Gedrags verandering door alcohol, of gewoon gevoelens/?

20-01-2019 19:30 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond allemaal,

Ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen door advies te geven over het volgende.

Bij mijn werk heb ik een coördinator en op werk kijkt hij al naar mij met een bepaalde zwoele blik en we zijn ook best close met elkaar. Soms hier en daar een aanraking op mijn schouder of arm om me heen. En gewoon praten met elkaar. Maarja dat zegt denk ik niet zoveel. En overigens heeft hij gewoon een vriendin thuis.

Nou had ik gisteren een personeelsuitje, en was ik aan het dansen met m’n collega’s en hij was daar uiteraard ook.
Hij had wel een paar biertjes op, maar was zeker niet dronken.
Ik kwam even bij hem staan en hij vroeg toen of ik ook mee ging naar de stad. Toen zei ik ja is goed.
Eenmaal daar was het super gezellig met hun allemaal. Maar hij sloeg heel vaak z’n arm om me heen, en hield me vast. En ik deed natuurlijk hetzelfde terug.
Ook gaf hij me tot 2x toe een knuffel en kusje op m’n hoofd (zijkant). Toen ik wegging gaf hij me ook een dikke knuffel.

Ik drink zelf geen alcohol, dus weet ik de werking ervan ook niet precies.
Maar vraag ik me wel af of m’n coördinator z’n ware gevoelens toonde naar mij, of dat het gewoon leuk was voor even door de alcohol, en hij me verder niet ziet staan.

Someone help me?
Thnx alvast
Alle reacties Link kopieren
Vraag aan zijn vriendin of hij dat ook bij haar doet na alcoholgebruik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken zijn vriendin niet, heb haar ook nooit gezien dus dat ga ik sowieso niet doen.
Alle reacties Link kopieren
shweetness schreef:
20-01-2019 19:30

Maar hij sloeg heel vaak z’n arm om me heen, en hield me vast. En ik deed natuurlijk hetzelfde terug.
Hoezo jij deed natuurlijk het zelfde terug.

Hij heeft een vriendin thuis. Het zou veel logischer zijn als jij had gezegd dat hij van je af moest blijven omdat zijn vriendin dit vast niet leuk zou vinden.

Hoe hij over je denkt. Ach een extra neukertje is altijd handig.
Alle reacties Link kopieren
Oh, hij zal je best wel leuk vinden en na een paar biertjes durft 'ie wat meer. Alcohol ontremt. Maar zoals hierboven al werd aangestipt, ga er niet op in zolang die vriendin nog in beeld is. Je krijgt er alleen maar gezeik van.
tutjebelletje wijzigde dit bericht op 20-01-2019 19:43
1.55% gewijzigd
For whom the bell tolls
Alle reacties Link kopieren
Hou jij bij hoeveel biertjes iedereen drinkt?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance. Plato
sugarmiss schreef:
20-01-2019 19:42
Hoezo jij deed natuurlijk het zelfde terug.

Hij heeft een vriendin thuis. Het zou veel logischer zijn als jij had gezegd dat hij van je af moest blijven omdat zijn vriendin dit vast niet leuk zou vinden.

Hoe hij over je denkt. Ach een extra neukertje is altijd handig.
Vanwege z’n vriendin? Wat dacht je van intimiteiten op de werkvloer?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Niet dat ik denk dat jij lelijk bent :proud:
Maar om aan te geven: onder invloed doe je dingen die je anders nooit zou doen. Zoals klef doen tegen een collega, terwijl je óók nog eens een vriendin hebt.
impala wijzigde dit bericht op 20-01-2019 19:51
7.91% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil je neuken. Meer niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Deed je hetzelfde gewillig terug of met tegenzin?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance. Plato
Alle reacties Link kopieren
Handtastelijk. En een vriendin thuis. Handen thuis dus.
Alle reacties Link kopieren
peperl schreef:
20-01-2019 19:51
Deed je hetzelfde gewillig terug of met tegenzin?
Gewillig natuurlijk. Wat maakt haar die vriendin nou uit.
...
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
20-01-2019 20:10
Gewillig natuurlijk. Wat maakt haar die vriendin nou uit.
En dat zonder een druppel alcohol.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance. Plato
Alle reacties Link kopieren
peperl schreef:
20-01-2019 19:51
Deed je hetzelfde gewillig terug of met tegenzin?
Vrijwillig, en waarom? Omdat ik het vriendschappelijk zie een arm om me heen en niet verder denk. Pas na dat kusje op m’n hoofd ging ik thuis nadenken.
shweetness schreef:
20-01-2019 20:14
Vrijwillig, en waarom? Omdat ik het vriendschappelijk zie een arm om me heen en niet verder denk. Pas na dat kusje op m’n hoofd ging ik thuis nadenken.

Je hebt een vrij lange verwerkingstijd
Alle reacties Link kopieren
Misschien vind hij jou schattig, ziet hij je als een soort kindje. Wat is het leeftijdsverschil tussen jou en jouw coördinator?

Weet je ook zeker dat hij alleen alcohol heeft gedronken en niet ook een mdma-pilletje heeft ingeslikt? :P
oliebolmetkrenten wijzigde dit bericht op 20-01-2019 20:40
29.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie al helemaal voor me hoe hij op het werk met die zwoele blik naar je kijkt.
Weten wij niet want wij kennen hem niet. Beide opties zijn mogelijk. Ik zou afstand van hem houden.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft dus een vriendin en nog ga je zo duidelijk met hem staan flirten waar je collega's bij staan. Slim bezig.

Je bent nu wel in de achting van je collega's gedaald. Voortaan even wat afstand houden als dronken, bezette mannen klef komen doen.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
20-01-2019 20:38
Ik zie al helemaal voor me hoe hij op het werk met die zwoele blik naar je kijkt.
Haha, ik zag getuite lippen en halfdichte twinkelende oogjes
Alle reacties Link kopieren
Hij wordt gevoelig, klef en emotioneel met drank op. En te close. Pas maar op.
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
20-01-2019 19:42
Hoezo jij deed natuurlijk het zelfde terug.

Hij heeft een vriendin thuis. Het zou veel logischer zijn als jij had gezegd dat hij van je af moest blijven omdat zijn vriendin dit vast niet leuk zou vinden.
Ja, of als ze geen scene wilde maken, had ze gewoon naar andere collega's kunnen lopen om met hen te gaan kletsen. Maar ja, sommige mensen zijn gewoon wanhopig voor een beetje aandacht.
shweetness schreef:
20-01-2019 19:30

Eenmaal daar was het super gezellig met hun allemaal. Maar hij sloeg heel vaak z’n arm om me heen, en hield me vast. En ik deed natuurlijk hetzelfde terug.
Bijzonder dat je dat natuurlijk vindt. Voor mij was het natuurlijker geweest om hem te zeggen dat hij zijn poten thuis moest houden.
En dat was al helemaal in het bijzijn van collega's zo slim geweest. Je kunt nl. vast zelf wel bedenken hoe jullie nu bekend staan/dat jullie onderwerp van de bedrijfsroddel zijn.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 20-01-2019 20:55
4.66% gewijzigd
Ik denk dat hij gevoelens heeft, om dit te checken zou ik gewoon even voelen. Het beste is om morgenochtend zodra je hem ziet, je hand naar hem uit te steken en hem direct in zijn kruis te betasten. Afhankelijk van zijn reactie weet je het antwoord, want in de ochtend heeft hij waarschijnlijk nog geen alcohol op. Je kan dan ook gelijk kijken of zijn gedrag veranderd. Soms is het best simpel, succes 👍
Alle reacties Link kopieren
shweetness schreef:
20-01-2019 20:14
Vrijwillig, en waarom? Omdat ik het vriendschappelijk zie een arm om me heen en niet verder denk. Pas na dat kusje op m’n hoofd ging ik thuis nadenken.
En die zwoele blik, waar je relaas mee begon, vriendschappelijk of wishful thinking?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance. Plato

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven