Gaat mijn vrouw vreemd?

02-12-2019 13:34 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend was ik uit eten met mijn vrouw en toen vertelde ze opeens iets raars. Een paar weken geleden waren we op een feest en mijn vrouw was een vriendin aan het zoeken samen met een goede vriend van mij. Ze vertelde op een gegeven moment dat ze hem aankeek en hij haar en dat ze opeens een 'fijn gevoel' kreeg. Bij doorvragen bleek het een soort gevoel te zijn van seksuele lust oid. Ik vond het nogal vaag. Later hebben die twee dus nog whatsapp contact gehad en ze vertelde dat ze het daar samen over hadden gehad. Blijkbaar had hij datzelfde gevoel ook gehad op dat moment. Ze zei ook dat er verder niks gebeurd was, dus dat moet ik dan maar aannemen. Vanochtend was ons dochtertje met haar telefoon aan het spelen dus ik kon het niet laten om ff snel te kijken. Bleek natuurlijk dat het hele gesprek gewist was. Ze zei dat ik mij geen zorgen moest maken omdat ze heel veel van mij houdt. Toch blijft het door mijn hoofd spoken en had ik het liever misschien niet eens geweten als er verder toch niks zou zijn. Wat denken jullie ervan? Of is het normaal dat vrouwen soms zoiets voelen? Natuurlijk kijk ik ook wel naar andere vrouwen, maar heb daarbij nog nooit een of ander speciaal gevoel gehad ofzo.
Unknown82 schreef:
05-12-2019 18:33
Beste mensen, gisteravond even langs mijn 'goede' vriend geweest. Zijn vrouw was ook thuis dus dat kwam goed uit. Heb tegen hem gezegd dat ik alles weet (bluf want dat was niet zo), en heb gevraagd of zijn vrouw het uit zijn eigen mond moest horen of dat ik het zou vertellen. Hij werd zo wit als een laken en begon wat excuses te bedenken dat ze het niet wilden e.d. Al met al waren al mijn zorgen niet voor niks geweest. Het was al vanaf april aan de gang. Echt ongelofelijk dat ik dit niet eerder heb gemerkt. Ik voel me echt zo een sukkel. Dus nu even de totale schade: 2 gezinnen naar de klote.
Ik heb het mijn 2 dochtertjes nog niet verteld, en ik heb ook totaal geen idee hoeik dit moet gaan doen. Zijn vrouw en zoontje zijn ook enorm verdrietig, misschien is het van mij niet goed geweest om het in bijzijn van zijn vrouw zo te brengen. Ik was een ben zo vreselijk boos. Nu start de ellende pas echt, ik zou willen dat ik de tijd achteruit kon draaien. Misschien komt het ook deels door mezelf omdat er wel wat sleur in de relatie zat, waar ik niet heel hard mee aan de slag gegaan ben.
Klote voor je.

Ik zou jouw dochtertjes er wel nog even buiten houden. Eerst maar eens met jouw vrouw bespreken en sowieso de woede laten zakken.

Voor jouw dochtertjes blijft ze de beste mama ter wereld.
Jeetje wat rot zeg! Onvoorstelbaar dat mensen hun gezin dit aan kunnen doen.

Heel veel sterkte toegewenst.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg :-( Hoop niet dat jullie vanavond Sinterklaas vierde. Vertel je dochters dit niet natuurlijk. Heel veel sterkte To.
Alle reacties Link kopieren
He gatverdamme, dat is echt heel erg naar!!
Ik vind je actie wel sterk.
Wat een lul. En trut.
En je vrouw had ook bij JOU kunnen komen aangeven dat ze iets mistte of ergens aan wilde werken.
Dit is niet jouw schuld.
Heel veel sterkte. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat triest voor jullie gezinnen, TO! Ik wens je veel sterkte toe. Voor die arme echtgenote van hem zal het inderdaad een hele schok zijn. Ik weet niet of ik er zo'n confrontatie van had gemaakt, maar je woede en pijn zijn zeker te begrijpen.

Wees niet te hard voor jezelf: ook als er sleur in de relatie zit, kan iemand ervoor kiezen om dit met de partner aan te pakken of een punt achter de relatie te zetten. Er stiekem een derde partij bij betrekken, is de meest onnodige en kwetsende keuze die je kan maken. En dan gaat het nog wel om een vriend van je ... Wat laag van hen. Daar heb jij niet om gevraagd. Hoe reageert je vrouw nu, als ik vragen mag?

En hoe oud zijn je dochters? Sorry als ik dit gemist heb in je posts. Kunnen zij dit plaatsen, denk je? Misschien wacht je daar best mee tot je alles op een rijtje hebt gezet.
artricks wijzigde dit bericht op 05-12-2019 19:09
Reden: typfout
0.06% gewijzigd
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren
Wow al sinds april! Wat een naaistreek van beiden dat dit ook nog zo lang al speelt.
Waarom is je vrouw er nu over begonnen? Dacht ze dat je iets door had?
Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Het komt niet door jezelf. Ja, een verslechterde relatie, sleur enz, daarvoor kun je ook naar jezelf kijken. Maar liegen en bedriegen hoort niet wanneer je een vaste relatie hebt. Ook enorm uitgekookt dat dit al zolang speelt en dat ze zich tegenover jou in allerlei bochten wringt en doodleuk doorgaat. Bah! Wat moet jij je rot voelen. Veel sterkte!
handigmetgeld schreef:
05-12-2019 13:13
Als je ze uitzet zie je ze van anderen ook niet meer, volgens mij. Dat moet je er dan wel voor over hebben.
Ja dat hoef ik niet te weten
:hug: Jezus wat verdrietig
Zo dat is wel heel zuur. Ik zou dat ook zo hebben aangepakt hoor. Je kinderen moet je hier buiten houden. Dit is tussen jullie. Vind het wel echt rot voor je. Je vrouw leek eerlijk maar is gewoon echt achterbaks )0:
Unknown82 schreef:
05-12-2019 18:33
Beste mensen, gisteravond even langs mijn 'goede' vriend geweest. Zijn vrouw was ook thuis dus dat kwam goed uit. Heb tegen hem gezegd dat ik alles weet (bluf want dat was niet zo), en heb gevraagd of zijn vrouw het uit zijn eigen mond moest horen of dat ik het zou vertellen. Hij werd zo wit als een laken en begon wat excuses te bedenken dat ze het niet wilden e.d. Al met al waren al mijn zorgen niet voor niks geweest. Het was al vanaf april aan de gang. Echt ongelofelijk dat ik dit niet eerder heb gemerkt. Ik voel me echt zo een sukkel. Dus nu even de totale schade: 2 gezinnen naar de klote.
Ik heb het mijn 2 dochtertjes nog niet verteld, en ik heb ook totaal geen idee hoeik dit moet gaan doen. Zijn vrouw en zoontje zijn ook enorm verdrietig, misschien is het van mij niet goed geweest om het in bijzijn van zijn vrouw zo te brengen. Ik was een ben zo vreselijk boos. Nu start de ellende pas echt, ik zou willen dat ik de tijd achteruit kon draaien. Misschien komt het ook deels door mezelf omdat er wel wat sleur in de relatie zat, waar ik niet heel hard mee aan de slag gegaan ben.
Dit gaat wel bliksemsnel. Hoezo is zijn zoontje er gelijk bij betrokken? Hoezo jullie dochters vertellen? Wát vertellen?
kadanz schreef:
07-12-2019 08:43
Dit gaat wel bliksemsnel. Hoezo is zijn zoontje er gelijk bij betrokken? Hoezo jullie dochters vertellen? Wát vertellen?
Dat mama een hoer is.

Er zijn mensen die denken dat dat een normale reactie is. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
07-12-2019 08:46
Dat mama een hoer is.

Er zijn mensen die denken dat dat een normale reactie is. Helaas.
Dat is ze ook. Maar tegen de kinderen zeggen kan natuurlijk niet.
beetjegek schreef:
08-12-2019 12:31
Dat is ze ook. Maar tegen de kinderen zeggen kan natuurlijk niet.
Welnee. Doe ff normaal. Het is zo makkelijk reageren van achter je toetsenbord. We weten verder niets over TO en zijn vrouw. Blijkbaar was ze verliefd op zijn vriend en zijn ze flink over de grenzen gegaan. Dat is niet goed te praten.

Tegelijk hebben zij ook een verhaal en maakt zo'n kutactie hen niet per definitie slechte mensen.
Zijn hoeren slechte mensen?
YagaBaba schreef:
08-12-2019 14:34
Welnee. Doe ff normaal. Het is zo makkelijk reageren van achter je toetsenbord. We weten verder niets over TO en zijn vrouw. Blijkbaar was ze verliefd op zijn vriend en zijn ze flink over de grenzen gegaan. Dat is niet goed te praten.

Tegelijk hebben zij ook een verhaal en maakt zo'n kutactie hen niet per definitie slechte mensen.

Nou, ik denk niet dat ze heel veel punten scoren aan de hemelpoort.
RikM schreef:
08-12-2019 14:46
Nou, ik denk niet dat ze heel veel punten scoren aan de hemelpoort.
Natuurlijk niet. Het is ook echt een kutstreek. Maar ik zou TO adviseren wat ik dames ook adviseer: kom eerst een beetje tot rust, en kijk rustig hoe je verder wil en of je verder wil en kan. Weggaan kan altijd nog.
beetjegek schreef:
08-12-2019 12:31
Dat is ze ook. Maar tegen de kinderen zeggen kan natuurlijk niet.
Nee, dat is ze niet. Ze is verliefd geworden op een ander en is daar lang niet eerlijk over geweest. Dat is niet fraai, maar hoer?

Maar ik bedoelde vooral dat er mensen zijn die denken dat ze dat tegen hun kinderen moeten zeggen. Ik weet het bv van een recent geval hier een straat verderop, waar een bedrogen vrouw haar kinderen even op de hoogte heeft gesteld van dat papa meerdere andere vrouwen lag te verwennen.

Ik vind dat persoonlijk zo enorm raar!
kadanz schreef:
08-12-2019 14:36
Zijn hoeren slechte mensen?
Soms wel. Maar ik denk dat de hoerenlopers veel vaker slechte mensen zijn.

Maar goed, er zijn ook hele vrome mensen die heel slecht zijn.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
08-12-2019 16:24
Nee, dat is ze niet. Ze is verliefd geworden op een ander en is daar lang niet eerlijk over geweest. Dat is niet fraai, maar hoer?

Maar ik bedoelde vooral dat er mensen zijn die denken dat ze dat tegen hun kinderen moeten zeggen. Ik weet het bv van een recent geval hier een straat verderop, waar een bedrogen vrouw haar kinderen even op de hoogte heeft gesteld van dat papa meerdere andere vrouwen lag te verwennen.

Ik vind dat persoonlijk zo enorm raar!
Ja, 1 van de schadelijkste dingen die je je kind aan kan doen zelfs. Nemen ze later ook mee in hun eigen relaties. Zelfs papa was niet te vertrouwen, je grote rolmodel. Walgelijk vind ik het, niet eens alleen raar.
Sjulia schreef:
08-12-2019 16:32
Ja, 1 van de schadelijkste dingen die je je kind aan kan doen zelfs. Nemen ze later ook mee in hun eigen relaties. Zelfs papa was niet te vertrouwen, je grote rolmodel. Walgelijk vind ik het, niet eens alleen raar.
Ja, eens hoor. Het is heel egoïstisch.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
08-12-2019 16:32
Ja, 1 van de schadelijkste dingen die je je kind aan kan doen zelfs. Nemen ze later ook mee in hun eigen relaties. Zelfs papa was niet te vertrouwen, je grote rolmodel. Walgelijk vind ik het, niet eens alleen raar.
Niet mee eens, je mag gerust je kind duidelijk maken dat de reden van uit elkaar gaan de ontrouw was. En dat er soms consequenties aan bepaalde gedragingen of keuzes zijn en dat het gezond is je eigen grenzen te stellen. Met het nodige respect uiteraard en kaderend dat dat niet de relatie met kind betreft. Als je die waarheid achterhoudt voor je kind blijkt achteraf dat beide ouders op hun manier niet te vertrouwen zijn.
Alle reacties Link kopieren
zurimat schreef:
08-12-2019 17:57
Niet mee eens, je mag gerust je kind duidelijk maken dat de reden van uit elkaar gaan de ontrouw was. En dat er soms consequenties aan bepaalde gedragingen of keuzes zijn en dat het gezond is je eigen grenzen te stellen. Met het nodige respect uiteraard en kaderend dat dat niet de relatie met kind betreft. Als je die waarheid achterhoudt voor je kind blijkt achteraf dat beide ouders op hun manier niet te vertrouwen zijn.
Mind blowing dat dit gevonden kan worden, wauw. Ik heb er geeneens woorden voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gewoon heel normaal dat je als ouders uitleg geeft over het hoe en wat van levensveranderende gebeurtenissen voor je kinderen. Zolang het leeftijdsgepast en met het nodige respect verteld wordt ben ik ervan overtuigd dat duidelijkheid scheppen waarom mama en papa niet meer samen erg behulpzaam is voor die kinderen.

Dus niet 'mama is een hoer' of 'mama neukt vriend Piet' in geval van TO, maar wel bvb 'mama is verliefd geworden op iemand anders, als je trouwt beloof je dat niet te doen en nu moeten we kijken of we wel getrouwd kunnen blijven. Maar weet wel dat mama's en papa's hun kindjes steeds graag blijven zien en niet opeens verliefd worden op andere kindjes en dat wij er beiden steeds zullen zijn voor jullie, samen of elk op onze manier.'

Kinderen zien ook hun ouder's verdriet en door eerlijk te zijn zullen ze het beter kunnen plaatsen en bovendien maakt het ze heel duidelijk dat zij op geen enkele manier de oorzaak zijn van het uiteengaan van hun ouders.
zurimat schreef:
08-12-2019 17:57
Niet mee eens, je mag gerust je kind duidelijk maken dat de reden van uit elkaar gaan de ontrouw was. En dat er soms consequenties aan bepaalde gedragingen of keuzes zijn en dat het gezond is je eigen grenzen te stellen. Met het nodige respect uiteraard en kaderend dat dat niet de relatie met kind betreft. Als je die waarheid achterhoudt voor je kind blijkt achteraf dat beide ouders op hun manier niet te vertrouwen zijn.
Ik heb mijn kinderen niets verteld over de werkelijke reden van het vertrek van hun vader. Wat moeten zij daarmee ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven