Ex van vriend beweert zwanger te zijn

07-08-2020 08:48 576 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eens eerder geschreven over mijn date die een geliefde werd en zijn rugzakje.
Een nog niet helemaal verbroken relatie en een ex die nog moest verhuizen.

Ik begin nog maar net het idee te krijgen in rustiger vaarwater te zijn, iets leuks op te kunnen bouwen of het volgende drama dient zich weer aan. De ex van mijn vriend beweert zwanger van hem te zijn en wil haar zwangerschap niet afbreken.

Ik weet niet waar ik moet beginnen. Zoveel schaamte, woede, ik voel mij alsof ik heb gefaald als vrouw. Vriend en ik hebben één keer een behoorlijk hobbel moeten nemen toen we elkaar een maand kenden, en na die ruzie (die ook over de ex ging) is hij blijkbaar met haar naar bed gegaan. Onveilig ook. Dus.
Hij heeft hier niets over verteld toen wij toch weer een poging waagden.
En nu dit.

Ik wil geen vriend die nog een kind met een ex krijgt. Zeker niet in deze omstandigheden. Er is geen veilige, stabiele situatie of omgeving om op te groeien. Ik kan dit kind niets bieden, het zal mij op de één of andere manier altijd herinneren aan wat mijn vriend dus doet op het moment dat ik er niet ben, of als er een ruzie is.
We kennen elkaar niet heel lang.
Er is eerder een moment geweest waarop ik er met hele goede redenen een punt achter wilde zetten en waarbij jullie -forummers- een enorme stok achter de deur zijn geweest.
Maar ik was eigenwijs, kreeg de roze bril niet af en nu ben ik hier beland.

Ik voel mij zo minderwaardig. Zo vernederd. Ik heb het toegelaten, heb iemand waar ik gegronde twijfels over heb gehad een kans gegeven en dit is de beloning.
Ik laat mij elke keer omlullen, gisteren is hij hier geweest, we hebben gepraat. We kunnen goed praten, maar mijn hart is gebroken.

Ik heb hulp nodig.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:40
Mijn valkuil, denk ik. Te goedgelovig. Te dromerig beeld van de liefde. Ik ben 2 jaar alleen geweest in de overtuiging dat liefde niet voor mij bestemd was. :-)
Nee, niet je valkuil. Het is je kracht. En hij is een eikel die een mes in de rug van een mooi mens steekt.
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:37
Zoiets kwam ook ter sprake, als ik die dag niet gezegd had dat hij mij met rust had moeten laten was dit nooit gebeurd.
Deze man legt wel álles buiten zichzelf he? Er is helemaal niets waar hij ook maar enig aandeel in had. ALLES overkomt hem maar gewoon, alsof hij geen enkele zeggenschap heeft.

En jij trapt daar met open ogen en beide benen in. Als je 20 was geweest, had het je nog vergeven kunnen worden, maar je bent 40 en 2 kinderen verder. Op een gegeven moment moet je toch eens ergens hebben geleerd dat je niet zo vreselijk jezelf moet veranderen in de hoop dat je daarmee een ánder verandert in de door jou gewenste Prins op het witte Paard. Want dat zal NOOIT gebeuren.

Bel de huisarts voor een verwijzing naar de POH voor je gebrek aan zelfvertrouwen, zelfinzicht en eigenwaarde en zoek naar manieren om die op te vijzelen.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:37
Zoiets kwam ook ter sprake, als ik die dag niet gezegd had dat hij mij met rust had moeten laten was dit nooit gebeurd.
Nee hoor, dan was het wel een maandje later (of 2) gebeurd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:40
Mijn valkuil, denk ik. Te goedgelovig. Te dromerig beeld van de liefde. Ik ben 2 jaar alleen geweest in de overtuiging dat liefde niet voor mij bestemd was. :-)
Je hebt geen dromerig beeld, je weet wat je verdient en deze man kan je dat niet geven. Deze figuur heeft je echt al zover dat hij jou van zijn eigen gedrag de schuld geeft 'dus' verdien je dit.
Rot op met die ideeën. Hij verdient zijn slordige leven, jij niet.
Alle reacties Link kopieren
Ok slechts 1x seks gehad in een dronken bui en dan direct zwanger? Het kan zeker maar het lijkt me dat het niet bij die ene keer is gebleven.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:37
Zoiets kwam ook ter sprake, als ik die dag niet gezegd had dat hij mij met rust had moeten laten was dit nooit gebeurd.
:woa: Wat een lul
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
07-08-2020 09:45
Deze man legt wel álles buiten zichzelf he? Er is helemaal niets waar hij ook maar enig aandeel in had. ALLES overkomt hem maar gewoon, alsof hij geen enkele zeggenschap heeft.

En jij trapt daar met open ogen en beide benen in. Als je 20 was geweest, had het je nog vergeven kunnen worden, maar je bent 40 en 2 kinderen verder. Op een gegeven moment moet je toch eens ergens hebben geleerd dat je niet zo vreselijk jezelf moet veranderen in de hoop dat je daarmee een ánder verandert in de door jou gewenste Prins op het witte Paard. Want dat zal NOOIT gebeuren.

Bel de huisarts voor een verwijzing naar de POH voor je gebrek aan zelfvertrouwen, zelfinzicht en eigenwaarde en zoek naar manieren om die op te vijzelen.
Laat hem de poh maar bellen. Voor wat zelfinzicht. Met to is niets mis als zij haar wonden heeft gelikt. Het kan iedereen een keer overkomen dat je de verkeerde treft.
Rachmaninoff schreef:
07-08-2020 09:44
Nee, niet je valkuil. Het is je kracht. En hij is een eikel die een mes in de rug van een mooi mens steekt.
Juist. Hij had wat moois met jou kunnen hebben en is nu weer terug bij af met zijn ex, en een kind verder.
En is nu jou aan het manipuleren zodat jij meegaat in zijn ellende.
Zelfs al zou hij de ex nu aan de kant zetten, dan nog 'gunt' hij je de resten van zijn domme beslissing. Wat voor liefde is dat.
Met zijn 'als jij niet...'
Als hij niet zo ongezond met zijn ex was omgegaan had hij een leuke relatie met to kunnen hebben. Bye Tyrone.
Alle reacties Link kopieren
Kies voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Je bent er zo wel in één klap achter dat hij toch echt niet bij je past.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Weglopen, dit moet je niet willen.
Rachmaninoff schreef:
07-08-2020 09:44
Nee, niet je valkuil. Het is je kracht.
Je kunt er wel aan werken hoor, wat ze zegt eerst zelf sterker staan zodat je de volgende keer meteen al nee zegt tegen zo'n vent met een niet afgesloten dramarelatie
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:37
Zoiets kwam ook ter sprake, als ik die dag niet gezegd had dat hij mij met rust had moeten laten was dit nooit gebeurd.
Wacht...

Dus hij heeft thuis gewoon een vrouw en twee kinderen waarover hij niets zegt. Dan blijkt dat zijn ‘ex’ nog even verhuizen moet’. Als jij hier moeite mee hebt en hierover na wil denken gaat hij naar huis en maakt hij baby nummer 3. Waarschijnlijk gewoon omdat ze al aan het proberen waren Voor een derde en echt niet zo per ongeluk.

Je klinkt best overstuur en van slag maar zoals ik het lees ben jij nooit zijn vriendin geweest en wel de bijvrouw in zijn huwelijk.
enn wijzigde dit bericht op 07-08-2020 09:53
12.01% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mijn emoties nog alle kanten op schieten, voorlopig. Maar ik heb wel weer heel veel aan jullie woorden.

Diep van binnen zit de wijsheid wel, maar het is moeilijk om het aan te nemen.
Je hoopt toch dat je meer betekent, bijzonder bent. Voor iemand.
En inderdaad, onze normen en waarden liggen zover van elkaar af. Dat kan niet worden gelijmd met humor, goede gesprekken en gedeelde interesses.

Ik vind het niet te vatten dat je ervoor kiest om in de ellende met iemand te blijven zitten. Maar als ik ermee doorga ben ik geen haar beter.
Deze mensen verdienen elkaar.
Zelfs als het een zieke, manipulatieve grap is van haar.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
07-08-2020 09:50
Je kunt er wel aan werken hoor, wat ze zegt eerst zelf sterker staan zodat je de volgende keer meteen al nee zegt tegen zo'n vent met een niet afgesloten dramarelatie
Ja, ik dacht dat ik dat al kon, maar ook daarin ben ik een beetje teleurgesteld in mijzelf.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
07-08-2020 09:52

Je klinkt best overstuur en van slag maar zoals ik het lees ben jij nooit zijn vriendin geweest en wel de bijvrouw in zijn huwelijk.
+100

Het is misschien nu nog niet de tijd, later wanneer de emoties gezakt zijn realiseer je dan dat het geen zin heeft om een relatie te beginnen met een man die niet vrij is van zijn ex(en).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:27
Hij zegt dat het kan. Dat ze hij zou kunnen liegen om ons uit elkaar te drijven. Dat zij hij zo is, dat ze hij liever alles kapot maakt en alles verliest.
Het zou mij niets verbazen als hij zijn ex jaren tot het uiterste getergd heeft waardoor ze nu zo doet. Misschien heeft hij haar wel helemaal kapot gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
07-08-2020 09:52
Wacht...

Dus hij heeft thuis gewoon een vrouw en twee kinderen waarover hij niets zegt. Dan blijkt dat zijn ‘ex’ nog even verhuizen moet’. Als jij hier moeite mee hebt en hierover na wil denken gaat hij naar huis en maakt hij baby nummer 3. Waarschijnlijk gewoon omdat ze al aan het proberen waren Voor een derde en echt niet zo per ongeluk.

Je klinkt best overstuur en van slag maar zoals ik het lees ben jij nooit zijn vriendin geweest en wel de bijvrouw in zijn huwelijk.
Dat heb ik ook gevraagd. Of ik ooit wel zijn nummer 1 ben geweest.
En hoeveel rare situaties en konijnen uit hoge hoeden er nog komen.
Elke keer is er iets.
Er is plotseling een ex die nog bij hem woont, toen moest ze verhuizen en heeft hij daar dagenlang geklust. Ondertussen is ook nummer 3 misschien nog onderweg.
En mij wordt gevraagd om geduld en kansen en dat er echt een gouden toekomst met hem inzit maar dat ik hem de kans moet geven orde op zaken te stellen.

Het wordt nooit zoals het was. Een kind zal mij altijd herinneren aan deze periode, ik zal hem nooit kunnen vertrouwen en de ex zal altijd in beeld blijven, hoe verschrikkelijk zij zich ook gedraagt.
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:52
Ik denk dat mijn emoties nog alle kanten op schieten, voorlopig. Maar ik heb wel weer heel veel aan jullie woorden.

Diep van binnen zit de wijsheid wel, maar het is moeilijk om het aan te nemen.
Je hoopt toch dat je meer betekent, bijzonder bent. Voor iemand.
En inderdaad, onze normen en waarden liggen zover van elkaar af. Dat kan niet worden gelijmd met humor, goede gesprekken en gedeelde interesses.

Ik vind het niet te vatten dat je ervoor kiest om in de ellende met iemand te blijven zitten. Maar als ik ermee doorga ben ik geen haar beter.
Deze mensen verdienen elkaar.
Zelfs als het een zieke, manipulatieve grap is van haar.
Dit is ZIJN verhaal he?
Niet het verhaal van haar.

Als ze echt zo'n heks is, had hij haar kunnen wissen, blokkeren en verwijderen in plaats van nog even met haar tussen de lakens te gaan liggen.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik in een relatie gezeten met echt een dickhead. Liet mij aan alles twijfelen, neukte nog met zijn ex althans ze sliepen nog bij elkaar in bed en ik moest geloven dat er dan niets gebeurde.

Ik ging er totaal kapot aan en bleef ook maar smoesjes verzinnen omdat ik hem niet los kon laten. Ik was verslaafd aan de drama driehoek. Dacht ook dat hij de liefde van mijn leven was.
Toen ik uiteindelijk na 3 jaar eens goed in de spiegel keek en ik mij bijna dood schrok van het mens wat terug staarde.
Toen besloot ik dat het klaar moest zijn. Heeft nog een half jaar geduurd voordat ik mij echt los kon maken want hij bleef aan mij trekken maar zijn mooie verhalen maakte steeds minder indruk.

Het deed verdomd veel pijn, moest echt van hem afkicken. Ik ben daarna een jaar bewust alleen gebleven.
ik heb nu sinds een anderhalf jaar een relatie met een lieve man. Ook wij hebben hobbels maar dat is normaal, maar hij vernederd mij niet, liegt niet tegen mij, bedriegt mij niet.
Ik voel mij veilig en geborgen bij hem. Ik vertrouw hem blind. Ik voel mij geliefd en zie de liefde voor mij in zijn ogen.
Ik ben zo blij dat ik mijn ex los heb kunnen laten. Anders had ik mijn huidige partner niet ontmoet en was ik waarschijnlijk in een inrichting beland.

Mijn ex doet nu precies hetzelfde een andere vrouw aan. Ze was een vriendin van ij die er ook intrapte. Ik heb haar zien veranderen van een leuke vrouw in een ongelukkige vrouw die meer dan 100 kilo weegt.
En die ex speelt ook nog mee in hun verhaal want de nieuwe vriendin is beste vriendin met haar. Echt een heel akelig naar verhaal, maar ik speel er geen rol meer in.
Mijn leven is echt zo rustig sinds ik dat achter mij heb gelaten.

TO jij kan dat ook..echt doet even pijn maar dat gaat over en dan komt de opluchting.
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:55
Dat heb ik ook gevraagd. Of ik ooit wel zijn nummer 1 ben geweest.
En hoeveel rare situaties en konijnen uit hoge hoeden er nog komen.
Elke keer is er iets.
Er is plotseling een ex die nog bij hem woont, toen moest ze verhuizen en heeft hij daar dagenlang geklust. Ondertussen is ook nummer 3 misschien nog onderweg.
En mij wordt gevraagd om geduld en kansen en dat er echt een gouden toekomst met hem inzit maar dat ik hem de kans moet geven orde op zaken te stellen.

Het wordt nooit zoals het was. Een kind zal mij altijd herinneren aan deze periode, ik zal hem nooit kunnen vertrouwen en de ex zal altijd in beeld blijven, hoe verschrikkelijk zij zich ook gedraagt.
Waarom geloof jij hem op zijn blauwe ogen? Heb je haar ooit al eens gesproken of gezien? Haar kant van het verhaal gehoord? Waarom slik jij alles wat hij zegt voor zoete koek?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Zelfs als het een zieke, manipulatieve grap is van haar.
Wees maar dankbaar voor die potentiële grap. Nu kom je er in ieder geval achter dat hij kennelijk geen probleem heeft met zijn ex te neuken en jou de schuld ervan te geven. Je had er niet aan moeten denken dat je hier nog langer tijd aan had verspild.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
07-08-2020 09:57
Waarom geloof jij hem op zijn blauwe ogen? Heb je haar ooit al eens gesproken of gezien? Haar kant van het verhaal gehoord? Waarom slik jij alles wat hij zegt voor zoete koek?
Tja. Ik heb wel zijn omgeving -moeder- gesproken die wel iets heeft verteld over het drama van de afgelopen jaren met zoonlief en zijn relatie en hoe vernietigend de werking van deze twee mensen op hun omgeving is.
Overigens wil zijn moeder hem op dit moment ook even niet meer zien.
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:55
Dat heb ik ook gevraagd. Of ik ooit wel zijn nummer 1 ben geweest.
Wat maakt het uit om nummer 1 te zijn wanneer er ook nog een nummer 2 is met wie hij een nestje bouwt en een baby maakt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je zit nog erg in zijn sfeer.
Al is dit een 'haha geintje ik ben toch niet zwanger' van haar.
Dan is de laag eronder dat hij haar zonder condoom pakt.
De laag daaronder dat hij ongezond met haar omgaat
De laag daaronder dat hij jou verliest daarom, en sex met haar heeft.
De laag daaronder dat hij jou wijsmaakt dat dat soort van normaal is en dat iets anders willen een soort prinsessen gedrag is
De laag daaronder dat hij gewoon een ongezonde relatie met zijn ex heeft, en ze twee kinderen hebben dus dat nog een heel lang verhaal gaat worden
de laag daaronder dat hij zaken voor je verzwijgt en verdraait
De bodem van dit alles is dat hij jou daar ook nog de schuld van geeft, want jij wil teveel en hebt grenzen. Die mag jij niet hebben.

Ik wed dat de man nadat jij hem keer 1 de deur had gewezen, eerst de ex heeft gedaan en daarna heel veel moeite heeft gedaan je terug te krijgen. Ik wed dat de verzoening zijn idee was.
Hij is je mee aan het zuigen en ik lees in alles dat hem dat aardig lukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven