Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
zondag 14 juni 2020 om 17:03
Volgens mij moet Mo Djarno niet.Doorenvogels55 schreef: ↑14-06-2020 16:56Ik zie hem nooit meer bij hun op foto's. Eerder leken ze net een stel zo close.
zondag 14 juni 2020 om 17:03
Is dat niet door het Corona tijdperk?Doorenvogels55 schreef: ↑14-06-2020 16:56Ik zie hem nooit meer bij hun op foto's. Eerder leken ze net een stel zo close.
zondag 14 juni 2020 om 17:11
Denk niet dat ze zich daar wat van aan zouden trekken.

zondag 14 juni 2020 om 17:16
foto!

maandag 15 juni 2020 om 19:09
Ze is volgens mij wat dikker geworden.

maandag 15 juni 2020 om 19:20
Oh ik vind juist van niet. Vond haar vroeger in die periode dat ze steeds van die Retro jurkjes aan had veel dikker ogen.

maandag 15 juni 2020 om 19:29
Ja kan ik me ook iets van herinneren.watdachtjehiervan schreef: ↑15-06-2020 18:52Omdat het zo is. Ze hebben ruzie of ruzie gehad. Voordat Andrè met Bridget ging rollebollen. Toen volgde ze elkaar ook niet meer op instagram.
Lijkt me toch vervelend als je vriendin en je beste vriend/neef elkaar niet moeten.
maandag 15 juni 2020 om 19:43
Ja id maar denk wel dat het zo is. Trouwens die Djarno is een grote meelifter. Dan zijn kwijlberichtjes over dat kind van hem.minnimouse schreef: ↑15-06-2020 19:29Ja kan ik me ook iets van herinneren.
Lijkt me toch vervelend als je vriendin en je beste vriend/neef elkaar niet moeten.

maandag 15 juni 2020 om 19:48
Ach, als hij veel voor Andrè betekend dan zie ik daar niks verkeerd in.Doorenvogels55 schreef: ↑15-06-2020 19:43Ja id maar denk wel dat het zo is. Trouwens die Djarno is een grote meelifter. Dan zijn kwijlberichtjes over dat kind van hem.![]()
Ik denk trouwens dat hij alles doet wat Andrè wil. Andrè zeikt hem zo vaak af op instagram en in zijn reallife soap.
donderdag 25 juni 2020 om 09:43