Gaat mijn vrouw vreemd?

02-12-2019 13:34 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend was ik uit eten met mijn vrouw en toen vertelde ze opeens iets raars. Een paar weken geleden waren we op een feest en mijn vrouw was een vriendin aan het zoeken samen met een goede vriend van mij. Ze vertelde op een gegeven moment dat ze hem aankeek en hij haar en dat ze opeens een 'fijn gevoel' kreeg. Bij doorvragen bleek het een soort gevoel te zijn van seksuele lust oid. Ik vond het nogal vaag. Later hebben die twee dus nog whatsapp contact gehad en ze vertelde dat ze het daar samen over hadden gehad. Blijkbaar had hij datzelfde gevoel ook gehad op dat moment. Ze zei ook dat er verder niks gebeurd was, dus dat moet ik dan maar aannemen. Vanochtend was ons dochtertje met haar telefoon aan het spelen dus ik kon het niet laten om ff snel te kijken. Bleek natuurlijk dat het hele gesprek gewist was. Ze zei dat ik mij geen zorgen moest maken omdat ze heel veel van mij houdt. Toch blijft het door mijn hoofd spoken en had ik het liever misschien niet eens geweten als er verder toch niks zou zijn. Wat denken jullie ervan? Of is het normaal dat vrouwen soms zoiets voelen? Natuurlijk kijk ik ook wel naar andere vrouwen, maar heb daarbij nog nooit een of ander speciaal gevoel gehad ofzo.
Illinois schreef:
04-12-2019 07:28
Ik vind dit echt al veel te ver gaan. Bewust gaan appen met iemand tot wie je je naar eigen zeggen erg aangetrokken voelt. Ik weet dat iedereen zijn eigen grenzen heeft, maar ik vind dit al een vorm van vreemd gaan.

Is het toch ook. Het feit dat ze de berichten verwijdert geeft al aan dat ze zelf ook weet dat het te ver gaat.
Alle reacties Link kopieren
Zeker weten ja.
Alle reacties Link kopieren
Unknown82 schreef:
04-12-2019 03:11
Zo even een update. Ik heb deze week nachtdienst. Gisteren zag ik dat ze allebei tot 1.30 uur online waren op whatsapp. Vandaag heb ik er naar gevraagd en of ik het mocht lezen evt. Mocht natuurlijk niet en het kon ook niet want het was ook deze keer weer gewist. En net nog even gekeken, allebei weer tot op de minuut nauwkeurig online geweest. Nu zijn er een aantal mensen hier die dit als normaal beschouwen, maar bij mij gaat de alarmbel steeds harder rinkelen. Hoe kom ik nou het best tot een conclusie/bekentenis of wat dan ook?
Ik zou zeggen, dit werkt zo niet. Doordat je mij er buiten houdt, ga ik nu concluderen dat jullie geneukt hebben of dat van plan zijn.
Als dit buiten me om gaat, dan kan ik niet anders dan bij je weg gaan.
Dus betrek me er verdomme in vanwege ons kind. Ik laat je heus wel een ander neuken als je het zo nodig moet, als de jeuk niet te stoppen is. Enkel, niet achter mijn rug!
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad erg verdacht dat ze die nachtelijke (!) berichten verwijdert en jou er per se buiten wil houden. Spreek haar erop aan: waarom praat ze met hem tot diep in de nacht? Waarom wist ze die berichten? Waarom mag jij absoluut niet weten wat er gezegd wordt? Maakt het haar dan niks uit hoe dit bij jou overkomt? Kan het haar dan niets schelen dat haar vreemde gedrag jou verontrust? Dat jouw vertrouwen in haar verdwijnt? Als ze geen open kaart wil spelen terwijl ze duidelijk iets verbergt, zou ik nog weinig zin in de relatie hebben.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
schaapwolf schreef:
04-12-2019 13:56
Ik zou zeggen, dit werkt zo niet. Doordat je mij er buiten houdt, ga ik nu concluderen dat jullie geneukt hebben of dat van plan zijn.
Als dit buiten me om gaat, dan kan ik niet anders dan bij je weg gaan.
Dus betrek me er verdomme in vanwege ons kind. Ik laat je heus wel een ander neuken als je het zo nodig moet, als de jeuk niet te stoppen is. Enkel, niet achter mijn rug!
Jij zou jouw vrouw toestemming geven om met vrienden van jou te neuken?

Ik weet niet, maar dat lijkt mij vragen om gezeik.
Alle reacties Link kopieren
Artricks schreef:
04-12-2019 14:16
Het is inderdaad erg verdacht dat ze die nachtelijke (!) berichten verwijdert en jou er per se buiten wil houden. Spreek haar erop aan: waarom praat ze met hem tot diep in de nacht? Waarom wist ze die berichten? Waarom mag jij absoluut niet weten wat er gezegd wordt? Maakt het haar dan niks uit hoe dit bij jou overkomt? Kan het haar dan niets schelen dat haar vreemde gedrag jou verontrust? Dat jouw vertrouwen in haar verdwijnt? Als ze geen open kaart wil spelen terwijl ze duidelijk iets verbergt, zou ik nog weinig zin in de relatie hebben.
Dit.
Allemaal vragen die je haar vandaag nog moet stellen. Niet te lang door laten sudderen dit soort geklooi.
Alle reacties Link kopieren
Vertel je vriendin dat het niet okay voelt dat je buitengesloten word en dus wat er nou echt aan de hand is......
Calypso- schreef:
02-12-2019 14:22
Waarom niet? De dag dat ik mijn man van vreemdgaan verdenk,keer ik die telefoon binnenste buiten.
Precies. Vind het ook vooral stiekem. Zou het lekker in de gaten blijven houden als ik jou was.
Ergens is het wel goed nieuws dat ze allebei online zijn terwijl jij nachtdienst hebt; dan liggen ze in ieder geval niet te krikken.

(of ze kunnen heel goed multitasken, dat kan natuurlijk ook)
Hebben jullie kinderen TO?
DS1971 schreef:
04-12-2019 06:28
Klinkt alsof ze emotioneel al een ander heeft.

Waarom pik jij dat?
Je doet het voorkomen alsof zijn vrouw eigenlijk al weg is bij hem. Dat is veel te definitief, te zwart wit. Zover hoeft het nog lang niet te zijn. Ze kan ook gewoon even de kolder in de kop hebben.


Nog even wat whatsap betreft, snappen mensen niet dat je dat zo af kunt schermen dat je partner niet meer kan zien hoe, wanneer en of je online bent geweest? ;)
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
04-12-2019 17:07
Je doet het voorkomen alsof zijn vrouw eigenlijk al weg is bij hem. Dat is veel te definitief, te zwart wit. Zover hoeft het nog lang niet te zijn. Ze kan ook gewoon even de kolder in de kop hebben.


Nog even wat whatsap betreft, snappen mensen niet dat je dat zo af kunt schermen dat je partner niet meer kan zien hoe, wanneer en of je online bent geweest? ;)
Je hebt wel speciale apps waarmee je altijd kan zien wanneer iemand online was en hoe lang. Ook als het afgeschermd is :-D
kadanz schreef:
04-12-2019 17:07
Je doet het voorkomen alsof zijn vrouw eigenlijk al weg is bij hem. Dat is veel te definitief, te zwart wit. Zover hoeft het nog lang niet te zijn. Ze kan ook gewoon even de kolder in de kop hebben.


Nog even wat whatsap betreft, snappen mensen niet dat je dat zo af kunt schermen dat je partner niet meer kan zien hoe, wanneer en of je online bent geweest? ;)
Met alle respect, ze is gewoon respectloos naar hem toe. Ik zou dan niet rustig toekijken hoe zich dit ontvouwt.
kadanz schreef:
04-12-2019 17:07
Nog even wat whatsap betreft, snappen mensen niet dat je dat zo af kunt schermen dat je partner niet meer kan zien hoe, wanneer en of je online bent geweest? ;)
Ik heb dat altijd afgeschermd. Niet om iets te verbergen, maar ik ben het een beetje beu dat mensen altijd maar verwachten dat ik direct reageer. Of kun je dat per persoon afschermen? Dat zou wel handig zijn.
DS1971 schreef:
04-12-2019 17:16
Met alle respect, ze is gewoon respectloos naar hem toe. Ik zou dan niet rustig toekijken hoe zich dit ontvouwt.
Precies. Ik zou toch echt wel willen weten wat die 2 besproken hebben. Ik vind het erg raar dat het gesprek verwijderd wordt en er vervolgens wordt gezegd dat hij zich geen zorgen hoeft te maken. Ik zou het niet vertrouwen.
Dat is inderdaad wel raar gedrag. Zou ik ook van gaan twijfelen. Ik zou hem bellen. Veel mensen vinden dat niet kies. Maar ik zou toch graag even zijn kant horen. Als ze liegt komt dat ook wel uit. Nare situatie to. Hopelijk is er niets aan de hand!
Unknown82 schreef:
04-12-2019 03:11
Zo even een update. Ik heb deze week nachtdienst. Gisteren zag ik dat ze allebei tot 1.30 uur online waren op whatsapp. Vandaag heb ik er naar gevraagd en of ik het mocht lezen evt. Mocht natuurlijk niet en het kon ook niet want het was ook deze keer weer gewist. En net nog even gekeken, allebei weer tot op de minuut nauwkeurig online geweest. Nu zijn er een aantal mensen hier die dit als normaal beschouwen, maar bij mij gaat de alarmbel steeds harder rinkelen. Hoe kom ik nou het best tot een conclusie/bekentenis of wat dan ook?
Met andere woorden; je weet eigenlijk al waar je aan toe bent maar wil er nog niet aan. Zonde van je tijd.

Niet chique, maar bij het uitblijven van antwoorden kun je WhatsApp Web/Desktop koppelen en elke letter live meelezen. Vraag jezelf wel af of dat écht is wat je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Ehh... ik zou het haar niet eens meer vragen hoor, wat er aan de hand is.
Ze gaat toch niet eerlijk zijn. ik zie die suggestie wel vaker voorbij komen als er vreemdgaan wordt vermoed, of er flink bewijs is; Vraag het eens.
Alsof diegene eerlijk antwoord gaat geven :roll:
Tuurlijk, als er wat 'gekke signalen' zijn die je niet kan plaatsen kun je het vragen en gewoon zien hoe er gereageerd wordt, maar heb nog bijna nooit gehoord/gezien dat iemand dan zegt'Nou, nu je het vraagt..Ik ga inderdaad vreemd.
En gezien ze al de gesprekken wist, denk ik echt niet dat ze nu ineens wél open kaart gaat spelen hoor.
Of ze nu daadwerkelijk al lichamelijk vreemd is gegaan of niet; ze is iig stiekem en gluiperig bezig, en ik denk niet dat je achter de waarheid komt. in ieder geval niet via haar.
En dat zou voor mij voldoende zijn; weten dat partner, al dan niet al daadwerkelijk vreemd is gegaan, stiekem en gluiperig bezig is dingen bewust voor mij te verbergen. Geen zin in, zoek het dan maar uit en kan ze ongestoord verder gaan waar ze toch al de focus op had. :bye:
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
04-12-2019 17:07
Nog even wat whatsap betreft, snappen mensen niet dat je dat zo af kunt schermen dat je partner niet meer kan zien hoe, wanneer en of je online bent geweest? ;)
Als iemand online is kan die persoon dit met geen mogelijkheid afschermen.

Misschien ben jij degene die dit niet snapt?
Suzan_1991 schreef:
04-12-2019 17:32
Ik heb dat altijd afgeschermd. Niet om iets te verbergen, maar ik ben het een beetje beu dat mensen altijd maar verwachten dat ik direct reageer. Of kun je dat per persoon afschermen? Dat zou wel handig zijn.
Oh dat is handig! Ik heb wel die vinkjes uitstaan maar er staat bij mij gewoon online als ik online ben, hoe scherm jij dat af dan?
Murrmurr schreef:
05-12-2019 12:58
Oh dat is handig! Ik heb wel die vinkjes uitstaan maar er staat bij mij gewoon online als ik online ben, hoe scherm jij dat af dan?
Je kan het niet helemaal afschermen, als je online bent, kan iedereen op dat moment dat gewoon zien. Ik ga er alleen vanuit dat anderen niet steeds gaan kijken of ik toevallig online ben. Althans, dat hoop ik. In ieder geval kunnen ze niet zien wanneer ik voor het laatst online ben geweest. Ze mogen dat weleens een keer veranderen vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
05-12-2019 12:58
Oh dat is handig! Ik heb wel die vinkjes uitstaan maar er staat bij mij gewoon online als ik online ben, hoe scherm jij dat af dan?
Als je ze uitzet zie je ze van anderen ook niet meer, volgens mij. Dat moet je er dan wel voor over hebben.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
05-12-2019 12:58
Oh dat is handig! Ik heb wel die vinkjes uitstaan maar er staat bij mij gewoon online als ik online ben, hoe scherm jij dat af dan?
Nee dat kan je niet afschermen.
Murrmurr schreef:
05-12-2019 12:58
Oh dat is handig! Ik heb wel die vinkjes uitstaan maar er staat bij mij gewoon online als ik online ben, hoe scherm jij dat af dan?
Als je de vinkjes uit hebt staan kan je alsnog zien of het bericht gelezen is. Je klikt dan het bericht aan en dan op info. Zo zie je hoe laat het bericht bekeken is. Ondanks dat ze dus niet blauw zijn geworden.
anoniem_64b1366ac4120 wijzigde dit bericht op 05-12-2019 15:04
Reden: Schrijffout
0.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen, gisteravond even langs mijn 'goede' vriend geweest. Zijn vrouw was ook thuis dus dat kwam goed uit. Heb tegen hem gezegd dat ik alles weet (bluf want dat was niet zo), en heb gevraagd of zijn vrouw het uit zijn eigen mond moest horen of dat ik het zou vertellen. Hij werd zo wit als een laken en begon wat excuses te bedenken dat ze het niet wilden e.d. Al met al waren al mijn zorgen niet voor niks geweest. Het was al vanaf april aan de gang. Echt ongelofelijk dat ik dit niet eerder heb gemerkt. Ik voel me echt zo een sukkel. Dus nu even de totale schade: 2 gezinnen naar de klote.
Ik heb het mijn 2 dochtertjes nog niet verteld, en ik heb ook totaal geen idee hoeik dit moet gaan doen. Zijn vrouw en zoontje zijn ook enorm verdrietig, misschien is het van mij niet goed geweest om het in bijzijn van zijn vrouw zo te brengen. Ik was een ben zo vreselijk boos. Nu start de ellende pas echt, ik zou willen dat ik de tijd achteruit kon draaien. Misschien komt het ook deels door mezelf omdat er wel wat sleur in de relatie zat, waar ik niet heel hard mee aan de slag gegaan ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven