Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
maandag 17 februari 2020 om 16:11
maandag 17 februari 2020 om 16:12

maandag 17 februari 2020 om 16:47
Ja, heb ik ook gelezen, maar ze had nog steeds de keus, wel of niet gaan.Jojanneke12 schreef: ↑17-02-2020 16:28Al voor A en M uit elkaar gingen was de trip naar Curaçao gepland.
En er zal toch wel iets gewijzigd zijn, neem aan dat er eerst een kamer voor A, M en kleine A was geboekt.
Moest toch op zijn minst een kamer bij komen.
maandag 17 februari 2020 om 16:47
Dat zou ik stoer vinden, maar ik vrees dat ze haar wonden likt en de nederlaag ergens alleen verwerkt onder het mom: “Die verdomde media ook altijd, die hebben het voor ons verpest boohooJojanneke12 schreef: ↑17-02-2020 16:32Dat zou ik wel stoer vinden. Zelf verslag doen van de breuk tussen André en Bridget. En het dan ook nog netjes houden. Zal wel te hoog gegrepen zijn ben ik bang.

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 17 februari 2020 om 16:51
Nou idd, dat zou zeker stoer zijn.Jojanneke12 schreef: ↑17-02-2020 16:32Dat zou ik wel stoer vinden. Zelf verslag doen van de breuk tussen André en Bridget. En het dan ook nog netjes houden. Zal wel te hoog gegrepen zijn ben ik bang.

maandag 17 februari 2020 om 16:53

maandag 17 februari 2020 om 17:13
Dat over die 32 minuten wachten vind ik niet zozeer meelijwekkend. We weten de achtergrond daarvan niet. De reis was al gepland kennelijk toen A&M nog samen waren. Prima, maar wat heeft Bridget daar dan te zoeken? Hoe lang is ze daar geweest? 2 dagen? Misschien was het meer controleren en was Andre daar zat van. Ik roep maar wat hoor..poppetje2006 schreef: ↑17-02-2020 15:15Tuurlijk schaamt ze zich. En toch vind ik het sneu. Ook dat ze 32 minuten op dat vliegveld zat te wachten na een lange vlucht en notabene door de manager wordt opgehaald. Kan hoor dat Andre toen niet kon maar ik vind het toch wel triest als ik er zo over nadenk.
maandag 17 februari 2020 om 17:16
Toen ze bij tmf zat had ze ook al zo'n fascinerende hals met van die vetrollen en hele gleuven. Alsof ze een milde vorm van stuma had.

maandag 17 februari 2020 om 18:02
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... ij-elkaar/Jojanneke12 schreef: ↑17-02-2020 18:02Ok. Samen een kwartier op het damestoilet en kort na elkaar het toilet verlaten en dat staat op film.
Privé pakt morgen (!) ook al groot uit met een verhaal over de laatste dagen van Bridget en André als koppel. Omdat André gezellig met zijn gezin zou zijn geweest, zou Bridget tot haar grote irritatie hebben moeten wachten op het vliegveld. Een voorpublicatie: ”Bridget komt door de automatische schuifdeuren de aankomsthal in en kijkt verwachtingsvol om zich heen om te zien vanuit welke hoek André haar zal verrassen met bloemen of een fles champagne. Dat gebeurt niet. Sterker nog: André is in geen vliegvelden of wegen te bekennen. Terwijl andere passagiers Bridget links en rechts voorbijlopen om uitgelaten aan hun vakantie te beginnen, blijft zij ongeveer als laatste over op de airport. Haar gezicht op onweer.”
”Te zien is hoe zij blijft proberen iemand telefonisch te pakken te krijgen en hoe zich een venijnig gesprek ontwikkelt wanneer dat eindelijk is gelukt. La Maasland heeft dan kennelijk te horen gekregen dat het nog wel even gaat duren voor zij wordt opgepikt. Aan de bar bestelt zij een colaatje, wat zij opdrinkt tot 32 minuten nadat zij binnen in de vertrekhal en buiten heeft gewacht, het eindelijk ANDRÉ’s MANAGER SJOERD is die ‘sorry’ zeggend Bridget ophaalt.”

maandag 17 februari 2020 om 18:30
Nog erger dan een home made pisdrinkfilmpje. .Jojanneke12 schreef: ↑17-02-2020 18:05Ik zou onderduiken als ik Bridget was. Dit is bijna gênanter dan een pikante foto van jezelf die uitlekt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 17 februari 2020 om 18:36

maandag 17 februari 2020 om 18:38
ja maar dit zeiden wij al. Al die instagrammies van Mo lieten dit doorschemeren. Het erge is dat die andere vrouwen op het toilet ook hebben kunnen meegenieten van het asperge-verrassingsmenuXxprisjuhxX schreef: ↑17-02-2020 18:36https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... -wc-hokje/ wat een soapserie.![]()