Ex

09-01-2019 23:51 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeieavond allemaal,

Ik zit met bepaalde situeatie omtrent mijn ex en ik wil graag anoniem blijven,

Ik zit met het volgende, mijn ex en ik hebben al bijna 2 maanden geen contact met elkaar omdat ze zei dat ze er totaal geen behoefte meer heeft aan contact en het afgerond is. Toch heb ik haar op allerlei manieren laten weten dat ik met haar wil spreken om dingen uit te spreken, ook heeft mijn ex een nieuwe Facebook account aangemaakt en daarop slechts twee geplaatst van haar zelf een foto die door mijn zelf is gemaakt tijdens de relatie en een foto waarop staat die toen die tijd na me gestuurd is, ik ben een beetje verbaasd als je bewust deze plaats van jezelf uit die bepaalde tijd en geen enkele recente foto die als profiel of omslagfoto wordt geplaats, heb het gevoel dat ze dit een beetje express doet aangezien er geen recente foto staat waar ik van mening ben als je toch zoveel moeite doet om alles waarom ook geen nieuwe foto ! , daarin in tegen geen enkel vorm van contact is geweest in de twee maanden dat tot dus ver nog duurt, ook was er bij de persoon in kwestie een verzoek voor huissleutels die per post na haar is opgestuurd en daar is ook geen reactie voor ontvangst geweest,

Groetjes Anoniempje

Nieuwe Facebook is nieuwe foto geen foto van jezelf uit de tijden van de relatie

Totaal aantal stemmen: 67

Ja (1%)
Nee (99%)
Alle reacties Link kopieren
Onbegrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren
Facebook is ook wel het ware leven. Vooral bij anderen loeren is het doel van het leven op aarde.
Ik heb in het veleden een soort gelijk iets meegemaakt.
En kan je maar 1 advies geven, laat haar gaan en move on.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
10-01-2019 00:00
Onbegrijpelijk.
Ik bedoel dus jouw tekst.
Ik snap er niks van namelijk.
Je pakt de foto waar je best op staat. Wanneer en door wie die is gemaakt doet er totaal niet toe.
Alle reacties Link kopieren
Snap niet waarom ze een nieuwe Facebook aangemaakt heeft?
Wat wil ze daarmee bereiken?

Als ze natuurlijk al die tijd niks met haar Facebook deed en opeens als het uit is een nieuwe Facebook maakt en foto´s plaats dan is het wel raar.

Maar verder snap ik je verhaal niet helemaal.
linnylow schreef:
10-01-2019 00:08
Snap niet waarom ze een nieuwe Facebook aangemaakt heeft?
Wat wil ze daarmee bereiken?

Als ze natuurlijk al die tijd niks met haar Facebook deed en opeens als het uit is een nieuwe Facebook maakt en foto´s plaats dan is het wel raar.

Maar verder snap ik je verhaal niet helemaal.
Misschien voor happn, schone start en natuurlijk tinder
karin6789 schreef:
10-01-2019 00:05
Ik bedoel dus jouw tekst.
Ik snap er niks van namelijk.
Je eigen reactie, "Onbegrijpelijk" quoten om uit te leggen wat je bedoelt terwijl het de eerste reactie was ehmmmmm...
Dat snap ik dan weer niet :@@:
Alle reacties Link kopieren
T.o. moet iig stoppen met zijn ex lastig vallen.
Truste TO. Komt vast wel n ander op je pad.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Voor de duidelijkheid ze heeft sinds het verbreken van het contact een nieuwe Facebook aangemaakt en die foto’s erop geplaats.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je ex er waarde aan hecht dat jij die foto gemaakt hebt. Ik zou een foto maken een hoop moeite vinden, ik ben niet zo fotogeniek, dus het zou van mij veel werk en tijd vragen.
Alle reacties Link kopieren
OliebolmetKrenten schreef:
10-01-2019 01:45
Ik denk niet dat je ex er waarde aan hecht dat jij die foto gemaakt hebt. Ik zou een foto maken een hoop moeite vinden, ik ben niet zo fotogeniek, dus het zou van mij veel werk en tijd vragen.

- dat klopt maar dit is een vrouw die dat voor die tijd doorgaans wel deed , op die manier beoordeel ik dat
Alle reacties Link kopieren
Sorry mensen maar dit is de eerste keer dat ik gebruik maak van deze forum, ik bedoel hiermee te zeggen dat er doorgaans wel een nieuwe foto wordt geplaats op Facebook bij haar in het verleden, en na mijn mening zijn dit geen foto’s uit een recent verleden maar van minimaal 2,5 jaar oud , terwijl ze recentelijk nog nieuwe had gemaakt vlak voor het contact werd verbroken
Alle reacties Link kopieren
Welk gedeelte van haar "ik wil geen contact meer met jou" snap je precies niet? Dat hele facebook doet er niet toe. Doe eens niet zo stalkerig zeg, ik krijg de kriebels van je
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Graag alleen reacties op mensen die dit ook hebben gemaakt alsjeblieft !
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Grapjas..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Nou, de poll is unaniem hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft gezegd geen behoefte aan contact te hebben met jou. Jij geeft daar geen gehoor aan door haar toch meerdere keren te contacteren, omdat jij een afsluitend gesprek wil.

Als zij dat allemaal niet wil, dan zal je dat moeten respecteren.

Laat dit achter je en ga verder met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Nou heb ik inderdaad precies hetzelfde meegemaakt!
Uit met ex. Hij had geen Facebook.
Paar maanden later vriendschapsvoorstel. Mijn ex, met de foto die ik gemaakt had.

Snapte het wel. Stond hij echt lekker op.

Wat jij allemaal in je hoofd haalt, daar heb ik geen seconde over nagedacht.
Gaat het verder wel goed met je?
Want je klinkt nogal, uhm, in de war.
Wat wil je horen? Dat ze via het gebruik van die foto aan wil tonen dat ze een diep verlangen naar je heeft?
Alle reacties Link kopieren
Anoniempje0575 schreef:
10-01-2019 01:34
Voor de duidelijkheid ze heeft sinds het verbreken van het contact een nieuwe Facebook aangemaakt en die foto’s erop geplaats.
Nou en?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
zimi schreef:
10-01-2019 07:56
Wat wil je horen? Dat ze via het gebruik van die foto aan wil tonen dat ze een diep verlangen naar je heeft?
Breng hem nou niet op ideeën. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ze wil niet, die foto heeft er geen hol mee te maken, stop met dat domme gedrag
Anoniempje0575 schreef:
10-01-2019 03:10
Graag alleen reacties op mensen die dit ook hebben gemaakt alsjeblieft !
Nooit meegemaakt.

Ze vind de foto's blijkbaar goed voor haar FB.
Zegt niks over dat ze contact met jou wil ofzoiets.
Al zet ze er bikinifoto's op, om aandacht te trekken. Laat haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven