Haat aan vreemdgangers

26-06-2011 12:59 225 berichten
Dit topic is om je kwaadheid, verdriet, schuldgevoel, wraakgevoel, nouja alle mogelijke gevoelens neer te zetten die te maken hebben met vreemdgaan.



Of je nu dader bent, bedrogene of minna(a)r(es), wees niet bang om te spuien wat je te spuien hebt.

Ik zal zelf beginnen: ik ben verschrikkelijk boos, voel me gebruikt, boos op hem, boos op mezelf en dat ik in zijn mooie praatjes trapte,

Ben gekwetst, verdrietig dat het niet werkte tussen ons, voel me te kijk gezet en ben nogmaals HEEL ERG BOOS op die vieze, leugenachtige, ijskoude bedrieger!!!!! GRRRRR
Oh, jij bent van die flapdrol die getrouwd is en met jou aanrommelde. Zoveel getrouwde flapdrollen op deze wereld!
Alle reacties Link kopieren
Was jij niet degene die het willens en wetens aanlegde met een gebonden man (en zo dus meewerkte aan zijn vreemganger-worden)?
Alle reacties Link kopieren
quote:_avril_ schreef op 26 juni 2011 @ 13:02:

Oh, jij bent van die flapdrol die getrouwd is en met jou aanrommelde. Zoveel getrouwde flapdrollen op deze wereld!'k was nét te laat!
Alle reacties Link kopieren
Is het waar wat avril zegt? Dan zou ik eerder boos worden op jezelf.



Enne, blijf niet te lang in je boosheid hangen..
Alle reacties Link kopieren
Whahahah uitegerekend JIJ die zelf DADER is gaat dit topic openen



Hoe triest kun je zijn zeg !



Ipv dat je nu de slachttoffer uit probeerd te hangen zou je je kapot moeten schamen
quote:Stromboli schreef op 26 juni 2011 @ 13:02:

Was jij niet degene die het willens en wetens aanlegde met een gebonden man (en zo dus meewerkte aan zijn vreemganger-worden)?De flapdrol in kwestie hield volgens mij eerst geheim dat hij gebonden was.
Alle reacties Link kopieren
aan alle bedriegers!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:_avril_ schreef op 26 juni 2011 @ 13:05:

[...]



De flapdrol in kwestie hield volgens mij eerst geheim dat hij gebonden was.



dat was het vehaal van TO ja



En idd TO, niet te lang in die boosheid blijven hangen hoor!

Doorgaan met de mooie dingen in het leven, vergeet hem!!

Sterkte nogmaals
Alle reacties Link kopieren
quote:_avril_ schreef op 26 juni 2011 @ 13:05:

[...]



De flapdrol in kwestie hield volgens mij eerst geheim dat hij gebonden was.Ja maar toen hij wel had opgebiecht gebonden te zijn is mevrouw gewoon verder gegaan hoor ...
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 13:04:

Whahahah uitegerekend JIJ die zelf DADER is gaat dit topic openen



Hoe triest kun je zijn zeg !



Ipv dat je nu de slachttoffer uit probeerd te hangen zou je je kapot moeten schamenHoho, wacht even. De man in kwestie was de dader, als we al in dergelijke termen moeten gaan spreken. Zij was niet bezet, hij ging iets aan terwijl hij getrouwd is. Ik ben er geen voorstander van om 'die andere vrouw' dan maar de schuld te geven.
Alle reacties Link kopieren
Quote

Chantalo1984

Ja maar toen hij wel had opgebiecht gebonden te zijn is mevrouw gewoon verder gegaan hoor



In dat geval moet ze niet piepen. Ze was er zelf bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:_avril_ schreef op 26 juni 2011 @ 13:06:

[...]



Hoho, wacht even. De man in kwestie was de dader, als we al in dergelijke termen moeten gaan spreken. Zij was niet bezet, hij ging iets aan terwijl hij getrouwd is. Ik ben er geen voorstander van om 'die andere vrouw' dan maar de schuld te geven.Ze wist later dat hij gebonden was en ging gewoon door, in mijn ogen ben je dan mede dader ..
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 13:05:

[...]

Ja maar toen hij wel had opgebiecht gebonden te zijn is mevrouw gewoon verder gegaan hoor ...Dat is toch niet raar? Dan ben je inmiddels al hartstikke verliefd, allerlei mooie woorden zijn je toegefluisterd en je denkt een toekomst te hebben met deze man. En dan haakt hij af. Sorry, die man in kwetie is de eikel in haar verhaal, niet zij. Je weet zelf ook heus wel hoe moeilijk iets is als je er midden in zit. Denken dat je zo maar even de deur dicht doet als hij eindelijk opbiecht gebonden te zijn, is wel heel erg simpel. En dat maakt het nog steeds niet haar fout. Twee vrouwen zijn belazerd door hem. Niet door haar.
Alle reacties Link kopieren
Standrechtelijk executeren, al die vreemdgangers! (Einde overbevolking denk ik, en veel onverwachte executies). Als bedrogen worden het ergste is wat je ooit is overkomen heb je weinig meegemaakt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:Lizzl schreef op 26 juni 2011 @ 13:07:

Quote

Chantalo1984

Ja maar toen hij wel had opgebiecht gebonden te zijn is mevrouw gewoon verder gegaan hoor



In dat geval moet ze niet piepen. Ze was er zelf bij.Dan is ze toch belazerd, ze wist het niet!
quote:BWitched schreef op 26 juni 2011 @ 13:10:

Standrechtelijk executeren, al die vreemdgangers! (Einde overbevolking denk ik, en veel onverwachte executies). Als bedrogen worden het ergste is wat je ooit is overkomen heb je weinig meegemaakt.

Schrijft ze dan ergens dat dit het ergste is?

Ik vind het niet het ergste ter wereld, maar het kan behoorlijk ingrijpend zijn. Als we het gaan vergelijken met wereldvrede en hongersnood, tja, dan kunnen we dit hele forum wel sluiten.
Ik vind het ook hypocriet. Niet piepen als je, inmiddels op de hoogte van kerels' echtgenote toch willens en wetens door gaat met die relatie.

Als je echt zo mordicus tegen vreemdgaan en vreemdgangers bent zou die man met onmiddelijke ingang uiterst onaantrekkelijk voor je zijn zodra je de waarheid wist.
Alle reacties Link kopieren
quote:_avril_ schreef op 26 juni 2011 @ 13:09:

[...]



Dat is toch niet raar? Dan ben je inmiddels al hartstikke verliefd, allerlei mooie woorden zijn je toegefluisterd en je denkt een toekomst te hebben met deze man. En dan haakt hij af. Sorry, die man in kwetie is de eikel in haar verhaal, niet zij. Je weet zelf ook heus wel hoe moeilijk iets is als je er midden in zit. Denken dat je zo maar even de deur dicht doet als hij eindelijk opbiecht gebonden te zijn, is wel heel erg simpel. En dat maakt het nog steeds niet haar fout. Twee vrouwen zijn belazerd door hem. Niet door haar.



Vind ik wel raar, ze voelt zichzelf ook bedrogen en klote, dan weet ze toch hoe klote die vrouw zich moet voelen als dit boven komt ? Vind je gewoon aso als je door gaat terwijl je weet dat er een ander is, je zou het zelf ook niet leuk vinden als hij dat bij jou zou doen dus waarom wel bij iemand anders doen ??



Ik zeg ook niet dat het alleen haar fout is maar ze is wel mede dader, ze was zich er van bewust dat hij een partner had en ging toch door, en dan opent ze nu een een topic over het haten van vreemdgangers ?? Kom op zeg, ze moet nu niet in de slachtoffer rol gaan zitten..
Alle reacties Link kopieren
quote:_avril_ schreef op 26 juni 2011 @ 13:10:

[...]



Dan is ze toch belazerd, ze wist het niet!Ze wist het wel !!!
Is het makkelijk roepen daar vanaf de zijlijn, dames?
Alle reacties Link kopieren
Maak je het niet een beetje te belangrijk? Als ik me je vorige topic goed herinner was het één avond zoenen met de getrouwde man?
Oh, we mogen alleen maar meehuilen begrijp ik? Of alleen meepraten als je het zelf ook allemaal meegemaakt hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:lughnasadh schreef op 26 juni 2011 @ 13:17:

Oh, we mogen alleen maar meehuilen begrijp ik? Of alleen meepraten als je het zelf ook allemaal meegemaakt hebt?Dat idee krijg ik ook ja
Alle reacties Link kopieren
quote:astrape schreef op 26 juni 2011 @ 13:15:

Is het makkelijk roepen daar vanaf de zijlijn, dames?gaat nogal he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven