Relaties
alle pijlers
Geen goed idee..
zaterdag 2 november 2024 18:54
Onze dochter gaat scheiden en heeft het plan opgevat om een omgangsregeling te maken met haar (ex) man dat hun 11 jarige dochter elke dag haar moeder (even) ziet.
Mijn man en ik vinden dit geen goed idee.
Reden; te veel onrust voor alle betrokkenen.
Onze dochter wil eigenlijk een week op, week af patroon maar wil haar dochter ook terwille zijn.
Wat is hierin wijsheid?
Mijn man en ik vinden dit geen goed idee.
Reden; te veel onrust voor alle betrokkenen.
Onze dochter wil eigenlijk een week op, week af patroon maar wil haar dochter ook terwille zijn.
Wat is hierin wijsheid?
zaterdag 2 november 2024 18:59
zaterdag 2 november 2024 18:59
zaterdag 2 november 2024 19:02
zaterdag 2 november 2024 19:05
Er staat toch hun dochter
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
zaterdag 2 november 2024 19:43
Ja maar de zin erna gaat over dat dochter haar moeder elke dag ziet. Anyways, ik snapte m nier helemaal
Edit; ik denk dat ik het nu snap. Moeder wil eigenlijk week op week af maar lijkt nu akkoord te gaan met elke dag even contact?
Blijft iets waar je je als grootouders denk ik buiten moet houden.
zaterdag 2 november 2024 19:57
Nee. Dochter gaat scheiden, wil week op week af, maar de 11-jarige wil elke dag haar moeder eveen zien.Lila-Linda schreef: ↑02-11-2024 19:56Of... is TO de stiefmama en is het de bedoeling dat de 11jarige de modder van stiefdochter v TO (=bio-oma) dagelijks ziet?
zaterdag 2 november 2024 20:10
Waar bemoei je je mee? Dat kind wordt gedwongen in 2 huizen te wonen en elke week de andere ouder te missen.
Laat haar lekker met haar ouders afspreken wat ze willen.
Uiteindelijk raakt ze vast gewend en gaat ze gewoon met vriendinnen afspreken ipv naar haar andere ouder.
Blegh dat je er überhaupt over nadenkt om hier wat van te vinden. Die mensen hebben al genoeg aan hun hoofd zonder jouw mening.
Laat haar lekker met haar ouders afspreken wat ze willen.
Uiteindelijk raakt ze vast gewend en gaat ze gewoon met vriendinnen afspreken ipv naar haar andere ouder.
Blegh dat je er überhaupt over nadenkt om hier wat van te vinden. Die mensen hebben al genoeg aan hun hoofd zonder jouw mening.
zaterdag 2 november 2024 21:31
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in