Getrouwd, maar elkaar niet zien

18-10-2019 20:11 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Wij zijn sinds 15 jaar getrouwd, hebben 3 kinderen, sinds ik mijn man ken werkt hij in de avond (zeg rond 19 u) en komt rond 04 u weer thuis. Komt er in de ochtend meestal uit voor de kinderen, ik werk zelf 40 u in de week en vetrek rond 9 u in de ochtend.

Mijn man slaapt vervolgens de gehele dag (begrijp ik natuurlijk)
Nadat kinderen thuis zijn, slaapt hij van 16-18:30 uur. Dit gaat ook zo in het weekend.
İk zit altijd elke avond alleen en vraag mezelf af hoe lang ik dit nog kan volhouden. Buiten dit zijn mijn man en ik ook niet echt gek meer van elkaar.
İk kan zelf ook nooit weg omdat de kids er zijn.

Een andere carriere zit er voor hem niet in.

İk weet niet zo goed wat ik hiermee wil, misschien horen dat ik me niet zo moet aanstellen.
Werkt hij 7 dagen per week dan?
Alle reacties Link kopieren
Maar je man werkt toch geen 7 dagen per week? En misschien kan hij eens kijken of hij in dagdienst kan gaan werken, ik neem aan dat er ook een dagploeg is. Of in elk geval minder nachtdienst.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat is je meer waard: je gezinsgeluk of je carriere.. kunnen jullie niet allebei net iets minder werken en zo meer tijd samen inbouwen? Het is wel lastig dol op iemand te blijven die je nooit ziet lijkt me... enne oppas wel eens overwogen?
Toen je met hem trouwde vond je het allemaal wel goed toch?
Alle reacties Link kopieren
ik heb een man die 9 maanden per jaar zo ongeveer in buitenland zit.. Moment dat hij wel thuis is maken we er wat gezelligs van ..
Alle reacties Link kopieren
Niks aan zo nee. Praat eens met hem.
Wat vindt hij?
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
18-10-2019 20:18
Toen je met hem trouwde vond je het allemaal wel goed toch?
In elk geval hadden ze tussen de bedrijven door tijd genoeg om drie kinderen te maken...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Oppas regelen en de hort op
Je hebt je eigen gevangenis gecreëerd
Alle reacties Link kopieren
İk ben de kostwinnaar en moet gewoon fulltime werken, heb wel veel flexibiliteit, kan vaak vanuit huis werken.
Mijn man heeft geen opleiding en werkt veelal in de horeca, heeft soms 2 baantjes, daarmee verdiend hij net een modaal inkomen en werkt dus daardoor 6, 7 dagen in de week.
Dit is al de laatste 15 jaar zo gegaan.

Tijd samen inbouwen kan...... maar ik vind het ook niet zo leuk met hem samen meer..... hij ook niet met mij denk ik.

Wil mijn kinderen geen scheiding aandoen.
Maar ik wil niet op deze manier verder gaan.

Oppas heb ik hoor, maar met t kleine beetje geld wat hij inbrengt wil ik niet elk weekend aan een oppas betalen.
Alle reacties Link kopieren
Lilalinda, je hebt zooo gelijk!
Ik leef in mijn eigen gevangenis
Alle reacties Link kopieren
Je wil gewoon scheiden.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt verre van gezelligheid. Het is logisch dat je elkaar dan volledig kwijtraakt.

Je schrijft '
Een andere carriere zit er voor hem niet in'

Waarom niet? Gaat hij bijna met pensioen? Is hij geestelijk of lichamelijk beperkt?
Dit soort diensten hou je toch ook niet vol tot je pensioen? Omschakelen naar dagritme wordt steeds zwaarder.

Is er echt geen mogelijkheid tot een (verkorte) MBO opleiding?
Alle reacties Link kopieren
Jij werkt ook, waarom moet hij dan 6/7 dagen werken?
Alle reacties Link kopieren
Toen er nog geen kinderen waren en ik kon staan en gaan waar ik wilde had ik er geen moeite mee. Groot sociaal netwerk, maar ook die is er nu niet meer. Afgelopen 15 jaar ook niet samen weggeweest. 10 jr geleden een x bios samen gepakt
Nou, scheiden dan maar
Of een minnaar.
Alle reacties Link kopieren
kreefje schreef:
18-10-2019 20:22
İk ben de kostwinnaar en moet gewoon fulltime werken, heb wel veel flexibiliteit, kan vaak vanuit huis werken.
Mijn man heeft geen opleiding en werkt veelal in de horeca, heeft soms 2 baantjes, daarmee verdiend hij net een modaal inkomen en werkt dus daardoor 6, 7 dagen in de week.
Dit is al de laatste 15 jaar zo gegaan.

Tijd samen inbouwen kan...... maar ik vind het ook niet zo leuk met hem samen meer..... hij ook niet met mij denk ik.

Wil mijn kinderen geen scheiding aandoen.
Maar ik wil niet op deze manier verder gaan.

Oppas heb ik hoor, maar met t kleine beetje geld wat hij inbrengt wil ik niet elk weekend aan een oppas betalen.
Jij werkt 40 uur, je man in verschillende banen. Lijkt mij dat je man zich voldoende inzet om bij te dragen dan. Beetje lullig om daar over te klagen. Waarom zeg je dan niet tegen je man: laat één of twee van je drie baantjes vallen, ik trek de kar toch al met 40 uur, en dan kan jij wat meer thuis zijn voor de kinderen en het gezin?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Kleine beetjes.geld? Hij werkt 7 dagen in de week! Zelfs met het minimum loon is dat geen kleine beetjes geld... En jij ook nog een fulltime inkomen die meer verdient dan hij...
Hebben jullie niet gewoon te veel vaste lasten? Ga goedkoper wonen... mensen redden het met een heel gezin van een bijstandsuitkering hè... niemand moet 7 dagen in de week werken en de partner ook nog 40 uur tenzij er schulden zijn of je gewoon te duur woont. Ik denk dat jullie allebei minder moeten gaan werken en moeten budgetteren.

Natuurlijk vind je elkaar niet meer leuk. Je moet elkaar weer terug vinden.

Mijn ex en ik zijn op deze manier elkaar kwijtgeraakt... we hadden echt moeten inzien dat geld veel minder belangrijk is dan je gezin.
Alle reacties Link kopieren
Hij moet niet 6,7 dagen werken, maar hij verdient zo weinig dat het pas met 6,7 dagen een modaal inkomen wordt.

Hij is 46 nu, gaat en wil zich niet omscholen, dat heb ik 15 jr geleden al geroepen.

En nee ik wil voor mijn kinderen niet scheiden, maar elke avond alleen zijn trek ik niet meer.
Alle reacties Link kopieren
kreefje schreef:
18-10-2019 20:22


Tijd samen inbouwen kan...... maar ik vind het ook niet zo leuk met hem samen meer..... hij ook niet met mij denk ik.

Wil mijn kinderen geen scheiding aandoen.
Maar ik wil niet op deze manier verder gaan.
Je wilt wél scheiden, je vindt het alleen niet fijn voor de kinderen en dat is het ook niet. Zijn er (veel) spanningen in huis?
Waar worden je kinderen het gelukkigst van? Deze situatie of gescheiden ouders? Ik kan dat niet voor ze invullen.
Alle reacties Link kopieren
Dus.

- je vindt hem niet meer leuk
- je wil niks samen (gaan) ondernemen
- je ziet elkaar nooit
- je wil niet scheiden
- je wil eigenlijk ook niet veranderen

Wat wil je wel?
Alle reacties Link kopieren
kreefje schreef:
18-10-2019 20:29
Hij moet niet 6,7 dagen werken, maar hij verdient zo weinig dat het pas met 6,7 dagen een modaal inkomen wordt.

Hij is 46 nu, gaat en wil zich niet omscholen, dat heb ik 15 jr geleden al geroepen.

En nee ik wil voor mijn kinderen niet scheiden, maar elke avond alleen zijn trek ik niet meer.
Maar waarom moet hij modaal verdienen dan? Zat relaties waarin de man de kostwinner is en de vrouw onder modaal verdiend. Ik zou ook inzetten op minder werken en meer tijd met elkaar hebben.
Alle reacties Link kopieren
Abracadabra, je hebt helemaal gelijk!
İk denk dat dat vele werken van hem ons uiteindelijk breekt
Alle reacties Link kopieren
kreefje schreef:
18-10-2019 20:22
İk ben de kostwinnaar en moet gewoon fulltime werken, heb wel veel flexibiliteit, kan vaak vanuit huis werken.
Mijn man heeft geen opleiding en werkt veelal in de horeca, heeft soms 2 baantjes, daarmee verdiend hij net een modaal inkomen en werkt dus daardoor 6, 7 dagen in de week.
Dit is al de laatste 15 jaar zo gegaan.

Tijd samen inbouwen kan...... maar ik vind het ook niet zo leuk met hem samen meer..... hij ook niet met mij denk ik.

Wil mijn kinderen geen scheiding aandoen.
Maar ik wil niet op deze manier verder gaan.

Oppas heb ik hoor, maar met t kleine beetje geld wat hij inbrengt wil ik niet elk weekend aan een oppas betalen.
Hij werkt 6 a 7 dagen in de week, verdient daarmee net aan modaal, en jij beschrijft het als ‘het kleine beetje geld wat hij inbrengt’.
En je zeurt dat je hem nooit ziet.
Wat wil je nu eigenlijk van je man?!
Dat hij meer geld inbrengt of dat hij er is? Of liefst allebei?

Als ik je man was, was ik direct van je gescheiden. Aan jouw eisen kan hij gewoon niet voldoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven