Getrouwd maar verliefd geworden op (jonge) Egyptenaar

04-12-2019 11:16 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, en dan ga je een week op vakantie en wordt je tot over je oren verliefd op een jongere Egyptenaar! Voor de goede orde; ik ben getrouwd, ben 40 jaar, werkloos door chronische ziekte.
Sinds mijn terugkomst, nu 3 weken geleden, dagelijks contact via telefoon. Ik zeg mezelf blijf met de beentjes op de grond maar nu hij zijn familie heeft verteld over mij, mij heeft laten zien via videochat, en ik zijn familie heb gezien, wordt het ineens anders lijkt het. Nu is het woord trouwen gevallen, een appartement kopen en gezin stichten. Jullie begrijpen dat ik helemaal in de war ben. Hij weet dat ik getrouwd ben, heb uitgelegd dat ik hier één en ander zal moeten regelen als we hiermee doorgaan. Ondanks mijn "volwassen" leeftijd zit ik in een dilemma... weet gewoon niet wat te doen.
Ik heb nu even snel iets getypt, uiteraard zitten er meer kanten aan het verhaal.

Ik hoor graag jullie advies en of reactie.
Ik ga over ruim 2 maanden een weekje naar Egypte, ik ben single, wel ook werkloos ivm chronische ziekte.

Fijn om te lezen dit... Nog meer zin in vakantie.

Ps: hoe heet dat land naast Zweden ook alweer?
Alle reacties Link kopieren
Het erge is, dat ik in mijn kennissenkring twee van dit soort gevallen heb meegemaakt, beiden verliefd op een Egyptenaar.
Nr 1 verliet haar man en werd diep ongelukkig met de Egyptenaar, geldgebrek, mishandeling etcetc. Ze is van hem af
Nr 2 liet hem in Egypte en ging er af&toe even heen, beetje seks, beetje aandacht, zij betaalde alles (hij leefde van 400 dollar in de maand, dus zij leek heel rijk). En zodra zij op vliegtuig terug stapte, stapte er een andere westerse vrouw uit voor een weekje Arabische nachten.

Zielige wereld van mannen met gebrek aan geld en vrouwen met gebrek aan aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Ahww Ik heb wel een beetje medelijden met TO. Arm schaap. Zó enorm erin geluisd dat ze haar leven wil opgeven. Nou ja, de tijd en de ervaring zullen het leren. Succes TO. Je zult het nodig hebben...
Alle reacties Link kopieren
benmamma schreef:
04-12-2019 12:35
Ik ga over ruim 2 maanden een weekje naar Egypte, ik ben single, wel ook werkloos ivm chronische ziekte.

Fijn om te lezen dit... Nog meer zin in vakantie.

Ps: hoe heet dat land naast Zweden ook alweer?
Finland? :whistle:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Je bent getrouwd. Heb je je man al verteld dat je wilt scheiden en met je vakantieliefde verder wil gaan? En zo nee, waarom nog niet?
TO, trek het je niet aan, al die harde reacties van verzuurde, opgedroogde vrouwen.

Deze man is echt een lot uit de loterij. De kans dat je wint is namelijk zeer klein.
Alle reacties Link kopieren
(Noord) Afrikaanse mannen weten vaak beter wat een Europese vrouw wilt horen dan de Europese mannen.

En geloof me, de mannen die in de toeristen oorden werken, hebben daar heel veel ervaring in.

Dromen zijn leuk, maar je weet; de meeste dromen zijn bedrog
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
lilalinda schreef:
04-12-2019 12:37
Het erge is, dat ik in mijn kennissenkring twee van dit soort gevallen heb meegemaakt, beiden verliefd op een Egyptenaar.
Nr 1 verliet haar man en werd diep ongelukkig met de Egyptenaar, geldgebrek, mishandeling etcetc. Ze is van hem af
Nr 2 liet hem in Egypte en ging er af&toe even heen, beetje seks, beetje aandacht, zij betaalde alles (hij leefde van 400 dollar in de maand, dus zij leek heel rijk). En zodra zij op vliegtuig terug stapte, stapte er een andere westerse vrouw uit voor een weekje Arabische nachten.

Zielige wereld van mannen met gebrek aan geld en vrouwen met gebrek aan aandacht.
Nr 2 is een collega van mij. Maar die had deze constructie met een Turk.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
04-12-2019 12:37
Het erge is, dat ik in mijn kennissenkring twee van dit soort gevallen heb meegemaakt, beiden verliefd op een Egyptenaar.
Nr 1 verliet haar man en werd diep ongelukkig met de Egyptenaar, geldgebrek, mishandeling etcetc. Ze is van hem af
Nr 2 liet hem in Egypte en ging er af&toe even heen, beetje seks, beetje aandacht, zij betaalde alles (hij leefde van 400 dollar in de maand, dus zij leek heel rijk). En zodra zij op vliegtuig terug stapte, stapte er een andere westerse vrouw uit voor een weekje Arabische nachten.

Zielige wereld van mannen met gebrek aan geld en vrouwen met gebrek aan aandacht.
Ja man...
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
04-12-2019 12:39
TO, trek het je niet aan, al die harde reacties van verzuurde, opgedroogde vrouwen.
nee hoor, die zitten allemaal allang in het vliegtuig om zich uit elkaar te laten scheuren door de duikinstructeur
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
04-12-2019 11:43
Wat dacht je van een verblijfsvergunning? Snel trouwen en naar Nederland komen op kosten van zijn chronisch zieke "vrouw"
Eh dit dus......
Alle reacties Link kopieren
'Ik hoor graag jullie advies en of reactie.'


En wij die van jou.
Je moet wel een beetje leuk meespelen hoor, zo is er niks an.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Go for it meid! Als je hem zat bent dan hoef je alleen maar naar Turkije of Tunesië en heb je zo weer een nieuwe jonge lover.
Dat van die familie zegt natuurlijk geen reet. Er zijn echt hele families die het toneelstukje helemaal meespelen om zo goedgelovige dames in de val te lokken. Na jou hadden ze misschien wel een belafspraak met Jane (59) uit Manchester.
Sandybaby123 schreef:
04-12-2019 11:39
Heb je kinderen?

Ik schat zo in dat eerst je huwelijk kapot gaat. Wanneer je echt diep zit en er alleen voor staat dan vraagt je Egyptische minnaar om geld voor een huwelijk of een appartement dat er nooit zal komen. In 2009 stond er in het NRC al een artikel met de kop 'Uitgekleed en kaalgeplukt' over Egyptische minnaars in het toeristen gebied die aanpappen met dames die niet super jong meer zijn met als doel om ze financieel uit te kleden. Wanneer hij niet met je trouwt ben je beter af, dan wanneer je trouwt onder Egyptisch recht.
Ik wens je veel wijsheid.
Dit
LD199 schreef:
04-12-2019 12:47
Go for it meid! Als je hem zat bent dan hoef je alleen maar naar Turkije of Tunesië en heb je zo weer een nieuwe jonge lover.

Tig jonge meiden die met hun ouders op vakantie naar Turkije gingen worden nog tot thuis geclaimd als ,de ware,
Pergamon schreef:
04-12-2019 12:18
Als TO geen inkomen heeft (buiten een inkomen) dan heeft ze geen schijn van kans om iemand "hierheen te halen". Die regels zijn zo streng, dat gaat nooit lukken. TO zal naar Egypte moeten verhuizen.
Dat is waar.

Maar het gaat er mij vooral om dat in Afrika veel jonge mannen (en vrouwen) op zoek zijn naar een ticket naar Europa en dat TO dat even dient te snappen.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
04-12-2019 12:55
Dat is waar.

Maar het gaat er mij vooral om dat in Afrika veel jonge mannen (en vrouwen) op zoek zijn naar een ticket naar Europa en dat TO dat even dient te snappen.
Je hebt wél gelijk hoor.
Met een uitkering vanuit de ziektewet kun je volgens mij gewoon iemand naar Nederland halen...
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
04-12-2019 13:09
Je hebt wél gelijk hoor.
Met een uitkering vanuit de ziektewet kun je volgens mij gewoon iemand naar Nederland halen...

Er is toch een inkomenseis? Hoe gaat TO daar dan in voorzien? Ik ken meerdere mensen met een buitenlandse partner en die zijn echt HEEL lang bezig geweest om voldoende spaargeld, inkomen, vastigheid etc te realiseren voordat partner hier kon komen.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
04-12-2019 13:16
Er is toch een inkomenseis? Hoe gaat TO daar dan in voorzien? Ik ken meerdere mensen met een buitenlandse partner en die zijn echt HEEL lang bezig geweest om voldoende spaargeld, inkomen, vastigheid etc te realiseren voordat partner hier kon komen.
Die inkomenseis hoeven ze niet aan te voldoen als ze kunnen bewijzen dat ze volledig en blijvend zijn afgekeurd. Daarvoor kunnen ze bij het UWV terecht. I.p.v. een inkomen dus een brief van het UWV ;-)
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch, dit klinkt zo sprookjesachtig.
De jonge man en zijn achterban klinken zo oprecht. Meid neem je kans en vertrek naar dit aards paradijs.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
04-12-2019 13:20
Die inkomenseis hoeven ze niet aan te voldoen als ze kunnen bewijzen dat ze volledig en blijvend zijn afgekeurd. Daarvoor kunnen ze bij het UWV terecht. I.p.v. een inkomen dus een brief van het UWV ;-)

Bizar.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
04-12-2019 13:22
Bizar.
Tja, als je echt ziek bent en niet kunt werken kun je natuurlijk nooit aan die inkomenseis voldoen. Vandaar. Maar dat is weer een andere discussie...
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
04-12-2019 13:16
Er is toch een inkomenseis? Hoe gaat TO daar dan in voorzien? Ik ken meerdere mensen met een buitenlandse partner en die zijn echt HEEL lang bezig geweest om voldoende spaargeld, inkomen, vastigheid etc te realiseren voordat partner hier kon komen.
Want als je chronisch ziek bent heb je altijd een laag inkomen? Kan best dat to een forse uitkering heeft, als ze een goed betaalde baan had voordat ze ziek werd.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest ook gelijk aan het Tlc programma denken.

Kijk het is leuk dat je een fling of meer hebt gehad maar mocht je ermee verder willen dan heeft hij ook gewoon zweetvoeten en is chagrijnig in de morgen kortom het gras is niet groener aan de overkant.

Wel kan je hieruit lering trekken en nagaan wat je mist in de huidige relatie en daaraan gaan werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven