Fysiek ziek van liefdesverdriet

23-02-2021 08:40 53 berichten
Waar ik al bang voor was is gebeurd; de man waar ik ongeveer een jaar een relatie mee had is terug naar zijn ex gegaan. Ik voel mezelf zo stom, vooral omdat ik het ergens al zag aankomen maar die gedachte negeerde en gewoon viel voor zijn praatjes en beloften.
Toen het net uit was (en ik nog niet wist over zijn ex) ging het wel met het verdriet, ik was lekker bezig met loslaten. Maar nu ik heb gehoord dat ze weer bij elkaar zijn heeft dat een enorme lichamelijke reactie veroorzaakt. Ik ben er echt misselijk ervan en blijf maar kotsen. Het is alsof ik een enorme stomp in mijn maag heb gekregen en die vuist gaat er maar niet uit. Ik ben ook zo slap als een vaatdoek, niet zo gek natuurlijk als je niks binnenhoud.
Maar goed, mijn spullen moeten nog terug. Ex heeft beloofd ze langs te brengen en ik zie er enorm tegenop. Ik vraag me af of het wel een goed idee is elkaar nog een keer te zien. Aan de ene kant kan het een afsluiting zijn, maar aan de andere kant kan die vuist nog dieper in mijn maag geplant worden.

Wat kan ik nou het beste doen en hoe haal ik die verdomde vuist uit mijn maag.
Julus schreef:
27-02-2021 11:31
Zij is een ex en dus is de kans groot dat dit niet werkt, maar daar heb jij niks aan. Hij weet gewoon niet wat hij wil, maar kennelijk werkte het niet met haar en ook niet met jou. Het feit dat hij jou wil blijven zien zegt genoeg. Hij gaat niet voor 1 iemand. Op termijn zou je nog veel meer verdriet gekregen hebben. Hij is nog niet uitgespeeld.

Beste wat je kunt doen is tijd nemen om dit een plek te geven, want het is niet gek dat je er een knauw van krijgt.
En hopelijk tref je over een tijdje iemand die wel echt voor je wil gaan.

Ex zou ik nooit meer terug nemen. Je weet nu hoe makkelijk hij kan switchen ( maar nog liever alle opties open wil houden).
Nee terug komt hij niet meer, ik zal dan altijd in mijn achterhoofd hebben dat hij zo weer terug naar zijn ex kan gaan als iets niet bevalt.

Het gaat gelukkig al wat beter, ik ben niet meer zo strontmisselijk en ik doe allemaal leuke dingen die niet konden toen we nog bij elkaar waren. Hij claimde me nogal, dat vond ik toen lief (ahhh hij kan niet zonder me :facepalm: ) maar achteraf was dat eigenlijk vooral lastig. Afgelopen weekend is er een vriendin komen logeren en hebben we de grootste lol gehad, en morgen ga ik bij een andere vriendin logeren.
En ik heb geflirt met een knappe man die ik tijdens het wandelen tegenkwam, dat was ook wel leuk :lol:
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof je beter af bent en dat geleidelijk aan in bent gaan zien. Het komt wel goed met jou.
TjeetjeMina schreef:
02-03-2021 09:17
Nee terug komt hij niet meer, ik zal dan altijd in mijn achterhoofd hebben dat hij zo weer terug naar zijn ex kan gaan als iets niet bevalt.

Het gaat gelukkig al wat beter, ik ben niet meer zo strontmisselijk en ik doe allemaal leuke dingen die niet konden toen we nog bij elkaar waren. Hij claimde me nogal, dat vond ik toen lief (ahhh hij kan niet zonder me :facepalm: ) maar achteraf was dat eigenlijk vooral lastig. Afgelopen weekend is er een vriendin komen logeren en hebben we de grootste lol gehad, en morgen ga ik bij een andere vriendin logeren.
En ik heb geflirt met een knappe man die ik tijdens het wandelen tegenkwam, dat was ook wel leuk :lol:
Dat klinkt al goed! Vooral dat inzicht dat dat geclaim niks te maken heeft met liefde, maar met controle of angst van zijn kant.
Jij komt er wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven