Heb ik de recht om boos te zijn?

06-10-2021 01:18 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een man die ik sinds 4 jaar geleden ken, hij gaat al 4 jaar achter mij aan maar ergens heb ik het gevoel dat zijn gevoel voor mij niet oprecht is. Ik ben deze zomer bij hem wezen in trekken en ik merk gewoon dat hij mij gwn gebruikt voor gezelschap. Wij hadden eerst seks maar dat is gestopt en hij heeft aangegeven dat hij mij meer als een zus ziet dat een vriendin, achter af heb ik dat geaccepteerd en nu doet hij soms dingen zoals aan mij zitten en mijn kusjes geven waardoor ik door de war raak en denk van he? je ziet me toch als een zus? ik woon nu met hem maar ik voel mij misleid alsof hij al die jaren heeft gelogen tegen mij en nu zie ik pas dat hij mij niet ziet zitten. Als ik hem dat vertel zegt hij dat ik zeik? ik voel alsof ik niet goed genoeg ben voor hem. Hij maakt ook soms stiekem fotos van mij of videos als soort van eigendom, maar hij weet dat ik een belangrijke baan heb, soms krijg ik het gevoel alsof hij mij niet gunt, ik werk als accountant en hij als koerier, niks mis mee maar daar merk je al een verschil qua ambitie en status, ook tijdens het daten, ik vind het bijv leuk om eens naar een chique restaurant te gaan en hij heeft dan liever een simpele ''febo tent''.Ik kijk bijv naar gtst en hij dan naar ex on the beach of so. Kan het zo zijn dat hij afgunstig is?
hyani32 wijzigde dit bericht op 06-10-2021 01:24
25.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lekker op jezelf gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je daar nog dan?

En wat maakt het uit wat wij denken? Het klinkt niet heel fijn.
Wat maakt dat je blijft?
Alle reacties Link kopieren
En ja, met GTST kijken heb je natuurlijk een veel hogere status dan wanneer je Ex on the beach kijkt. Logisch. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
06-10-2021 02:48
En ja, met GTST kijken heb je natuurlijk een veel hogere status dan wanneer je Ex on the beach kijkt. Logisch. :bonk:
nee dat zeg ik niet meer qua smaak
Alle reacties Link kopieren
Hyani32 schreef:
06-10-2021 02:53
nee dat zeg ik niet meer qua smaak
Interessant dat je alleen hier op reageert.
Alle reacties Link kopieren
‘ heb ik recht om boos te zijn?’

Op wie? Op jezelf?
Zeker….
Wat doe je daar? Waarom ben je ingetrokken? Waarom accepteer je dingen terwijl je blijkbaar andere dingen wilt. Wat zijn jullie van elkaar?
Stiekem foto’s …. Echt wat is dit?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren
Woon je bij hem als een soort roommate, heb je je eigen bed en kamer of delen jullie een bed? Hoe zit het financieel, jij zal beduidend meer verdienen, wie betaalt wat? Wie doet het huishouden?
Misschien heb je gewoon een vorm van een relatie, misschien denkt hij dat hij je respecteert door als je 'verloofde' volgens regels van zijn/jullie geloof geen sex te hebben ofzo.
Ik zou het allemaal niet afhangen van wat hij wil. Wil jij een relatie met deze man op wie je best wat aan te merken hebt, bedenk wat jijzelf wil.
En leg hem dat voor.
Als je bij hem woont vanwege woonruimte meld je hem dat en ook dat je je vanaf nu als huisgenoot gaat gedragen, inclusief slapen in een eigen bed, verdeling van taken en financieen.
Als je een relatie met hem wenst met sex zeg je dat ook, en vertelt hem ook wat je verwachtingen voor de toekomst zijn.
Het klinkt als een heel onduidelijke situatie en dan kun je beginnen door zelf duidelijk te zijn.
Ikzelf denk dat je gewoon zelf andere woonruimte moet gaan zoeken want het klinkt nogal vreemd dit.
Alle reacties Link kopieren
Die foto's vind ik heel ernstig. Ik had geroepen: ben jij gek; dat wil ik niet en als hij toch doorging zijn telefoon uit zijn handen gegrist en ze gedeletet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
En zeggen dat je zeikt? En jij wil daarna nog zijn vriendin zijn?
Ben je gewend dat iemand zo tegen je praat?
retrostar wijzigde dit bericht op 06-10-2021 06:15
25.29% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je noemt deze man 'een man'. Niet 'een vriend' of 'mijn vriend', dat zegt toch genoeg?

Waarom woon je bij hem? Hebben jullie een relatie? Houd je van hem? Houdt hij van jou? Hoe oud zijn jullie?

Gun jezelf meer dan dit.
Accountant? Ik zou er maar niet op rekenen.
Alle reacties Link kopieren
Laten we hopen dat de cijfertjes beter gaan dan de lettertjes
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt als een enge vent! Wegwezen daar dus.
Alle reacties Link kopieren
truusperenat schreef:
06-10-2021 06:42
Laten we hopen dat de cijfertjes beter gaan dan de lettertjes
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Goh en laatst was je nog secretaresse en studeerde je SPH.
Dan ben je nu wel snel accountant geworden. En als ik zie hoe je schrijft, lijkt het me dat je ergens een 3- daagse opleiding bij de loi hebt gedaan.

Ik zou maar snel een betere kerel vinden als ik jou was, dit verdient niemand :hug: :there:
mandylion wijzigde dit bericht op 06-10-2021 07:27
Reden: Sorry, mijn welgemeende emoticons vergeten
2.70% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vaag verhaal. Ik woon bij een man en ik heb geen relatie met hem maar hij zit wel aan me en maakt foto’s en nu vraag ik me af wat ik hiermee moet? :@@: heel bijzonder topic dit. Gewoon lekker op jezelf gaan wonen en niet naar de bekende weg vragen.

Je voelt je misleid zeg je. Of je hebt een relatie, of niet. En jij kiest toch om daar te wonen?
Alle reacties Link kopieren
mandylion schreef:
06-10-2021 07:25
Goh en laatst was je nog secretaresse en studeerde je SPH.
Dan ben je nu wel snel accountant geworden. En als ik zie hoe je schrijft, lijkt het me dat je ergens een 3- daagse opleiding bij de loi hebt gedaan.

In juni een diploma secretaresse niveau 4 en geen baan, en nu accountant. De wonderen in België zijn de wereld nog niet uit!

Oh, en misschien kijkt ze ook helemaal geen gtst!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Een accountant die geen samenhangend verhaal kan schrijven?

En geen eigen huis kan huren?

Maak het uit
where ever you go, go with your heart
Gebruiken jullie niet elkaar? Ik weet niet wat de reden is dat jullie samenwonen. Maar het klinkt ook niet alsof jij verliefd bent op hem. Klinkt alsof jullie bij elkaar zijn, omdat jullie niet alleen willen zijn en het op deze manier wel mooi makkelijk vinden. Wat natuurlijk prima kan als dat een bewuste keuze is. Maar ga dan met elkaar om tafel en maak afspraken tot waar jullie omgang met elkaar gaat en waar jullie elkaar vrijlaten. Jij bent net zo ongezond bezig als hij.
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt sowieso niet echt liefdevol over hem.
Was dit de laatste man die over was met daten?
Alle reacties Link kopieren
Ja je mag boos zijn
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
06-10-2021 08:37
Ja je mag boos zijn

Ze heeft de recht. :P
Het hoeft niet natuurlijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
truusperenat schreef:
06-10-2021 06:42
Laten we hopen dat de cijfertjes beter gaan dan de lettertjes
Geloof er niks van.
himalaya schreef:
06-10-2021 07:41
In juni een diploma secretaresse niveau 4 en geen baan, en nu accountant. De wonderen in België zijn de wereld nog niet uit!

Oh, en misschien kijkt ze ook helemaal geen gtst!
Goh.

Heel belangrijke baan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven