Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
bisto schreef:
19-02-2020 15:11
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... cebook.com

Vandaar dat B bij hoog en bij laag volhoudt dat op Curaçao niks is gebeurd!
Nee joh!! Het Kwam bij terugkeer zo uit de lucht vallen en ineens kwam A zomaar z’n spul weer ophalen!
Een klap. Toe maar.

Denk dat er nu ook een hoop indianenverhalen de wereld in worden geslingerd.

Overigens, kan het maar zo een publiciteitsstunt zijn geweest. Zoals s-meds al zegt.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
bisto schreef:
19-02-2020 15:13
Ja net zoveel empathie als B had voor de ex van A met al haar liefdesberichten op de media!
Ik kan er geen greintje medelijden mee hebben!
Precies, als twee volwassen mensen doelbewust en moedwillig met hun blote vingers een hete pan gaan aanraken moeten ze niet ineens zielig gaan doen wanneer ze op de blaren moeten zitten. Die kinderen hebben meer aan je empathie en medelijden die hebben hier niet voor kunnen kiezen.
Mevrouw Maasland wist continu heel goed waar ze mee bezig was. Ze weet dat iedere scheet die ze laat, als ze die op insta/fb whatever gooit, het ganse land meekijkt en daar iets van vind. En dat wil ze. Het is niks anders dan aandacht. Positieve, maar ook negatieve. Aandacht is aandacht. Ze vinden zichzelf wel heel belangrijk, en dan nu janken dat de media erop dook. Hou toch op joh, dit is wat je wilde. Nu is het alleen niet meer zo leuk, nu ze gedumpt is. Tja..
Always look on the bright side of life
Flowerspowers schreef:
19-02-2020 15:56
Mevrouw Maasland wist continu heel goed waar ze mee bezig was. Ze weet dat iedere scheet die ze laat, als ze die op insta/fb whatever gooit, het ganse land meekijkt en daar iets van vind. En dat wil ze. Het is niks anders dan aandacht. Positieve, maar ook negatieve. Aandacht is aandacht. Ze vinden zichzelf wel heel belangrijk, en dan nu janken dat de media erop dook. Hou toch op joh, dit is wat je wilde. Nu is het alleen niet meer zo leuk, nu ze gedumpt is. Tja..
Helemaal mee eens
Flowerspowers schreef:
19-02-2020 15:56
Dat lees ik nergens en maak dat ook niet op uit de link met het telefoongesprek tussen de presentator en Bridget.
Ze hebben samen besloten niet verder te gaan ( of een pauze in te lassen? ) maar zijn nog wel on speaking terms.
.
S-Meds schreef:
19-02-2020 15:20
van wie?
Tsja geen idee, ik blaat iemand anders na maar meen er geen f**k van verder.
Zouden ze ook nog on speaking terms blijven als Dre weer terug is bij Mo? Misschien hoopt B wel op een doorstart.
Guttegut niemand interesseert het een reet, maar vinden er wel allemaal wat van en smullen lekker van alle ellende van een ander. Chapeau!
kopstoot schreef:
19-02-2020 16:25
Guttegut niemand interesseert het een reet, maar vinden er wel allemaal wat van en smullen lekker van alle ellende van een ander. Chapeau!
:kneel:
Sjaantje37 schreef:
18-02-2020 18:27
Zou ze zich aan zijn benen hebben vastgeklampt en gesmeekt hebben blijf bij mij, kies voor mij toen Hazes zijn spullen op kwam halen met Valentijnsdag?
Was jij die vlieg op de muur? Zonee bron aub ?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Julus schreef:
Zouden ze ook nog on speaking terms blijven als Dre weer terug is bij Mo? Misschien hoopt B wel op een doorstart.
Dan zal Mo het contact wel verbieden tussen Dré en B.
Krijgt Dré huisarrest en plaatst Mo Filternet op de computer.
.
Maar is Andre nu terug bij Monique of niet?

Ik ben het spoor even bijster, maar sowieso had ik Monique hoger ingeschat, ik kan me voorstellen dat toen ze samen was met Andre dat ze samen een reis naar curaçao hadden geboekt, maar Monique had die reis ook gewoon kunnen omboeken, en een andere periode gaan, en als ze dan toch perse had willen gaan in die periode dat Andre daar ook was dan kon ze zich ook gewoon zakelijk opstellen, maar neen hoor er komen foto's naar buiten dat hij haar had kust, zij post foto's van haar uiers met dubbelzinnige teksten, stel dat ze weer bij elkaar zouden komen, dan word het alsnog niets maarrrrrrr……….wacht eens even Monique heeft nog een embryo ergens in een vriezer liggen..haahaa, dit zou wel eens een hele goede troef kunnen zijn om Bridget de ogen mee uit te steken

Gewoon opnieuw zwanger worden.
En arme Rachel, ze vond Bridget zo leuk.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Julus schreef:
Een “hazes” wens je je ergste vijand niet toe! Als Monique die junior weer in huis neemt, lijkt ze Ellen wel. Die nam senior ook elke keer weer terug als hij weer wat had uitgevreten. Zelfs na de grootste ellende waarbij ze zelf in een psychiatrische inrichting terecht kwam, ging ze terug.
Pas nadat raggel meerderjarig was en Samen met die ouders definitief hun klauwen in senior hadden gezet, was het over. De rest is geschiedenis. Alleen Evert Santegoeds noemde haar naam nog wel eens in de tijd van die musical en herinnerde de fans eraan dat “zij gelooft in mij” voor Ellen was.
Ik heb Ellen persoonlijk gekend en die vrouw had meer beschaving in het puntje van haar pink dan het hele Hazeszooitje bij elkaar! Nóóit heb ik er iets van begrepen wat ze in senior zag!!
Als ik dan onlangs raggel met een zelfgenoegzame blik hoorde zeggen hoe blij ze was met haar nieuwe schoondochter en wat ze vervolgens zei over Monique, dacht ik weer even aan Ellen en wat ze die vrouw en haar familie heeft aangedaan.
Ja dan heb ik nu leedvermaak .....
Welke foto is dat van Monique met haar boobies, met die dubbelzinnige tekst erbij? Heb ik nog niet gezien
bisto schreef:
19-02-2020 16:58
Een “hazes” wens je je ergste vijand niet toe! Als Monique die junior weer in huis neemt, lijkt ze Ellen wel. Die nam senior ook elke keer weer terug als hij weer wat had uitgevreten. Zelfs na de grootste ellende waarbij ze zelf in een psychiatrische inrichting terecht kwam, ging ze terug.
Pas nadat raggel meerderjarig was en Samen met die ouders definitief hun klauwen in senior hadden gezet, was het over. De rest is geschiedenis. Alleen Evert Santegoeds noemde haar naam nog wel eens in de tijd van die musical en herinnerde de fans eraan dat “zij gelooft in mij” voor Ellen was.
Ik heb Ellen persoonlijk gekend en die vrouw had meer beschaving in het puntje van haar pink dan het hele Hazeszooitje bij elkaar! Nóóit heb ik er iets van begrepen wat ze in senior zag!!
Als ik dan onlangs raggel met een zelfgenoegzame blik hoorde zeggen hoe blij ze was met haar nieuwe schoondochter en wat ze vervolgens zei over Monique, dacht ik weer even aan Ellen en wat ze die vrouw en haar familie heeft aangedaan.
Heftig. Ik mag hopen voor beide dames dat ze wijzer zijn maar ik vrees ervoor.
mabelle schreef:
19-02-2020 17:02
Welke foto is dat van Monique met haar boobies, met die dubbelzinnige tekst erbij? Heb ik nog niet gezien
Was op haar Instagram stories.
It's 5 o'clock somewhere
mabelle schreef:
19-02-2020 17:02
Scroll een paar pagina's terug...
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
kopstoot schreef:
we zijn juist buitengewoon geinteresseerd
bisto schreef:
19-02-2020 16:58
Ik kende Ellen ook. Je hebt helemaal gelijk.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
kopstoot schreef:

En ook jij komt hier even lezen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
kopstoot schreef:
Mwa... ook toen ze nog “happily in love” waren werd er hier al van gesmuld hoor. Het is niet opeens dat er meer gesmuld wordt omdat het uit is. Hoe kom je erbij? Het gaat hier al ettelijke weken over Brazes Gate, dus smullen van de ellende van een ander is niet echt aan de orde en was zeker niet de insteek. Daarbij geldt ook dat Brazes de circus tent open heeft gezet + rode loper heeft uitgelegd. Komt dat zien mensen :shout:

Haar huidige argument dat iedereen die verliefd is dat doet is nogal zwak. Zeker in haar positie (moeder, BN-er, nieuwe vlam) en zijn positie (vader en net ex van Mo). Als ze nou eens zouden zeggen dat dit gewoon niet zo slim was zou er wellicht ook minder hard geoordeeld worden. Zelf een grote, vunzige soap maken en dan huilie doen en vinger wijzen valt vaak verkeerd en daar wordt ook wat van gevonden.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
louti schreef:
19-02-2020 15:23
Een klap. Toe maar.

Denk dat er nu ook een hoop indianenverhalen de wereld in worden geslingerd.

Overigens, kan het maar zo een publiciteitsstunt zijn geweest. Zoals s-meds al zegt.
https://www.flaironline.nl/celebs/bridg ... -overspel/

Ik geloof dat wel, Bridget en Andre hebben vanaf het begin damage control proberen te doen om hun reputatie schade te beperken. Het is wel duidelijk dat er dingen zijn voorgevallen op die vakantie waardoor deze affaire is beëindigd.
Tuurlijk zeggen ze dat ze er in goed overleg een punt achter hebben gezet. Andre gaat niet zeggen dat hij Bridget met zijn ex bedrogen heeft en Bridget gaat niet zeggen dat ze Monique een stoot gaf. Dat zet hun alleen maar in een nog slechter daglicht en deze twee hebben ook over alles zo'n beetje gelogen alsof het gedrukt stond.
Die reactie van Bridget zo bij RTL Boulevard zal wel dat filmpje van Frank zijn van vanmorgen. Zou ze echt zo stom zijn om te gaan reageren in de uitzending? Ze is haar eigen graf aan het graven.
Baggal schreef:
19-02-2020 18:30
Mwa... ook toen ze nog “happily in love” waren werd er hier al van gesmuld hoor. Het is niet opeens dat er meer gesmuld wordt omdat het uit is. Hoe kom je erbij? Het gaat hier al ettelijke weken over Brazes Gate, dus smullen van de ellende van een ander is niet echt aan de orde en was zeker niet de insteek.
Oh wat hypocriet weer! Met het grootste venijn zitten de vaste klanten hier vanaf begin al te hopen op slecht einde.
momo-001 schreef:
19-02-2020 18:46
Bridget gaat niet zeggen dat ze Monique een stoot gaf.
Dat heeft Monique zelfs ontkent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven