waarschijnlijk achter moeder aan omdat zij het gezien had en het moeder wilde laten zien?

Ik vind het zo naar dat je met zo'n one-liner iemand de hoek in wil drukken. Steun geven is veel aardiger.
Vader gaat naar boven en het kind gaat er achteraan omdat ze het niet vertrouwd.
Hm hm.
Alle reacties Link kopieren
MG2009 schreef:
17-10-2018 19:47
Mijn dochter kende het van televisie. Ze heeft hem in juli jl. ook al zien gebruiken in de keuken. Ik was daar niet bij en had dus geen bewijs. Nu vertrouwde ze hem weer niet en is hem achtervolgt naar boven..
In welke tekenfilm komt dat dan voorbij?
Alle reacties Link kopieren
Dus jij gaat gezellig bij je ex op visite en dan zeg jij oh dochter heeft jou net zien gebruiken dus ik neem haar weer mee naar huis.

En dan zegt je ex. Oké MG2009 dat was best dom van mij.. Ik kan ook eigenlijk niet voor een kind zorgen dus neem haar maar weer mee?

En dan zegt je dochter doei papa ik vind het helemaal niet erg om je het weekend niet te zien?
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
17-10-2018 19:50
Ik lees nergens "laten"
En kind rende waarschijnlijk achter moeder aan omdat zij het gezien had en het moeder wilde laten zien?

Ik vind het zo naar dat je met zo'n one-liner iemand de hoek in wil drukken. Steun geven is veel aardiger.
:bonk:
Gesteld dat dit echt is ...

Veilig Thuis bellen voor advies?

Maar ik vrees dat zolang ie alleen thuis gebruikt, niet compleet ape-stoned op straat rondloopt (met kind erbij) en ze hem niet die hard kunnen betrappen ze weinig kunnen doen.

Wat stelt ie zelf voor?
Ziet ie het zelf wel zitten om kind in co-ouderschap te hebben?
Alle reacties Link kopieren
Kunnen ze hem niet onverwacht testen op cocaine gebruik zodat je bewijs hebt voor Veilig thuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven