Gedrags verandering door alcohol, of gewoon gevoelens/?

20-01-2019 19:30 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond allemaal,

Ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen door advies te geven over het volgende.

Bij mijn werk heb ik een coördinator en op werk kijkt hij al naar mij met een bepaalde zwoele blik en we zijn ook best close met elkaar. Soms hier en daar een aanraking op mijn schouder of arm om me heen. En gewoon praten met elkaar. Maarja dat zegt denk ik niet zoveel. En overigens heeft hij gewoon een vriendin thuis.

Nou had ik gisteren een personeelsuitje, en was ik aan het dansen met m’n collega’s en hij was daar uiteraard ook.
Hij had wel een paar biertjes op, maar was zeker niet dronken.
Ik kwam even bij hem staan en hij vroeg toen of ik ook mee ging naar de stad. Toen zei ik ja is goed.
Eenmaal daar was het super gezellig met hun allemaal. Maar hij sloeg heel vaak z’n arm om me heen, en hield me vast. En ik deed natuurlijk hetzelfde terug.
Ook gaf hij me tot 2x toe een knuffel en kusje op m’n hoofd (zijkant). Toen ik wegging gaf hij me ook een dikke knuffel.

Ik drink zelf geen alcohol, dus weet ik de werking ervan ook niet precies.
Maar vraag ik me wel af of m’n coördinator z’n ware gevoelens toonde naar mij, of dat het gewoon leuk was voor even door de alcohol, en hij me verder niet ziet staan.

Someone help me?
Thnx alvast
Alle reacties Link kopieren
En zo ontstaan dus affaires op het werk!
Alle reacties Link kopieren
Alcohol is hier niet de vraag. Wel dit :Was het gewenste of ongewenste intimiteit?
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
To, heb jij toevallig zelf gevoelens en wil je weten of hij ze ook heeft?
Alle reacties Link kopieren
Pasta-e-Basta schreef:
22-01-2019 21:44
To, heb jij toevallig zelf gevoelens en wil je weten of hij ze ook heeft?

Deze vraag wilde ik ook stellen..
shweetness schreef:
21-01-2019 20:14
Omdat ik niet gebruikt wil worden voor iets wat hij thuis van z’n vrouwtje niet krijgt. “aandacht” En het bij mij dan maar gaat zoeken.
Dus moet je hem sowieso links laten liggen. Lijkt mij overduidelijk.
Pindakaasjes schreef:
22-01-2019 21:47
Deze vraag wilde ik ook stellen..
TO wil niet gebruikt worden. Gebruikt worden kun je alleen als je gevoelens toelaat. Anders haal je je schouders er wel voor op. Dus lijkt mij dat TO wel interesse heeft. Op zijn minst.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk heeft TO ook gevoelens, of ze vindt t op mn minst leuk om aandacht te krijgen. Niks mis mee lijkt me, is ook leuk toch (als het een leuke man is)?
Als ze hem niks zou vinden zou ze er denk ik geen topic over openen en zou het haar weinig doen. Of als het haar irriteert dat die man een arm om haar heen slaat zou ze het niet terug doen of ze zou zeggen: wil je van me afblijven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven