Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Kumiko schreef:
17-02-2020 15:49
Ben jij Yolanthe?
:rofl:
https://nieuwspaal.nl/trudy-klaar-voor- ... dre-hazes/

:P
https://speld.nl/2020/02/17/bridget-maa ... dre-hazes/
Wat is er aan de hand met de hals van Bridget? Het is zo rimpelig..

Ik ben 46, maar heb dat niet, of is dat normaal en heb ik mazzel.
Kumiko schreef:
17-02-2020 16:19

Ik ben 45 en heb dat ook niet. Dus ik heb ook mazzel :P
Heeft Be dienst vanavond?
Merel7 schreef:
17-02-2020 13:28
Ze is niet voor niets naar curaçao gereisd.
Al voor A en M uit elkaar gingen was de trip naar Curaçao gepland.
S-Meds schreef:
17-02-2020 16:28
Heeft Be dienst vanavond?
Dat zou ik wel stoer vinden. Zelf verslag doen van de breuk tussen André en Bridget. En het dan ook nog netjes houden. Zal wel te hoog gegrepen zijn ben ik bang.
Jojanneke12 schreef:
17-02-2020 16:28
Al voor A en M uit elkaar gingen was de trip naar Curaçao gepland.
Ja, heb ik ook gelezen, maar ze had nog steeds de keus, wel of niet gaan.
En er zal toch wel iets gewijzigd zijn, neem aan dat er eerst een kamer voor A, M en kleine A was geboekt.
Moest toch op zijn minst een kamer bij komen.
Jojanneke12 schreef:
17-02-2020 16:32
Dat zou ik wel stoer vinden. Zelf verslag doen van de breuk tussen André en Bridget. En het dan ook nog netjes houden. Zal wel te hoog gegrepen zijn ben ik bang.
Dat zou ik stoer vinden, maar ik vrees dat ze haar wonden likt en de nederlaag ergens alleen verwerkt onder het mom: “Die verdomde media ook altijd, die hebben het voor ons verpest boohoo :cry:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Jojanneke12 schreef:
17-02-2020 16:32
Nou idd, dat zou zeker stoer zijn.
:HA:
Merel7 schreef:
17-02-2020 16:51
Nou idd, dat zou zeker stoer zijn.
Zeker en ik hoop ook dat ze gezonde schijt heeft aan de mening van 17 miljoen mensen die ze toch niet kent.
poppetje2006 schreef:
17-02-2020 15:15
Tuurlijk schaamt ze zich. En toch vind ik het sneu. Ook dat ze 32 minuten op dat vliegveld zat te wachten na een lange vlucht en notabene door de manager wordt opgehaald. Kan hoor dat Andre toen niet kon maar ik vind het toch wel triest als ik er zo over nadenk.
Dat over die 32 minuten wachten vind ik niet zozeer meelijwekkend. We weten de achtergrond daarvan niet. De reis was al gepland kennelijk toen A&M nog samen waren. Prima, maar wat heeft Bridget daar dan te zoeken? Hoe lang is ze daar geweest? 2 dagen? Misschien was het meer controleren en was Andre daar zat van. Ik roep maar wat hoor..
Kumiko schreef:
17-02-2020 16:19

Toen ze bij tmf zat had ze ook al zo'n fascinerende hals met van die vetrollen en hele gleuven. Alsof ze een milde vorm van stuma had.
Nu bij Shownieuws. Iets over M en A samen op het damestoilet kondigden ze aan..
Ok. Samen een kwartier op het damestoilet en kort na elkaar het toilet verlaten en dat staat op film.
Jojanneke12 schreef:
17-02-2020 18:02
Ok. Samen een kwartier op het damestoilet en kort na elkaar het toilet verlaten en dat staat op film.
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... ij-elkaar/

Privé pakt morgen (!) ook al groot uit met een verhaal over de laatste dagen van Bridget en André als koppel. Omdat André gezellig met zijn gezin zou zijn geweest, zou Bridget tot haar grote irritatie hebben moeten wachten op het vliegveld. Een voorpublicatie: ”Bridget komt door de automatische schuifdeuren de aankomsthal in en kijkt verwachtingsvol om zich heen om te zien vanuit welke hoek André haar zal verrassen met bloemen of een fles champagne. Dat gebeurt niet. Sterker nog: André is in geen vliegvelden of wegen te bekennen. Terwijl andere passagiers Bridget links en rechts voorbijlopen om uitgelaten aan hun vakantie te beginnen, blijft zij ongeveer als laatste over op de airport. Haar gezicht op onweer.”

”Te zien is hoe zij blijft proberen iemand telefonisch te pakken te krijgen en hoe zich een venijnig gesprek ontwikkelt wanneer dat eindelijk is gelukt. La Maasland heeft dan kennelijk te horen gekregen dat het nog wel even gaat duren voor zij wordt opgepikt. Aan de bar bestelt zij een colaatje, wat zij opdrinkt tot 32 minuten nadat zij binnen in de vertrekhal en buiten heeft gewacht, het eindelijk ANDRÉ’s MANAGER SJOERD is die ‘sorry’ zeggend Bridget ophaalt.”
Ik zou onderduiken als ik Bridget was. Dit is bijna gênanter dan een pikante foto van jezelf die uitlekt.
Jojanneke12 schreef:
17-02-2020 18:05
Ik zou onderduiken als ik Bridget was. Dit is bijna gênanter dan een pikante foto van jezelf die uitlekt.
Nog erger dan een home made pisdrinkfilmpje. .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
the plot thickens
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... -wc-hokje/ wat een soapserie. :popcorn:
XxprisjuhxX schreef:
17-02-2020 18:36
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... -wc-hokje/ wat een soapserie. :popcorn:
ja maar dit zeiden wij al. Al die instagrammies van Mo lieten dit doorschemeren. Het erge is dat die andere vrouwen op het toilet ook hebben kunnen meegenieten van het asperge-verrassingsmenu
Nou nou wat een spanning :P
S-Meds schreef:
17-02-2020 18:38
ja maar dit zeiden wij al. Al die instagrammies van Mo lieten dit doorschemeren. Het erge is dat die andere vrouwen op het toilet ook hebben kunnen meegenieten van het asperge-verrassingsmenu
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven