Feestjes waar coke wordt gebruikt

07-12-2018 03:43 197 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voel jij je daar op je gemak?

Waarom wel/niet?

Of misschien valt het jou helemaal niet op of anderen drugs op hebben, of interesseert het je niet?

Uiteraard heb ik hier zelf wel een mening over :) maar ik hoor liever eerst even jullie (onbeinvloede) reacties

:daisy:
Alle reacties Link kopieren
Denk je echt dat mensen van mening veranderen als jij je mening geeft?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Op de een of andere manier heb ik coke gebruik nooit mee gemaakt zelfs niet alsvdat volop werd gebruikt. Heb daar een soort van blinde spot voor.
Wel eens over gesproken met mijn vrouw, hoe kan het dat ik als eerste superdronken ben en de rest gaat door alsof er niks aan de hand. Zegt ja dat zag je toch wel die gebruiken coke, oh toen ging er een wereld voor mij open als zodanig.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Jups, daar voel ik mij zéér op mijn gemak.
Jij niet?
En nou is het afgelopen!
Nou, TO, kom er maar in.
Alle reacties Link kopieren
zeefietser1 schreef:
07-12-2018 04:41
Gezien je 'normale' stijl van schrijven, schat ik in dat je er nu ook al één of twee teveel op hebt.... ;-D
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het opzich geen ramp, zelf nooit gebruikt. Maar als de sfeer omslaat ben ik snel weg. Dat kan ook komen door alcohol natuurlijk, dan idem. Dus zo lang het gezellig blijft prima.
Ik wacht even af wat jij ervan vindt.

Nee, wat Koettie zegt. Sommige mensen worden heel naar van coke en bij anderen merk je niets.
Alle reacties Link kopieren
1 keer mee gemaakt. Niet mijn ding, maar dat kan ook zijn omdat ik broodnuchter was.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik kom nooit op dat soort feestjes gelukkig, ik heb een bloedhekel aan drugs.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vroeger zelf gebruikt op feestjes, toen was het allemaal heel gezellig, nu vind ik het vervelend als iemand het gebruikt heeft.
Geen ervaring mee maar ik kan me inbeelden, wanneer ik zoiets merk, dat ik weg ben.
Alle reacties Link kopieren
Het is onmogelijk op stap of uit, of naar bv de supermarkt te gaan zonder tussen de gebruikers te zitten. Ongeacht het publiek. Dus aangezien ik me niet nooit op m'n gemak voel, voel ik me daarbij op m'n gemak. Mensen die zeggen nooit tussen de gebruikers te zitten herkennen de gebruikers simpelweg niet.
Als twintiger geregeld mee gemaakt.

Als je zelf niet meedoet is het niet leuk om er bij te zijn. Je zit op een andere golflengte en het is als toekijker een beetje triest om te zien als je eenmaal in de gaten hebt wat er gaande is (en hoe váák mensen dat lijntje nodig hebben).

Het zal wel hetzelfde zijn als wanneer iedereen dronken is en jij bent de BOB.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
07-12-2018 06:58
Het is onmogelijk op stap of uit, of naar bv de supermarkt te gaan zonder tussen de gebruikers te zitten. Ongeacht het publiek. Dus aangezien ik me niet nooit op m'n gemak voel, voel ik me daarbij op m'n gemak. Mensen die zeggen nooit tussen de gebruikers te zitten herkennen de gebruikers simpelweg niet.
Idd, toen ik zelf niet gebruikte zag ik het ook niet, en toen ik ermee in aanraking kwam leek het wel of iedereen het deed! Ik wist niet wat ik meemaakte..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me er prima bij voelen, beter dan als enige nuchtere tussen een grote groep ladderzatte mensen staan, die vind ik pas vervelend.
Alle reacties Link kopieren
In de tijd dat ik nog regelmatig uitging, was hard drugsgebruik helemaal geen breed geaccepteerd onderdeel van het uitgaan op de plekken waar ik kwam. En daar ben ik dankbaar voor, want dat betekende dat je de plekken waar wel gebruikt werd destijds makkelijk kon vermijden. Inmiddels is dat anders en dat is voor mij (nog) een reden om niet meer te gaan stappen. Wat iemand al eerder schreef; als je er zelf niet aan meedoet, dan ziet het er allemaal wat triest uit. En dat geldt trouwens net zo goed voor overmatig drankgebruik, ook dat zoek ik niet op en is voor mij reden om te vertrekken zodra anderen dat wel doen.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
07-12-2018 07:15
In de tijd dat ik nog regelmatig uitging, was hard drugsgebruik helemaal geen breed geaccepteerd onderdeel van het uitgaan op de plekken waar ik kwam. En daar ben ik dankbaar voor, want dat betekende dat je de plekken waar wel gebruikt werd destijds makkelijk kon vermijden. Inmiddels is dat anders en dat is voor mij (nog) een reden om niet meer te gaan stappen. Wat iemand al eerder schreef; als je er zelf niet aan meedoet, dan ziet het er allemaal wat triest uit. En dat geldt trouwens net zo goed voor overmatig drankgebruik, ook dat zoek ik niet op en is voor mij reden om te vertrekken zodra anderen dat wel doen.
Dan ben je echt super oud!
Alle reacties Link kopieren
Mijn beste vriendin begon ook met maar een paar lijntjes. Nu is er niks meer wat ze niet gebruikt. Ik herken haar ook niet meer, ze is eigenlijk al gestorven. Ik heb een ongelofelijke hekel aan drugs dus. Als ik iets vind gooi ik het weg.
Annelleke schreef:
07-12-2018 07:28
Dan ben je echt super oud!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik kom nooit op feestjes en stap ook niet
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
07-12-2018 07:55
Ik kom nooit op feestjes en stap ook niet
Zeker ook super oud. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Waarom zoek je goedkeuring voor jouw levenstijl?

Ik heb alleen al een hekel aan coke vanwege de gewone mensen in Zuid en Midden Amerika die met geweld en moord gedwongen worden tot criminaliteit zodat een stel westerlingen zich even euforisch en superieur kunnen voelen terwijl de kloof tussen arm en rijk en corruptie zich steeds verder uitbreid in dat deel van de wereld.

Maar goed wanneer jij dat een feest vindt dan moet je het vooral doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Drugs maakt vaak meer kapot dan je lief is.
Ik heb een ongelooflijke hekel aan drugs. O.a. omdat ik zie wat de verslaafde broer van mijn beste vriendin voor ellende in de familie brengt en dat al tientallen jaren. Zelfs als ze niets met hem te maken willen hebben worden ze nog met hem geconfronteerd door middel van bedreigingen en vernielingen.

Bah, vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger kwam ik nog wel eens op feestjes waar best veel coke gebruikt werd. Ik vond de mensen er niet gezelliger van worden. Egotrippers vond ik het. Zelfs een aantal in mijn vriendengroep die er verslaafd aan zijn geraakt en zelfs andere rotzooi gingen gebruiken . Is met die mensen ook niet zo heel goed verlopen, schulden, psychische problemen enz enz.
Maar ieder zijn ding zeg ik dan maar .
you go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven