Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
S-Meds schreef:
21-02-2020 18:39
die hele mo heeft natuurlijk niks verkeerds gedaan. als ze Be en A had willen pakken was ze lekker leeggelopen tegen Evert S. Dat heeft ze niet gedaan. En die ordinaire foto was niet ordinairder dan wat er gemiddeld van aan bn instagrammer voorbijkomt. Sylvie ligt de hele dag in bikini gedrapeerd in de branding .
De enige die zich aan de mediastilte houden qua het niet hebben over de voorbije relatie zijn Andre en Monique de zgn. Tokkies. Bridget schreeuwt het net niet van de daken.

Ik denk als B haar pogingen om Andre weer voor zich te winnen mislukken zij nog erg vals uit de hoek gaat komen.
Haar ego heeft het er heel moeilijk mee gezien haar instaposts.

Want hoe je het ook went of keert ik geloof niet dat het gezamenlijke beslissing was om de relatie te beëindigen. Je vliegt niet heen en weer een halve wereldbol over voor een dag of twee om het daarna uit te maken omdat de druk van de media te heftig werd.

Ik denk serieus dat Andre er klaar mee was en zijn gezin heeft gebruikt als scherm om van B af te komen.
sjaantje37 wijzigde dit bericht op 21-02-2020 18:47
1.04% gewijzigd
B heeft ook schijt aan de partner van haar ex. Volgens mij is ze daar veel te jaloers voor, om een fatsoenlijke verstandhouding in stand te houden.
Ik denk dat zij alle vrouwen als concurrentie beschouwt. Vandaar ook de controledrang en het claimen. Mine mine mine.
Julus schreef:
21-02-2020 18:47
B heeft ook schijt aan de partner van haar ex. Volgens mij is ze daar veel te jaloers voor, om een fatsoenlijke verstandhouding in stand te houden.
Ik denk dat zij alle vrouwen als concurrentie beschouwt. Vandaar ook de controledrang en het claimen. Mine mine mine.
En daarom heb ik zoveel medelijden met dat jochie van haar. Het moet allemaal om haar draaien.
S-Meds schreef:
die hele mo heeft natuurlijk niks verkeerds gedaan. als ze Be en A had willen pakken was ze lekker leeggelopen tegen Evert S. Dat heeft ze niet gedaan. En die ordinaire foto was niet ordinairder dan wat er gemiddeld van aan bn instagrammer voorbijkomt. Sylvie ligt de hele dag in bikini gedrapeerd in de branding .
+100
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Sjaantje37 schreef:
21-02-2020 18:46
De enige die zich aan de mediastilte houden qua het niet hebben over de voorbije relatie zijn Andre en Monique de zgn. Tokkies. Bridget schreeuwt het net niet van de daken.

Ik denk als B haar pogingen om Andre weer voor zich te winnen mislukken zij nog erg vals uit de hoek gaat komen.

Want hoe je het ook went of keert ik geloof niet dat het gezamenlijke beslissing was om de relatie te beëindigen. Je vliegt niet heen en weer een halve wereldbol over voor een dag of twee om het daarna uit te maken omdat de druk van de media te heftig werd.

Ik denk serieus dat Andre er klaar mee was en zijn gezin heeft gebruikt als scherm om van B af te komen.
Mo heeft ook gereageerd. Maar Mo had geen mediastilte afgekondigd, zij mag gewoon reageren. Be en Dre hadden een mediastilte. Bij B betekent dit: praten met de pers. Bij Dre betekent dit: oei, risico op kritiek dus zuipen en zingen en doen alsof er niks gebeur is
Julus schreef:
21-02-2020 18:47
madonna heeft er een liedje over gemaakt
S-Meds schreef:
21-02-2020 18:53
Mo heeft ook gereageerd. Maar Mo had geen mediastilte afgekondigd, zij mag gewoon reageren. Be en Dre hadden een mediastilte. Bij B betekent dit: praten met de pers. Bij Dre betekent dit: oei, risico op kritiek dus zuipen en zingen en doen alsof er niks gebeur is
:lol:
S-Meds schreef:
Inderdaad ze had flink kunnen uithalen maar is netjes gebleven .
Bridget kan ik niet meer serieus nemen na de zoveelste relatie die sneuvelt na de vakantie kennelijk is ze niet zo leuk 24/7
Yildizlar schreef:
21-02-2020 18:57
Inderdaad ze had flink kunnen uithalen maar is netjes gebleven .
Bridget kan ik niet meer serieus nemen na de zoveelste relatie die sneuvelt na de vakantie kennelijk is ze niet zo leuk 24/7
Ze wordt de vrouwelijke Gordon. Gelukkig is die laatste de laatste tijden vooral met afkicken bezig in verwegistan.
Sjaantje37 schreef:
21-02-2020 18:46

Kan de link zo even niet vinden, maar het schijnt dat Dre het een beetje zat was dat Bridget hem zo claimde. Ze was hem al achterna gegaan naar België, en de druppel was eigenlijk dat Bridget bij een optreden van Dre bier rond bracht, en al helemaal toen ze op het podium kwam. Vrienden van Dre zeiden dat dat haar grote fout was want dat is tijdens werk en echt iets van dre. Ook bleek Bridget 'savonds graag bij de "boys" te willen hangen, en dat werd hij zat. Monique begreep dit allemaal volgens de band, en liet hem dan ook tijdens optredens.
S-Meds schreef:
21-02-2020 18:42
Nee Be en A hebben hun hele lovestory inclusief ordinaire koortslip zoenen gedeeld met de hele wereld. Daarbij hadden zij schijt aan Mo die Dre per app had gedumpt en zij hadden schijt aan de mini-dre
Precies, en niet te vergeten zoon van Bridget.
Someonenew schreef:
21-02-2020 19:07
Precies, en niet te vergeten zoon van Bridget.
ja maar die is het misschien wel gewend
Yasmeenah82 schreef:
21-02-2020 19:07
Kan de link zo even niet vinden, maar het schijnt dat Dre het een beetje zat was dat Bridget hem zo claimde. Ze was hem al achterna gegaan naar België, en de druppel was eigenlijk dat Bridget bij een optreden van Dre bier rond bracht, en al helemaal toen ze op het podium kwam. Vrienden van Dre zeiden dat dat haar grote fout was want dat is tijdens werk en echt iets van dre. Ook bleek Bridget 'savonds graag bij de "boys" te willen hangen, en dat werd hij zat. Monique begreep dit allemaal volgens de band, en liet hem dan ook tijdens optredens.
ja dit was toch het verhaal van “een vriend?”
Sjaantje37 schreef:
21-02-2020 18:58
Ze wordt de vrouwelijke Gordon. Gelukkig is die laatste de laatste tijden vooral met afkicken bezig in verwegistan.
:HA:
S-Meds schreef:
21-02-2020 19:08
Nog erger.. :-(
S-Meds schreef:
21-02-2020 19:09
ja dit was toch het verhaal van “een vriend?”
Klopt ja, en volgens mij ook iemand die bij de "band" zit.
S-Meds schreef:
Welke foto?? Heb Ik hem nog steeds niet kunnen vinden...
mabelle schreef:
21-02-2020 19:15
Welke foto?? Heb Ik hem nog steeds niet kunnen vinden...
doe geen moeite, je wordt er niet blij van
S-Meds schreef:
21-02-2020 18:53
madonna heeft er een liedje over gemaakt
Nog steeds actueel.
S-Meds schreef:
21-02-2020 19:08
Daar wen je nooit aan. De vader van mijn zoon had ook 4 tot 6 liefdes per jaar waar hij gelijk werd ingetrokken. Hij is nu bijna 16 en het spuugzat. Nu heeft zijn vader een soort van serieuze relatie en mijn zoon wil er niets mee te maken hebben want zoals hij zegt het zal toch wel weer uitgaan. Hij noemt zijn vader zelfs een player.
S-Meds schreef:
21-02-2020 18:42
Nee Be en A hebben hun hele lovestory inclusief ordinaire koortslip zoenen gedeeld met de hele wereld. Daarbij hadden zij schijt aan Mo die Dre per app had gedumpt en zij hadden schijt aan de mini-dre
Kopkluiven met Dre. Nieuw tv format.
Julus schreef:
21-02-2020 19:16
Nog steeds actueel.
ja ook keurig opgenomen in de DSM V
Julus schreef:
21-02-2020 19:17
Kopkluiven met Dre. Nieuw tv format.
bah, ik vind dat gehannes op die wc’s interessanter als tv format
Yasmeenah82 schreef:
21-02-2020 19:14
Klopt ja, en volgens mij ook iemand die bij de "band" zit.
Er is een foto waarop je B met dat dienblad bier ziet en op de achtergrond een bedenkelijk kijkende gitarist.
S-Meds schreef:
21-02-2020 19:16
doe geen moeite, je wordt er niet blij van
Nu ben ik nog nieuwsgieriger ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven