Hij reageert ineens niet meer

28-02-2020 01:30 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds kort weer aan het daten en zit met een probleem. Ik heb contact met een erg leuke en lieve man alleen laat hij niks meer van zichzelf horen. Ik heb nu al meer dan een maand contact met hem en in het begin appten we non stop met elkaar. Drie leuke dates gehad, wezen slapen. Het voelde gewoon erg fijn en hij zei dat hij het gevoel had dat ie me jaren kende. Eergisteren voor het laatst geappt waarin we afspraken elkaar volgende week te zien , maar nu appt hij ineens niet meer. Ik wil ook niet te opdringerig overkomen misschien heeft hij het ook wel gewoon druk, maar zal ik hem een berichtje sturen. Weet niet waar ik goed aan doe. Ben ook echt superonzeker en bang dat hij met een andere vrouw contact heeft. Mn laatste relatie was alweer een paar jaar geleden hierdoor ben ik ook onzeker geworden. Wel met andere mannen gedate, maar die zagen mij alleen als seksmateriaal terwijl ik nu zo graag weer een relatie wil opbouwen met een leuke man. Wat moet ik doen?
Waarom zou je niet appen? Of bellen? Misschien denkt hij wel precies hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
De feiten:
- Hij klinkt enthousiast
- Hij maakt de opmerking dat het goed voelt met je
- Jullie hebben afgesproken nog iets te doen

Wat bedoel je met niet meer appen? Heb je wat gezegd en hij reageert daar niet op?
Hm, misschien heb ik het mis, maar dit lijkt me helaas geen goed teken. Het is zo’n stijlbreuk. Balen.

Wellicht toch nog even een appje er aan wagen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe verliep het laatste contact?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij druk?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij druk?
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
28-02-2020 01:58
Hoe verliep het laatste contact?
Bedoel je face to face of over de app?
Alle reacties Link kopieren
em1328 schreef:
28-02-2020 01:38
De feiten:
- Hij klinkt enthousiast
- Hij maakt de opmerking dat het goed voelt met je
- Jullie hebben afgesproken nog iets te doen

Wat bedoel je met niet meer appen? Heb je wat gezegd en hij reageert daar niet op?
We hadden afgesproken volgende week iets te gaan doen. Daarna niks meer gehoord...
Zit je nu te wachten tot hij weer initiatief neemt of heb je zelf nu initiatief genomen en negeert hij ook dat?
Alle reacties Link kopieren
Chaoticmind schreef:
28-02-2020 06:33
Bedoel je face to face of over de app?
De app!
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
28-02-2020 06:40
Zit je nu te wachten tot hij weer initiatief neemt of heb je zelf nu initiatief genomen en negeert hij ook dat?
Dit.
Wat was jullie laatste bericht? Heb je hem iets gestuurd waar hij niet meer op reageert of was het gesprek gewoon afgesloten?
Stuur in het laatste geval zelf iets, hij denkt misschien hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Je vorige dates waren vooral ‘seksmateriaal’. En nu wil je iets ‘serieus’ maar bent tijdens de paar dates toch maar bij deze nieuwe blijven slapen. Laat me raden: je hebt afgelopen weekend met hem gesekst en nu hoor je niets meer?
Alle reacties Link kopieren
hoezoos schreef:
28-02-2020 07:11
Je vorige dates waren vooral ‘seksmateriaal’. En nu wil je iets ‘serieus’ maar bent tijdens de paar dates toch maar bij deze nieuwe blijven slapen. Laat me raden: je hebt afgelopen weekend met hem gesekst en nu hoor je niets meer?

Inderdaad dit. Ben je niet te snel van stapel gelopen?
Ook al is dit misschien gebeurt, stuur hem gewoon een berichtje of bel hem en zeg dat je het erg gezellig vindt met hem en dat je hem graag weer wil zien
Alle reacties Link kopieren
hoezoos schreef:
28-02-2020 07:11
Je vorige dates waren vooral ‘seksmateriaal’. En nu wil je iets ‘serieus’ maar bent tijdens de paar dates toch maar bij deze nieuwe blijven slapen. Laat me raden: je hebt afgelopen weekend met hem gesekst en nu hoor je niets meer?
Onzin. Er is geen verband tussen snel seksen en al of geen relatie er uit voort laten komen. Het kan wel dat de seks voor één van de partijen tegenvalt waardoor het daten stopt. Bij goede seks zou je juist snel weer een date willen hebben.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Bellen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
hoezoos schreef:
28-02-2020 07:11
Je vorige dates waren vooral ‘seksmateriaal’. En nu wil je iets ‘serieus’ maar bent tijdens de paar dates toch maar bij deze nieuwe blijven slapen. Laat me raden: je hebt afgelopen weekend met hem gesekst en nu hoor je niets meer?
Ik heb pas op de tweede date met hem 'gesekst' en hij zei dat ie het fijn vond. Na de laatste date ook gewoon berichtjes gekregen. Dus denk dat het niet daar aan ligt. Tenminste dat hoop ik maar.
Chaoticmind schreef:
28-02-2020 06:36
We hadden afgesproken volgende week iets te gaan doen. Daarna niks meer gehoord...

Ja en? Dat is toch voor hem hetzelfde? Hij heeft met jou iets afgesproken voor volgende week en daarna niks meer van je gehoord.

En nu? Ben jij ondertussen iets met een andere man aan het doen? Vind je hem nog wel leuk?
Alle reacties Link kopieren
De kans is groot dat hij niet verder met je wil en dat hij je af wil wijzen en denkt dat het wel genoeg is om geen contact meer te hebben; dan krijg je vanzelf wel door dat het afegelopen is met de liefde.

Maar het kan ook dat hij is overleden en zijn familie dat niet aan al zijn contacten heeft verteld. Of dat hij al een week of wat zit opgesloten in de kast waarvan de deur achter hem in het slot is gevallen en hij kan er niet meer uit..

Als je ziet dat hij nog ergens leeft zou ik het als afgelopen beschouwen en doorgaan met je leven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
28-02-2020 08:44
Ja en? Dat is toch voor hem hetzelfde? Hij heeft met jou iets afgesproken voor volgende week en daarna niks meer van je gehoord.

En nu? Ben jij ondertussen iets met een andere man aan het doen? Vind je hem nog wel leuk?
Ik vind hem erg leuk en heb fijne dates gehad met hem en het voelde erg vertrouwd. Met een andere man iets doen. Nee hoor zo ben ik niet. Ben alleen bang dat ik te opdringerig overkom en hij helemaal niet meer wilt. Maar een berichtje sturen kan geen kwaad.
retrostar schreef:
28-02-2020 08:55
De kans is groot dat hij niet verder met je wil en dat hij je af wil wijzen en denkt dat het wel genoeg is om geen contact meer te hebben; dan krijg je vanzelf wel door dat het afegelopen is met de liefde.

Maar het kan ook dat hij is overleden en zijn familie dat niet aan al zijn contacten heeft verteld. Of dat hij al een week of wat zit opgesloten in de kast waarvan de deur achter hem in het slot is gevallen en hij kan er niet meer uit..

Als je ziet dat hij nog ergens leeft zou ik het als afgelopen beschouwen en doorgaan met je leven.

Misschien moet je er een smiley achter zetten of zo, zodat het duidelijk is dat je het als grappige overtrokken onzin bedoeld hebt?
Alle reacties Link kopieren
Maar wie heeft nou het laatste berichtje gestuurd dan? Was er nog wel een 'open einde' dat genegeerd is? Of eindigde het gesloten met "leuk, dan gaan we volgende week uit eten. Deal." In het eerste geval zou ik mijn conclusie trekken, hij negeert mijn vraag en komt er niet meer op terug, dan laat maar. In het tweede geval kan je prima nu gewoon vragen hoe z'n week was of iets. Zoals hierboven ook al gezegd, voor hetzelfde geld zit hij ook te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Dit kan vanalles betekenen dus conclusies trekken is wat voorbarig.
Ik zou bellen en als dat niet lukt misschien langs gaan.
Face te face ben je moeilijker te negeren.

Als ik iemand tof vindt zoek ik wel contact dus ik zou rekening houden met een teleurstelling maar voor hetzelfde is zijn telefoon stuk of is hij ziek.

Succes.
Alle reacties Link kopieren
Als je een spannend afspraakje hebt dan houd je hem/haar warm. "vergeet je maandag niet?" "ik verheug me op maandag". Lijkt míj logisch. Mensen die hetzelfde zijn zoeken elkaar op en anders is het een permanente bron van spanning.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Chaoticmind schreef:
28-02-2020 09:02
Ik vind hem erg leuk en heb fijne dates gehad met hem en het voelde erg vertrouwd. Met een andere man iets doen. Nee hoor zo ben ik niet. Ben alleen bang dat ik te opdringerig overkom en hij helemaal niet meer wilt. Maar een berichtje sturen kan geen kwaad.

Net zoals jij zo niet bent is hij waarschijnlijk ook niet. Net zoals jij niet opdringerig wil overkomen wil hij dat waarschijnlijk ook niet. :idee:

Ik zou er dus allemaal niet te veel achter zoeken. De ene heeft nou eenmaal meer behoefte aan appcontact dan de ander. Dat zegt niks over hoe leuk je iemand vindt dat zegt hooguit iets over hoe iemand tegenover appen staat.

Als je het maar leuk hebt samen en dat heb je. En je hebt ook al een nieuwe afspraak staan, dus is er niks aan de hand. En inderdaad; gewoon een berichtje sturen als je even behoefte hebt aan contact. Ook niks mis mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven