Gaat mijn vrouw vreemd?

02-12-2019 13:34 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend was ik uit eten met mijn vrouw en toen vertelde ze opeens iets raars. Een paar weken geleden waren we op een feest en mijn vrouw was een vriendin aan het zoeken samen met een goede vriend van mij. Ze vertelde op een gegeven moment dat ze hem aankeek en hij haar en dat ze opeens een 'fijn gevoel' kreeg. Bij doorvragen bleek het een soort gevoel te zijn van seksuele lust oid. Ik vond het nogal vaag. Later hebben die twee dus nog whatsapp contact gehad en ze vertelde dat ze het daar samen over hadden gehad. Blijkbaar had hij datzelfde gevoel ook gehad op dat moment. Ze zei ook dat er verder niks gebeurd was, dus dat moet ik dan maar aannemen. Vanochtend was ons dochtertje met haar telefoon aan het spelen dus ik kon het niet laten om ff snel te kijken. Bleek natuurlijk dat het hele gesprek gewist was. Ze zei dat ik mij geen zorgen moest maken omdat ze heel veel van mij houdt. Toch blijft het door mijn hoofd spoken en had ik het liever misschien niet eens geweten als er verder toch niks zou zijn. Wat denken jullie ervan? Of is het normaal dat vrouwen soms zoiets voelen? Natuurlijk kijk ik ook wel naar andere vrouwen, maar heb daarbij nog nooit een of ander speciaal gevoel gehad ofzo.
zurimat schreef:
11-12-2019 19:08
Dat is toch ook wat ik zeg, je zoon wilt het graag weten en je vertelt wat je denkt. Is dat 'walgelijk'?
Die term heb ik niet gebruikt, als je even iets verder terugleest zeg ik zelfs dat ik begrijp dat iemand het niet voor zich kan houden. Maar dat maakt het vertellen nog niet "eerlijk, dus beter voor je kind"
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
02-12-2019 20:13
Zomaar een reden: ze hebben een kind.
(en dat kind speelt met de telefoon ;) )

Is jouw vriend ook zo eerlijk over zijn wederzijdse lustgevoelens richting jouw beste vriendin?
O ja hoor. Maar wij gaan ook naar parenclubs dus dat soort dingen bespreken we zeker. Hij mag een ander toch lekker vinden. Ik ben niet de enige lekkere vrouw op aarde ofzo.
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
11-12-2019 22:17
Die term heb ik niet gebruikt, als je even iets verder terugleest zeg ik zelfs dat ik begrijp dat iemand het niet voor zich kan houden. Maar dat maakt het vertellen nog niet "eerlijk, dus beter voor je kind"
Ik weet dat jij dat niet gezegd hebt, walgelijk was de term die door Sjulia gebruikt werd en waarop ik deze off topic discussie startte, daarom dat ik het gebruikte.

Ik raad eigenlijk niet veel anders aan dan wat jij gedaan hebt met je oudste bij zijn of haar zoeken naar waarom. Denk dat je dat ook wel uit mijn berichten kan halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven