Goed genoeg en toch iets missen (Lege OP)

18-11-2019 00:10 12 berichten
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-11-2019 20:07
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er zijn drie pijlers, Hoe veel hou je van die persoon? Hoe goed/fijn is de intimiteit/sex? Hoe is jullie toekomstbeeld samen, passen de plannen naar elkaars wensen?

Van daaruit kan je verder denken, wat je iets mist.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dan: wie wil mij nu nog hebben? En dan draai ik me om en slaap lekker verder.
ik geef mn bek ook maar een douw
-
anoniem_641dd96a082e7 wijzigde dit bericht op 18-11-2019 19:07
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dan maak je het uit. Wat een gezeur om niks.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je eerst gelukkig met je zelf moet zijn om gelukkig met een ander te kunnen zijn.
Eerder gaat het niet werken.
Alle reacties Link kopieren
Je mist iets wat je niet kunt zoeken. Mischien moet je eerst eens naar je zelfontwikkeling gaan kijken.
In plaats van naar anderen
Alle reacties Link kopieren
9lives schreef:
18-11-2019 00:27
Ik doe dit heel vaak bij hem maar mis het in de omgekeerde richting. Misschien heeft hij ook minder nood aan de manier hoe ik mijn liefde uit..?

Ik denk dat hier veel waarheid in zit. Je kunt hem wel veel geven van hetgeen jij zou willen ontvangen van hem maar dit is wellicht helemaal niet waar hij in werkelijkheid behoefte aan heeft.
Probeer ook zijn liefdestaal te vinden en dan op die manier te geven
Alle reacties Link kopieren
Joh, maak het uit.
Je studeert schrijf je, dus ik ga ervan uit dat je heel jong bent.
Je hebt nog een heel leven voor je, waarom blijven hangen in een relatie waar je nu al je twijfels over hebt?
Als je nou 3 kinderen en een koophuis had samen dan zou ik er nog eens aan gaan werken, maar in jouw geval... Nee.
Het zal best een fijne vent zijn, maar dat wil niet zeggen dat het DE vent voor jou is.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Als je als student al dingen gaat uitkramen als ‘niet dezelfde liefdestaal’ spreken, dan moet je niet te lang piekeren en even verder kijken naar wat voor een mannen er nog meer rondlopen. Je bent veel te jong voor deze ongein. En daarnaast past zo’n studentenleven helemaal niet bij een werkend leven. Dan zit je in hele andere levensfases. En dat is geen combinatie.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dat vrij mannen-eigen, dat ze niet zo zijn van de kleffe berichtjes enzo. En als je daaraan de liefde afleest wordt het dan algauw karig.

Het is natuurlijk wel belangrijk om het gevoel te hebben dat je partner van je houdt. Maar als je dat gevoel alleen maar niet hebt door het gebrek aan clichés over whatsapp moet je je wel afvragen of dat niet meer aan jou ligt dan aan hem.

Mijn man is ook niet zo’n initiatiefrijk type, hij vindt het hartstikke leuk om wat te gaan doen, maar hij bedenkt het niet. Ik ben juist super ondernemend en heb altijd 20 wilde en spontane plannen. Maar ik vind het juist handig zo: als we allebei allerlei wilde plannen hebben, hebben we voortdurend mot over wie z’n zin krijgt. In onze relatie ben ik de avontuurlijke en spontane die het voortouw neemt, en is hij de bedachtzame en rustige, die mij weer met beide benen op de grond zet af en toe. En heel heel af en toe verrast hij me ineens en dan is het ook altijd echt iets bijzonders. En dat werkt goed hier.

Maar het kan ook zijn dat het niet past natuurlijk. Dat mag gewoon.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Liefdestaal???

Ik geloof niet dat mijn man en ik dat spreken.

Wel praten we
Over wat ons bezig houdt, waar we gelukkig van worden of verdrietig.
Maar dat doen we in gewoon Nederlands hoor, wel zo makkelijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven