Friends with benefits met je huisgenoot...

10-12-2018 23:03 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen van Viva,

Ik heb nood aan wat duidelijkheid. Ik zit sinds een paar maanden in een "FWB" situatie met een huisgenoot van me, met de aanhalingstekens omdat wij eigenlijk totaal geen friends zijn, buiten de seks hebben wij amper contact met elkaar.

Nu is dus het gevaarlijke aan FWB dat de kans groot is dat één van beiden gevoelens krijgt.. Nou, ik heb in die maanden ook serieus proberen te daten, maar ik betrap mezelf er steeds op dat mijn gedachten telkens teruggaan naar mijn scharrel. Twee weken geleden kwamen we elkaar ook tegen op Tinder (obviously naar rechts geswiped) en meteen een match. We zijn toen een keer naar de film gegaan, maar helaas hing er echt een ongemakkelijk vibe in de lucht, erna hebben we wel fenomenale seks gehad lol.

Hij heeft zelf eerder een passieve persoonlijkheid, ik ben een dominant persoon. Hij is altijd de rust zelve, zal nooit zijn zelfbeheersing verliezen, en ik ben eerder een heethoofd die nogal snel zich opwindt. Geen van ons heeft ooit de stap gezet tot meer, maar toch heb ik bij hem ergens het gevoel dat er wel meer schuilt. We hebben altijd al een bepaalde seksuele aantrekkingskracht gehad en hebben hier toen ook een gesprek over gehad. Hij was er in de eerste instantie op tegen omdat zulke toestanden als huisgenoten te veel drama zouden geven, maar op een dronken avond is het dan toch gebeurt. En sindsdien is dat ook het wekelijks ritueel.
Zo neemt hij altijd het initiatief tot contact, hij komt me als ik aan het stappen ben altijd overal opzoeken. Ik zie hem zo ook vaak de hele avond staan flirten en zoenen met andere meiden, en toch belandt hij steeds bij mij. Hij is een ontzettend aantrekkelijke man, het is niet alsof hij geen kans zou maken bij andere meiden, ik heb er al geweten die hij echt van zich af heeft moeten slaan. Haha.

Aangezien hij toch blijft rondspoken in mijn hoofd zou ik dit graag willen exploreren, maar hoe pak ik dit aan? Ik ben hier echt geen held in.
Nemaìn’ schreef:
10-12-2018 23:26
Allemaal invulling en aannames.

De enige die TO kan zeggen wat hij wil is haar neukie.
Gesprekken over relaties staan nu eenmaal altijd bol van aannames. Wat denk jij dat hij bedoelde? Betekent dit dat zij me leuk vindt?
De antwoorden zijn geen waarheden maar aannames. Dat is het bestaansrecht van een relatiepeiler. Sommige mensen vinden dit soort onderwerpen leuk en doen een duit in het zakje. Zwijg gewoon als je dat niet vindt.
Wanneer iedereen met een relatie probleem een gesprek zou beginnen met de persoon waar het probleem begonnen is, was de wereld heel simpel, maar saai.
Waterman26 schreef:
10-12-2018 23:41
Gesprekken over relaties staan nu eenmaal altijd bol van aannames. Wat denk jij dat hij bedoelde? Betekent dit dat zij me leuk vindt?
De antwoorden zijn geen waarheden maar aannames. Dat is het bestaansrecht van een relatiepeiler. Sommige mensen vinden dit soort onderwerpen leuk en doen een duit in het zakje. Zwijg gewoon als je dat niet vindt.
Wanneer iedereen met een relatie probleem een gesprek zou beginnen met de persoon waar het probleem begonnen is, was de wereld heel simpel, maar saai.
Aha! Dus wij mogen geen pragmatisch advies geven omdat jij dan je entertainment niet hebt. J'ACCUSE!
S-Meds schreef:
10-12-2018 23:35
op de waterman26
Daar komt mevrouw ‘zit dag en nacht op viva en weet alles beter’ ook weer.
Ik ga snel slapen.
Waterman26 schreef:
10-12-2018 23:41
Gesprekken over relaties staan nu eenmaal altijd bol van aannames. Wat denk jij dat hij bedoelde? Betekent dit dat zij me leuk vindt?
De antwoorden zijn geen waarheden maar aannames. Dat is het bestaansrecht van een relatiepeiler. Sommige mensen vinden dit soort onderwerpen leuk en doen een duit in het zakje. Zwijg gewoon als je dat niet vindt.
Wanneer iedereen met een relatie probleem een gesprek zou beginnen met de persoon waar het probleem begonnen is, was de wereld heel simpel, maar saai.
Waarom moet ik zwijgen, omdat jij wil speculeren met misschien wel als gevolg dat ze een leuke man mis loopt.

Zij wil weten of hij meer wil. De enige manier om daar achter te komen is het aan hem te vragen. En zeker niet door serieus de aannames en invullingen van een ander te aanvaarden.
Murrmurr schreef:
10-12-2018 23:43
Aha! Dus wij mogen geen pragmatisch advies geven omdat jij dan je entertainment niet hebt. J'ACCUSE!
Beschuldig je me of is je Frans niet zo sterk? Ik meen te begrijpen dat je bedoelt ‘ecxuse’.
En pragmatisch. Kom op, lees eens terug.
Waterman26 schreef:
10-12-2018 23:45
Beschuldig je me of is je Frans niet zo sterk? Ik meen te begrijpen dat je bedoelt ‘ecxuse’.
En pragmatisch. Kom op, lees eens terug.
Ja dat bedoelde ik, ecxuse :rofl:
To, als ik het zo lees zit jij ook niet echt in de “relatie-modus”. Dus waarom niet even zo laten en eens kijken waar het de komende tijd wel of niet in uitgroeit? Enneh, 20 jaar geleden deden we ook aan friends With benefits, maar dan was t gewoon je scharrel.
Waterman26 schreef:
10-12-2018 23:43
Daar komt mevrouw ‘zit dag en nacht op viva en weet alles beter’ ook weer.
Ik ga snel slapen.
Mevrouw? Hahahahahaha
Murrmurr schreef:
10-12-2018 23:47
Ja dat bedoelde ik, ecxuse :rofl:
Is dat Frans tegenwoordig? Ik zag dat pijler ook al met ei gespeld werd.
Waterman26 schreef:
10-12-2018 23:43
Daar komt mevrouw ‘zit dag en nacht op viva en weet alles beter’ ook weer.
Ik ga snel slapen.
Niet aan beginnen joh, je weet toch hoe ze is.
Alle reacties Link kopieren
Even on topic.. ik had dit ook met mijn huisgenoot 20 jr geleden toen ik studeerde. Geweldige tijd. De spanning, de aantrekkingskracht, het aantrekken en afstoten, nooit zekerheid, maar elke keer bevestiging. Niet zo gek dat je in de war bent over je gevoelens. Toch is dit soort aantrekkingskracht zelden hetbegin van een lange relatie. Zeker niet als het al een tijd speelt. Ik zou zeggen, geniet er gewoon van. Ooit verhuist een van jullie 2 en dan zal het wel snel over zijn. Is ook prima, kom je wel overheen. Leef je leven, foxus niet teveel op hem (dat is lastig i know) en geniet van wat er wel is.
Rememberwhen schreef:
10-12-2018 23:32
Wat zijn sommigen hier snel getriggerd zeg, gelukkig had ik zulke reacties wel verwacht, jammer dat er nog niet veel op mijn feitelijke vraag is ingegaan :rolling:
Jawel hoor, het is toch overduidelijk dat hij niet meer wil dan in je broekje zitten?
[quote=S-Meds post_id=29338398 time=1544485766 user_id=287855]
Is dat Frans tegenwoordig? Ik zag dat pijler ook al met ei gespeld werd

Er wordt hier gepeild. Meningen dus. Ik wist wel dat iemand die zichzelf als een pijler van het viva forum ziet, dit niet begreep.
Mevrouw!!
Nadat jullie al een paar maanden seks met elkaar hadden gehad, was die ongemakkelijke bioscoopdate. Ik denk dat er dus niet meer inzit dan lekkere seks.

Het is geen feit dat er 'dus' kans is dat een van jullie gevoelens gaat krijgen. Hij vindt jou voor nu denk ik spannend en lekker in bed, plus je woont bij hem in huis dus hoe gemakkelijk wil je het hebben.
Geniet ervan zolang het duurt en jij niet verliefd op hem wordt.
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
10-12-2018 23:24
Nou, volgens mij duik jij zo n beetje in ieder relatie topic op met lullige opmerkingen. Het zat je zelf ook niet mee natuurlijk....
:high5:
...
Alle reacties Link kopieren
RosesAreRed schreef:
11-12-2018 08:05
Nadat jullie al een paar maanden seks met elkaar hadden gehad, was die ongemakkelijke bioscoopdate. Ik denk dat er dus niet meer inzit dan lekkere seks.

Het is geen feit dat er 'dus' kans is dat een van jullie gevoelens gaat krijgen. Hij vindt jou voor nu denk ik spannend en lekker in bed, plus je woont bij hem in huis dus hoe gemakkelijk wil je het hebben.
Geniet ervan zolang het duurt en jij niet verliefd op hem wordt.
Dit. Op seksgebied klikt het goed, maar verder niet. Dat voelt hij ook natuurlijk. Daarbij zoent hij ook andere meiden, als hij gek op je was zou hij dat niet doen.
Klinkt niet alsof dit een relatie kan worden.
...
S-Meds schreef:
11-12-2018 00:49
Is dat Frans tegenwoordig? Ik zag dat pijler ook al met ei gespeld werd.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-12-2018 10:08
Reden: Op de man/provoceren
33.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
11-12-2018 08:15
Rond deze tijd is Waterman meestal dronken. Alcoholprobleem, was laatst een topic over. Spelling is het eerste dat de deur uitvliegt, logica volgt snel.
Jij kunt echt alleen maar lullig reageren hé? Zeker als iemand kritiek op je heeft. In dit geval heeft Waterman wel gelijk. Je duikt overal op met botte opmerkingen.
...
Anárion schreef:
11-12-2018 08:37
Jij kunt echt alleen maar lullig reageren hé? Zeker als iemand kritiek op je heeft. In dit geval heeft Waterman wel gelijk. Je duikt overal op met botte opmerkingen.
Volgens mij verwar je me met iemand anders (Murdock of zoiets?). Ik ben juist een van de leukere forummers!
Murrmurr schreef:
11-12-2018 08:15
[...]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-12-2018 10:30
Reden: Op de man/provoceren
58.12% gewijzigd
Waterman26 schreef:
11-12-2018 08:48
[...]
Kerst!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-12-2018 10:31
Reden: Op de man/provoceren
28.93% gewijzigd
Murrmurr schreef:
11-12-2018 08:40
Volgens mij verwar je me met iemand anders (Murdock of zoiets?). Ik ben juist een van de leukere forummers!
Hahaha. Ja hoor. Je bent leuk op het viva forum
Murrmurr schreef:
11-12-2018 08:50
Kerst!
Ach laat ook maar. Ik heb geen drankprobleem. Eerlijk gezegd lag ik om zeven uur in het zwembad en zir nu aan mijn bureau.
Maar stel dat ik een drank probleem had gehad en daar een topic over had. Vind jij jezelf echt leuk.
Ik stop deze discussie. Vrolijk Kerstfeesr en ga op Franse les.
Waterman26 schreef:
11-12-2018 08:55
Ach laat ook maar. Ik heb geen drankprobleem. Eerlijk gezegd lag ik om zeven uur in het zwembad en zir nu aan mijn bureau.
Maar stel dat ik een drank probleem had gehad en daar een topic over had. Vind jij jezelf echt leuk.
Ik stop deze discussie. Vrolijk Kerstfeesr en ga op Franse les.
You're Fun! :)
Alle reacties Link kopieren
aha, dus je wilt er een drama van gaan maken, precies waar hij al bang voor was... :popcorn:
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven