hij is vreemdgegaan met mij (denk ik )... HELP

19-02-2020 21:31 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi lezertjes,

Even de situatie.

Een vriend van mij, C, die was er altijd voor mij toen ik zoveel verdriet had van P. Hoewel ik hem echt gewoon als een vriend zag is hij een aantrekkelijke gast. Op 1 van de avonden dat we gewoon als vrienden gingen chillen ging het toch van het 1 naar het ander en ik heb dat nog nooit zo meegemaakt, het was best wel intens en perfect. Ik begon hem gelijk anders te zien. Daarna een intense tijd gehad samen, elkaar veel gezien. Ik begon hem echt heel leuk te vinden...

Op een gegeven moment nam hij een stap terug en ik ook. Er was namelijk iets op een feestje gebeurd en nou ja daardoor begon ik aan hem te twijfelen ook. Niet lang daarna kwam P ineens weer in beeld en was nog niet over hem heen. Zoals ik al zei dat het met C zo ging was totaal niet de planning, maar vond hem oprecht leuk. Doordat C een stapje terug nam, dacht ik eigenlijk dat ie niks met mij wilde.... Ik had er eigenlijk verder niet bij stil gestaan, omdat de gevoelens voor P sterk waren en aanwezig. Uiteindelijk nu maand geleden heeft C ineens een vriendin, dit meisje kent ie net een maand ofzo. Anyways, ik had beetje raar gevoel erbij. Ik gun hem geluk, was alleen toch teleurgesteld dat ie niet aan mij gedacht had. Toen ik erachter kwam vroeg ik hem of hij nooit had gedacht dat het met mij iets kon worden. Toen zei hij dus dat hij er wel aan dacht, maar hij zei 0,0 kans te maken omdat ik duidelijk niet over P heen was.

Sinds Valentijnsdag is er alleen wel iets veranderd bij mij qua gevoelens. Ik ben sindsdien eigenlijk wel klaar met P... Ik kan niet leven zo met die vaagheid en pijn. Dit besluit heeft ervoor gezorgd dat ik ook open sta voor tinder en überhaupt voor daten. Maar goed om bij mij punt te komen. C kwam weer in beeld.. Hij is er altijd wel, omdat we vrienden zijn, maar 2 dagen geleden kwam hij naar mij toe en gingen we film kijken, gewoon als vrienden. Alleen ja we gingen echt veel knuffelen, lachen, elkaars handen vasthouden en strelen, alsof we een stelletje waren.....Het voelde zo goed...... Ik was zo dichtbij z'n gezicht op een gegeven moment en toen gaf hij mij kusjes op mijn wang en ik bij hem. We keken elkaar echt diep in de ogen aan..... Het was gewoon romantisch en liefdevol en vertrouwd. Ik besefte mij in dat moment hoe leuk ik hem nog vond en hoe erg ik dat gemist had met hem. Dat volgde in zoenen en seks.... Alleen zoals jullie eerder lazen HIJ HEEFT EEN VRIENDIN. Alleen vanaf het moment dat ik hoorde hoe die relatie tot stand gekomen was klonk het bijna alsof hij het zelf ook niet serieus nam. Ik snapte het niet zo goed. En nu is dit gebeurd.. like er was geen enkele weerstand van zijn kant, het ging gewoon vanzelf... en kreeg niet het idee dat hij verliefd was op zijn vriendin. Als hij die al heeft, want ook daar praat hij niet over. Zie er niks van op zijn insta en ga zo maar door.

Dus lieve mensen, ik ben geen meid die vriendjes afpakt.... ik haat vreemdgaan.... Dus dat dit is gebeurd was ook echt niet zo bedoeld, maar ik voel zoveel chemie met hem en hij ook met mij en nu weet ik even niet wat ik moet doen....Wat denken jullie wat ik het beste kan doen nu??? Denk je dat ie serieus is met dit meisje??? HELP
strenght is what we gain from the madness we survive
Alle reacties Link kopieren
De enige die je antwoord kan geven op je vraag is,.......,.............,... C.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Je k u nr jezelf van alles wijsmaken en anti-vreemdgaan zijn
Maar zolang zijn relatie nog aan was (En jij wist gewoon dat hij een vriendin heeft), werkte je mee aan vreemdgaan

Gefeliciteerd je bent ook maar een mens

Maar eeuh niet verder gaan met deze vrwemdganger hoor. Je zult hem nooit kunnen vertrouwen
Hij heeft zijn ware aard getoond
Alle reacties Link kopieren
Kun je dat niet aan hem vragen ipv eerst zijn instagram doorspitten?
.
Alle reacties Link kopieren
Wat een heftig liefdeslieven heb jij zeg. Ik heb stiekem even geloept. Toe maar :@@:
Alle reacties Link kopieren
er was geen enkele weerstand van zijn kant, het ging gewoon vanzelf... en kreeg niet het idee dat hij verliefd was op zijn vriendin

Hij wilde sex dan gaat hij niet over zijn vriendin vertellen , lijkt mij ?
Verder geen idee , hoe hoorde je van die vriendin ? van hem zelf achteraf ? hoe was die relatie tot stand gekomen dat je dat niet als serieus ziet ? je zou hem toch kunnen vragen of hij een relatie heeft .. :lightbulb:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het beste even een tijdje alleen kan zijn ;).
Alle reacties Link kopieren
Nah als hij iemand pas een maandje date, is er nog geen sprake van een relatie en dus ook niet van vreemdgaan. Verder : doe niet zo hysterisch met je geschreeuw om hullup.
.
Hoe oud zijn jullie? 16?

En ja, dit is gewoon vreemdgaan.
Alle reacties Link kopieren
Nou Schrijvertje, it’s like ehmm, nogal een vage dude you know. Hij is met jou niet serieus en met de ander niet. Hij vindt je blijkbaar een gezellige scharrel, maar iets serieus zou ik niet bij hem zijn.
Alle reacties Link kopieren
makkelijk scoren
Alle reacties Link kopieren
Je bent gewoon verliefd op je rebound.
.
Alle reacties Link kopieren
Like ...waar was jouw weerstand vanuit geen vriendjespikker te zijn?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoe werkt dat precies in jouw hoofd? Je zegt geen “vriendjes afpakker” te zijn (wtf, ben je 12?) maar je hebt zonder problemen seks gehad met iemand in een relatie.
Niet zo netjes
"We keken elkaar echt diep in de ogen aan..... Het was gewoon romantisch en liefdevol en vertrouwd. Ik besefte mij in dat moment hoe leuk ik hem nog vond en hoe erg ik dat gemist had met hem."

Gewoon geiligheid.

" Dat volgde in zoenen en seks...."

Like... gewoon geiligheid. En daarom heeft hij het niet over zijn vriendin, want dan warm jij toch minder snel op.

En daarom heb jij het niet over zijn vriendin, want dat draagt ook niet bij aan de geiligheid, en dat weet jij.
Alle reacties Link kopieren
Je haat vreemdgaan, maar deze dude hoeft maar een beetje naar je te lonken en dan lig je al met hem in bed. Boehoehoe, je kon er niets aan doen, het gebeurde zomaar. En dat vind je zóóó erg. Maar niet heus. Je bent dus wel een type dat geen moeite heeft met seks hebben met een bezette man. Je zal wel teleurgesteld zijn in jezelf. Blijk je toch anders te zijn dan je dacht.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
19-02-2020 21:39
Wat een heftig liefdeslieven heb jij zeg. Ik heb stiekem even geloept. Toe maar :@@:
tell me about it... P die heeft voor veel narigheid gezorgd en liet mij aan het lijntje, belandde in een halve depressie daardoor.. C was er als vriend voor mij heel erg, had veel aan zijn steun en hij is een goeie vriend. Alleen ja dit begrijp ik even niet. Ik wil niet dat ie vreemdgaat met mij, dat was ook niet de insteek toen we gewoon film gingen kijken.. Alleen tis nu wel gebeurd en ik wilde gewoon weten wat jullie daarvan vinden, want het zit mij dwars.
strenght is what we gain from the madness we survive
Gefeliciteerd, ben je net zo'n snolletje als je niet wil zijn :D
En hij maar lachen met een vriendin en een neukie... (en hoeveel nog meer?)
Alle reacties Link kopieren
MevrKakel schreef:
19-02-2020 22:20
"We keken elkaar echt diep in de ogen aan..... Het was gewoon romantisch en liefdevol en vertrouwd. Ik besefte mij in dat moment hoe leuk ik hem nog vond en hoe erg ik dat gemist had met hem."

Gewoon geiligheid.

" Dat volgde in zoenen en seks...."

Like... gewoon geiligheid. En daarom heeft hij het niet over zijn vriendin, want dan warm jij toch minder snel op.

En daarom heb jij het niet over zijn vriendin, want dat draagt ook niet bij aan de geiligheid, en dat weet jij.
schat, ik heb het over het algemeeeeeeen, niet op dat moment DUH.
strenght is what we gain from the madness we survive
Alle reacties Link kopieren
cutiepie27 schreef:
19-02-2020 22:27
tell me about it... P die heeft voor veel narigheid gezorgd en liet mij aan het lijntje, belandde in een halve depressie daardoor.. C was er als vriend voor mij heel erg, had veel aan zijn steun en hij is een goeie vriend. Alleen ja dit begrijp ik even niet. Ik wil niet dat ie vreemdgaat met mij, dat was ook niet de insteek toen we gewoon film gingen kijken.. Alleen tis nu wel gebeurd en ik wilde gewoon weten wat jullie daarvan vinden, want het zit mij dwars.
Dat jij het doet met iemand die je in een depressie deed belanden en een vriendin heeft

Ik zou zeggen: meid, ga aan jezelf werken
Dit deugt niet
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
19-02-2020 21:39
er was geen enkele weerstand van zijn kant, het ging gewoon vanzelf... en kreeg niet het idee dat hij verliefd was op zijn vriendin

Hij wilde sex dan gaat hij niet over zijn vriendin vertellen , lijkt mij ?
Verder geen idee , hoe hoorde je van die vriendin ? van hem zelf achteraf ? hoe was die relatie tot stand gekomen dat je dat niet als serieus ziet ? je zou hem toch kunnen vragen of hij een relatie heeft .. :lightbulb:
nee, kijk, k bedoel dat ie in het algemeen NOOIT met mij over zijn vriendin praat. Like, een Echt verliefde man(vrouw ook trouwens) die praat alleen maar over zijn vriendin lijkt me, zeker in deze prille fase. Ik kon niet ophouden met praten over P.... Of het nou positief of negatief was. Ik praatte er met C ook heel veel over. Ik hoorde maand geleden dat ie een vriendin heeft, hij had haar na een week terwijl hij stoned was gevraagd. Ze kennen elkaar toen net 2 weken. Alleen alles lijkt tot nu toe nog steeds alsof ze niet bestaat. Net als hoe hij met mij is, voelt alsof ze niet bestaat voor hem. En dat vind ik gewoon raar. Als ik verliefd ben dan hoef ik echt geen andere man, daar denk je toch niet aan?
strenght is what we gain from the madness we survive
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-02-2020 22:32
Dat jij het doet met iemand die je in een depressie deed belanden en een vriendin heeft

Ik zou zeggen: meid, ga aan jezelf werken
Dit deugt niet
eehm MEID, ik ben helemaal niet met P in bed beland hoor. LEZEN.
strenght is what we gain from the madness we survive
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
19-02-2020 21:39
Wat een heftig liefdeslieven heb jij zeg. Ik heb stiekem even geloept. Toe maar :@@:
Ow My God! inderdaad zeg.. :popcorn:
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
cutiepie27 schreef:
19-02-2020 22:35
nee, kijk, k bedoel dat ie in het algemeen NOOIT met mij over zijn vriendin praat. Like, een Echt verliefde man(vrouw ook trouwens) die praat alleen maar over zijn vriendin lijkt me, zeker in deze prille fase. Ik kon niet ophouden met praten over P.... Of het nou positief of negatief was. Ik praatte er met C ook heel veel over. Ik hoorde maand geleden dat ie een vriendin heeft, hij had haar na een week terwijl hij stoned was gevraagd. Ze kennen elkaar toen net 2 weken. Alleen alles lijkt tot nu toe nog steeds alsof ze niet bestaat. Net als hoe hij met mij is, voelt alsof ze niet bestaat voor hem. En dat vind ik gewoon raar. Als ik verliefd ben dan hoef ik echt geen andere man, daar denk je toch niet aan?

Een Charl-scharrel blijkbaar niet.
Vráág het hem persoonlijk.
.
cutiepie27 schreef:
19-02-2020 22:27
tell me about it... P die heeft voor veel narigheid gezorgd en liet mij aan het lijntje, belandde in een halve depressie daardoor.. C was er als vriend voor mij heel erg, had veel aan zijn steun en hij is een goeie vriend. Alleen ja dit begrijp ik even niet. Ik wil niet dat ie vreemdgaat met mij, dat was ook niet de insteek toen we gewoon film gingen kijken.. Alleen tis nu wel gebeurd en ik wilde gewoon weten wat jullie daarvan vinden, want het zit mij dwars.
Want daar heb jij wat (??) precies aan?
Hoe voel jij je erbij, maar vooral: hoe ga jij dit oplossen voor jezelf. Dat is de vraag.
Niet wat het Viva forum hiervan vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven