Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Ellen is echt letterlijk als oud vuil aan de kant gezet. Mede door de van Galens want Hazes sr was een slappe zak die je alle kanten op kon duwen.
Yildizlar schreef:
20-02-2020 07:23
Bridget heeft haar eerste zelf geregisseerde short mooie uitgebracht , wat een uitgelezen moment in al deze commotie .
Echt heel slim zelfs want iedereen gaat dat nu willen zien op uitzonderingen daargelaten.

Begin steeds meer te denken dat deze poppenkast doorgestoken kaart is.
yasmijn schreef:
20-02-2020 07:46
Ellen is echt letterlijk als oud vuil aan de kant gezet. Mede door de van Galens want Hazes sr was een slappe zak die je alle kanten op kon duwen.

Tja, pa en moe zorgden dat ze huisvrienden werden en hoewel ze een slagerij hadden, namen ze graag een ander soort stukje vers vlees mee voor Senior.. namelijk hun dochter.
Rachel is zo goed als opgedrongen en uitgehuwelijkt aan senior. Ik neem het haar niet het meest kwalijk.. ze was nog maar een kind. Volwassenen hebben dit gearrangeerd.
yasmijn schreef:
20-02-2020 07:46
Hazes was een vreselijk ordinaire vent zonder enige ruggengraat.
Ik heb nooit begrepen dat Ellen steeds weer terug ging vooral na wat er is gebeurd in 1986. Wat een ellende was dat!
Dat Van den Ende medewerking heeft verleend aan die vervalste musical vind ik schandalig! De enige die daar nog wat tegengeluid gaf, was Evert Santegoeds en dat boek van Van Zoelen. Dat laatste zou ze wel verbieden met een kort geding maar dáár heeft ze haar vingers niet aan gebrand.
Ik heb me toen ook vreselijk gestoord aan de reacties van bn’rs over de inhoud en dan vooral aan Martin Fisher.
momo-001 schreef:
19-02-2020 21:08

Ze gaat ook al richting 50 en als ze het slim speelt hoeft haar kind geen dag van zijn leven meer te werken om goed te kunnen leven.
Lijkt mij juist wel goed als dat kind wel een eigen leven ambieert ipv op de zak van zijn vader te teren.
Stressed is just desserts spelled backwards
bisto schreef:
20-02-2020 08:19
Ik heb nooit begrepen dat Ellen steeds weer terug ging vooral na wat er is gebeurd in 1986. Wat een ellende was dat!
Dat Van den Ende medewerking heeft verleend aan die vervalste musical vind ik schandalig! De enige die daar nog wat tegengeluid gaf, was Evert Santegoeds en dat boek van Van Zoelen. Dat laatste zou ze wel verbieden met een kort geding maar dáár heeft ze haar vingers niet aan gebrand.
Ik heb me toen ook vreselijk gestoord aan de reacties van bn’rs over de inhoud en dan vooral aan Martin Fisher.
Bedoel je Martijn Fischer? Wat zei hij dan?
Maleficent schreef:
20-02-2020 08:51
Lijkt mij juist wel goed als dat kind wel een eigen leven ambieert ipv op de zak van zijn vader te teren.
Dat lijkt mij toch ook.
minnimouse schreef:
20-02-2020 08:55
Bedoel je Martijn Fischer? Wat zei hij dan?

www.nu.nl/boek/3880101/martijn-fischer- ... grafie.amp

Slappe reactie van die Martijn want het ging erom dat de geschiedenis vervalst was waarbij belangrijke mensen ernstig tekort werd gedaan. Niet in de laatste plaats Ellen en haar zoon.
Ik denk dat de basis van zijn succes ligt eind jaren zeventig toen Ellen de kost voor hem verdiende om hem liedjes te laten schrijven. Ze verliet voor hem als minderjarige haar ouderlijk huis (vraag niet hoe!) en maakte haar studie niet af want dat vond hij onzin! Kon ze mooi gaan werken en de kost verdienen.
Ik vind het schandalig als je aan deze feiten voorbij gaat en likkebaardend achter raggel en consorten gaat staan.
bisto schreef:
20-02-2020 08:19
Een enorme zuiplap met een ongezonde belangstelling voor minderjarigen meisjes
Fischer heeft uiteraard vet verdiend aan de musical. Tuurlijk stond ie aan Raggel’s kant. Alles voor de pegels. Idem die nare van den Ende.

Gelukkig weet heel Nederland best wel hoe het echte verhaal in elkaar steekt en dat Raggel het verhaal totaal verdraaid heeft, dat loeder:
bisto schreef:
19-02-2020 19:38
Hij neemt het de Hazesclan enorm kwalijk wat ze zijn moeder hebben aangedaan.

Wat hebben ze zijn moeder aangedaan dan?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
20-02-2020 11:20
lees even terug dan
Nou van Hazes zelf heb ik ook geen hoge pet op want voordat roggel in beeld kwam, was hij ook niet het toonbeeld van een aardige echtgenoot. 🤦‍♀️
De zoon heeft het niet van een vreemde!
Het verschil tussen Ellen en Monique is dat Ellen de publiciteit meed als de pest ipv continue met half ontblote borsten in de roddelbladen te poseren. Klopt dat er toen nog geen internet was maar dan nog denk ik niet dat Ellen zich zo had gepresenteerd! Die werkte keihard in de luwte.
Baggal schreef:
19-02-2020 20:22
Ik denk dat Mo nog wel een kind wil met André. Dat heeft ze in het verleden ook nog wel eens gezegd. Er liggen tenslotte nog 2 potentiële Hazesjes in het vriesvak van de IVF kliniek...

En verder: het blijft de vader van Dreetje en ze wil kennelijk “vechten voor haar gezin”. En ondertussen zingt die droeftoeter “Zij gelooft in mij... zij ziet toekomst in ons allebei...”

Denkt zij nou echt dat het ooit nog gaat werken ? Ze waren al een keer uit elkaar en dat was voordat Bridget in de picture was, en Monique heft ook aangegeven dat ze het jachtige leven van Andre niet bij kan benen, en dat is logisch want wanneer je in de 40 ent dan wil je avondjes bankhangen onder een fleecedekentje, maar wanneer de je de leeftijd van Dre hebt dan wil je stappen en gek doen.
Dus conclusie : Dre is beter af met iemand van zijn eigen leeftijd!
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
20-02-2020 11:20
Is inmiddels wel bekend toch?
Staat hier ook nogmaals beschreven in het topic.
https://www.ad.nl/show/biografie-hazes- ... ~ae866642/
minnimouse schreef:
20-02-2020 11:27
Mmmm volgens mij klopt dat niet helemaal qua tijdlijn. Wat ik me herinner is ze in 1986 opgenomen geweest toen haar vader en later ook haar moeder overleden. Dat was nogal een jaartje voor Ellen. Hazes was toen ook niet bepaald het toonbeeld van de empathische echtgenoot.
bisto schreef:
20-02-2020 11:40
Mmmm volgens mij klopt dat niet helemaal qua tijdlijn. Wat ik me herinner is ze in 1986 opgenomen geweest toen haar vader en later ook haar moeder overleden. Dat was nogal een jaartje voor Ellen. Hazes was toen ook niet bepaald het toonbeeld van de empathische echtgenoot.
Ik heb geen idee.
Weet wel wat er gebeurd is, maar niet precies wanneer.
minnimouse schreef:
20-02-2020 11:27
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bfb433dd/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
https://www.story.nl/artikel/showbizz/n ... roer-samen

Dus zijn ex ging het met zijn broer doen en zijn moeder deed het met de ex van haar dochter.
Andre jr is gewoon zwaar erfelijk belast.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
minnimouse schreef:
20-02-2020 11:41
Ik heb geen idee.
Weet wel wat er gebeurd is, maar niet precies wanneer.
Dat was in 1986 toen Ellens vader net was overleden en haar moeder ongeneeslijk ziek was. Volgens mij ging hij toen al vreemd met roggel die nog minderjarig was. Ellen is toen ingestort en opgenomen. Daarna is ze nog weer terug geweest bij Hazes. Onbegrijpelijk na alles wat ze al had meegemaakt.
blijfgewoonbianca schreef:
20-02-2020 11:56
https://www.story.nl/artikel/showbizz/n ... roer-samen

Dus zijn ex ging het met zijn broer doen en zijn moeder deed het met de ex van haar dochter.
Andre jr is gewoon zwaar erfelijk belast.
Jep, Annie Hazes is de moeder van Nathalie en is getrouwd met broer Joop Hazes.
Is er nog een Hazes telg uit het 1e huwelijk? Oudere zus van Nathalie?

Het huwelijk van André met Annie
Op 5 april 1974 trouwde Hazes met Annie Dijkstra, zij hadden toen al een dochter. Het paar scheidde op 11 juli 1979. Kort na de dood van Hazes ontstond er een vete tussen Annie en Andrés weduwe over het publicatierecht van een biografie over de zanger, die Annie uiteindelijk verloor. Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Hazes

Bron geboorte jaar Annie: http://resources.huygens.knaw.nl/bwn188 ... bwn6/hazes

Annie kreeg na haar scheiding van André een relatie met Joop Hazes, de oudere broer van André. Bron: http://www.volkskrant.nl/binnenland/rac ... s~a667533/

Toon alle
Catharina Elisabeth Antje (Annie) Dijkstra's Tijdlijn
1948
1948
Birth of Catharina Elisabeth Antje (Annie)
1968
13 mei 1968
Birth of Ingrid Elisabeth Margaretha Hazes
1973
15 november 1973
Birth of Nathalie Elisabeth Andrea Hazes
Amsterdam, Government of Amsterdam, North Holland, Netherlands
Cathy2020 schreef:
20-02-2020 13:03
Is er nog een Hazes telg uit het 1e huwelijk? Oudere zus van Nathalie?

Het huwelijk van André met Annie
Op 5 april 1974 trouwde Hazes met Annie Dijkstra, zij hadden toen al een dochter. Het paar scheidde op 11 juli 1979. Kort na de dood van Hazes ontstond er een vete tussen Annie en Andrés weduwe over het publicatierecht van een biografie over de zanger, die Annie uiteindelijk verloor. Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Hazes

Bron geboorte jaar Annie: http://resources.huygens.knaw.nl/bwn188 ... bwn6/hazes

Annie kreeg na haar scheiding van André een relatie met Joop Hazes, de oudere broer van André. Bron: http://www.volkskrant.nl/binnenland/rac ... s~a667533/

Toon alle
Catharina Elisabeth Antje (Annie) Dijkstra's Tijdlijn
1948
1948
Birth of Catharina Elisabeth Antje (Annie)
1968
13 mei 1968
Birth of Ingrid Elisabeth Margaretha Hazes
1973
15 november 1973
Birth of Nathalie Elisabeth Andrea Hazes
Amsterdam, Government of Amsterdam, North Holland, Netherlands
Nee, Annie had een zoon uit een huwelijk voor ze met AH trouwde.
Twee zoons
minnimouse schreef:
20-02-2020 13:40
Nee, Annie had een zoon uit een huwelijk voor ze met AH trouwde.
PinkDress schreef:
20-02-2020 14:07
Twee zoons
Welke dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven