Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
woensdag 19 februari 2020 om 14:12
Ik kan toch niet met de hele wereld medelijden gaan hebben? Ja het is sneu, maar ik haal ze niet naar beneden hoor. Er wordt over ze gepraat, over gewone mensen ook, nou en over hun iets meer omdat het BNers zijn. Ik zie het probleem niet, het is sneu maar ja, er zijn zoveel dingen sneu in het leven.Delila- schreef: ↑19-02-2020 14:03Omdat ze continue gedeeld hebben dat ze verliefd zijn verdienen ze geen empathie? Echt bizarre gedachtengang.
Zeg je dat ook tegen een vriendin wiens hart net gebroken is? Je overleeft het zeker en een BN-er is ook gewoon een sterveling hoor, net als iedereen. Het zijn net mensen.
Ik heb trouwens nergens gezegd dat ze geen empathie verdienen omdat ze continu gedeeld hebben.
Maar echt met ze meevoelen neu, kan ik niet echt, sorry. Heb sowieso geen gevoel bij deze mensen.
woensdag 19 februari 2020 om 14:21
Volgens mij heeft ze, net als alle mensen, behoefte aan liefde. En nu helemaal.
anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 19-02-2020 14:27
29.03% gewijzigd
woensdag 19 februari 2020 om 14:24
Ah jawel, die twee waren knetter verliefd op elkaar. Vreemde combinatie misschien vanwege het grote leeftijdsverschil maar je kunt het niet zo gek bedenken of het gebeurt.
.
woensdag 19 februari 2020 om 14:26
0,0 en zelfs nu nog een trap na door te zeggen dat ze vier maanden een relatie hebben gehad. Dus wel al toen André en Monique nog samen waren.
Dat mens is gek, laat haar eens stoppen met het opzoeken van de media.
woensdag 19 februari 2020 om 14:30
Verliefdheid wordt hier al gauw gezien als egotripperij. Voor deze mensen pijnlijk om te zien lijkt het.
Ik heb een vriendin die altijd (mensen met) kinderen haatte, ze kon het niet aanzien op social media hoe deze mensen alles van hun kinderen postten. Totdat ze zelf moeder werd en jawel, de allerergste werd.
anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 19-02-2020 14:34
23.45% gewijzigd
woensdag 19 februari 2020 om 14:32
Daar ben ik het wel mee eens. Natuurlijk is het vervelend wanneer mensen er nu over doorgaan, maar nadat er kennelijk bedreigingen geuit werden in November 2019 (bizar trouwens) werd er heel veel op insta gegooid. Met welk doel? Likes genereren? Haar zoon werd blootgesteld aan Hazes en ook dat moest gedeeld worden... en dit was NA de bedreigingen en de nare reacties.hallekie schreef: ↑19-02-2020 12:42Waarom snapt ze nou niet dat door hetgeen wat ze zelf doet, haar hele hebben en houwen op social media zetten, dat de pers/roddelbladen/noemmaarop die B, A en M op de huid blijven volgen en iedereen er op reageert?
Nou zat ze weer te huilen bij Frank Dane...hou daar dan eens mee op mens!
Als je werkelijk met rust gelaten worden dan blokkeer je je accounts en probeer je low-profile te leven.
Natuurlijk is het sneu, maar verwacht ook een beetje zelfinzicht. Destijds had ik wel te doen met, bijvoorbeeld, een Patricia Paay en die video bijvoorbeeld - daar was ze ongevraagd slachtoffer van en ze was enorm in de zeik (pun intended) gezet. Maar in het Brazes geval hoop ik dat mensen voortaan zelf ook wat minder onbezonnen dingen de wereld in slingeren en zelf de aandacht wat minder naar zich toetrekken met nagels, uitspraken en foto’s.
En nee - niemand verdient het om compleet afgefikt te worden, ook Bridget niet, maar een beetje eigen verantwoordelijkheid is wel geboden. En daar hoor ik haar niet echt over.
baggal wijzigde dit bericht op 19-02-2020 14:35
0.17% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
woensdag 19 februari 2020 om 14:35
Verliefd zijn en SAMEN willen genieten van ELKAAR is echt iets anders dan alles willen DELEN met de grote boze buitenwereld en bewust aandacht willen (blijven) genereren. Dat geldt te meer als de kwestie gevoelig ligt...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
woensdag 19 februari 2020 om 14:40
woensdag 19 februari 2020 om 14:40
Inderdaad nog een trap nageven. Ik kan geen medelijden hebben met B, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Gevalletje karma zullen we maar zeggen
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 19-02-2020 14:42
2.75% gewijzigd
woensdag 19 februari 2020 om 14:41
ja joh, dit gaat helemaal niet over liefde, die mensen gebruiken elkaar als producten in hun mediacampagne
woensdag 19 februari 2020 om 14:42
En dit. Echt een sneu mannetje André.
woensdag 19 februari 2020 om 14:47
Ik vind vooral dat Bridget een heel groot risico heeft genomen. Ze had kunnen weten dat die relatie breed uitgemeten ging worden. Zodra het bekend werd... maar ook nu het weer over is. Ze ging mee in al die heftigheid, ze heeft in die drie maanden in een rollercoaster gezeten, dat moet wel. Misschien heeft ze het zelfs wel onderschat.
Wat ik ook wel pijnlijk vond is dat hele moeder-schoondochter ding. Omdat Monique het niet met Rachel kon vinden, werd dat juist haar missie – zo leek het wel. Het kwam Rachel wel goed uit, want die kon Monique op haar nummer zetten (Bridget is wél een te gek wijf!).
Wat ik ook wel pijnlijk vond is dat hele moeder-schoondochter ding. Omdat Monique het niet met Rachel kon vinden, werd dat juist haar missie – zo leek het wel. Het kwam Rachel wel goed uit, want die kon Monique op haar nummer zetten (Bridget is wél een te gek wijf!).
woensdag 19 februari 2020 om 14:48
Goed punt welDelila- schreef: ↑19-02-2020 14:30Verliefdheid wordt hier al gauw gezien als egotripperij. Voor deze mensen pijnlijk om te zien lijkt het.
Ik heb een vriendin die altijd (mensen met) kinderen haatte, ze kon het niet aanzien op social media hoe deze mensen alles van hun kinderen postten. Totdat ze zelf moeder werd en jawel, de allerergste werd.
woensdag 19 februari 2020 om 14:53
Was hij dat maar!
Meer een kwelende chiwawa.
woensdag 19 februari 2020 om 14:58
Dat dus.
impala wijzigde dit bericht op 19-02-2020 14:59
1.74% gewijzigd
.
woensdag 19 februari 2020 om 15:11
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... cebook.com
Vandaar dat B bij hoog en bij laag volhoudt dat op Curaçao niks is gebeurd!
Nee joh!! Het Kwam bij terugkeer zo uit de lucht vallen en ineens kwam A zomaar z’n spul weer ophalen!
Vandaar dat B bij hoog en bij laag volhoudt dat op Curaçao niks is gebeurd!
Nee joh!! Het Kwam bij terugkeer zo uit de lucht vallen en ineens kwam A zomaar z’n spul weer ophalen!
woensdag 19 februari 2020 om 15:13
Ja net zoveel empathie als B had voor de ex van A met al haar liefdesberichten op de media!
Ik kan er geen greintje medelijden mee hebben!
woensdag 19 februari 2020 om 15:20
van wie?