Geen interesse meer?

21-04-2021 09:43 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 2 maanden geleden kreeg ik het nummer van een man die in een supermarkt werkt. Ik vond hem altijd wel iets hebben, maar mijn moeder was aan het zeuren dat ik het moest weggooien omdat hij allemaal problemen zou hebben, gescheiden was en een kind heeft. En wat zullen ze wel niet bij de supermarkt denken. Ik liet me er geheel door beinvloeden en heb zijn nummer meteen weggegooid.

Elke keer als ik hem zag, toonde hij steeds meer interesse en die van mij groeide ook. Hij staarde veel, flirtte etc. Tot ik afgelopen maandag mijn stoute schoenen aantrok en naar die zaak waande. Ik verzon wat en zei dat ik zijn nummer had kwijtgeraakt. Toen vroeg hij die van mij en ik gaf het hem, hij kwam wel awkward over. Hij zei dat hij me zou bellen.

Ik maakte een grapje over dat hij eerst zijn nummer gaf. Hij zei heel verlegen en ongemakkelijk: ik weet het niet waarom. Ik vond je wel leuk en hier kon ik niet echt met je praten. Zijn lichaamstaal was zo ongemakkelijk en hij zei toen van ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. (En deze keer waren al zijn collega's niet bij de afdeling waar hij werkte. Terwijl hij eerder heel makkelijk en vrij met me durfde te praten terwijl er zelfs klanten en zijn collega's bij stonden)

Ik kon zijn ongemakkelijke houding niet goed plaatsen. Was het nervositeit vanwege zijn leidinggevende en directe collega's die hem een standje hebben gegeven omdat hij met mij sprak (want ze staarden ons steeds vreemd aan. Ik ga er bijna vanuit dat ze mij niet in zijn buurt willen hebben om 1 of andere reden), was het verlegenheid of het feit dat hij van me af wilde?

Verlegenheid wil ik bijna wegstrepen, omdat hij zich eerder nooit verlegen rondom mij heeft gedragen. Eerder heel direct en initiatief nemend.
Heb verder ook helemaal niets meer gehoord. Vind het echt teleurstellend. Wat denken jullie van zijn gedrag?
alitta wijzigde dit bericht op 21-04-2021 09:50
5.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-04-2021 10:03
Hoe krijg je het bedacht. Eerst vindt de brillenman jou leuk en nu de supermarktman. Mij overkomt het nooit en jou elke keer weer.
Zo bijzonder is het toch niet? Mannen zijn nou eenmaal jagers. En of die supermarktman mij leuk vindt? Anders had hij al gebeld toch
Alle reacties Link kopieren
2 dagen is dus toch best wel kort? Ik zou nog even wachten maar vooral niks gaan invullen of al hele leuke en wilde fantasieën laten lopen over hoe alles wel zou gaan verlopen. Contact opnemen staat vrij, wel of geen interesse hebben ook. Waarom wil je zo graag absoluut een date/vriend, afdwingen kan niet hè, gewoon rustig kijken of er iets ontwikkelt of niet en zo niet gewoon lekker doorgaan met je eigen leven
Alitta schreef:
21-04-2021 10:05
Snap je niet dat mijn interesse pas later is toegenomen. Ik heb dit nooit zien aankomen. Mijn gevoelens voor hem zijn heel onverwachts ontstaan waar ik hem eerst wel leukig vond.
En wat als het nu andersom was? Dat jij een man leuk vond, hem je nummer gaf en dan twee maanden niks hoorde? Kun jij dat dan ook snappen? Misschien vind hij jou nu een beetje leukig
Alle reacties Link kopieren
Chienandalou schreef:
21-04-2021 10:06
Hij heeft geen interesse meer, maar heeft uit beleefdheid jouw nummer maar gevraagd. Dat maakte het gesprekje waarschijnlijk wat awkward.

Daarnaast: als iemand na 2 maanden niet meer hapt is dat toch niet ‘een erg snel gedoofde vlam’? Hij gaat gewoon door met zijn leven.
In die 2 maanden zag hij mij nog regelmatig in de zaak. Ik was me ook even aan het bedenken. Ik had eerst geen gevoelens voor hem. Moet ik gelijk met elke man appen die zijn nummer geeft? Ik heb gewoon enkele weken later interesse gekregen
Alle reacties Link kopieren
Rachmaninoff schreef:
21-04-2021 10:09
En wat als het nu andersom was? Dat jij een man leuk vond, hem je nummer gaf en dan twee maanden niks hoorde? Kun jij dat dan ook snappen? Misschien vind hij jou nu een beetje leukig
Kan, maar goed. Ik deed het niet expres. Als hij er geen zin meer in heeft dan kan ik niets meer doen
Alle reacties Link kopieren
Alitta schreef:
21-04-2021 10:11
In die 2 maanden zag hij mij nog regelmatig in de zaak. Ik was me ook even aan het bedenken. Ik had eerst geen gevoelens voor hem. Moet ik gelijk met elke man appen die zijn nummer geeft? Ik heb gewoon enkele weken later interesse gekregen
Euh, en waarom ben je dan nu zo beledigd dat hij na 2 dagen nog niets heeft laten horen? Gelden voor jou andere regels dan voor hem?
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij je nummer onder druk van zijn moeder meteen heeft weggegooid.
Alleen maar drama en wat moeten de mensen in de supermarkt wel niet denken.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alitta schreef:
21-04-2021 10:11
In die 2 maanden zag hij mij nog regelmatig in de zaak. Ik was me ook even aan het bedenken. Ik had eerst geen gevoelens voor hem. Moet ik gelijk met elke man appen die zijn nummer geeft? Ik heb gewoon enkele weken later interesse gekregen
Maar als jij dat zo begrijpelijk van jezelf vindt, kan je het dan ook begrijpen dat deze man precies hetzelfde kan voelen? Misschien krijgt hij over een paar weken interesse, misschien niet. Zou jij er op wachten? Jij piept nu na twee dagen al.
Alle reacties Link kopieren
Alitta schreef:
21-04-2021 10:11
In die 2 maanden zag hij mij nog regelmatig in de zaak. Ik was me ook even aan het bedenken. Ik had eerst geen gevoelens voor hem. Moet ik gelijk met elke man appen die zijn nummer geeft? Ik heb gewoon enkele weken later interesse gekregen
Kijk hier zeg je het zelf, moet ik gelijk appen? nou wellicht doet hij dat dus ook niet direct maar wil even rustig bedenken wat hij wel of niet gaat doen. En krijg jij zoveel nummers van mannen dan? overkomt mij nooit :-)
Één van de mindere troll topics... :zzz:
Alle reacties Link kopieren
kes49240 schreef:
21-04-2021 10:13
Kijk hier zeg je het zelf, moet ik gelijk appen? nou wellicht doet hij dat dus ook niet direct maar wil even rustig bedenken wat hij wel of niet gaat doen. En krijg jij zoveel nummers van mannen dan? overkomt mij nooit :-)
Bedenken? Hij vond mij duidelijk al leuk. Dus ik verwacht dan dat hij er vaart achter gaat zetten zodra ik hap.

Ja, mannen tonen vrij vaak interesse en op veel plekken waar ik kom. Vraag me niet waarom btw. Ik vind mezelf niet bijzonder.
Twee maanden niks van je laten horen, maar wel verwachten dat hij binnen no time reageert. Ik denk dat hij of moet nadenken of geen interesse meer heeft. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik twee maanden lang niks zou horen.
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
21-04-2021 10:18
Twee maanden niks van je laten horen, maar wel verwachten dat hij binnen no time reageert. Ik denk dat hij of moet nadenken of geen interesse meer heeft. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik twee maanden lang niks zou horen.
Dan laat ik hem voortaan wel met rust. Ik ging er elke week wel 2 of 3 keer heen.
Alitta schreef:
21-04-2021 10:16
Bedenken? Hij vond mij duidelijk al leuk. Dus ik verwacht dan dat hij er vaart achter gaat zetten zodra ik hap.

Ja, mannen tonen vrij vaak interesse en op veel plekken waar ik kom. Vraag me niet waarom btw. Ik vind mezelf niet bijzonder.
Ja bedenken idd. Jij verwacht dat hij gelijk hapt. Ik keek wel uit na twee maanden stilte. Zou ook niet gelijk reageren. Je hebt jezelf wel hoog zitten.
Alle reacties Link kopieren
kes49240 schreef:
21-04-2021 10:13
Kijk hier zeg je het zelf, moet ik gelijk appen? nou wellicht doet hij dat dus ook niet direct maar wil even rustig bedenken wat hij wel of niet gaat doen. En krijg jij zoveel nummers van mannen dan? overkomt mij nooit :-)
Loep even, voor TO is het heel normaal dat mannen hun nummer geven of geïnteresseerd naar haar kijken of appen dat ze een relatie met haar willen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
21-04-2021 10:19
Ja bedenken idd. Jij verwacht dat hij gelijk hapt. Ik keek wel uit na twee maanden stilte. Zou ook niet gelijk reageren. Je hebt jezelf wel hoog zitten.
Precies vrouwen moeten veeeel makkelijker zijn. Stel je voor dat je als vrouw niet meteen op zijn schoot springt. Snap het wel, in NL is er een cultuurtje dat je op de 2e date al seks met elkaar hebt. Dan ben ik natuurlijk not done.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
21-04-2021 10:22
Loep even, voor TO is het heel normaal dat mannen hun nummer geven of geïnteresseerd naar haar kijken of appen dat ze een relatie met haar willen.
Wat is voor jullie normaal dan?
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Alitta schreef:
21-04-2021 10:05
Snap je niet dat mijn interesse pas later is toegenomen. Ik heb dit nooit zien aankomen. Mijn gevoelens voor hem zijn heel onverwachts ontstaan waar ik hem eerst wel leukig vond.

Snap jij niet dat net zo hard als jouw interesse is toegenomen zijn interesse is afgenomen?

Je hebt te lang gewacht en er lopen natuurlijk nog meer dames in de supermarkt die hij misschien zijn nummer wel toestopt. Dat standje van de baas komt waarschijnlijk omdat je niet de enige bent. Jij wacht zelf 2 maanden maar als hij 2 dagen wacht ben je teleurgesteld. Beetje rare mindset heb je
TO, ik denk dat je het idee dat een man die jou wel leuk vindt maanden op jou blijft wachten even los moet laten. Er zijn meer vrouwen op de aardbol die ook leuk zijn. Als jij nogal lauw of helemaal niet reageert gaat zo'n man gewoon verder. De kans is groot dat hij inmiddels met een ander heeft gedated en hij haar op dit moment leuker vindt.
Alle reacties Link kopieren
Alitta schreef:
21-04-2021 10:24
Precies vrouwen moeten veeeel makkelijker zijn. Stel je voor dat je als vrouw niet meteen op zijn schoot springt. Snap het wel, in NL is er een cultuurtje dat je op de 2e date al seks met elkaar hebt. Dan ben ik natuurlijk not done.
Maar je verwacht van die man wel dat hij na 2 dagen in je schoot springt? Wat is het verschil?

Ik denk dat hij inmiddels wel weet met wat voor type hij van doen heeft en past hij ervoor.
Wanna grow up to be
Be a debaser
In ieder geval, het is niet heel lastig. Jij vond hem niet zo bijzonder dus je reageerde niet. Hij reageert nu ook niet dus hij zal wel ongeveer hetzelfde denken over jou nu.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-04-2021 10:03
Hoe krijg je het bedacht. Eerst vindt de brillenman jou leuk en nu de supermarktman. Mij overkomt het nooit en jou elke keer weer.
Wij doen toch iets verkeerd denk ik🤭
Potpourri schreef:
21-04-2021 10:15
Één van de mindere troll topics... :zzz:
😉

Het is nu wachten op de bloemist.
Mimali schreef:
21-04-2021 10:31
Wij doen toch iets verkeerd denk ik🤭
Wij leven niet in fantasialand? De wereld is hard...😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven