Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Nee Kym, slapen met kou vind ik niet lekker.

Doe mij maar gewoon 30 graden, slaap ik perfect (ik weet het ik weet het... ik ben raar).

Hmmmm dat siert hem inderdaad wel, er helemaal uit zichzelf mee komen.

Ik vind het zelf erg jong, maar goed, smaken verschillen.

Is je gevoeletje weg nu je dit weet?
Ik ben niet zo van de hitte nee..

Maare, natuurlijk vind ik het ook erg jong, maar what can I do? Een getalletje verandert mijn gevoel voor iemand niet. Hij wordt er geen ander mens van ofzo.
Nou nee een getalletje verandert iemand niet.

Maar misschien zie je sommige zaken in een ander daglicht ofzo?

Maar denk je nou dat dit je gevoeletje veroorzaakte?
hoe oud ben je zelf, Kym?
Goedenmiddag!

Mijn hoofd tolt, al hele ochtend bezig geweest met schoolwerk.

Even kijken wat ik heb gemist.

Kym heeft een hele supersexy vriend gekregen. Ik begrijp dat je het eng vindt. Of het wel zo blijft? Pril, nieuw en spannend. Ook af en toe onzeker en te spannend. Je geniet wel. En dat doe je goed.

Frizzy...hoi! Hoe is het? Fijn om weer het lekker te hebben op je werk. Als je goed voelt op je werk, dat maakt zoveel verschil uit he. Heeft je oude teamleider het je nog moeilijk gemaakt of is het opgehouden toen je helemaal klaar daar was? Er is veel gezegd over MX en daar zal ik mij maar niet meer aan wagen.

Summerdance.... leuk leuk leuk..dat je bezig bent voor je huis. Zilver, antraciet en blauw...precies de kleuren dat ik ook prachtig vind. Benieuwd! Zelf schiet ik al op hier. Ja ja de tijd dat ik hier niet even was, heb ik maar meteen goed benut. Oh Bodycombat zit nog steeds in mijn gedachten. Ik wacht er alleen even mee. Daar ik ook graag een spirituele opleiding wil volgen (ik wacht op toekenning van mijn leefuren omdat ik gebruik maak van een tolk gebarentaal anders gaat het niet door. Ik moet namelijk altijd een tolk de Nederlandse Gebarentaal bij hebben anders kan ik het niet volgen. Dus dat is ook even spannend). En ik heb heel veel beweging momenteel. Gemiddeld tussen acht a tien uur per week. (Lopen naar centraal station, lopen naar school en weer terug, daarnaast hardlopen en zaterdag van Dam tot Dam loop). Ik moet mijn lichaam rust geven. Voel af en toe soms dat het een beetje teveel is. Straks als het wat minder wordt, ga ik Body Combat doen. Dan is het ook een nieuwe uitdaging voor mij!

Heijj..dat een relatie breekt, nooit leuk. Het idee moeten loslaten dat je iets fijns hebt met iemand. Alhoewel het geen fijn iemand is zo te lezen. Laat maar gaan. Anders zo zonde om aan hem blijven hangen.

Hey Sneezeweasel, how is the life? Weet je al wat je graag wilt doen. Reizen? Kan je het nu een beetje meer concreet maken? Snap het wel dat het niet simpel is om huis en werk voor tijdje of langer op te geven.

Pompiedoe, je hebt veel geleerd afgelopen tijd, pik ik hier en daar uit. Heel waardevol. Mooi ook als je kan voelen dat je het ook kan doen!

Met mij - het wordt tevens een beetje saai - gaat het heel goed. Geen spanningen omtrent mannen of dat ik mezelf innerlijk moet opvullen. Ik taal voor het eerst sinds een paar jaar niet meer naar spanning. Heb ook het idee dat ik nu ik 36 jaar ben eindelijk gewoon gelukkig mag zijn. Ook dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn eigen rust en geluk. Niet meer hangen aan het idee - relatie, kids en zulke dingen. Ik heb het helemaal losgelaten en kan beter leven wat vandaag mij brengt. Een hele fijn gewaarwording en ik geniet er heel erg van omdat het vroeger altijd heel anders was.

Nou, meiden...ik wil frisse lucht! Ik ga naar buiten.

xxx Sam
I am Spaaartaaacus.
Wow.....Kym dat verhaal van jou wordt steeds leuker!

Straks verliezen we je nog op hert relativeer topic en ga je vol meeschrijven op het jonge goden topic op de sex pijlert!

Ik vind het ook goed hoor, dat hij het uit zichzelf verteld heeft.

Vond je opmerking dat verliefdheid niet afhangt van een cijfertje erg mooi.

En dit vind ik nou ook weer niet zo'n leugen dat er niet overheen is te komen.

Ik vind het meer jokken dan liegen....

Sam...........daar ben je

Vrouw, ik wilde al een reddingsactie op touw gaan zetten!

Maar je bent lekker druk bezig lees ik

Wel leuke dingen allemaal op stapel!

BC loopt niet weg....

Hoe gaat het op school?

En dat lopen.....ik heb het nog steeds niet hoor

Moos....ga je me nog toevoegen als vriendinnetje hier of niet?

Ben je ZO bang om te bellen hihihihi....

Heij...das klote meis, maar knap dat je voor jezelf hebt gekozen!

Hier lekker vroeg thuis maar heb in mijn pauze doorgewerkt

Dus ik mag even lekker loungen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hey Sum!

Is het lekker hangen/zitten/liggen op je bank? Hardlopen, ach je mist niets hoor. Je doet zelf zat sportief leuks.

School gaat goed. Ik vind het een fijn idee dat ik volgend jaar mijn lesbevoegdheid in mijn zak mag steken en dan zie ik wel weer.

Oooo, Moos, ik was je vergeten! Gaat het goed met je?
I am Spaaartaaacus.
Hey die Sam! Je bent er weer! En wat goed te lezen dat je je zo oke voelt! Is toch fijn, en helemaal niet saai. Je lijkt een bepaalde rust gevonden te hebben als ik je lees en dat is gewoon zalig! Geniet ervan!

En je school is ook leuk? Nog een jaartje ja...dat zal sneller voorbij gaan dan je denkt. En dan....echt aan de slag. Leuk!

Summ, heerlijk al thuis aan het genieten op je smelly couch (of is de geurtjes-issue inmiddels opgelost?). Ga je vanavond nog wat doen of niet?

Vertrekken naar de JG-topic, no way. Ik blijf natuurlijk hier hoor..als dat mag?

En tja, nee dus: leeftijd zegt me niet zoveel. SJ scheelt zelfs 17 jaar met MB, bizar! Maar wat deert het? Iemand is leuk om hoe hij is.

Oh en ik ben bijna 27 Heyjij.
is ie 17!!!!

Mijn god, ik had zijn moeder kunnen zijn

Nu zie je hem komend weekend weer toch?

Enne......GRAAG hierblijven

Anders moet ik weer bouquet reeks boekjes gaan kopen voor de romantiek in mijn leven

*vraagt zich af of Jan Smit op wat oudere vrouwen valt*

bank stinkt nog steeds maar durf er overdag geen soda op te gooien want dan gaat SH ermee aan de haal....

Vanavond wil ik proberen om eens een belrondje te gaan houden

Ik heb het zo onwijs druk gehad met werk, vaak ook in de avond uurtjes dat ik mijn vrienden schromelijk heb verwaarloost dus dat ga ik ff goedmaken
Natuurlijk is ie geen 17! Come on!!!
hahahaha............ik dacht al
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.....NOU lees ik het

Hij scheelt bijna 17 jaar met MB...

Ik moet echt wat beter gaan lezen hier...
Ja, ietsje beter lezen! Straks krijg ik nog een slechte naam Sum
quote:Kym schreef op 16 september 2009 @ 16:42:

Ja! Straks krijg ik nog een slechte naam Sum Wordt je toch nog berucht

Even iets heel anders...

Hoe IS het daar nou eigenlijk

het leven, het eten, alles zo totaal anders dan in Nederland

Geen trammetje.,auto,taxi die je binnen no timen ergens brengt

Geen XL Appies om de hoek....

Ik stond daar van de week ineens aan te denken toen ik bij AH echt geen idee had wat te eten omdat het aanbod zo groot is.

Wat mis je het meest van hier (mama's en vrienden even niet meegerekend)

Sorry hoor, ga zo reageren, maar ik moet eerst even iets kwijt: Ik krijg net mail via de datingsite van een meneer van 59 (ne-gen-en-vijf-tig! Voor uw aller heldere kader, ik ben 30) die in een epistel van minstens een A4tje meerdere keren aangeeft dat-ie geen doorsnee man is en verder z'n hele leven en activiteitenschema uit de doeken doet. En dat-ie veel jonger oogt en zich veel jonger voelt dan zijn leeftijdsgenoten, natuurlijk. Oh men. Met Kym eens dat leeftijd niet zo belangrijk is, maar er zijn grenzen Ga 'm zo terugmailen dat ik per definitie al niet van plan was om mijn leven te gaan delen met iemand die 30 jaar ouder is dan ik, en dat-ie me een stuk aantrekkelijker voor was gekomen als er in z'n mail ook maar enig spoor van zelfrelativering of interesse in de ander te vinden was geweest. Wat een giller.

Friz, ik zie nog geen berichtje hoor (nee, geen smoes!) En Sum, volgens mij moet ik je via mail 'accepteren', ga'k zo doen.

Sam, goed je weer te zien! Met mij goed, maar erg druk en moe.

Kym, 27 en 20 is nog niet heel onvoorstelbaar, hoewel wel jong, vind ik. Aan de andere kant is TLBC ook minstens 4 jaar jonger dan ik geloof ik, dus ik denk dat ik verder m'n mond maar hou

Moet nu snel even wat band-opnames editen, dan eten en doorhollen naar een voorstelling. Later!
Hm, hoe het hier is. Heel anders, dat wel, maar zo lastig uit te leggen...

Er zijn hier nauwelijks bussen, maar wel een aantal die vanuit de hoofdstad naar mijn stad rijden (4 uur ofzo). De wegen zijn hier ontzettend slecht (1 weg geasfaltteerd en dan nog met veel gaten erin, vanwege de oorlog). Wel zijn er veel taxi auto's, maar die vallen bijna allemaal van ellende uit elkaar.

Uhm, het eten: in de hoofdstad verkopen de Libanezen wel acceptabel en lekker (en herkenbaar) eten in hun grote, schone en mooie supermarkten. In mijn stadje is er alleen een marktje. Ik eet hier dus erg eenzijdig: aardappels, rijst en elke dag kip of vis. En qua drinken alleen water en thee en af en toe een colaatje als ik die ergens anders koop.

Uhm, en hoe is het hier nog meer? In de hoofdstad een prachtige zee, zo wild als een leeuw en levensgevaarlijk om in te zwemmen, maar enorm ontspannend om ernaar te luisteren. Ik hou ervan.

Verder is het een land van contrasten, voor mij: vooral de hoofdstad met een aantal echt luxe restaurants en clubs, maar buiten nog altijd de tientallen vervallen, verwoeste en uitgebrandde huizen met al hun kogelgaten.

Het is altijd erg indrukwekkend door die straten te rijden.

En laatst met SJ, toen ik met hem mee reed naar zijn huis vanuit zo'n luxe club: een bonte verzameling gehandicapten om onze auto heen. Mannen in rolstoelen, zonder benen, zonder armen, hinkend op krukken, missende ogen, littekens, alles wat je je maar bedenken kunt. Druk zwaaiend met handen, stokken en voeten om ons te helpen uitparkeren, in de hoop wat geld te krijgen. En vervolgens een meute zwerfhonden die als een stel dolle stieren achter de auto aanrende, blaffend en hard rennend.

Gekkenhuis vond ik het.

Naja, helder?

Nee he?
Nog even 1 zin uit de mail die ik met jullie wil delen: 'Ik vind mezelf een levenskunstenaar, ik geef zin aan mijn eigen leven en dat van anderen.'

Kym, indrukwekkend hoor, allemaal. Slecht voor te stellen natuurlijk ook vanuit hier hoe het is om daar te zijn. Ik geloof dat ik het al ns eerder had gevraagd, maar wat is de planning voor jou qua hoe lang je daar blijft?
Hey Moos, 30 jaar ouder is zeker een grens ja, hallo! Die meneer is ook lekker pusherig zeg. De kunstenaar. Wat een bullshit. God, weg ermee hoor! En snel een beetje

Uhhm ik heb een contract voor een jaar hier. Maar kan me gerust voorstellen dat ik langer blijf.
Echt Kym, blijf je langer als je de kans krijgt?

*wordt wel lastig op kraamviste gaan bedenk ik me ineens*

Hihi, ja hoor heb wel een beetje een beeld, met name met de info die ik al van je via de mail zo eens in de zoveel tijd

Moos....een levenskunstenaar

negenenvijftig...echt zelfs als je het snel zegt klinkt het nog oud!

Wat zou hij nou verwachten als hij een jonge blom van 30 een mail stuurt?

Dat haar hart een hupje maakt en direct denkt:

JA...met deze levenskunstenaar ga ik naar de geraniums zitten kijken en op een goeie dag een stukje lopen langs het strand of zo???

Ik vind dat je hem een heerlijk onvolwassen mailtje terug moet sturen...maar goed zo'n sarcast ben ik ook wel *gna,gna*
Hah, ja 59 is niet alleen oud, zo klinkt het inderdaad ook Sum!

Ik zou ook een erg cynische reactie geven geloof ik.

Of ik langer zal blijven als het kan? Hm, zoals ik er nu in sta zou ik dat direct doen. En nee, niet vanwege SJ, maar omdat ik hier gewoon erg gelukkig ben en Nederland geen moment mis.

Ik weet natuurlijk niet hoe alles ervoor staat tegen de tijd dat mijn contract afloopt..maar het zal me echt niet verbazen als ik besluit te blijven.

Ik zat er gisteren wel over te dagdromen. Dat ik misschien mijn huis wel verkoop als ik dit gevoel blijf houden. Dan ben ik helemaal lekker onafhankelijk en kan ik alles beslissen wat ik wil zonder rompslomp.

Zo, net thuis en gauw wat gegeten.

Ging zowat van mijn stokje.

Heb nu de hik.

Djeez ik had het echt druk vandaag hee!

Moet ik weer even aan wennen.

Wat fijn om te horen dat het zo lekker met je gaat Sam!

Hoe vind je het op school?

Oh ja Kym, ik droom er ook vaak van om mijn huis te verkopen...

Lijkt me heerlijk die vrijheid en dat geld op mijn rekening.

Maar voorlopig toch nog maar even niet doen.

Sum ben je al aan het bellen geslagen?

Kenden je vrienden je nog?

Moos wat een ontzettende grappenmaker zeg die senior van je!

Wat heb je eigenlijk terug gemaild?

Ik heb je mijn nummer allang gemaild hoor!

Heb je niks gekregen?
Tssssss, ik probeer Moos steeds te bellen, maar heb nog steeds haar nummer niet
Nee Moos moet juist leren zélf te bellen!
Maakt niet uit toch...ik denk ik verlaag de drempel

Ze moet even over het dode bel punt heen
Jeetje jongens wat ben ik moe.

Ben gewoon niet meer gewend om zoveel tegelijk te moeten doen, alles door elkaar en dan óók nog een stagiaire.

Heb wel erg geboft hoor, ze is een leuke meid, maar het kost natuurlijk wel veel tijd en aandacht.

Maar daar ga ik straks (hopelijk!) de vruchten van plukken.

Af en toe komt moet ik wel even aan MX denken, maar over het algemeen ben ik te druk om me er erg mee bezig te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven