Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
donderdag 20 februari 2020 om 14:29
André is achttien jaar als hij in 1969 de drie jaar oudere Annie ontmoet. Ze is gescheiden en heeft al twee zoontjes: Pedro en Dennis.
https://www.story.nl/artikel/showbizz/n ... roer-samen
donderdag 20 februari 2020 om 14:30
minnimouse schreef: ↑20-02-2020 13:40Nee, Annie had een zoon uit een huwelijk voor ze met AH trouwde.
Het staat toch in mijn link, 2 dochters. Ingrid en Nathalie. Van die Ingrid heb ik nog nooit gehoord.
donderdag 20 februari 2020 om 15:30
Gisteren werd de Zwakste schakel vervangen door Meisje van plezier. Maar dat had volgens de omroepbazen niehiehiets met Bridge te maken maar alles met 'de kijkers die het gemist hebben toch de kans te geven om kennis te maken met de nieuwe reeks'. Sure.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 20 februari 2020 om 15:41
Indd, dat viel mij ook al op ja.
Heel zwak hoor!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
donderdag 20 februari 2020 om 16:20
donderdag 20 februari 2020 om 16:21
Ingrid Elisabeth Margaretha Hazes
Datum van Geboorte 13 mei 1968
Overlijden: 20 mei 1968 (7 dagen)
donderdag 20 februari 2020 om 16:26
GinnyJones schreef: ↑20-02-2020 15:43Die show is toch niet live? Vooraf opgenomen lijkt me, zoals de meeste shows. Krijg meer het idee dat RTL bang is voor slechte kijkcijfers omdat Bridget niet echt populair is de laatste tijd.
Waarschijnlijk was er geen tijd om de grapjes over leeftijdsverschillen en haar euforie over hun relatie eruit te knippen.
donderdag 20 februari 2020 om 16:28
minnimouse schreef: ↑20-02-2020 16:20Jaja, ik las het al.
Ingrid is 7 dagen na haar geboorte overleden staat er. Geen wonder dat je er nog nooit van gehoord hebt.
Lees ik daar dan overheen? Staat dat in mijn link?
donderdag 20 februari 2020 om 16:36
minnimouse schreef: ↑20-02-2020 16:21Ingrid Elisabeth Margaretha Hazes
Datum van Geboorte 13 mei 1968
Overlijden: 20 mei 1968 (7 dagen)
Ja ik lees net nu. Apart want onderaan staan leeftijden van haar en Nathalie, 20 en 25 jaar (die niet kloppen maar dat lees ik nu beter).
donderdag 20 februari 2020 om 16:58
Jeetje in wat voor wespennest heeft Ellen zich destijds gestoken! Hij blijkt ook nog in de gevangenis te hebben gezeten! En toen hij Ellen thuis heeft ontvoerd, was hij dus nog niet eens officieel gescheiden!? Haar ouders zagen de relatie niet echt zitten en toen was je nog pas met 21 meerderjarig. Dus heeft hij haar ouders maar bedreigd met een wapen en haar mee genomen. Haar studie hoefde ze ook niet af te maken.......
donderdag 20 februari 2020 om 17:04
Dit dus. De show is niet live en er worden gemiddeld 2 shows per dag opgenomen. Maar ik vermoed dat alle Hazes verwijzingen een beetje ongepast en mosterd waren.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 20 februari 2020 om 17:09
Kan dat de omroep echt wat interesseren denk je? Kan me haast niet voorstellen dat ze een uitzending niet gaan uitzenden omdat Bridget opmerkingen maakte over haar inmiddels ex. Zonde van het geld, die afleveringen maak je niet gratis.
donderdag 20 februari 2020 om 17:21
Misschien heeft Bridget op eigen verzoek haar dagloon wel ingeleverd. Of een andere tegenprestatie voor het niet uitzenden. Je weet het niet hè.
donderdag 20 februari 2020 om 17:26
Wel lullig voor de gasten die meededen dan
donderdag 20 februari 2020 om 17:49
Ik kan me voorstellen dat dit de omroep interesseert. Het is nou niet zo dat de relatie van Hazes en Maasland de gemoederen in Nederland niet bezig heeft gehouden of zo... En zo’n achterhaalde uitzending past dan niet meer gelet op de huidige situatie. En voor de gasten/kandidaten/deelnemers is er vast een disclaimer dat de omroep niet verplicht is om het geheel of gedeeltes daadwerkelijk uit te zenden.
baggal wijzigde dit bericht op 20-02-2020 17:59
12.03% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 20 februari 2020 om 17:59
Ik vond het ook raar en nogal ongepast, die puberale verwijzingen naar A. Toch gek dat een opnameleider ofzo niet even zegt, nou vriendin, laat die persoonlijke verwijzingen maar even achterwege.
Always look on the bright side of life
donderdag 20 februari 2020 om 18:03
Het is RTL. Die hebben de Villa gemaakt en mensen ongevraagd gefilmt op de EHBO. Die hebben ws zelfs die grapjes en verwijzing geschreven voor Bridget.Flowerspowers schreef: ↑20-02-2020 17:59Ik vond het ook raar en nogal ongepast, die puberale verwijzingen naar A. Toch gek dat een opnameleider ofzo niet even zegt, nou vriendin, laat die persoonlijke verwijzingen maar even achterwege.
donderdag 20 februari 2020 om 18:05
Luci_Morgenster schreef: ↑20-02-2020 18:03Het is RTL. Die hebben de Villa gemaakt en mensen ongevraagd gefilmt op de EHBO. Die hebben ws zelfs die grapjes en verwijzing geschreven voor Bridget.
Dat is waar ja.
En B maar janken dat haar relatie om zeep is geholpen door de media. Uhu..
Always look on the bright side of life
donderdag 20 februari 2020 om 19:44
Wat een prijsvarken die senior, dit soort dingen worden professioneel weggelaten.bisto schreef: ↑20-02-2020 16:58Jeetje in wat voor wespennest heeft Ellen zich destijds gestoken! Hij blijkt ook nog in de gevangenis te hebben gezeten! En toen hij Ellen thuis heeft ontvoerd, was hij dus nog niet eens officieel gescheiden!? Haar ouders zagen de relatie niet echt zitten en toen was je nog pas met 21 meerderjarig. Dus heeft hij haar ouders maar bedreigd met een wapen en haar mee genomen. Haar studie hoefde ze ook niet af te maken.......
donderdag 20 februari 2020 om 19:48
Heeft die ouwe Hazes zijn toenmalige 'schoonouders' bedreigd en Ellen onder dreiging van een pistool meegenomen? Pff ...bisto schreef: ↑20-02-2020 16:58Jeetje in wat voor wespennest heeft Ellen zich destijds gestoken! Hij blijkt ook nog in de gevangenis te hebben gezeten! En toen hij Ellen thuis heeft ontvoerd, was hij dus nog niet eens officieel gescheiden!? Haar ouders zagen de relatie niet echt zitten en toen was je nog pas met 21 meerderjarig. Dus heeft hij haar ouders maar bedreigd met een wapen en haar mee genomen. Haar studie hoefde ze ook niet af te maken.......
donderdag 20 februari 2020 om 20:00
Pindakaasjes schreef: ↑20-02-2020 07:43Ja, die Hazes senior verdiend beslist geen schoonheidsprijs voor veel gebeurtenissen uit zijn memoirs.
Je laten pijpen door een meisje van net 15 terwijl je zoontje ook door het huis loopt en je vrouw aan het werk is.. gewoon laf en vies.
Naar mijn idee heeft Ellen wel erg veel stank voor dank gehad en is ze als oud vuil aan de kant gezet.
"Hielp ik je daarom uit de goot?!" had zij met recht voor Hazes senior kunnen zingen!
Kwam die Rachel bij Elldn en Andre over de vloer dan ?
Ik ken het levensverhaal niet, maar het klinkt als een soap, kan iemand mij in Jip dn Janneke taal vertellen hoe Rachel aan Andre is gekomen?
Want zo te lezen was hij destijds broke ass.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf