Ex man ( narcist) maakt mij mentaal kapot.

23-07-2017 13:05 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2017 09:45
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.75% gewijzigd
sassa_82 schreef:
23-07-2017 17:17
Ik vind het niet kunnen.
Je denkt dat hij meeleest?
:biggrin:
TO, je woont toch in Amsterdam? Als je op Google "Amsterdam" en "vacatures" intikt dan krijg je een waslijst met vacatures waarop je met alleen een LBO-opleiding kunt solliciteren. Dan hoef je in ieder geval straks niet meer je hand bij je ex op te houden.
Alle reacties Link kopieren
Als je toch weet hoe hij in elkaar zit dan zou ik hem accepteren zoals hij is. Misschien is het juist wel makkelijk dat hij dat kind zo vaak wil zien. Probeer dat positief op te vatten en ga in die tijd een studie volgen of jeamuseren. Als hij werkelijk zo'n narcist is dan zou hij niet willen dat jij zonder hem zo goed kan leven en dat je zoveel vrije tijd hebt.

Succes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard kan je een nieuw paspoort aanvragen. Reden diefstal.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Miss_Dizzy schreef:
23-07-2017 17:26
Je denkt dat hij meeleest?
:biggrin:
.
anoniem_63e225f517484 wijzigde dit bericht op 23-07-2017 17:57
26.93% gewijzigd
[quote=Miss_Dizzy post_id=27345964 time=1500823577 user_id=319457]
Je denkt dat hij meeleest?
:biggrin:


Nee. Alhoewel het wel eens gebeurt is hier op viva :proud:
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
23-07-2017 17:50
Uiteraard kan je een nieuw paspoort aanvragen. Reden diefstal.
Voor het aanvragen van een paspoort/ID-kaart heb je de handtekening van vader nodig.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
1 keer is genoeg.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
toedeledokie schreef:
23-07-2017 17:58
1 keer is genoeg.
Ah ja dat zou kunnen. Het was laatst in het nieuws dat een ouder de ondertekende toestemming van de andere ouder nodig heeft om met een kind op vakantie in het buitenland te kunnen gaan. Weet overigens niet of dat een nederlands programma was. Maar dan kan een van de ouders niet het kind ontvoeren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
23-07-2017 18:03
Ah ja dat zou kunnen. Het was laatst in het nieuws dat een ouder de ondertekende toestemming van de andere ouder nodig heeft om met een kind op vakantie in het buitenland te kunnen gaan. Weet overigens niet of dat een nederlands programma was. Maar dan kan een van de ouders niet het kind ontvoeren.
Dat klopt helemaal. In principe zou TO er dus werk kunnen maken als zij geen formulier voor toestemming heeft ondertekend en vader toch met het kind naar het buitenland gaat. En andersom dus ook.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
😬
anoniem_351257 wijzigde dit bericht op 08-08-2017 20:39
99.88% gewijzigd
Bijzonder, roeptoeteren dat andere mensen te lui zijn om te werken en naar zijn pijpen dansen omdat ze financieel afhankelijk van hem zijn.
Wat maakt jou anders dan de mensen waar je op afgeeft?
Maar waarschijnlijk komt hier ook geen antwoord op.
Nog maar eens

Hoe oud is jullie dochter?
Jij hebt een slechte relatie met je ex zo te lezen maar hoe is de relatie van jullie dochter met haar vader?

En waarom is de openingstekst topic nu opeens anders?
sofia-laarsjes schreef: ↑23-07-2017 13:26
Om even een voorbeeld te geven. Kind heeft +/- 6 weken vakantie. Hij heeft dus zijn normale omgang ( daarbij zijn ze al een week op vakantie geweest) en in de zomer 10 dagen.

die 10 dagen zijn van 1/10 augustus. Vervolgens 19 augustus weer een week de normale regeling.

Hij bespreekt niks, en boekt gewoon vakanties zonder te vragen wat m'n plannen zijn...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb zo'n vermoeden dat dochter ouder is dan 8 jaar omdat ze ook zelf al een mobiel heeft en zelf een goed contact heeft met vader en dat moeder een beetje jaloers maakt op de leuke vakanties gezamenlijk van dochter en vader. Waarom? Om dat woord AL,ze zijn AL een week op vakantie geweest en dan nog 10 dagen ....wees blij dat ze nog zo'n vader heeft na een scheiding,
Alle reacties Link kopieren
Ach de OP is aangepast :facepalm:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Niet genoeg meehuilers zeker to?
Alle reacties Link kopieren
Neen, en teveel mensen die erop hamerden dat TO een baan moet zoeken. TO heeft het kennelijk financieel goed voor elkaar, als ik zo lees in een ander topic hoe biologisch en ultra-vers zij haar boodschappen wil doen en waar zij die boodschappen haalt.
Op grond daarvan concludeer ik dat ze een forse alimentatie ontvangt en zich daardoor erg kwetsbaar heeft gemaakt voor de eisen en grollen van haar ex.
Nooit gewerkt, geen werkervaring dus en ook geen idee wat ze dan zou moeten doen, indertijd wellicht getrouwd om het geld ...... Hoe triest kun je je leven inrichten, en wat een voorbeeld voor haar dochter!

TO, het is al zoveel malen gezegd maar ik herhaal het nog maar eens: word zo snel mogelijk financieel onafhankelijk van de vader van je dochter, want zo lang jij je hand blijft ophouden heeft hij macht over jou en je dochter. Helemaal loskomen van hem kun je niet, hij is en blijft de vader van je dochter, maar als jij niet meer financieel afhankelijk van hem bent kun jij duidelijke grenzen aangeven en ben jij degene die bepaalt hoe en wat!
Het lijkt met dan wel verstandig dat ze na gaat denken hoe ze haar leventje gaat financieren als de PA verloopt.
Die OP nu :facepalm:

Tjah, zelf maar voor je centjes gaan zorgen dan ipv op de zak van je ex teren.
Dan heb je ook veeeel minder met hem te maken ;)
En dan zal je leven een stuk makkelijker worden.
mamsvan schreef:
24-07-2017 13:12
Ach de OP is aangepast :facepalm:
Pas ik mijn reactie ook aan: zoek een andere rijke vent.
Alle reacties Link kopieren
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 15:55
Ik heb hem laten weten dat hij haar niet meer ziet/spreekt tot ik haar paspoort heb.
Classy.
"Nee, schat, je ziet Papa voorlopig niet meer".
Alle reacties Link kopieren
fout topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven