Gebruikt voelen door man

13-01-2018 21:42 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-01-2018 11:06
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spoel hem door de wc, wat een flapdrol. Doei, daar heb je toch geen zin in? Lees je topic eens na en bedenk wat je tegen je moeder/zus/beste vriendin zou zeggen na zo'n verhaal.
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
13-01-2018 22:27
Wat heerlijk voor dit soort mannen dat er toch altijd weer vrouwen zijn die er vol intrappen. Die man is bij je voor zijn zaadlozingen, voor zijn inkomsten en als huishoudster. En zolang er vrouwen zijn zoals jij kan hij zijn gang gaan. Dit heeft echt helemaal niets te maken met liefde of houden van.

Ga alsjeblieft zsm op zoek naar je eigenwaarde, want dit is echt triest om te lezen.
Ja je hebt gelijk, meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb duidelijk geen zelfrespect en moet dit toch echt zien te krijgen. Hoe weet ik nog niet, maar ik wil nooit meer in zo een situatie terechtkomen.

Gister heb ik in een dronken bui mijn frustraties aan zijn vrienden geuit waarna ik in huilen ben uitgebarst.
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
13-01-2018 21:57
Wat is er leuk aan hem?
ik verwachtte een 'ja ,maar hij kan ook heel lief zijn' maar zelfs dat hoor ik niet :)
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:26
Nee ik kan die 1200 euro niet alleen betalen en zal misschien een medehuurder moeten nemen. Of een nieuwe man met geld zoeken hahahaha, grapje
Met hem kun je de huur ook niet betalen en zijn je lasten alleen maar hoger.
Alle reacties Link kopieren
veensteker schreef:
13-01-2018 22:25
Volgens mij ben jij meer alleen als hij er is dan als je alleen bent. Jij bent veel meer waard dan zo’n uitzuiger.

Kijk maar eens wat er gebeurt als je hem een schuldbekentenis voorschotelt. Gewoon een op papier zetten met een afbetalingsregeling. B.v. 200 euro per maand. Kijken of hij zijn handtekening zet. Hij zal waarschijnlijk zeggen dat je hem niet vertrouwd, nee dat klopt dat kan je ook niet.

Zet hem morgen de deur uit en laat hem nooit meer naar binnen. Wat een klaploper. Je hebt maar 1 leven en dat moet je niet laten verpesten door zo’n man omdat je slecht alleen kan zijn. Er zijn echt veel leukere exemplaren te vinden hoor.

Andere sloten, zijn spullen de deur uit en van Facebook afgooien en alles blokkeren. Kent hij je wachtwoorden ergens van? Heb je een voorspelbaar wachtwoord? Nu meteen alles veranderen zodat hij nergens meer bij kan.

Ga aan je zelf werken en je zelfrespect terugvinden. Vraag hiervoor hulp anders blijf je zulke types aantrekken.

Ik ga er ook een punt achter zetten. Ik wil niet meer ongelukkig zijn en eenzaam in een relatie. Ik ga aan mezelf werken en het beste uit mezelf halen en dan komt er hopelijk een man in mijn leven met wie ik aan kindjes kan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
13-01-2018 22:31
ik verwachtte een 'ja ,maar hij kan ook heel lief zijn' maar zelfs dat hoor ik niet :)
Ik heb geen idee wat er leuk is aan hem. We hebben dezelfde humor en de sex was erg goed. Daar is alles mee gezegd. Ik kan nooit op hem rekenen want hij rekent altijd alleen maar op mij
.
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 22:34
Reden: Al beantwoord..
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
zimi schreef:
13-01-2018 22:31
Met hem kun je de huur ook niet betalen en zijn je lasten alleen maar hoger.
Precies dat had ik zelf ook bedacht
.
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 22:34
98.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:29
Ja je hebt gelijk, meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb duidelijk geen zelfrespect en moet dit toch echt zien te krijgen. Hoe weet ik nog niet, maar ik wil nooit meer in zo een situatie terechtkomen.

Gister heb ik in een dronken bui mijn frustraties aan zijn vrienden geuit waarna ik in huilen ben uitgebarst.
Ik denk dat het bedoeld is als wake up call dat mensen hier zo benadrukken dat je geen zelfrespect hebt, maar nu ga je jezelf nog meer naar beneden praten, en dat is ook niet bevorderlijk. Wees blij dat je dit nu ziet en dat je geen kinderen met hem hebt, of je financieel aan hem hebt verbonden. Jij bent echt in alle opzichten niet de lozer uit dit verhaal hoor!

Maar zorg er alsjeblieft wel voor dat je dit doorzet en het echt uitmaakt. Je verdient veel beter dat dit figuur!
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
13-01-2018 22:34
Ik denk dat het bedoeld is als wake up call dat mensen hier zo benadrukken dat je geen zelfrespect hebt, maar nu ga je jezelf nog meer naar beneden praten, en dat is ook niet bevorderlijk. Wees blij dat je dit nu ziet en dat je geen kinderen met hem hebt, of je financieel aan hem hebt verbonden. Jij bent echt in alle opzichten niet de lozer uit dit verhaal hoor!

Maar zorg er alsjeblieft wel voor dat je dit doorzet en het echt uitmaakt. Je verdient veel beter dat dit figuur!
Ja ik verdien ook beter en het helpt inderdaad niet om mezelf naar beneden te praten.
Ik heb vorig jaar een burn-out gehad en voel bepaalde symptomen daarvan weer terugkomen en als ik hiermee verder ga dan heb ik straks weer een burn-out
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:32
Ik ga er ook een punt achter zetten. Ik wil niet meer ongelukkig zijn en eenzaam in een relatie. Ik ga aan mezelf werken en het beste uit mezelf halen en dan komt er hopelijk een man in mijn leven met wie ik aan kindjes kan beginnen.
Je wil een punt gaan zetten. En als hij twee dagen later weer met zijn mooie praatjes of verwijtende opmerkingen voor je neus staat?
Dan laat hem binnen?
Of je hebt weer hoop?
Of je denkt "Ik heb al zoveel geïnvesteerd, laat ik het nog één keer proberen."?
Of je laat je kleineren?
Alle reacties Link kopieren
_Isolde_ schreef:
13-01-2018 22:36
Je wil een punt gaan zetten. En als hij twee dagen later weer met zijn mooie praatjes of verwijtende opmerkingen voor je neus staat?
Dan laat hem binnen?
Of je hebt weer hoop?
Of je denkt "Ik heb al zoveel geïnvesteerd, laat ik het nog één keer proberen."?
Of je laat je kleineren?
Nee ik ga er echt mee stoppen. Ik wil gelukkig zijn en dat ben ik. niet
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:37
Nee ik ga er echt mee stoppen. Ik wil gelukkig zijn en dat ben ik. niet
Wat ga je concreet doen?
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
13-01-2018 22:38
Wat ga je concreet doen?
Ik ga het dit weekend uitmaken. De makelaar bellen en kijken of ik het huurcontract kan opzeggen en dan ga ik op zoek naar goedkopere woonruimte
Alle reacties Link kopieren
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:40
Ik ga het dit weekend uitmaken. De makelaar bellen en kijken of ik het huurcontract kan opzeggen en dan ga ik op zoek naar goedkopere woonruimte
Verder ga ik keihard aan mezelf werken en de komende periode ga ik geen relatie aan. Ik ga sporten, mediteren en leuke dingen doen met mn vriendinnen. Goed voor mezelf zorgen en hier helemaal bovenop komen
Alle reacties Link kopieren
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:33
Ik heb geen idee wat er leuk is aan hem. We hebben dezelfde humor en de sex was erg goed. Daar is alles mee gezegd. Ik kan nooit op hem rekenen want hij rekent altijd alleen maar op mij
Ik zou een visvijver aanleggen als ik jou was. Of ga dobbelstenen ontwerpen.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo! Hou ons op de hoogte!

Ik denk dat hier een aantal mensen zitten die al veel topics hebben gelezen en misschien een beetje bang zijn dat je het niet doorzet, of toch zwicht voor smeekbedes en een charmeoffensief.
Maar wij willen je wel blijven aanmoedigen, en een schop onder de kont geven, mocht dat nodig zijn ;) Dus laat even weten hoe het gaat. En heel veel sterkte natuurlijk! Dit gaat een hele moeilijke en verdrietige tijd worden, maar je gaat jezelf hier later zo dankbaar voor zijn. :redrose:
winkje87 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 22:45
0.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:41
Verder ga ik keihard aan mezelf werken en de komende periode ga ik geen relatie aan. Ik ga sporten, mediteren en leuke dingen doen met mn vriendinnen. Goed voor mezelf zorgen en hier helemaal bovenop komen
Goed zo!
Alle reacties Link kopieren
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:29
Ja je hebt gelijk, meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb duidelijk geen zelfrespect en moet dit toch echt zien te krijgen. Hoe weet ik nog niet, maar ik wil nooit meer in zo een situatie terechtkomen.

Gister heb ik in een dronken bui mijn frustraties aan zijn vrienden geuit waarna ik in huilen ben uitgebarst.
To, je blijft hameren op dat je zo weinig zelfrespect hebt. Weet je hoe je dat krijgt? Door die hork buiten te schoppen, je leven in eigen hand te nemen en te besluiten dat je beter alleen bent dan met hém. Alle daaropvolgende succes ervaringen zullen je sterker maken!
Je krijgt géén zelfrespect door in deze situatie te blijven hangen uit angst. Kom op, to. Je kunt het best alleen!

Nog één ding: sommige reacties gingen over dat je te lief zou zijn. Jij beaamt dat en bent verbolgen dat hij niet lief terug is. Ik ben het daar niet mee eens. Je bent ongetwijfeld heel lief, hoor, maar dit gedrag pikken heeft niets met lief zijn te maken, maar met niet opkomen voor jezelf. Daarom loopt hij over je heen. Daarom respecteert hij je niet. Maar goed nieuws: voor jezelf opkomen kun je leren. Zet hem op, meid.
Annemarie555 schreef:
13-01-2018 22:29
Ja je hebt gelijk, meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb duidelijk geen zelfrespect en moet dit toch echt zien te krijgen. Hoe weet ik nog niet, maar ik wil nooit meer in zo een situatie terechtkomen.

Gister heb ik in een dronken bui mijn frustraties aan zijn vrienden geuit waarna ik in huilen ben uitgebarst.
Stap 1 is uitmaken met deze klaploper. Ik denk dat je eigenwaarde dan elke dag al een beetje stijgt, want met deze gast ga je echt niet gelukkig worden. Stap 2 leer dat je het ook leuk kunt hebben met jezelf, zonder partner. Stap 3 misschien heb je daar een paar sessies met een therapeut voor nodig, zodat jeniet meer in dezelfde valkuil stapt.
Succes!
Heel goed, meid!

Het plan is er.
Nu nog uitvoeren.

Het gaat lukken hoor. Jij kan best in je zelfrespect staan.

En je kan hier blijven schrijven.
Oh, ik lees dat je dit min of meer al gaat doen. Top! :rose:
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
13-01-2018 22:44
Goed zo! Hou ons op de hoogte!

Ik denk dat hier een aantal mensen zitten die al veel topics hebben gelezen en misschien een beetje bang zijn dat je het niet doorzet, of toch zwicht voor smeekbedes en een charmeoffensief.
Maar wij willen je wel blijven aanmoedigen, en een schop onder de kont geven, mocht dat nodig zijn ;) Dus laat even weten hoe het gaat. En heel veel sterkte natuurlijk! Dit gaat een hele moeilijke en verdrietige tijd worden, maar je gaat jezelf hier later zo dankbaar voor zijn. :redrose:
Bedankt voor je steun! Daar ben ik echt heel blij en dankbaar voor. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Ik zal een nieuwe topic aanmaken dan. Het eerste bericht in deze topic ga ik straks verwijderen in verband met mijn privacy.

Ik wil me echt hier door heen slepen. Ik ben 31 jaar en wil heel graag een kindje en deze man is niet geschikt om mee aan kinderen te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt alsof je goed bezig bent. Wees zuinig op je naïeve ik, dat ben jij, dat siert je, hecht geen waarde aan degene die daar misbruik van maakt. Ik wens je een goede nieuwe vriend toe in de toekomst, maar je moet wel beloven kieskeuriger te zijn.... :cheers:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven