Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Alle reacties Link kopieren
Nou, het heeft toch langer geduurd dan ik dacht!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... er-relatie het is bevestigd
Het was te verwachten.
'Dreetje terug naar Monique' roddels in 3, 2, 1...
Alle reacties Link kopieren
Toch vind ik het wel sneu. Het kon bijna niet anders en denk dat Bridget behoorlijk benauwend is geweest naar André toe.

Maar ze hebben zichzelf behoorlijk in de kijker gespeeld met al hun maffe uitspraken. Als ze het allemaal wat onder de radar hadden gehouden was dat een stuk slimmer geweest.
Miskotto schreef:
16-02-2020 15:44
En waar blijft Andre in dit verhaal?? Lekker makkelijk om alles op Bridget af te schuiven. Monique had ook gewoon naar Ibiza of Dubai kunnen gaan he.
André is een snotneus maar heeft zeker zijn verantwoordelijkheid hierin. Ik had echter van Bridget meer empathie verwacht met Monique aangezien ze zelf door haar Ex Pepijn is verlaten voor een ander.

De reis naar Curaçao stond voor Monique al gepland nog voor zij en André uit elkaar gingen. Lijkt mij onlogisch dat zij dan haar plannen moet wijzigen.
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
17-02-2020 09:52
Toch vind ik het wel sneu. Het kon bijna niet anders en denk dat Bridget behoorlijk benauwend is geweest naar André toe.

Maar ze hebben zichzelf behoorlijk in de kijker gespeeld met al hun maffe uitspraken. Als ze het allemaal wat onder de radar hadden gehouden was dat een stuk slimmer geweest.
Ik ook.

Toch hebben ze het over zichzelf afgeroepen door zo overdreven alles in de media te gooien. En nu heeft de media de schuld van de relatiebreuk, natuurlijk..
El4ra schreef:
16-02-2020 15:46
Is ze al zwanger? (O) (O)
Verzoeningsbaby!
RamsayStreet schreef:
17-02-2020 10:05
Verzoeningsbaby!
Er zijn toch nog ingevroren embryo’s van M en A?
Alle reacties Link kopieren
Goh er zitten hier echt een aantal die voor de roddelbladen of RTLBoulevard moeten gaan werken XD
Alle reacties Link kopieren
RamsayStreet schreef:
17-02-2020 09:51
'Dreetje terug naar Monique' roddels in 3, 2, 1...
Absoluut... Monique lijkt ook volledig voor André te leven lijkt het. :frusty:


Maar genoeg kantoor entertainment voor mij denk ik dan ;-)
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
RamsayStreet schreef:
17-02-2020 10:05
Verzoeningsbaby!

O liefde, o liefde :flirting:
.
Huh ze zijn uit elkaar door de druk van de media en de buitenwereld die ze zelf over zich hebben afgeroepen? Wow eh... das ... apart.

Toen ik en mijn vriend bij elkaar kwamen (werken in zelfde bedrijf en een behoorlijk groot bedrijf waar er vanalles wordt geroddeld door heel NL) kregen we ook via via hele emmers shit over ons heen. Ik zou de oorzaak zijn van zijn relatiebreuk met ex en vice versa. En wat doe je dan? Je mond houden nergens op ingaan en gewoon je leven leven. Of je van elkaar houdt is toch totaal niet afhankelijk van wat wildvreemde mensen er over denken of over roeptoeteren of ben ik nou gek.
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
17-02-2020 11:44
Huh ze zijn uit elkaar door de druk van de media en de buitenwereld die ze zelf over zich hebben afgeroepen? Wow eh... das ... apart.

Toen ik en mijn vriend bij elkaar kwamen (werken in zelfde bedrijf en een behoorlijk groot bedrijf waar er vanalles wordt geroddeld door heel NL) kregen we ook via via hele emmers shit over ons heen. Ik zou de oorzaak zijn van zijn relatiebreuk met ex en vice versa. En wat doe je dan? Je mond houden nergens op ingaan en gewoon je leven leven. Of je van elkaar houdt is toch totaal niet afhankelijk van wat wildvreemde mensen er over denken of over roeptoeteren of ben ik nou gek.
Er zal vast iets voorgevallen zijn op curaçao. Niet op de minste plaats de foto van Monique en Andre die wel heel erg innig met elkaar omhelst staan. Een dag nadat die foto online zat, zat bridget in het vliegtuig...

Ik vind het ook appart dat iemand letterlijk de hele wereld overvliegt voor 4 dagen in de zon met haar lover.
trien30 wijzigde dit bericht op 17-02-2020 11:52
3.46% gewijzigd
Eggo schreef:
17-02-2020 11:44
Huh ze zijn uit elkaar door de druk van de media en de buitenwereld die ze zelf over zich hebben afgeroepen? Wow eh... das ... apart.

Toen ik en mijn vriend bij elkaar kwamen (werken in zelfde bedrijf en een behoorlijk groot bedrijf waar er vanalles wordt geroddeld door heel NL) kregen we ook via via hele emmers shit over ons heen. Ik zou de oorzaak zijn van zijn relatiebreuk met ex en vice versa. En wat doe je dan? Je mond houden nergens op ingaan en gewoon je leven leven. Of je van elkaar houdt is toch totaal niet afhankelijk van wat wildvreemde mensen er over denken of over roeptoeteren of ben ik nou gek.

Sommige mensen vinden het makkelijker omdat schuld bij derden te leggen in plaats van naar zichzelf te kijken. Ze hadden zelf ook kunnen bedenken dat het leeftijdsverschil en hun persoonlijkheden misschien problemen op zouden kunnen gaan leveren. Bridget riep bij een ex dat ze nooit meer zo’n jonge vriend wilde en André lijkt niet echt een trouwe man/uitgeraasd.
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
17-02-2020 11:44
Huh ze zijn uit elkaar door de druk van de media en de buitenwereld die ze zelf over zich hebben afgeroepen? Wow eh... das ... apart.

Toen ik en mijn vriend bij elkaar kwamen (werken in zelfde bedrijf en een behoorlijk groot bedrijf waar er vanalles wordt geroddeld door heel NL) kregen we ook via via hele emmers shit over ons heen. Ik zou de oorzaak zijn van zijn relatiebreuk met ex en vice versa. En wat doe je dan? Je mond houden nergens op ingaan en gewoon je leven leven. Of je van elkaar houdt is toch totaal niet afhankelijk van wat wildvreemde mensen er over denken of over roeptoeteren of ben ik nou gek.
Nee, jij bent niet gek.
Als het ware liefde is, dan ga je niet uit elkaar om wat mensen schrijven. En als je daar niet tegen kunt als BN'er, dan gooi je überhaupt niet alles op social media, lijkt mij.
Maar ja, ik ben maar een provincietrut. Weet ik veel van die hele showbizz :nut:
Alle reacties Link kopieren
RamsayStreet schreef:
17-02-2020 10:05
Verzoeningsbaby!
Denk eerder een verzoeningsbaby tussen Mo en André. Die hebben al cryos klaarliggen...

Bridget zie ik niet zo snel meer zwanger worden. Al heb ik elders op Viva geleerd (n.a.v. Katja S.) dat een zwangerschap op je 45e heel normaal is... :@@:

We gaan het zien mensen...

Oh enne... die druk van de media hebben ze compleet op zichzelf afgeroepen. Ook totaal geen zelfinzicht bij Brazes... :roll:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
17-02-2020 11:51
Nee, jij bent niet gek.
Als het ware liefde is, dan ga je niet uit elkaar om wat mensen schrijven. En als je daar niet tegen kunt als BN'er, dan gooi je überhaupt niet alles op social media, lijkt mij.
Maar ja, ik ben maar een provincietrut. Weet ik veel van die hele showbizz :nut:
+ 1
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
17-02-2020 11:52
Denk eerder een verzoeningsbaby tussen Mo en André. Die hebben al cryos klaarliggen...

Bridget zie ik niet zo snel meer zwanger worden. Al heb ik elders op Viva geleerd (n.a.v. Katja S.) dat een zwangerschap op je 45e heel normaal is... :@@:

We gaan het zien mensen...

Oh enne... die druk van de media hebben ze compleet op zichzelf afgeroepen. Ook totaal geen zelfinzicht bij Brazes... :roll:
Precies.
Ik zei dat in het begin al toen ze zoveel commentaar kregen omdat Hazes Monique bedrogen zou hebben: ga elkaar dan eerst eens leren kennen in de luwte. Spreek in het geheim af en kom dan na een half jaar naar buiten met je liefde. Dan had er geen haan naar gekraaid. Nu wel omdat hij op dag 1 zegt dat het over is met Monique, terwijl hij een dag eerder nog zei met haar te willen trouwen en op dag 2 heeft hij ineens een relatie met Bridget en hij is de ware, de grootste liefde ever, haar hubby ...
Alle reacties Link kopieren
Bridget heeft in elk geval een paar leuke tripjes weer gemaakt.
:-) En nu weer met beide benen op de grond.
Oh ja dat bericht fantastische vader vriend hubby toen de al twee weken aan het daten waren hilarisch
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
17-02-2020 11:50

Ik vind het ook appart dat iemand letterlijk de hele wereld overvliegt voor 4 dagen in de zon met haar lover.
Vliegschaamte heeft ze in elk geval niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik smul hiervan. Oh die Rachel, wat zal ze balen.
Trien30 schreef:
17-02-2020 11:50
Er zal vast iets voorgevallen zijn op curaçao. Niet op de minste plaats de foto van Monique en Andre die wel heel erg innig met elkaar omhelst staan. Een dag nadat die foto online zat, zat bridget in het vliegtuig...

Ik vind het ook appart dat iemand letterlijk de hele wereld overvliegt voor 4 dagen in de zon met haar lover.
Ja hij heeft haar, volgens Evert, 32 minuten laten wachten na de landing en zijn manager heeft haar opgehaald. Er zat een collega van Evert op Curaçao dus die zal haar wel hebben zien aankomen.

Foto van A en M in innige omhelzing en B sprong het vliegtuig in.

Echt, ik gun haar hulp zodat ze niet nog een keer op zo’n manier in een relatie springt met een voor haar verkeerde man.
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
17-02-2020 12:46
Sorry, maar ik smul hiervan. Oh die Rachel, wat zal ze balen.
Ja die was al bezig haar outfit uit de zoeken als moeder van de bruidegom :rofl:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven