Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
maandag 17 februari 2020 om 21:38
maandag 17 februari 2020 om 21:40
Zover ik gezien heb niet. Dr tieten hingen van weldadigheid wel bijna op de grond.
maandag 17 februari 2020 om 21:48
Ouwe snoepert.
Ik krijg het idee dat zowat iedereen op dit topic de asperge van Dre heeft gezien. Liep hij naakt door het beeld tijdens zo'n RL-soap?
edit: volgens mij heeft hij eerder een Nibbit
.
dinsdag 18 februari 2020 om 17:07
Toch sneu voor Bridget als ze echt liefdesverdriet heeft. Ze had zaterdag nog een foto van zichzelf op instastories gezet samen met twee vriendinnen. Ik vond dat ze daar niet vrolijk op uitzag en achteraf was het dus een verdrietige Bridget. Hoop voor haar dat ze een keer hulp krijgt om te ontdekken waarom het maar niet lukt in de liefde.
dinsdag 18 februari 2020 om 17:41
Natuurlijk is het sneu maar ze had er ook voor kunnen het niet zo van de daken te schreeuwen . Met haar man, hubby , liefde van mijn leven voor de rest van mijn leven .Jojanneke12 schreef: ↑18-02-2020 17:07Toch sneu voor Bridget als ze echt liefdesverdriet heeft. Ze had zaterdag nog een foto van zichzelf op instastories gezet samen met twee vriendinnen. Ik vond dat ze daar niet vrolijk op uitzag en achteraf was het dus een verdrietige Bridget. Hoop voor haar dat ze een keer hulp krijgt om te ontdekken waarom het maar niet lukt in de liefde.
Als ze de luwte wat hadden opgezocht was de aandacht wel weer ergens anders naar toe gegaan .
dinsdag 18 februari 2020 om 18:01
Ik denk dat neuken met je ex op een toilet ook wel het een en ander doet.
Ik vind het echt wel sneu voor haar dat ze zo bedonderd wordt.
Was het te verwachten... wel een beetje natuurlijk... dreetje heeft een reputatie.
Je kan haar van alles voor de voeten werpen. Maar ergens heb je wel lef nodig om gewoon vol voor een relatie te gaan met het risico snoeihard op je bek te gaan.
En verder hebben we geen idee wat er de afgelopen maanden is gebeurt achter alle voordeuren.
Liefdesverdriet sucks.
dinsdag 18 februari 2020 om 18:38
Jojanneke12 schreef: ↑18-02-2020 17:07Toch sneu voor Bridget als ze echt liefdesverdriet heeft. Ze had zaterdag nog een foto van zichzelf op instastories gezet samen met twee vriendinnen. Ik vond dat ze daar niet vrolijk op uitzag en achteraf was het dus een verdrietige Bridget. Hoop voor haar dat ze een keer hulp krijgt om te ontdekken waarom het maar niet lukt in de liefde.
Niet alleen hulp waarom het maar niet lukt, maar misschien ook hulp in de zin dat ze in het vervolg dit soort hysterische Posts maar even niet op Insta plaatst. “Liefde van mijn leven”, “dit is de bedoeling”, “hubby” en dat soort naïeve teksten. Daarmee laat je jezelf zo in de kaart kijken...
En ja: liefdesverdriet sucks, maar jezelf voor schut zetten voor heel Nederland natuurlijk ook
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 18 februari 2020 om 18:48
Vol voor een relatie gaan is wat anders dan hem inwrijven op social media bij de net nieuwe ex. Nagellakjes, kettingen, liefde van je leven en soulmates roepen.. en maar posten en in je programma er ook nog steeds opmerkingen over maken.Trien30 schreef: ↑18-02-2020 18:01Ik denk dat neuken met je ex op een toilet ook wel het een en ander doet.
Ik vind het echt wel sneu voor haar dat ze zo bedonderd wordt.
Was het te verwachten... wel een beetje natuurlijk... dreetje heeft een reputatie.
Je kan haar van alles voor de voeten werpen. Maar ergens heb je wel lef nodig om gewoon vol voor een relatie te gaan met het risico snoeihard op je bek te gaan.
En verder hebben we geen idee wat er de afgelopen maanden is gebeurt achter alle voordeuren.
Liefdesverdriet sucks.
Ze stond toen al voor paal en nu helemaal, niet per se omdat het uit is maar omdat ze nu mediarust wil.
Ik kijk eigenlijk nooit op roddelsites of instagram enz maar zelfs ik werd doodgegooid met dat rare pauwen/showgedrag van haar en hem.
dinsdag 18 februari 2020 om 18:54
Precies dit. Ik ben normaliter ook niet van de showbizz pijler, maar voor dit voormalige stel maakte ik opeens een uitzondering. Beetje vermaak gedurende dag (wat eigenlijk niet aardig is...).Luci_Morgenster schreef: ↑18-02-2020 18:48Vol voor een relatie gaan is wat anders dan hem inwrijven op social media bij de net nieuwe ex. Nagellakjes, kettingen, liefde van je leven en soulmates roepen.. en maar posten en in je programma er ook nog steeds opmerkingen over maken.
Ze stond toen al voor paal en nu helemaal, niet per se omdat het uit is maar omdat ze nu mediarust wil.
Ik kijk eigenlijk nooit op roddelsites of instagram enz maar zelfs ik werd doodgegooid met dat rare pauwen/showgedrag van haar en hem.
En nu wil ze rust, gut - gut.
Vind het eigenlijk vooral voor de zoon nogal sneu die via Insta kennelijk ook een hoop bagger over zich heen gekregen heeft.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 18 februari 2020 om 19:02
Sjaantje37 schreef: ↑18-02-2020 18:27Zou ze zich aan zijn benen hebben vastgeklampt en gesmeekt hebben blijf bij mij, kies voor mij toen Hazes zijn spullen op kwam halen met Valentijnsdag?
Denk eerder met een woedende blik op oneindig en armen over elkaar op de bank.
Mo en Andre schenen ook een wip gemaakt te hebben in een wchokje op Curaçao
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... voin1HoTLM
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
dinsdag 18 februari 2020 om 19:10
Bitterbal bij de mosterd ?VGM1980 schreef: ↑18-02-2020 19:02Denk eerder met een woedende blik op oneindig en armen over elkaar op de bank.
Mo en Andre schenen ook een wip gemaakt te hebben in een wchokje op Curaçao
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... voin1HoTLM
dinsdag 18 februari 2020 om 19:15
Ik heb denk ik 99% gemist van de hele soapLuci_Morgenster schreef: ↑18-02-2020 18:48Vol voor een relatie gaan is wat anders dan hem inwrijven op social media bij de net nieuwe ex. Nagellakjes, kettingen, liefde van je leven en soulmates roepen.. en maar posten en in je programma er ook nog steeds opmerkingen over maken.
Maar wat je hier schetst is idd wel vrij extreem.
dinsdag 18 februari 2020 om 21:57
Heeft ze dan geen management of een media coach of zoiets om haar af te remmen zoals ze bij Hazes wel hebben gedaan?.
Ergens heb ik ook het idee dat ze juist heel erg handig gebruik hebben gemaakt van Bridget en al de aandacht omtrent Brazes. Dat Curaçao met Monique in de hoofdrol een mooi plot was in deze bizarre s soap Hazes vol in het spotlicht his star is rising en Brigdet die the walk of shame moet lopen om nog iets van haar imago overeind te houden.
Het is bijna duivels briljant! Goede marketing strategie, Bridget is echt de zwakste schakel.
Gevalletje zelfoverschatting ook...
Ergens heb ik ook het idee dat ze juist heel erg handig gebruik hebben gemaakt van Bridget en al de aandacht omtrent Brazes. Dat Curaçao met Monique in de hoofdrol een mooi plot was in deze bizarre s soap Hazes vol in het spotlicht his star is rising en Brigdet die the walk of shame moet lopen om nog iets van haar imago overeind te houden.
Het is bijna duivels briljant! Goede marketing strategie, Bridget is echt de zwakste schakel.
Gevalletje zelfoverschatting ook...