Ex man heeft gevochten met vriendin in bijzijn kind.

30-05-2020 17:54 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben ongeveer 6 jaar geleden gescheiden van mijn ex man, daarna hebben we het nog 2 jaar semi geprobeerd. We hebben een zoon van 9, en omgangsregeling ( week om week). Mijn ex is eind van het jaar 58, en ik ben een stuk jonger ( midden 30). Inmiddels heeft mijn ex al ongeveer 2 of 3 jaar een relatie met een vrouw van 23 jaar. We wonen bij elkaar in de buurt, maar het contact tussen ons is slecht omdat hij manipulatief en dominant is, zijn wil is wet. Ik heb geen relatie.

Nu hoorde ik al een paar keer, van mijn ex zelf en zoontje dat ze uit elkaar waren, en daarna weer bij elkaar terug. Ze wonen trouwens niet samen, soms gaat ze terug naar haar ouders voor een periode( ze woont nog thuis). Ik heb een keer een sms van haar ontvangen ( dat ik haar man met rust moet laten, en een wanhopige h*er ben.( ze zijn niet getrouwd) Ook heeft ze het een keer uitgemaakt met mijn ex, omdat ze hem liet weten of alle contact met mij verbreken, of ze is weg. We hebben puur zakelijk contact en er zijn absoluut geen gevoelens meer in het spel.

Nu hoorde ik vandaag van mn zoon, dat de laatste keer dat hij bij zijn vader was, mn ex met zijn vriendin “ gevochten” heeft. Ze had de huissleutels verstopt, en weigerde deze te geven aan mijn ex, alleen als ze haar verlovingsring terug zou krijgen. Hij heeft haar opgetild en gedreigd buiten te zetten, hierop gaf zij hem stompen en schopte hem. vervolgens een rolex van hem meegnomen zonder toestemming
Ik ben hier erg van geschrokken

Nu heb ik gezworen dat ik niks zou zeggen, en ik wil zijn vertrouwen niet schaden. Maar wil ook niet dat hij in een gewelddadige thuissituatie zit. De vader bespreekt zijn dating leven met mn zoon, en heeft gezegd naast zijn vriendin een nieuw persoon ook te daten.

Wat zouden Julie doen?
anoniem_398497 wijzigde dit bericht op 30-05-2020 19:17
0.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een tokkies. Ik zou een gesprek onder vier ogen met je ex voeren en heel algemeen zeggen dat je niet wilt dat jullie zoon bij zijn datingleven en relatiestress wordt betrokken. Zo kun je het aanspreken zonder dat je je zoon verklikt.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Wat ik zou doen? Ik zou eerst even heel hard lachen dat je ex een vriendinnetje heeft die zijn dochter had kunnen zijn. En dat elke keer als je hem ziet als eerste doen.
Hoe oud is je zoontje?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je ex vragen waarom hij met zijn kleinkind heeft gevochten...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
30-05-2020 18:30
Ik zou je ex vragen waarom hij met zijn kleinkind heeft gevochten...
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Wat een idioten.
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat hij geestelijk ook 56 is? Heet hij Peter Jan Rens?

Ik zou je zoon zeggen dat als hij zich onveilig voelt, hij je mag bellen en dan kom je hem halen. En vooral je niet bemoeien met dit drama.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Jezus.
Zelf vind ik Rolexen maar stijlloze horloges. Voor mensen die 'klokkies' zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
30-05-2020 18:24
Wat een tokkies. Ik zou een gesprek onder vier ogen met je ex voeren en heel algemeen zeggen dat je niet wilt dat jullie zoon bij zijn datingleven en relatiestress wordt betrokken. Zo kun je het aanspreken zonder dat je je zoon verklikt.
Dat is een goeie, we spreken weinig af dus zou ik het kunnen appen?
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
30-05-2020 18:29
Wat ik zou doen? Ik zou eerst even heel hard lachen dat je ex een vriendinnetje heeft die zijn dochter had kunnen zijn. En dat elke keer als je hem ziet als eerste doen.
Ik vind het ook heel bizar. Maar het gaat haar overduidelijk om de knaken.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
30-05-2020 18:29
Hoe oud is je zoontje?
9, dat staat ook in de OP
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
30-05-2020 18:35
Weet je zeker dat hij geestelijk ook 56 is? Heet hij Peter Jan Rens?

Ik zou je zoon zeggen dat als hij zich onveilig voelt, hij je mag bellen en dan kom je hem halen. En vooral je niet bemoeien met dit drama.
Het is zeer zeker Peter Jan niet, hij valt op meisjes omdat die makkelijk te manipuleren zijn, en hij vind vrouwen boven de 30 niet aantrekkelijk denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Veilig Thuis bellen.

Dat ex met zijn dochter in bed ligt is 1 zaak.
Dat hij blijkbaar met elke vrouw sores heeft en een knipperlicht-relatie is ook 1 zaak.

Maar dat hij en zijn huidige vlam / dochter elkaar ineen beginnen te knokken in 't bijzijn van een kind - het zijne dan nog wel - is een andere zaak.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Jezus inderdaad.

Prima als zij elkaar de tent uit willen vechten, maak elkaar af, helemaal prima MAAR NIET als je zoon daar is. En als je zoon dan nog een keer meldt dat ze zich zo gedragen zou ik aangeven dat zoon alleen nog maar komt is dat meisje weer bij haar papa en mama is.
Doe ff normaal, die man is bijna 60, date in verhouding een kleuter en gaat hij je zoon even blootstellen aan geweld in huis. Topvent.

O en veilig thuis bellen inderdaad.
anoniem_182272 wijzigde dit bericht op 30-05-2020 18:49
4.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
pommes schreef:
30-05-2020 18:45
Het is zeer zeker Peter Jan niet, hij valt op meisjes omdat die makkelijk te manipuleren zijn, en hij vind vrouwen boven de 30 niet aantrekkelijk denk ik.
Sorry dat ik het zeg, maar die dame van 23 die dan nou zijn vlam is, is dan toch ook bepaald geestelijk beperkt als ze blijft hangen in een vechtrelatie met haar "opa".
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
30-05-2020 18:46
Ik zou Veilig Thuis bellen.

Dat ex met zijn dochter in bed ligt is 1 zaak.
Dat hij blijkbaar met elke vrouw sores heeft en een knipperlicht-relatie is ook 1 zaak.

Maar dat hij en zijn huidige vlam / dochter elkaar ineen beginnen te knokken in 't bijzijn van een kind - het zijne dan nog wel - is een andere zaak.
Ik kan alleen niks bewijzen, en ik heb gezworen naar m’n zoon dat ik niks zou zeggen. Hij zal zich dan schuldig voelen naar zijn vader.

Het was niet echt een gevecht, hij pakte haar alleen op, en ze schopte hem, maar volkomen onacceptabel. De belangrijkste reden dat wij gescheiden zijn, is dat ons kind geen spanning/ ruzie mee zou maken
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem vragen te stoppen met ruziemaken ongeacht wie de aanleiding is. Dat hij het beste de politie kan bellen als zij zijn eigendommen niet terug wil geven of, als hij dat niet wil, zelf een nieuw slot in de deur zet. Je tilt iemand niet tegen haar wil op. Hij had ook aan de politie kunnen vragen haar eruit te zetten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat een sneu gedoe van die jonge meiden met zo'n ouwe kerel.
Zo te lezen gaat dat nogal wel eens mis (hoeft niet altijd).
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
30-05-2020 18:48
Sorry dat ik het zeg, maar die dame van 23 die dan nou zijn vlam is, is dan toch ook bepaald geestelijk beperkt als ze blijft hangen in een vechtrelatie met haar "opa".
Zijn relaties zijn altijd heftig, want zoals ik al zei : zijn wil is wet. En ouderen vrouwen pikken dat minder, vandaar een jong naïef meisje met financiële problemen. Ze blijft voor de dure cadeaus, de dure vakanties en financiële zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Een jongetje van 9 .. Tjsa . Je kunt wel zeggen tegen hem dat hij tegen zijn vader kan zeggen dat hij het allemaal niet wil zien en horen ,maar ja .
Misschien vragen aan je ex of er soms wat gebeurt is omdat je zoontje zich anders gedroeg toen hij daar geweest was .Ik begrijp dat je het vertrouwen van je kind niet wilt schaden maar niks doen is ook schadelijk ,zeg maar. Via een vertrouwenspersoon misschien ? leerkracht of zo ?
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie co-ouder? Of is hij een weekend-vader?

Als hij daar 4 à 6 dagen per maand is zou het me minder storen dan als het week-om-week is.


En ik zou me de komende jaren instellen op een hele stoet aan piepjonge vriendinnen, knipperlicht-toestanden en dat je zoon op zijn 12 of 15 geen zin meer heeft in dit gedoe.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alles tot in detail, maar jouw precieze leeftijd mogen we niet weten.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
30-05-2020 18:52
Hebben jullie co-ouder? Of is hij een weekend-vader?

Als hij daar 4 à 6 dagen per maand is zou het me minder storen dan als het week-om-week is.


En ik zou me de komende jaren instellen op een hele stoet aan piepjonge vriendinnen, knipperlicht-toestanden en dat je zoon op zijn 12 of 15 geen zin meer heeft in dit gedoe.
Wij hebben een omgangsregeling. Hij is een volle week bij z’n vader, en dan volle week bij mij. En dan om en om, vakanties delen we.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven