Ex wil daten met iemand anders, maar [...] - OP verwijderd

02-02-2020 17:09 375 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-02-2020 16:32
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
99.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:21
Wat precies vind je er zo assholerig aan? Toen ik aan hem vertelde dat ik in shock was, aangezien ik dacht dat het nu beter ging tussen ons zei hij: Ja ik begrijp eigenlijk niet waarom je in shock bent, want het is toch uit tussen ons.
TO hier zit geen liefde in meer

:hug:
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:21
Wat precies vind je er zo assholerig aan? Toen ik aan hem vertelde dat ik in shock was, aangezien ik dacht dat het nu beter ging tussen ons zei hij: Ja ik begrijp eigenlijk niet waarom je in shock bent, want het is toch uit tussen ons.
Nooit meer iets met de vreselijke meneer beginnen en toch maar weer eens aan therapie gaan denken.
Je hebt totaal geen eigenwaarde.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:21
Wat precies vind je er zo assholerig aan? Toen ik aan hem vertelde dat ik in shock was, aangezien ik dacht dat het nu beter ging tussen ons zei hij: Ja ik begrijp eigenlijk niet waarom je in shock bent, want het is toch uit tussen ons.
Omdat hij weet (neem ik aan) dat je hulp hebt gezocht en graag weer met hem verder wik proberen?!
Hij zou zelf ook met jou kunnen stoppen als ie dan echt om je geeft.
Voor jou.
Maar zijn lul& ego zijn belangrijker.
Daarom.
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
02-02-2020 17:21
Nou en?
Dan ben je minder jaloers, fijn voor je.
En nu zou je dus moeten accepteren, dat hij er twee scharrels op na houdt en pas na "proberen" een keus voor een van jullie maakt?
Je snapt toch hopelijk wel, dat dit veel te ver gaat?
Ja, ik weet dus niet of het te ver gaat. Want aan de ene kant hij is nu wel vrijgezel, dus in theorie ben je dan vrij om alles te doen wat je wilt.
Aan de andere kant vind ik het kut tegenover mij, aangezien hij echt in de laatste weken deed alsof alles beter tussen ons ging. En pas nadat ik met hem al 1,5 dag doorgebracht had, zonder dit te weten. Vertelde hij het mij.
Jij kan wel veranderd zijn, maar hij moet ook veranderen. Meestal als de een verandert werkt de relatie niet meer.
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:26
Ja, ik weet dus niet of het te ver gaat. Want aan de ene kant hij is nu wel vrijgezel, dus in theorie ben je dan vrij om alles te doen wat je wilt.
Aan de andere kant vind ik het kut tegenover mij, aangezien hij echt in de laatste weken deed alsof alles beter tussen ons ging. En pas nadat ik met hem al 1,5 dag doorgebracht had, zonder dit te weten. Vertelde hij het mij.

Wil je dit wel? Wil je een man die van twee walletjes eet? Wil je een man die jou twee weken in de waan laat dat het beter gaat? Zo nee, dan is dit niet de man voor jou.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:26
Ja, ik weet dus niet of het te ver gaat. Want aan de ene kant hij is nu wel vrijgezel, dus in theorie ben je dan vrij om alles te doen wat je wilt.
Aan de andere kant vind ik het kut tegenover mij, aangezien hij echt in de laatste weken deed alsof alles beter tussen ons ging. En pas nadat ik met hem al 1,5 dag doorgebracht had, zonder dit te weten. Vertelde hij het mij.
Het is een bijzonder onbetrouwbaar sujet.
Dat je dat niet meteen inziet en er acuut een eind aan breit, is zorgelijk.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
02-02-2020 17:22
en een normale reactie zou zijn dat je hem nooit meer wil zien, dat je je klein en machteloos voelt is ook heel normaal als je zo gebruikt wordt. Dat jij vindt dat je moet werken aan je “jaloezie” is helemaal niet normaal. Hij zal waarschijnlijk tegen je gezegd hebben dat je jaloers bent en dat hij het daarom uit wil maken. Maar dat is niet wat er echt aan de hand is: hij is gewoon onbetrouwbaar en wil al zijn opties met vrouwen open houden. Dat hij jou naar een psycholoog laat gaan om te gaan werken aan je jaloezie is echt ziekelijk.
Dit TO. Jij was terecht jaloers en hent je aan laten praten dat er iets mis is met je, naar hij is gewoon een hufter die niet 100% voor je gaat en misschien wel nooit zal gaan ook. Neem de regie terug en wens hem veel plezier met dingetje maar dat hij jou niet meer hoeft te contacteren. Je bent beter af zonder deze slappe tosti.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:21
Wat precies vind je er zo assholerig aan? Toen ik aan hem vertelde dat ik in shock was, aangezien ik dacht dat het nu beter ging tussen ons zei hij: Ja ik begrijp eigenlijk niet waarom je in shock bent, want het is toch uit tussen ons.
Meisje meisje toch. Begrijp je dat niet?
Jouw jaloersheid was terecht. Hij is niet veranderd. Jammer van al die psychologische gesprekken. Ik denk dat jouw gevoel heel goed was. Deze man is niks voor jou.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:26
Ja, ik weet dus niet of het te ver gaat. Want aan de ene kant hij is nu wel vrijgezel, dus in theorie ben je dan vrij om alles te doen wat je wilt.
Aan de andere kant vind ik het kut tegenover mij, aangezien hij echt in de laatste weken deed alsof alles beter tussen ons ging. En pas nadat ik met hem al 1,5 dag doorgebracht had, zonder dit te weten. Vertelde hij het mij.
Als hij nog van je hield en een toekomst met jou zag dan zou hij het nu afkappen met die meid. En dat mag je hem best vertellen ook.
Alle reacties Link kopieren
Je laat je zo ontzettend gebruiken! Misschien moet je ook nog even naar de psycholoog voor je gebrek aan eigenwaarde. Echt, waarom kap je niet gewoon helemaal met hem? Dit is meer dan klaar.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
02-02-2020 17:22
en een normale reactie zou zijn dat je hem nooit meer wil zien, dat je je klein en machteloos voelt is ook heel normaal als je zo gebruikt wordt. Dat jij vindt dat je moet werken aan je “jaloezie” is helemaal niet normaal. Hij zal waarschijnlijk tegen je gezegd hebben dat je jaloers bent en dat hij het daarom uit wil maken. Maar dat is niet wat er echt aan de hand is: hij is gewoon onbetrouwbaar en wil al zijn opties met vrouwen open houden. Dat hij jou naar een psycholoog laat gaan om te gaan werken aan je jaloezie is echt ziekelijk.
Ik moet eerlijk toegeven, ik was altijd echt te jaloers. Daarin had hij wel echt een punt. Ik vond het bijv. moeilijk als hij 1 op 1 met ze af ging spreken. Aangezien deze vriendin hem 100x per dag op facebook tagde, dacht ik dat er meer tussen hun was. Hij was er ook een keer mee uit eten geweest, zonder dat hij me dat van tevoren verteld had. Dat vertelde hij me pas achteraf.

-> Inmiddels heeft dat meisje een vriend en taggen ze elkaar nooit meer.

Maar ik had altijd van die eigen gedachtes, dat ik zelf mijn eigen waarheid ging bedenken. Daarvoor ben ik naar de psycholoog toegegaan.
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
02-02-2020 17:25
Nooit meer iets met de vreselijke meneer beginnen en toch maar weer eens aan therapie gaan denken.
Je hebt totaal geen eigenwaarde.
Ik ben nog steeds in therapie. Heb idd geen eigenwaarde meer over:(
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:33
Ik moet eerlijk toegeven, ik was altijd echt te jaloers. Daarin had hij wel echt een punt. Ik vond het bijv. moeilijk als hij 1 op 1 met ze af ging spreken. Aangezien deze vriendin hem 100x per dag op facebook tagde, dacht ik dat er meer tussen hun was. Hij was er ook een keer mee uit eten geweest, zonder dat hij me dat van tevoren verteld had. Dat vertelde hij me pas achteraf.

-> Inmiddels heeft dat meisje een vriend en taggen ze elkaar nooit meer.

Maar ik had altijd van die eigen gedachtes, dat ik zelf mijn eigen waarheid ging bedenken. Daarvoor ben ik naar de psycholoog toegegaan.
Ok, dit zeg ik niet snel, maar ze spraken met elkaar af, tagden elkaar op facebook en nu ze een vriend heeft niet meer? Euhm, waarom nu niet meer als er toen totaal niets was tussen hen?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt niet uit of je te jaloers was of dat het terecht was, hij maakt misbruik van het feit dat jij hem nog steeds wilt. Hij houdt jou als optie voor als Dingetje toch niet leuk genoeg blijkt te zijn of hem niet wil, en tot die tijd eet hij van twee walletjes. Ik vraag me af of Dingetje zelf dit ook weet.

Het is uit! Goed dat je naar een psycholoog geweest bent, dat kun je mooi gebruiken voor je volgende relatie met ene man die wél betrouwbaar is.

Wil je nou zó graag laten zien dat je niet meer jaloers bent?!
pamelacourson wijzigde dit bericht op 02-02-2020 17:36
6.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
To. Kom op. Hij klinkt niet bepaald liefdevol naar jou toe. Jij voelt je klein, machteloos, allerlei niet leuke gevoelens. Je wringt je in bochten om uit te leggen waarom het allemaal aan jou ligt. Dát is dus hoe deze man je laat voelen. Is dat hoe jij je wil voelen bij iemand?
Kom op, to! Dat kan natuurlijk veel beter. Laat hem lekker zijn ding doen met dingetje, jij kan wel iets beters krijgen!
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
02-02-2020 17:22
Misschien moet je je gesprekken bij de psycholoog weer hervatten want het is duidelijk dat je er nog lang niet bent.

En je ex is ook niet fout in deze want hij weer dondersgoed dat jij het toelaat. Hij dwingt je nergens toe. Dus natuurlijk vindt hij t wel best, jou achter de hand houden voor t geval dat het met die andere vrouw niks wordt.

Ik ken je nog uit het liefdesverdriet topic en ik vind het jammer om te zien dat je in al die tijd geen enkele vooruitgang hebt gemaakt.
Ja, ik ken jou ook nog. Ben inmiddels nog steeds bij de psycholoog.
Ik weet niet, kan me niet voorstellen dat ik weer ooit iemand ga vinden zoals hij was -> toen we nog in een relatie waren.
Af en toe tinder ik wel, maar daar zie ik echt niks op om eerlijk te zijn.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:33
Ik moet eerlijk toegeven, ik was altijd echt te jaloers. Daarin had hij wel echt een punt. Ik vond het bijv. moeilijk als hij 1 op 1 met ze af ging spreken. Aangezien deze vriendin hem 100x per dag op facebook tagde, dacht ik dat er meer tussen hun was. Hij was er ook een keer mee uit eten geweest, zonder dat hij me dat van tevoren verteld had. Dat vertelde hij me pas achteraf.

-> Inmiddels heeft dat meisje een vriend en taggen ze elkaar nooit meer.

Maar ik had altijd van die eigen gedachtes, dat ik zelf mijn eigen waarheid ging bedenken. Daarvoor ben ik naar de psycholoog toegegaan.
Ik zou er ook wat van denken als mijn vriend 1 op 1 met een meisje afsprak, die hem 100x per dag op facebook tagde en hij er, als klap op de vuurpijl, ook nog een stiekem mee uit eten ging. Dat je dan jaloers bent, is toch niet meer dan normaal?
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:33
Ik moet eerlijk toegeven, ik was altijd echt te jaloers. Daarin had hij ik wel echt een punt. Ik vond het bijv. moeilijk als hij 1 op 1 met ze af ging spreken. Aangezien deze vriendin hem 100x per dag op facebook tagde, dacht ik dat er meer tussen hun was. Hij was er ook een keer mee uit eten geweest, zonder dat hij me dat van tevoren verteld had. Dat vertelde hij me pas achteraf.

-> Inmiddels heeft dat meisje een vriend en taggen ze elkaar nooit meer.

Maar ik had altijd van die eigen gedachtes, dat ik zelf mijn eigen waarheid ging bedenken. Daarvoor ben ik naar de psycholoog toegegaan.
Je jalousie lijkt mij meer dan terecht. Deze man speelt met je en maakt je onzeker. Dat roept jaloerse gevoelens op. Die kun je verwerpen (nee hoor, IK was te jaloers) maar je kunt er ook naar luisteren. Je hebt deze gevoelens niet voor niets. Er is een reden voor. Hij is die reden.
En nu doet ie het gewoon weer. Fijne start van een hernieuwde relatie waarin hij gewoon op dezelfde voet verder gaat.
Ik zou alvast de psych maar weer bellen...
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
02-02-2020 17:29
Wil je dit wel? Wil je een man die van twee walletjes eet? Wil je een man die jou twee weken in de waan laat dat het beter gaat? Zo nee, dan is dit niet de man voor jou.
Hij weet iig al wel dat ik geen intiem contact meer met hem kan hebben, als hij eerst iets met haar gaat doen. Dat begreep ie wel.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:37
Ja, ik ken jou ook nog. Ben inmiddels nog steeds bij de psycholoog.
Ik weet niet, kan me niet voorstellen dat ik weer ooit iemand ga vinden zoals hij was -> toen we nog in een relatie waren.
Af en toe tinder ik wel, maar daar zie ik echt niks op om eerlijk te zijn.
Joh, blijf vooral aan je eigenwaarde werken en dan kom je heus in de toekomst een leuker exemplaar tegen!
Want hij is en was niet leuk!
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:33
Ik moet eerlijk toegeven, ik was altijd echt te jaloers. Daarin had hij wel echt een punt. Ik vond het bijv. moeilijk als hij 1 op 1 met ze af ging spreken. Aangezien deze vriendin hem 100x per dag op facebook tagde, dacht ik dat er meer tussen hun was. Hij was er ook een keer mee uit eten geweest, zonder dat hij me dat van tevoren verteld had. Dat vertelde hij me pas achteraf.

-> Inmiddels heeft dat meisje een vriend en taggen ze elkaar nooit meer.

Maar ik had altijd van die eigen gedachtes, dat ik zelf mijn eigen waarheid ging bedenken. Daarvoor ben ik naar de psycholoog toegegaan.
dit is gewoon raar gedrag van een man die in een relatie zit. Daar hoef jij niet voor in therapie hoor
Ga in therapie voor jezelf en niet meer voor hem. Je wil alleen maar veranderen om beter in zijn straatje te passen.
Gelukkig heb je nog een gezond deel dat aangeeft dat je je hier niet prettig bij voelt.
Wat hij wil: jou rustig en meegaand en gezellig als hij zich verveelt, en als hij zin heeft in sex mag je komen.
Hij houdt zich niet met jou bezig. Welke gek gaat tegen iemand zeggen die hem zo leuk vindt dat hij een ander heeft en met die ander appen als je erbij bent.
Ga aan jezelf werken, en dan heb je ruimte voor iemand die jou je niet jaloers of bezitterig laat voelen als je normale dingen wilt. Je zit in een soort parallel universum met deze man en daar moet je uit.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:39
Hij weet iig al wel dat ik geen intiem contact meer met hem kan hebben, als hij eerst iets met haar gaat doen. Dat begreep ie wel.
Waarom kies je er niet voor om helemaal geen contact meer met hem te hebben?
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:34
Ik ben nog steeds in therapie. Heb idd geen eigenwaarde meer over:(
Goed zo.
Bouw aan je kostbare eigenwaarde en hou deze man vèr van je!
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven