Ex wil daten met iemand anders, maar [...] - OP verwijderd

02-02-2020 17:09 375 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-02-2020 16:32
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
99.92% gewijzigd
parasol2000 schreef:
15-02-2020 13:36
Nee we zijn geen stelletje, maar als we elkaar zien vertellen we wel eerlijk aan elkaar of er iets gebeurd is met een ander
jij vertelt eerlijk
hij niet
jij wist ook niet van zijn nieuwe vlam dat vertelde hij pas toen jij dat appje zag
heb je een diagnose ofzo?
S-Meds schreef:
15-02-2020 15:14
heb je een diagnose ofzo?
Zo niet dan zou ik er zsm één gaan halen
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-02-2020 15:27
Zo niet dan zou ik er zsm één gaan halen
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Dit is leedvermaak. Niet leuk van jullie bovenstaande 3.
Alle reacties Link kopieren
Sorry.
Jammer dat je zelf niet inziet dat je meer waard bent dan hoe hij je nu behandelt.
Maar ja, je bent er zelf bij.
parasol2000 schreef:
15-02-2020 15:47
Dit is leedvermaak. Niet leuk van jullie bovenstaande 3.
Volgens mij kick je er een beetje op
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-02-2020 15:56
Volgens mij kick je er een beetje op
Volgensmij jij
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
15-02-2020 15:47
Dit is leedvermaak. Niet leuk van jullie bovenstaande 3.
Het is idd geen leuke manier van duidelijk maken waar jij staat bij je ex en hoe jij hem goed praat.
Maar de dames bedoelen het wel goed. Ik weet dat het heel moeilijk is als je zoveel voelt voor iemand en er wordt zo met je gedaan. Maar je moet er met afstand naar proberen te kijken. Alsof het over je vriendin, nicht,zus gaat en niet over jou.
parasol2000 schreef:
15-02-2020 16:00
Volgensmij jij
Niet echt, ik ben hard omdat ik iets vergelijkbaars heb meegemaakt en daar ook te lang in ben bijven hangen. Ik gun je iets beters. Volgens mij probeert iedereen hier tot je door te dringen en dat werkt in ieder geval niet door steeds te zeggen 'hè bah wat een ongezellig type die ex, ik snap goed dat dit heeeel verwarrend is'. Want je bent geobsedeerd door hem op het pathologische af.
Alle reacties Link kopieren
Hij breekt je hart en speelt ermee, en achter hem blijf je aanlopen en de vrouwen hier willen je behoeden voor dat stuk ongeluk en je helpen en dan mopper je wel..
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-02-2020 16:04
Niet echt, ik ben hard omdat ik iets vergelijkbaars heb meegemaakt en daar ook te lang in ben bijven hangen. Ik gun je iets beters. Volgens mij probeert iedereen hier tot je door te dringen en dat werkt in ieder geval niet door steeds te zeggen 'hè bah wat een ongezellig type die ex, ik snap goed dat dit heeeel verwarrend is'. Want je bent geobsedeerd door hem op het pathologische af.
Ahaaa, nu snap ik het. Nu komt de aap uit de mouw!
Nu snap ik ook waarom je zo hard bent.
Zou je het erg vinden om met mij te delen wat je meegemaakt hebt? Misschien leer ik er van en begrijp ik je daarna beter.
Alle reacties Link kopieren
Goudenregen82 schreef:
15-02-2020 16:01
Het is idd geen leuke manier van duidelijk maken waar jij staat bij je ex en hoe jij hem goed praat.
Maar de dames bedoelen het wel goed. Ik weet dat het heel moeilijk is als je zoveel voelt voor iemand en er wordt zo met je gedaan. Maar je moet er met afstand naar proberen te kijken. Alsof het over je vriendin, nicht,zus gaat en niet over jou.
Ja nu zie ik ook wel dat iedereen goede bedoelingen heeft.
Maar voor mij was het net iets te hard om te zeggen dat ik een diagnose moet zoeken.
parasol2000 schreef:
15-02-2020 16:14
Ahaaa, nu snap ik het. Nu komt de aap uit de mouw!
Nu snap ik ook waarom je zo hard bent.
Zou je het erg vinden om met mij te delen wat je meegemaakt hebt? Misschien leer ik er van en begrijp ik je daarna beter.
Loep me maar. Iets met kerst en oud en nieuw en opties openhouden.
parasol2000 schreef:
15-02-2020 16:15
Ja nu zie ik ook wel dat iedereen goede bedoelingen heeft.
Maar voor mij was het net iets te hard om te zeggen dat ik een diagnose moet zoeken.
Wat we daarmee bedoelen is dat de manier waarop je reageert doet vermoeden dat er iets niet helemaal goed is bij jou. En dat komt doordat je steeds hetzelfde blijft herhalen, en je hebt ook al eerdere topics hierover. Feitelijk ben je nu bijna een jaar heel intensief met deze vent bezig, psychisch. Dat lijkt me niet goed, het lijkt me echt een goed idee om hulp te zoeken hierbij.
Alle reacties Link kopieren
Eens.
Jammer dat je je OP nu hebt verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-02-2020 16:17
Loep me maar. Iets met kerst en oud en nieuw en opties openhouden.
Heb je nog zoektips voor me ik zie bij jou 119 paginas haha.
Nee, je bent nu weer de boel aan het afleiden en je hebt al genoeg persoonlijke verhalen gehad. Dit gaat jou echt niet verder helpen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan beter jezelf loepen.
Hij heeft tijdens de relatie gezegd dat je niet op nr 1 stond, had intieme gesprekken met vriendinnen en met jou niet. Hij mist alleen de seks.
En jij laat je als een mak lammetje weer zijn bed in lullen.

Je had het over een psycholoog die je zag. Ik zou zeggen ga daar naar terug en ga werken aan je zelfrespect.
Verbreek alle banden en blokkeer hem want je blijft aan hem hangen als een coke-verslaafde aan zijn dealer.
parasol2000 schreef:
15-02-2020 13:36
Nee we zijn geen stelletje, maar als we elkaar zien vertellen we wel eerlijk aan elkaar of er iets gebeurd is met een ander
Jij bent echt ontzettend naïef. En juist dat soort types trekt je ex-vriend aan, die kan hij van alles wijs maken en ze geloven het nog ook. Meid, je wordt gebruikt waar je bij staat. Kap ermee en zoek hulp voor jezelf. Tenenkrommend hoe jij je laat gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-02-2020 16:25
Nee, je bent nu weer de boel aan het afleiden en je hebt al genoeg persoonlijke verhalen gehad. Dit gaat jou echt niet verder helpen.
:thumbsup:
Verandert niks aan dat jij NU gebruikt wordt en je laat gebruiken.
Vind je dus prima want je houdt zoooo van hem, nou klaar dan, lekker zo doorgaan.
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Beste TO zoals ik al eerder had geschreven gebruikt deze man jou en heeft hij geen enkel respect voor je.
Ik weet hoe moeilijk je het hebt omdat je als het ware in zijn web gevangen zit want hij heeft alle controle over je.
Ik weet waar ik over praat en hij weet donders en donders goed dat jij wel op hem wacht en toch niet bij hem weg gaat. Hij weet dat hij dit kan blijven maken tegen jou omdat hij weet hoeveel je van hem houd en hoe aanhankelijk je van hem bent om je "gekukkig" te voelen.
Je stelt je onderdanig op en als een verloren puppy die op zijn baasje aan het wachten is.
Ik snap dat je de reacties niet leuk vind die je krijgt en ik denk omdat ze je pijn doen omdat je weet dat iedereen gelijk heeft.
Ik weet gewoon dat jij nog niet sterk genoeg bent om hem te laten gaan omdat je verslaafd bent aan de manier hoe hij met je omgaat. Maar dat is geen liefde maar een spel.
Ik denk dan ook dat hij het op een gegeven moment jou wel duidelijk maakt dat hij je niet meer wilt want dat wil hij in principe al niet maar hij moet eerst een betere versie vinden. Zodra hij deze gevonden heeft kan jij gaan. Dan word jij bij het grofvuil gezet want je bent overbodig. Wat alleen heel erg jammer is is dat jij dat zelf niet inziet en dat je te weinig van jezelf houd.
Ga van jezelf houden en ga inzien dat je meer waard bent.
Zonde want je verdoet echt je tijd aan deze man en eigenlijk heel diep van binnen weet jij dat zelf ook wel maar je wilt het niet zien en speelt liever struisvogeltje die haar hoofd in het zand steekt.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu met je?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-02-2020 12:19
Weet je TO Dan kunnen wij wel op ons kop gaan staan maar ben je er gewoon nog niet klaar voor om het lijntje door te knippen. Je weet dat je nog meer pijn en verdriet gaat krijgen en dat hij je keihard gaat kwetsen en dat dit alles je zelfbeeld niet ten goede gaat komen. En toch vind je dat snippertje aandacht dat je soms krijgt belangrijker. Zoals een heroïneverslaafde die zijn leven in puin ziet liggen maar toch nog een hit neemt. Eigenlijk is het dus ook heel mooi en romantisch, die liefde van jou is zo sterk.
Hier is niets mooi of romantisch aan, dit is geen liefde, dit is een verslaving. Ze wil niet loslaten om de pijn van het alleen zijn niet te voelen dus kies ze liever voor de pijn en vernedering zodat ze maar niet alleen is.

Het is echt in en in triest...
Sjaantje37 schreef:
21-02-2020 08:10
Hier is niets mooi of romantisch aan, dit is geen liefde, dit is een verslaving. Ze wil niet loslaten om de pijn van het alleen zijn niet te voelen dus kies ze liever voor de pijn en vernedering zodat ze maar niet alleen is.

Het is echt in en in triest...
Als je de rest van de post ook leest dan zou je misschien uit de toon op kunnen maken dat dit ironie is.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven