Gedrags verandering door alcohol, of gewoon gevoelens/?

20-01-2019 19:30 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond allemaal,

Ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen door advies te geven over het volgende.

Bij mijn werk heb ik een coördinator en op werk kijkt hij al naar mij met een bepaalde zwoele blik en we zijn ook best close met elkaar. Soms hier en daar een aanraking op mijn schouder of arm om me heen. En gewoon praten met elkaar. Maarja dat zegt denk ik niet zoveel. En overigens heeft hij gewoon een vriendin thuis.

Nou had ik gisteren een personeelsuitje, en was ik aan het dansen met m’n collega’s en hij was daar uiteraard ook.
Hij had wel een paar biertjes op, maar was zeker niet dronken.
Ik kwam even bij hem staan en hij vroeg toen of ik ook mee ging naar de stad. Toen zei ik ja is goed.
Eenmaal daar was het super gezellig met hun allemaal. Maar hij sloeg heel vaak z’n arm om me heen, en hield me vast. En ik deed natuurlijk hetzelfde terug.
Ook gaf hij me tot 2x toe een knuffel en kusje op m’n hoofd (zijkant). Toen ik wegging gaf hij me ook een dikke knuffel.

Ik drink zelf geen alcohol, dus weet ik de werking ervan ook niet precies.
Maar vraag ik me wel af of m’n coördinator z’n ware gevoelens toonde naar mij, of dat het gewoon leuk was voor even door de alcohol, en hij me verder niet ziet staan.

Someone help me?
Thnx alvast
Alle reacties Link kopieren
OliebolmetKrenten schreef:
20-01-2019 20:36
Misschien vind hij jou schattig, ziet hij je als een soort kindje. Wat is het leeftijdsverschil tussen jou en jouw coördinator?
Lieverd, ik weet zeker dat hij mij niet als een kindje ziet.
Ik ben 25 jaar en hij 32.
Ik ken zulke blikken of aanrakingen, alleen had ik een bevestiging nodig. Maar daarom vraag ik dit jullie, omdat hij wel alcohol op had, maar niet dronken was.
Alle reacties Link kopieren
shweetness schreef:
20-01-2019 20:14
Vrijwillig, en waarom? Omdat ik het vriendschappelijk zie een arm om me heen en niet verder denk. Pas na dat kusje op m’n hoofd ging ik thuis nadenken.
Tuurlijk
Eh ja? Hoe duidelijk wil je het hebben!
Alle reacties Link kopieren
"Ik drink zelf geen alcohol, dus weet ik de werking ervan ook niet precies."

Dat kun je toch heel makkelijk googelen?
Maar hoezo wil je het zo graag weten? Hij is toch al bezet.
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
20-01-2019 20:58
Eh ja? Hoe duidelijk wil je het hebben!
Wat precies bedoel je met ja?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
20-01-2019 21:47
"Ik drink zelf geen alcohol, dus weet ik de werking ervan ook niet precies."

Dat kun je toch heel makkelijk googelen?
Dat heb ik zeker gedaan, voordat ik dit bericht plaatste. Wilde enkel ‘nuttige’ adviezen hier zien te krijgen, van wat de reden hiervoor was. Maar helaas zie ik daar weinig serieuze reacties van terug.
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
20-01-2019 21:50
Maar hoezo wil je het zo graag weten? Hij is toch al bezet.
Uiteraard! Maar ik wil het graag weten omdat ik al langer zo’n gevoel had dat hij mij leuk vindt. Maar juist omdat hij een dame heeft leek me dat onmogelijk. Maar ik neem aan dat gevoelens voor een ander persoon ook niet uitgeschakeld kunnen worden.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
20-01-2019 19:42
Hoezo jij deed natuurlijk het zelfde terug.

Hij heeft een vriendin thuis. Het zou veel logischer zijn als jij had gezegd dat hij van je af moest blijven omdat zijn vriendin dit vast niet leuk zou vinden.

Hoe hij over je denkt. Ach een extra neukertje is altijd handig.
Ik had zeker kunnen zeggen dat hij van me af moest blijven, maar het was niet zo dat hij aan m’n kont of borsten zat he. Dan was het een ander verhaal. Wel meer mensen slaan een arm om me heen, en dat hoeft niet meteen te betekenen dat hij iets van me zou willen of iets voor me voelt.
En dus?
Zijn gedrag, de oorzaak of de reden erachter is toch niet belangrijk TO ? Het gaat erom wat jij ervan vind dat een man die een relatie heeft op zo’n manier met een andere vrouw om gaat, met jou dus. Je moet je eigen handelen afstemmen op wat je van dit gedrag vindt en niet diep gaan nadenken en uit gaan pluizen wat de beweegredenen van een ander zouden kunnen zijn. Dus wat vindt je ervan dat hij dit doet ? En op basis daarvan ; ga je het aanmoedigen, negeren of afkappen ? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen.
Alle reacties Link kopieren
Regenjasgeel schreef:
20-01-2019 20:43
Hij wordt gevoelig, klef en emotioneel met drank op. En te close. Pas maar op.
Ja, dat was inderdaad te merken. Maar wat ik me afvraag is of hij er bewust van was dat hij dit allemaal dus nog wel weet. Dus stel ik vraag dat morgen aan hem, haat ik het als mensen zich achter de alcohol gaan verschuilen. “Nee ik had wat op, wat heb ik gedaan dan?” Wat een onzin.
Alle reacties Link kopieren
Wat wordt er overdreven gereageerd zeg!
Alsof TO een hand op haar kont kreeg en een tong in haar mond geduwd kreeg.. alsof hij haar eveb wilde nemen op de bar.
Een kus, een arm om je heen! Betekend dat meteen willen neuken??
Ik ben zelf ook wel aanhalig in de vorm van een arm en knuffel geven.. maar ik heb daar nog nooit verliefde gevoelens of verlangens daarbij gehad, en ben ook nog nooit vreemdgegaan.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
20-01-2019 22:18
Wat wordt er overdreven gereageerd zeg!
Alsof TO een hand op haar kont kreeg en een tong in haar mond geduwd kreeg.. alsof hij haar eveb wilde nemen op de bar.
Een kus, een arm om je heen! Betekend dat meteen willen neuken??
Ik ben zelf ook wel aanhalig in de vorm van een arm en knuffel geven.. maar ik heb daar nog nooit verliefde gevoelens of verlangens daarbij gehad, en ben ook nog nooit vreemdgegaan.
Eindelijk iemand die mij begrijpt!
Thnx
Pindakaasjes schreef:
20-01-2019 22:18
Wat wordt er overdreven gereageerd zeg!
Alsof TO een hand op haar kont kreeg en een tong in haar mond geduwd kreeg.. alsof hij haar eveb wilde nemen op de bar.
Een kus, een arm om je heen! Betekend dat meteen willen neuken??
Ik ben zelf ook wel aanhalig in de vorm van een arm en knuffel geven.. maar ik heb daar nog nooit verliefde gevoelens of verlangens daarbij gehad, en ben ook nog nooit vreemdgegaan.

Doe je dat ook bij collega's die je al lang bepaalde zwoele blikken toewerp (citaat uit de OP) en je al aanraakt? En ga je dan vervolgens tijdens een personeelsuitje nog heel vaak de arm om iemand heenslaan, iemand vasthouden, meerdere keren knuffelen en een kus geven?
Ik vind een enorm verschil zitten tussen een beetje geflirt op de werkvloer van mensen die hun werkdag een beetje leuker willen maken of dit gedrag hoor.
shweetness schreef:
20-01-2019 22:16
Ja, dat was inderdaad te merken. Maar wat ik me afvraag is of hij er bewust van was dat hij dit allemaal dus nog wel weet. Dus stel ik vraag dat morgen aan hem, haat ik het als mensen zich achter de alcohol gaan verschuilen. “Nee ik had wat op, wat heb ik gedaan dan?” Wat een onzin.
Als dit echt je vraag is: nee, dingen vergeten door de alcohol gebeurt pas als je echt dronken bent. Jij zegt dat hij alleen aangeschoten was. Dan weet hij gewoon alles nog de volgende dag. Of hij moet van zichzelf al zeer een vergeetachtig type zijn.
Als iemand zo dronken is dat hij stukken kwijtraakt, dan kan hij bijvoorbeeld ook niet meer recht lopen.

En verder heeft hij blijkbaar een knuffelige dronk.
Alle reacties Link kopieren
alcohol of geen alcohol; ik vind dat hij verkeerd bezig is, en jij ook als je hem laat begaan en ook aanhalig terug gaat doen

daar gaat over gekletst worden trouwens en dan kun je wel fluiten naar leuke kansen binnen dit bedrijf
tenzij je bereid bent tot nog meer ongepast gedrag misschien....
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Jij wil dat hij je leuk vindt.. maar hij heeft al een vriendin. En dat ben jij niet.
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
21-01-2019 08:16
Als dit echt je vraag is: nee, dingen vergeten door de alcohol gebeurt pas als je echt dronken bent. Jij zegt dat hij alleen aangeschoten was. Dan weet hij gewoon alles nog de volgende dag. Of hij moet van zichzelf al zeer een vergeetachtig type zijn.
Als iemand zo dronken is dat hij stukken kwijtraakt, dan kan hij bijvoorbeeld ook niet meer recht lopen.

En verder heeft hij blijkbaar een knuffelige dronk.
Thanks voor deze reactie. Dat laatste is sowieso waar.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
21-01-2019 18:42
Jij wil dat hij je leuk vindt.. maar hij heeft al een vriendin. En dat ben jij niet.
Nee, ik heb al een tijdje het idee dat hij mij leuk vindt door de signtjes die hij geeft. Maar heb het verder gewoon gelaten. En juist omdat hij een vriendin heeft vroeg ik me af waarom hij zo doet bij mij.
Alle reacties Link kopieren
shweetness schreef:
21-01-2019 19:53
Nee, ik heb al een tijdje het idee dat hij mij leuk vindt door de signtjes die hij geeft. Maar heb het verder gewoon gelaten. En juist omdat hij een vriendin heeft vroeg ik me af waarom hij zo doet bij mij.
omdat het kan, niet meer en niet minder
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat maakt het uit wat hij voelt? Hij heeft een vriendin, dus lijkt mij dat zijn zogenaamde broekgevoel vooral thuis geuit moet worden.
Alle reacties Link kopieren
shweetness schreef:
21-01-2019 19:53
Nee, ik heb al een tijdje het idee dat hij mij leuk vindt door de signtjes die hij geeft. Maar heb het verder gewoon gelaten. En juist omdat hij een vriendin heeft vroeg ik me af waarom hij zo doet bij mij.
Je laat het niet. Je moedigt het aan:
Maar hij sloeg heel vaak z’n arm om me heen, en hield me vast. En ik deed natuurlijk hetzelfde terug.

Hoezo natuurlijk?
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
21-01-2019 20:00
Je laat het niet. Je moedigt het aan:
Maar hij sloeg heel vaak z’n arm om me heen, en hield me vast. En ik deed natuurlijk hetzelfde terug.

Hoezo natuurlijk?
Ten eerste ik heb er niet om gevraagd, en ten tweede ik zocht er niks achter om mijn arm ook om hem heen te slaan als collega’s/vrienden. Ik zag er op dat moment de ernst van de situatie er niet in.
En naar mijn mening wordt het hier veel erger gemaakt dan hoe het eigenlijk is. Hij is niet vreemdgegaan, heeft mij niet aangerand o.d.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
21-01-2019 19:55
Wat maakt het uit wat hij voelt? Hij heeft een vriendin, dus lijkt mij dat zijn zogenaamde broekgevoel vooral thuis geuit moet worden.
Omdat ik niet gebruikt wil worden voor iets wat hij thuis van z’n vrouwtje niet krijgt. “aandacht” En het bij mij dan maar gaat zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven