Haat aan vreemdgangers

26-06-2011 12:59 225 berichten
Dit topic is om je kwaadheid, verdriet, schuldgevoel, wraakgevoel, nouja alle mogelijke gevoelens neer te zetten die te maken hebben met vreemdgaan.



Of je nu dader bent, bedrogene of minna(a)r(es), wees niet bang om te spuien wat je te spuien hebt.

Ik zal zelf beginnen: ik ben verschrikkelijk boos, voel me gebruikt, boos op hem, boos op mezelf en dat ik in zijn mooie praatjes trapte,

Ben gekwetst, verdrietig dat het niet werkte tussen ons, voel me te kijk gezet en ben nogmaals HEEL ERG BOOS op die vieze, leugenachtige, ijskoude bedrieger!!!!! GRRRRR
Alle reacties Link kopieren
quote:tijgeroogje schreef op 26 juni 2011 @ 14:24:

Ik begrijp niet dat er op TO zo gereageerd wordt alsof zij de vreemdganger is. Vreemdganger is degene die vreemd gaat, dus in een relatie zit. TO zit niet in een relatie. Het is aan degene die een relatie heeft om zich niet in te laten met een ander.........waarom dan de ander de schuld geven? Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. TO is niet verantwoordelijk voor zijn daden. Ook is het voor een buitenstaander blijkbaar moeilijk te begrijpen dat als je gevoelens voor iemand hebt, je die persoon dan (wil) geloven.

Helaas in dit geval bleek hij niet eerlijk te zijn, dus een echte vreemdganger........(zoals helaas bij bijna elke bezette man).En toen ze daarachter kwam, is ze vrolijk door gegaan, heeft geprobeerd hem van zijn vrouw af te krijgen en toen dat niet lukte was hij de eikel
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel eens verliefd geweest op een gebonden man hoor, dat is echt zo rot. Maar ik heb er niks mee gedaan verder, hij was immers bezet. Toen zijn relatie na een jaar of 2 uitging ( ik kende hem toen 2 jaar dus ) heb ik mijn move gemaakt, maar hij beet niet.

Omdat we collega's waren en omdat hij gevoel voor een ander meisje bij mij op werk had.

Ik hou nie van mensen die vreemdgaan, maar ook niet van vrouwen die bewust voor een bezette man gaan ( niet jij dus TO ) om een huwelijk te verwoesten.

Maar ja ik ben ook zo trouw als een hond.
quote:feeks schreef op 26 juni 2011 @ 14:27:

[...]





En toen ze daarachter kwam, is ze vrolijk door gegaan, heeft geprobeerd hem van zijn vrouw af te krijgen en toen dat niet lukte was hij de eikelMaar dat mag je niet zeggen, want dan ben je ongenaunceerd en veroordelend naar de TO. Want als je verliefd bent zitten je hersens in je lagere regionen en verdwijnen je normen en waarden als sneeuw voor de zon. En dat is heel begrijpelijk.
Je vergeet te vermelden waarom ik doorging, het kwam namelijk allemaal van zijn kant, hij liet me geloven voor me te willen gaan. En ik, sufferd, geloofde dat... En idd verliefd wil je nog liever iets geloven hè.
Alle reacties Link kopieren
Maar op het moment dat ze het ontdekte/ te horen kreeg..... Dan is het aan jezelf of je blijft of breekt.



Ik heb ook ooit in die positie gezeten en besefte dondersgoed dat het zo zou eindigen zoals het wellicht bij TO is geëindigd.
Met normen en waarden heeft het in zoverre te maken, dat ik vertrouwde op die van hem en ook dat had ik niet moeten doen. Want die bleken niet echt te bestaan...
Alle reacties Link kopieren
@Feeks,

Dat begrijp ik. Maar blijkbaar had ze al gevoelens voor die man. Je heb van die mannen die je dan helemaal in kunnen pakken met hun praatjes.......en als je dan verliefd bent, trap je daar dus met open ogen in. De man die bezet is hoort die praatjes niet op te hangen en zijn vrouw trouw te blijven. Dat TO er mee doorging is omdat ze blijkbaar al verliefd was en hij haar helemaal ingepakt had..........vind dat dus nog steeds zijn fout. Hij hoort zo niet met andere vrouwen om te gaan als hij bezet is. Als het bij TO niet was gelukt, was het wel bij een ander.........

Maar.....dat stukje van dan zijn vrouw erover willen inlichten, gaat mij wel iets te ver(maar dat is een andere topic).
Iedereen weet dat het in het overgrote deel van de gevallen eindigt als bij TO. Man blijft bij zijn echtgenote. Al die minnaressen denken dat het bij hen echt, echt anders is en dat hij weg zal gaan, die smoezenlijst is niet voor niets 20 pagina's lang ofzo.



Maar dat gebeurt niet. Al zou de hele wereld zeggen waar het op stond, bij hen is het echt anders en hij gaat echt bij haar weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:lughnasadh schreef op 26 juni 2011 @ 14:31:

[...]





Maar dat mag je niet zeggen, want dan ben je ongenaunceerd en veroordelend naar de TO. Want als je verliefd bent zitten je hersens in je lagere regionen en verdwijnen je normen en waarden als sneeuw voor de zon. En dat is heel begrijpelijk.Idd, je mag alleen maar mee huilen met TO en het volledig eens zijn anders reageren ze gewoon niet meer op je ..
quote:SexNJaZz schreef op 26 juni 2011 @ 14:33:

Met normen en waarden heeft het in zoverre te maken, dat ik vertrouwde op die van hem en ook dat had ik niet moeten doen. Want die bleken niet echt te bestaan...Hoe kun je nou vertrouwen op de normen en waarden van een vent die vreemdgaat. Die heeft hij dan toch helemaal niet, anders zou hij niet met een andere vrouw het bed in willen.
quote:lolove89 schreef op 26 juni 2011 @ 14:14:

[...]

omdat het leven nog steeds zo werkt ja, tv en media en emancipatie laat jullie graag wat anders geloven. vrouwen zijn degene die mannen in de verleiding brengen en aan seks laten denken, niet andersom. (waarom anders savonds alleen halfnaakte vrouwen op tv en geen kronkelende naakte mannenlijven?)



wat als elke vrouw zei, nee ik doe mn benen niet open tot je met me trouwt (of in ieder geval op 1e plek staan in serieuze relatie ditdat), zou dit gezeiks er dan zijn?



je hoeft maar naakt voor een man te gaan staan en hij bespringt je hoor. dat zou ieder fatsoenlijk meisje toch moeten snappen.



mannen en vrouwen zijn heus wel gelijk, maar ontkennen dat er verschillen zijn slaat nergens op.

Vrouwen zijn verantwoordelijk voor het sexuele gedrag van mannen? Natuurlijk.

Ik zoek liever een man uit, die gelooft in eigen verantwoordelijkheid, net als ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 14:36:

[...]





Idd, je mag alleen maar mee huilen met TO en het volledig eens zijn anders reageren ze gewoon niet meer op je ..Dat is niet waar, TO heeft wel op jou gereageerd.
Cum non tum age
quote:lolove89 schreef op 26 juni 2011 @ 14:14:

[...]





omdat het leven nog steeds zo werkt ja, tv en media en emancipatie laat jullie graag wat anders geloven. vrouwen zijn degene die mannen in de verleiding brengen en aan seks laten denken, niet andersom. (waarom anders savonds alleen halfnaakte vrouwen op tv en geen kronkelende naakte mannenlijven?)



Nee, dat is vraag en aanbod. De vraag naar sex komt van de mannen en die vrouwen voldoen hieraan. Niet omdat ze geil zijn en ook niet omdat ze hem willen verleiden, maar omdat je er geld mee kunt verdienen op TV.



wat als elke vrouw zei, nee ik doe mn benen niet open tot je met me trouwt (of in ieder geval op 1e plek staan in serieuze relatie ditdat), zou dit gezeiks er dan zijn?



Sex als machtsmiddel dus om een man te strikken. Dat lijkt me niet zo gezond.



je hoeft maar naakt voor een man te gaan staan en hij bespringt je hoor. dat zou ieder fatsoenlijk meisje toch moeten snappen.



Inderdaad, omdat de man gemiddeld een hoge sexdrive heeft. Je spreekt je eerste punt hier dus tegen. Al zijn er natuurlijk ook genoeg mannen die zichzelf wel kunnen beheersen.



mannen en vrouwen zijn heus wel gelijk, maar ontkennen dat er verschillen zijn slaat nergens op.



Dat doet ook niemand, waarom denk je dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:SexNJaZz schreef op 26 juni 2011 @ 14:33:

Met normen en waarden heeft het in zoverre te maken, dat ik vertrouwde op die van hem en ook dat had ik niet moeten doen. Want die bleken niet echt te bestaan...



En dan, stel hij had wel voor jou gekozen had je hem dan nog steeds vertrouwd ? want wie zegt dat hij het zelfde niet bij jou zou doen ?



Mensen zeggen hier '' verplaats je eens in TO '' maar verplaats jij je eens in die partner ...
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 26 juni 2011 @ 14:39:

[...]





Dat is niet waar, TO heeft wel op jou gereageerd.Lees het topic ff verder aub, daarin zegt ze dat ze niet meer op me zal reageren, dit zegt ze omdat ze het niet eens is met wat ik zeg
Alle reacties Link kopieren
I know you've been lying boy

every single word you say

it's the way your lips shake



when you're

Getting DOWN & DIRTY babe!



Don't you ask me how I know

and why it's time for you to go

'cause you should have known better



before you were

getting DOWN & DIRTY babe



I know I ain't supposed to cry,

but I can't keep it inside



CHEATER



Thinking you could get away

but you don't now who you're dealin' with



All the love we had is gone

you gave it to the other ones

you're never gonna find a love like mine,



The way I'm

getting DOWN & DIRTY babe



Now you're crying on my phone,

you should have done that months ago



now it's time for me to get

Getting DOWN & DIRTY babe



Oh!



I know I ain't supposed to cry

but I can't keep it inside



CHEATER! Yeah!



Thinking you could get away

but you don't now who you're dealin' with (2x)



NO

You don't!



I let you buy just a little time

So I could find a way to say



GOODBYE



A little more time

Before I slam the door

in your face



SO TIRED



of the heartache

and the nights I lye awake



Hea..



I know I ain't supposed to cry

but I can't keep it inside



CHEATER! Yeah!



Thinking you could get away

But you don't know who you're dealin' with (2x)



CHeater yeah

CHeater yeah!



(instrumental)



Oooh...

NO

you

don't

now

who

you're

dea

lin'

with

dir

ty

boy

Etc...

Oh you don't



Getting down & dirty babe



CHEATER YEAH!



CHEATER!!



Getting down and dirty babe!



Goodbye babe!



BYE BYE BYE BYE



Cheater yeah.............
Alle reacties Link kopieren
quote:lolove89 schreef op 26 juni 2011 @ 14:14:

[...]

wat als elke vrouw zei, nee ik doe mn benen niet open tot je met me trouwt (of in ieder geval op 1e plek staan in serieuze relatie ditdat), zou dit gezeiks er dan zijn?



je hoeft maar naakt voor een man te gaan staan en hij bespringt je hoor. dat zou ieder fatsoenlijk meisje toch moeten snappen.

.



En als elke man trouw zou zijn was er ook geen enkel probleem.



Maar goed, ik snap na je overtuigende betoog dat mannen nu eenmaal roofdieren zijn die er allemaal niets aan kunnen doen (de schatten ) en dat vrouwen die lol in seks durven te hebben (schande ) verderfelijke slangen zijn.

Past in jouw waterdichte betoog soms ook dat vrouwen die verkracht worden het aan zichzelf te danken hebben?



Sorry voor de topicvervuiling, dit heeft niets met dit onderwerp te maken, maar wel met de verbijsterende seksistische opvattingen van deze forumster.
Alle reacties Link kopieren
Nee Chantalo, dat is omdat jij zegt dat je haar haat, niet omdat je het niet met haar eens bent. Zou ik ook niet zo leuk vinden als ik zoiets zou lezen.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:astrape schreef op 26 juni 2011 @ 13:28:

[...]





En jij hebt een beetje moeite met gewoon een beetje beschaafd praten?K vond het anders best beschaafd......ze had ook kutwijf kunnen zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 14:41:

[...]





En dan, stel hij had wel voor jou gekozen had je hem dan nog steeds vertrouwd ? want wie zegt dat hij het zelfde niet bij jou zou doen ?



Mensen zeggen hier '' verplaats je eens in TO '' maar verplaats jij je eens in die partner ...



Hier ben ik het mee eens. Ik denk altijd aan die mannen en vrouwen die belazerd worden. Heb daar altijd zo'n medelijden mee.

Ik zou ook niet de bijvrouw willen zijn, want ik zou die man ook niet vertrouwen als hij voor mij zijn vrouw zou verlaten, wie zegt idd dat hij mij dan ook niet belazerd.

Maar weet je liefde kan je uitzoeken, je word gewoon verliefd en op wie is meestal geen keuze. Maar wat je ermee doet wel.
Vreemdgaan hoort gewoon bij het leven, je kunt het dus veroordelen tot je een ons weegt, maar het blijft gewoon bestaan, omdat de mens van nature niet monogaam is. Het is dus een hele klus om dit wel te zijn en niet iedereen kan hieraan voldoen of wil hieraan voldoen.



En het doet pijn als je er achter komt dat je bedrogen bent, zowel als zijn vrouw als als zijn minares zijnde. En zelfs de man in kwestie kan er pijn van hebben als hij echt verliefd is geworden na een jarenlange relatie die ingedut is.



Het is dus allemaal niet zo zwart/wit.
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 26 juni 2011 @ 14:44:

Nee Chantalo, dat is omdat jij zegt dat je haar haat, niet omdat je het niet met haar eens bent. Zou ik ook niet zo leuk vinden als ik zoiets zou lezen.Tja, thats life.. Ik haat gewoon vreemdgangers en ze zegt zelf in haar topic dat dit topic speciaal voor mensen is die haat aan vreemdgangers hebben nou here i am
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 14:41:

[...]





Lees het topic ff verder aub, daarin zegt ze dat ze niet meer op me zal reageren, dit zegt ze omdat ze het niet eens is met wat ik zeg Nee, omdat die haat-opmerking niet zo lekker viel.
Alle reacties Link kopieren
quote:astrape schreef op 26 juni 2011 @ 13:32:

Ik vind het niet normaal om iemand (die je niet eens kent) een dom mens te noemen. Gewoon een kwestie van fatsoen.



'Een kwestie van fatsoen'.....



Het gaat hier over vreemdgaan en waar val jij over? 'het domme mens'.!
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 14:44:

Vreemdgaan hoort gewoon bij het leven, je kunt het dus veroordelen tot je een ons weegt, maar het blijft gewoon bestaan, omdat de mens van nature niet monogaam is. Het is dus een hele klus om dit wel te zijn en niet iedereen kan hieraan voldoen of wil hieraan voldoen.



En het doet pijn als je er achter komt dat je bedrogen bent, zowel als zijn vrouw als als zijn minares zijnde. En zelfs de man in kwestie kan er pijn van hebben als hij echt verliefd is geworden na een jarenlange relatie die ingedut is.



Het is dus allemaal niet zo zwart/wit.



Vreemdgaan hoor bij het leven ??



Dus als jou man zou zeggen '''schat ik ben vreemd gegaan '' dan zeg jij '' och schat dat geeft niet, de mens is niet monogaam en het hoort bij het leven '' ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven