Haat aan vreemdgangers

26-06-2011 12:59 225 berichten
Dit topic is om je kwaadheid, verdriet, schuldgevoel, wraakgevoel, nouja alle mogelijke gevoelens neer te zetten die te maken hebben met vreemdgaan.



Of je nu dader bent, bedrogene of minna(a)r(es), wees niet bang om te spuien wat je te spuien hebt.

Ik zal zelf beginnen: ik ben verschrikkelijk boos, voel me gebruikt, boos op hem, boos op mezelf en dat ik in zijn mooie praatjes trapte,

Ben gekwetst, verdrietig dat het niet werkte tussen ons, voel me te kijk gezet en ben nogmaals HEEL ERG BOOS op die vieze, leugenachtige, ijskoude bedrieger!!!!! GRRRRR
Alle reacties Link kopieren
vreemdgaan is en blijft egoistisch. je trekt jouw plezier en de op het eerste gezicht makkelijkste oplossing boven het verdriet van je partner.
Alle reacties Link kopieren
evelynsalt, nou als je die niet ziet dan woon je toch echt op een andere planeet, maar goed zoals je wilt...........als ze eenmaal de buit binnen hebben worden het vaal onverzorgde mensen niet allemaal nee maar wel veel en je ziet ze overal.



Ik heb het zelf meegemaakt dat hij veranderde in een luie vent en heb daar zo vaak met hem over gesproken maar niets, werkelijk niets hielp. Tja ik kreeg gevoelens voor een ander en nee ik ben niet vreemdgegaan maar dat was bij mij wel de druppel dat ik dacht........dit wil ik niet meer!

En toen was praten al te laat voor mij maar ik was wel de slechte in dit verhaal, nou vertel mij maar eens waarom want niemand ziet wat er binnenshuis gepraat wordt en ze zeggen toch altijd.......ik heb het niet zien aankomen.De relatie was goed. Nou ik ben een gezonde vrouw met hele gezonde gevoelens en ja ik moet wel geil worden van mijn partner en als ik dat niet meer wordt en aangeef dat hij er iets aan moet en hij wil niet, nou dan houdt het voor mij ergens op , ik wil geen broer/zus relatie daar ben ik te jong voor. Dat wil niet zeggen dat je niet van die persoon houdt maar door de groeiende frustraties wordt dat na verloop van tijd wel stukken minder en dat gebeurd ook echt niet van de ene op de andere dag.
quote:lolove89 schreef op 26 juni 2011 @ 18:39:

je ziet ze bij bosjes in de stad lopen. oke nemen we dat even aan, maar het maakt toch verschil uit of hun man dat als excuus gebruikt of het op zn minst aankaart bij zn vrouw?Tuurlijk moeten ze eerst praten. Het ging mij even om de rol van die vrouw binnen de relatie. Ik begrijp het dus wel van die man, maar ik vind het geen vrijbrief.
quote:julymoon1 schreef op 26 juni 2011 @ 18:46:

evelynsalt, nou als je die niet ziet dan woon je toch echt op een andere planeet, maar goed zoals je wilt...........als ze eenmaal de buit binnen hebben worden het vaal onverzorgde mensen niet allemaal nee maar wel veel en je ziet ze overal.



Ik heb het zelf meegemaakt dat hij veranderde in een luie vent en heb daar zo vaak met hem over gesproken maar niets, werkelijk niets hielp. Tja ik kreeg gevoelens voor een ander en nee ik ben niet vreemdgegaan maar dat was bij mij wel de druppel dat ik dacht........dit wil ik niet meer!

En toen was praten al te laat voor mij maar ik was wel de slechte in dit verhaal, nou vertel mij maar eens waarom want niemand ziet wat er binnenshuis gepraat wordt en ze zeggen toch altijd.......ik heb het niet zien aankomen.De relatie was goed. Nou ik ben een gezonde vrouw met hele gezonde gevoelens en ja ik moet wel geil worden van mijn partner en als ik dat niet meer wordt en aangeef dat hij er iets aan moet en hij wil niet, nou dan houdt het voor mij ergens op , ik wil geen broer/zus relatie daar ben ik te jong voor. Dat wil niet zeggen dat je niet van die persoon houdt maar door de groeiende frustraties wordt dat na verloop van tijd wel stukken minder en dat gebeurd ook echt niet van de ene op de andere dag.Mooi verwoord, zo gaat dat wel vaker vrees ik. Beide kanten op.
Alle reacties Link kopieren
en toch is het geen excuus
quote:lolove89 schreef op 26 juni 2011 @ 18:59:

en toch is het geen excuus Het gaat toch om de nuances binnen het vreemd gaan? Niemand zegt dat we er 1 grote orgie van moeten maken .
Alle reacties Link kopieren
quote:_yellowlove_ schreef op 26 juni 2011 @ 18:37:

Ja maar als mijn partner zou vinden dat ik teveel met mijn salamanders bezig ben, moet ik dat wel eerst weten natuurlijk. Anders kan ik er niets mee.



(ik heb helemaal geen salamanders...)



Ja dat is waar,maar als je partner je er op attent maakt en je doet er niets mee,je bent dus ziende blind en horende doof dan houd het geduld van partner een keer op natuurlijk.

Of je nou een salamander of wondertjeskinderen obsessie hebt.

Niet dat dat vreemdgaan goedpraat natuurlijk want je kunt ook gewoon de relatie beëindigen...
Alle reacties Link kopieren
SexNJazz, om nog even te reageren op je topic.

Je haat vreemdgangers niet. Je haat het dat de vreemdganger in kwestie niet voor jou gekozen heeft.

Klein verschilletje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ises schreef op 26 juni 2011 @ 19:34:

SexNJazz, om nog even te reageren op je topic.

Je haat vreemdgangers niet. Je haat het dat de vreemdganger in kwestie niet voor jou gekozen heeft.

Klein verschilletje.



Bingo.!!!

Jij mag door voor de vingerplant..
Alle reacties Link kopieren
quote:superstar_2 schreef op 26 juni 2011 @ 19:43:

[...]





Bingo.!!!

Jij mag door voor de vingerplant.. Ghehe, ik ben dól op de vingerplant, Suup. Wat ken je me toch goed!
Alle reacties Link kopieren
Goeie:quote:gaia9 schreef op 26 juni 2011 @ 13:05:

aan alle bedrieg(st)ers!!!
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Ises schreef op 26 juni 2011 @ 19:34:

SexNJazz, om nog even te reageren op je topic.

Je haat vreemdgangers niet. Je haat het dat de vreemdganger in kwestie niet voor jou gekozen heeft.

Klein verschilletje.Ach ik zie liever dat ze hier "haat"-topics opent dan dat ze poep door zijn brievenbus gaat doen .
D'r zijn mensen die dat voor minder zouden doen. Of doel je niet op het hondenpoep-topic bij overige?
quote:astrape schreef op 26 juni 2011 @ 20:46:

D'r zijn mensen die dat voor minder zouden doen. Of doel je niet op het hondenpoep-topic bij overige?Ja die actie was kostelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 18:16:

Wat lees je toch slecht, want ik zeg precies hetzelfde als jij.



Lees ik slecht? Ik las toch echt ondertstaande, waarin jij als verklaring voor overspel aangeeft dat de mens van nature niet monogaam is. Ik ben ook mens, en dus waarschijnlijk van nature ook niet monogaam. En toch ben ik nooit vreemdgegaan en zal ik dat ook nooit doen. Omdat ik meer ben dan wat hormonen die mijn daden regeren, en dus kan nadenken over wat ik doe / mijn partner aandoe. Vreemdgaan hoort dus helemaal niet bij het/mijn leven!



quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 14:44:

Vreemdgaan hoort gewoon bij het leven, je kunt het dus veroordelen tot je een ons weegt, maar het blijft gewoon bestaan, omdat de mens van nature niet monogaam is. Het is dus een hele klus om dit wel te zijn en niet iedereen kan hieraan voldoen of wil hieraan voldoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 20:44:

[...]





Ach ik zie liever dat ze hier "haat"-topics opent dan dat ze poep door zijn brievenbus gaat doen .Sommige mensen vragen om een heerlijke drol door hun brievenbus
quote:yvonjaspers schreef op 26 juni 2011 @ 21:24:

[...]





Lees ik slecht? Ik las toch echt ondertstaande, waarin jij als verklaring voor overspel aangeeft dat de mens van nature niet monogaam is. Ik ben ook mens, en dus waarschijnlijk van nature ook niet monogaam. En toch ben ik nooit vreemdgegaan en zal ik dat ook nooit doen. Omdat ik meer ben dan wat hormonen die mijn daden regeren, en dus kan nadenken over wat ik doe / mijn partner aandoe. Vreemdgaan hoort dus helemaal niet bij het/mijn leven!





[...]





Zal ik het dan nog een keer uitleggen wat ik bedoel?



Vreemdgaan hoort bij de menselijke natuur en dus het leven in zijn algemeenheid, net als zoveel andere puur menselijke dingen als afgunst, hebzucht, jaloezie enz.



Het is echter cultureel in onze cultuur bepaald dat we dit onacceptabel vinden en dus verwerpen, net als die andere zaken. In andere culturen vinden mensen andere dingen weer belangrijk en speelt ontrouw een veel kleinere rol.



Aangezien wij echter vinden dat het onacceptabel is en we meestal voldoende moreel besef en wilskracht hebben om dus te kiezen om het niet te doen doen veel mensen, zoals jij bijvoorbeeld, het niet.



Dat maakt het echter niet minder menselijk als je wel vreemd gaat. Dat is een keuze die ieder voor zich maakt.



Het enige verschil tussen wat jij vindt en ik vind is dat ik deze mensen best begrijp en jij totaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet om begrijpen, het gaat om niet de WENS hebben om buiten de deur te neuken terwijl je partner van niets weet en gewoon een kus geeft bij het weggaan.

Gewoon, omdat je je partner, die in jou en je leven samen investeert, niet wil bedriegen.

Misschien omdat je partner, net als ieder ander, ook maar EEN leven heeft.

Omdat je geen user bent of wil worden.
quote:wynette schreef op 26 juni 2011 @ 22:35:

Het gaat niet om begrijpen, het gaat om niet de WENS hebben om buiten de deur te neuken terwijl je partner van niets weet en gewoon een kus geeft bij het weggaan.

Gewoon, omdat je je partner, die in jou en je leven samen investeert, niet wil bedriegen.

Misschien omdat je partner, net als ieder ander, ook maar EEN leven heeft.

Omdat je geen user bent of wil worden.Dat snap ik, maar Yvonjaspers legt steeds maar mijn woorden verkeerd uit, vandaar dat ik het nogmaals tracht uit te leggen wat ik nu precies al die tijd schrijf.
quote:SexNJaZz schreef op 26 juni 2011 @ 12:59:

Dit topic is om je kwaadheid, verdriet, schuldgevoel, wraakgevoel, nouja alle mogelijke gevoelens neer te zetten die te maken hebben met vreemdgaan.



Of je nu dader bent, bedrogene of minna(a)r(es), wees niet bang om te spuien wat je te spuien hebt.

Ik zal zelf beginnen: ik ben verschrikkelijk boos, voel me gebruikt, boos op hem, boos op mezelf en dat ik in zijn mooie praatjes trapte,

Ben gekwetst, verdrietig dat het niet werkte tussen ons, voel me te

kijk gezet en ben nogmaals HEEL ERG BOOS op die vieze, leugenachtige, ijskoude bedrieger!!!!! GRRRRR



Pijn doet zeer, ook jouw pijn. Niet gek dus, wat mij betreft, dat je het daar over wil hebben.

Voor jou ben ik blij (voor zover je binnen deze context over 'blij' kunt spreken) dat je boos bent en niet peilloos verdrietig. Boosheid geeft je kracht, of kan dat geven, terwijl verdriet en rouw je zwak maakt.



Buiten hier posten en vertellen over je woede hoop ik dat je meer doet met je boosheid en de eventuele kracht die je daaruit put;

snel (weer) gelukkig worden.



Hopelijk heb je je wraakplannen uit je hoofd gezet en ga je je bezighouden met jezelf en het leven weer leuk maken voor jou.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:SexNJaZz schreef op 26 juni 2011 @ 14:09:

Ik heb niet gezegd dat ik er niet tegen kan chantalo(leuk is anders, Maargoed dat wist ik idd vantevoren dat niet iedereen het met je eens kan zijn, maar goed ook) maar het kwetsend praten om het kwetsen vind ik erg jammer. Maar ook dat moeten mensen zelf weten, ik veroordeel ze daar niet gelijk om. Ik weet namelijk nooit wat de echte reden ervan is, en die zouzomaar eens wat meer begrip voor wie dan ook kunnen opleveren.



In het andere topic zei je ook al dat je van te voren wist dat er "zulk soort" reacties zouden komen. Waarom nu dan weer zo verongelijkt doen.



Ik heb geen meelij met je maar wens je wel veel (iets meer in iedergeval) wijsheid toe.
Alle reacties Link kopieren
wat we ook vinden van vreemdgaan. Ik heb mij er zelf nog nooit mee bezig gehouden totdat ik zelf na jaren in een ongelukkige relatie knetter verliefd was geworden. Ben vreemd gegaan uit pure liefde met roze oogkleppen op. Hij was bezet en blijft bezet en ik ben nu aan het scheiden. Het was een opener om deze stap te nemen.

Punt is wat moet je met je gevoelens. Je hebt die roze bril op en verlangt naar de vreemdganger. Ik heb het idee dat dit zo vaak voorkomt. Ik wil niet vreemd blijven gaan met een man die niet voor mij kiest., Het is zo verdomde moeilijk en boos worden helpt niet.

Ik ben mij nu aan het losmaken van deze man die graag naast zijn eigen vrouw met een ander naar bed gaat.



Ik denk dus eigenlijk. Hoe moeilijk ook, wat doe je ermee.

De vreemdganger zal mij weer proberen te versieren. Maar mijn standpunt is nee. Ik wil mij zelf in de ogen kunnen kijken en als ik weer verliefd wordt niet als tweedehandsje smachtend op mijn beurt wachten. Maar verdomme... wat is het moeilijk..

Die gevoelens zullen wegebben en dat lukt al behoorlijk. Ik zie nu ook steeds meer dat het een loser is die precies weet wanneer een vrouw eenzaam is...

Maar al moet ik mijn zakdoek opvreten. Ik ga niet meer met hem naar bed en zal weer heel egoistisch aan mijzelf gaan denken. Doe even de dingen die ik wil.

Sterkte met het verwerken. Het is klote en doet gewoon harstikke zeer.....
Dank je koko, eleonora, ik ga inderdaad proberen het weer leuk te maken, en de zon werkt vandaag vooralsnog goed mee!
Batwom, als je goed leest zul je zien dat ik een van degenen hier ben die juist niet verongelijkt doet, maar begrip heeft zelfs voor degenen die niks anders te zeggen hebben dan dat ze me zo slecht vinden. Maar ach, daar heb jij wss geen boodschap aan, en dat vind ik ook al niet erg. Jammer hé.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 15:04:

[...]





Knap dat je er zo mee om kan gaan, ik kan dat absoluut niet, als mijn mannetje ooit vreemd zou gaan dan zou ik alle botjes in zijn lichaam breken.

Nou, nou, je kunt ook gewoon de relatie beëindigen.

Wat ik overigens ook zou doen. Ik zou zijn botten verder wel heel laten.



Verder vind ik de titel van dit topic nogal een hyves titel. Had je niet beter daar een hyves groepje kunnen starten? ;)
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven