HELLNO Vriend kan MIJN verleden niet loslaten

17-08-2019 10:14 121 berichten
Ik zou toch eens graag de mening van andere willen horen.

Ik heb nu ongeveer 7 maanden een relatie, 7 maanden met extreme jaloezie denk aan (24/7 live locatie via whatsapp, controlegedrag, telefoon(+/- 3-6u inzien).

Dit is al 7 maanden bezig de ene keer zit er 2 weken tussen de andere keer maar een aantal dagen.
Ik heb een verleden gehad waarin ik 1x ben vreemd gegaan, dit heb ik vanaf dag 1 aan hem verteld, niet wetend dat hij hier 7 maanden lang mee bezig zou zijn. (aangezien hij wel vaker en langere tijd is vreemd gegaan in zijn vorige relatie)
Hij beloofd mij elke keer dat het beter wordt en dat hij het verwerkt op zijn manier. De ruzies in de relatie worden steeds meer ( elke week of meerdere keren per week), dit al omdat hij begint over mij verleden. Ik heb dingen uit mijn verleden verzwegen omdat het gedrag van hem niet erger te maken, hij is daar uiteindelijk achter gekomen omdat hij mijn telefoon op afstand kan inzien.

- Als ik 2u lang bij een vriendin ben vraagt hij of ik daar wel echt ben en verwacht hij dat ik hem video bel.
Ik kan nergens alleen naar toe of hij denkt dat ik vreemd ga, terwijl hij zelf ook zegt na alles wat jij voor mij doet kan het gewoon niet dat je vreemd gaat. ( geemigreerd naar Belgie binnen 3 maanden dat alles omdat er te veel liefde is en om vertrouwen)

Ik heb een tattoo met zijn naam omdat hij zei dat het hem zou helpen, echter lijkt het alleen maar erger geworden..

Ik heb er nooit moeite mee gehad om een man te laten gaan, maar bij hem is de liefde en zijn de gevoelens te sterk aanwezig om daadwerkelijk mijn spullen te pakken.

Maar een relatie met verwijten uit het verleden is ook niet vol te houden lijkt me.
Hij zegt dat hij mij niet kwijt wil en oprecht van mij houdt, maar ik krijg het gevoel dat hij een spel aan het spelen is, hoe ga ik hier achterkomem?

Iemand enig idee hoe ik hem ga laten beseffen dat de relatie niet vol te houden is zo?
Praten heeft geen zin dit doe ik al elke week.
Alle reacties Link kopieren
Een tattoo met zijn naam???? Jij bent gek!! Dit is écht op geen enkele manier gezond. En nee, dit gaat niet beter worden en jij kan hem niet 'repareren'. Wil jij zo leven tot je 83ste? Dat is een vraag die jij jezelf echt moet gaan stellen.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-08-2019 11:37
Geh. Hij heeft zijn naam op jouw lijf laten zetten. Je bent zijn bitch. Met jouw toestemming. Binnenkort mag je gaan 'werken' want hij gaat je meenemen op een fantastische vakantie. Alleen gebeurt er steeds iets waardoor er meer geld nodig is. Fijne toekomst gewenst!
Welnee Blond, dit is líefde! Zegt TO toch zelf? Wel een beetje blijven opletten hoor :P

Maar OT, nog niet eens zo'n bizarre gedachte inderdaad.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Wow 3 maanden een tattoo laten zetten met zijn naam dat gaat wel heel ver vindt je zelf niet, hoe moeilijk ook wegwezen bij deze gast hij gaat al te veel over je grenzen en dit gaat alleen maar erger worden...
Alle reacties Link kopieren
Koekkoek dumpen die gast.
Afgrijselijk dat jij je dit laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Als je een leuke relatie met deze persoon wil zal je de rest van je leven binnen moeten blijven. Al je contacten afbreken, telefoon weg.. Lekker huis schoonmaken en eten koken.
Alle reacties Link kopieren
Dit heb ik wel vaker gezien, het loopt er meestal op uit dat de eisen steeds gekker zullen worden totdat jouw grens is bereikt, en dan kan hij jou dumpen vanwege: zie je wel, je houd niet echt van me!
Of er gaan engere dingen gebeuren, ik hoop dat je daar te verstandig voor bent, sterkte in elk geval.
Ik denk dat jullie qua gekkie-gehalte uitstekend bij elkaar passen. Zo'n gek vind je nooit meer. Zou alleen wel ook een naam tattoe eisen bij hem.
Dit is geen liefde, maar hij is blijkbaar wel onder je huid gaan zitten.

Er klopt echt iets niet met je idee over hoe een relatie hoort te zijn en hoe je elkaar normaal ondersteunt en liefhebt als je denkt dat je hem niet kunt laten gaan.

Ik heb zelf ooit anderhalf jaar in zin soort relatie gezeten, controleren, zeggen wat ik moest doen en laten en hij had nooit geld.
Het werd steeds erger en uiteindelijk ging hij ook slaan.
Wat was ik opgelucht nadat ik de relatie had verbroken.

Ik heb er nog wel een paar maanden last van gehad, maar het is echt beter om zulke figuren per direct uit je leven te bannen, ook al doet het misschien een poosje pijn omdat je het oude moet loslaten en weer opnieuw moet beginnen.
Alle reacties Link kopieren
tantejans schreef:
17-08-2019 11:54
Dit is geen liefde, maar hij is blijkbaar wel onder je huid gaan zitten.

Nogal letterlijk zelfs....
Life is a bitch (and I'm helping her).
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
We zijn het allemaal met elkaar eens.
Grobbekuiken_ schreef:
17-08-2019 11:55
Nogal letterlijk zelfs....
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Waarom laat jij binnen 7 maanden al een eigendomslabel zetten?
Dit exemplaar verander je niet meer. Door naar de volgende...en een cover-up
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
17-08-2019 11:57
Waarom laat jij binnen 7 maanden al een eigendomslabel zetten?
Dit exemplaar verander je niet meer. Door naar de volgende...en een cover-up
Het is net je sofinummer daar kom je ook nooit vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
17-08-2019 11:54
Zou alleen wel ook een naam tattoe eisen bij hem.
Ja, inderdaad. En hem een halsband met camera laten dragen als ie ooit vreemd ging. (https://www.zooplus.nl/shop/honden/spor ... ulp/190088 )
En anders echt weggaan hoor.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
17-08-2019 11:48
Welnee Blond, dit is líefde! Zegt TO toch zelf? Wel een beetje blijven opletten hoor :P

Maar OT, nog niet eens zo'n bizarre gedachte inderdaad.
Ik ken een tatoeëerder. Daar kwam een koppel binnen en meneer vertelde dat mevrouw zijn naam op haar pubis wilde. Mevrouw sprak noch NL noch Engels, dus de artiest wist niet of mevrouw dat ook wilde. Meneer blafte iets en mevrouw kleedde zich uit en ging liggen... Die tatoeage is er niet gekomen. Week later hing er een handgranaat aan de deur van de studio.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
onbekend92 schreef:
17-08-2019 10:14

Iemand enig idee hoe ik hem ga laten beseffen dat de relatie niet vol te houden is zo?
Praten heeft geen zin dit doe ik al elke week.

Ik denk dat JIJ je moet realiseren dat dit niet gaat werken.
Wegwezen daar.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-08-2019 12:01
Ik ken een tatoeëerder. Daar kwam een koppel binnen en meneer vertelde dat mevrouw zijn naam op haar pubis wilde. Mevrouw sprak noch NL noch Engels, dus de artiest wist niet of mevrouw dat ook wilde. Meneer blafte iets en mevrouw kleedde zich uit en ging liggen... Die tatoeage is er niet gekomen. Week later hing er een handgranaat aan de deur van de studio.
Zó dan! @(
Life is a bitch (and I'm helping her).
Oudblond schreef:
17-08-2019 11:37
Geh. Hij heeft zijn naam op jouw lijf laten zetten. Je bent zijn bitch. Met jouw toestemming. Binnenkort mag je gaan 'werken' want hij gaat je meenemen op een fantastische vakantie. Alleen gebeurt er steeds iets waardoor er meer geld nodig is. Fijne toekomst gewenst!
Scandinavië is populair bij dit soort geteisem.
Alle reacties Link kopieren
Misscchien dan een tweede tatoe helpt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nog even en hij hangt een camera in je huis om je te controleren, en belt hij iedere 5 minuten als je even uit beeld bent.
Die vent spoort niet, ik zou het uitmaken als ik jou was, en hem doorsturen naar de psychiater.
viva-amber schreef:
17-08-2019 12:03
Misscchien dan een tweede tatoe helpt.
Ik denk dat een liefdesbaby én een tweede tatoe een goed idee is.
Alle reacties Link kopieren
telefoon +/- 3-6u inzien ?!

Ik wou dat ik zoveel vrije tijd had zeg.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een ongelooflijk ongezonde situatie. Je hebt het over praten, maar hier is geen goed gesprek over mogelijk. Denk je dat je op een redelijk normale manier veilig weg kunt gaan? (dus na het uit te maken je spullen pakken en vertrekken) Of is het veiliger om te vluchten? Zorg goed voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem wel los
Alle reacties Link kopieren
en zoek de betekenis van het woord liefde eens op.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven