Goede vriendin is boos op mij

13-03-2019 09:21 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,
Ik zit met het volgende.
Een goede vriendin van mij neemt de laatste tijd erg weinig contact met me op.
Er is iets voorgevallen waardoor zij het gevoel heeft gekregen dat ze niks voor mij waard is.
Ze had me gevraagd of ik haar mee wilde helpen met de verhuizing, maar ik had daar niet zo´n zin in.
Ik had dit dus eerlijk tegen haar gezegd. Toen zei ze dat zij mij al wel drie keer had meegeholpen met verhuizen en dat ze het niet bepaald netjes van mij vond. De psycholoog zegt dat ik meer aan mezelf moest denken, dus had ik eerlijk tegen haar gezegd dat ik er geen zin in had.
Ze is nu heel erg boos op mij en heeft tijd nodig. Deze tijd geef ik haar ook. Even later zag ik op haar facebook een bericht in de trant van dat echte vrienden die iets kapot hebben gemaakt er alles aan doen om het weer beter te maken. Van een andere vriendinnen van ons hoor ik dat ze alleen nog contact wil met mij als ik echt mijn best voor haar doe. Maar hoe kan ik mijn best doen als ze eerst aangeeft geen contact meer met mij te willen?
Ze klinkt als een lieve eerlijke vriendin. Ik zou haar bedanken voor haar openheid, jij weet nu waar je aan kunt werken in de vriendschap met haar en met anderen. Dankzij haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven