Hij wil wachten met sex

28-12-2020 00:06 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus al een paar maand ontzettend leuk contact met een man. Vorige week voor het eerst afgesproken en het was heel gezellig en leuk, we hadden beiden een enorme klik. Vóór het afscheid nemen hebben we lekker gekust. Onze volgende date is dinsdag. Ondertussen hebben we veel contact gehad via de app en hebben we al over heel wat onderwerpen gepraat. Er was bij de eerste afspraak een enorme seksueel geladen spanning tussen ons en na onze date hebben we ook wat seksueel geladen gesprekken gehad. Nu komt het er op neer dat hij zei, dat we dinsdag nog geen sex gaan hebben, omdat hij de spanning wilt opbouwen... Nu kan ik het niet helpen om te denken dat er iets niet klopt. Heeft hij een laag libido? Schaamt hij zich voor iets? Of moet ik er zo niet over na denken en voor waarheid aannemen wat hij zegt? |-)
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag het best hoor, maar het is wel fijn wanneer je allebei ongeveer hetzelfde wil. Wat maakt het eigenlijk uit of het op date 2, 3 of 5 gebeurd? De spanning is er dus dat zit wel goed. Hij wil blijkbaar to ook beter leren kennen. Ik snap het probleem dus niet.
viva-amber wijzigde dit bericht op 28-12-2020 08:05
27.62% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je bent er trouwens zeker van dat hij niet bezet is TO?
Mumper schreef:
28-12-2020 04:13
Hoe lang wacht jij nou al?
:HA:
WitteHaai schreef:
28-12-2020 00:46
Dan denken ze al gauw dat die dame met nogal wat mannen snel het bed in gedoken is.
En daar is wat precies mis mee?
Mumper schreef:
28-12-2020 04:10
Klinkt als een seriemoordenaar

:rofl:

Serieus: ik vind het een beetje truttig dat hij dat zo zegt, maar ik vind het best positief dat hij niet meteen wil gaan liggen krikken.
Toen ik nog datete knapte ik meteen af op mannen die op snel seks aandrongen. Dan dacht ik echt: "Mijn hemel, in godsnaam, waar slaat dit op?" Ook al vond ik de man op zich aantrekkelijk, ik kon hem niet meer serieus nemen.
Het was voor mij altijd een verademing wanneer een man niet aandrong op seks.

Wat ik wel begrijp TO is dat het je een beetje bevreemdt dat hij dat zo zegt. Maar misschien heeft hij de ervaring dat vrouwen hem meteen willen bespringen en wil hij dat alvast voorkomen.
Marana schreef:
28-12-2020 08:00
Tussen de regels door is wel duidelijk dat TO zelf wel wil.


Rare gedachtegangen hebben sommige mensen nog steeds over seks op eerste of tweede date, bah.
Echt he? Zo ingewikkeld is het niet: heb je er alletwee zin in dan doe je het wel, heb je dat (nog) niet dan doe je het niet.

Al die gedachtengangen over of je nu wel of niet makkelijk bent (en dat dat dan weer slecht zou zijn) en wat hij daarvan zal vinden.... vermoeiend.


Een mens die mij te makkelijk vindt omdat we ALLETWEE seks hebben op de eerste/tweede date/voor het huwelijk die valt echt sowieso af als gesprekspartner, laat staan voor een relatie
Alle reacties Link kopieren
Iemand mag toch aangeven dat hij haar eerst graag nog beter wil leren kennen. Sommige mensen leven niet de hele tijd aan de hand van hun lusten. Waarom is dat verkeerd?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
28-12-2020 08:28
Iemand mag toch aangeven dat hij haar eerst graag nog beter wil leren kennen. Sommige mensen leven niet de hele tijd aan de hand van hun lusten. Waarom is dat verkeerd?
Als dat het is dan ga je niet zitten sexten.
viva-amber schreef:
28-12-2020 08:28
Iemand mag toch aangeven dat hij haar eerst graag nog beter wil leren kennen. Sommige mensen leven niet de hele tijd aan de hand van hun lusten. Waarom is dat verkeerd?
Daar is niks mis mee. Maar de hele redenatie ‘mannen vinden een vrouw te makkelijk als ze meteen seks heeft’ vind ik storend. Aangezien die mannen net zo goed meedoen aan de seks
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
28-12-2020 08:30
Als dat het is dan ga je niet zitten sexten.
Waarom niet?

Er staat in het topic heftig zoenen hoeft niet te leiden tot sex, waarom sexting dan wel?

Dit topic toont hooguit aan dat er voor mannen ook een dubbele moraal geldt. Blijkbaar mag een vrouw nog nee zeggen wanneer ze half naakt met gespreide benen op bed ligt, maar moet een man al doorpakken wanneer hij een keer een geil berichtje stuurt. Over dubbele moraal gesproken?!?
viva-amber wijzigde dit bericht op 28-12-2020 08:42
58.27% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Thordïs schreef:
28-12-2020 08:25
Echt he? Zo ingewikkeld is het niet: heb je er alletwee zin in dan doe je het wel, heb je dat (nog) niet dan doe je het niet.

Al die gedachtengangen over of je nu wel of niet makkelijk bent (en dat dat dan weer slecht zou zijn) en wat hij daarvan zal vinden.... vermoeiend.


Een mens die mij te makkelijk vindt omdat we ALLETWEE seks hebben op de eerste/tweede date/voor het huwelijk die valt echt sowieso af als gesprekspartner, laat staan voor een relatie
Dat zullen mannen dan ook nooit toegeven tijdens een date wat ze er daadwerkelijk van vinden.
De meeste vrouwen komen daar pas achter als het heerschap van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen na de daad of wanneer ze op een lompe manier worden afgewimpeld na de seks.
Alle reacties Link kopieren
Thordïs schreef:
28-12-2020 08:31
Daar is niks mis mee. Maar de hele redenatie ‘mannen vinden een vrouw te makkelijk als ze meteen seks heeft’ vind ik storend. Aangezien die mannen net zo goed meedoen aan de seks
Ik ook, maar er wordt zoveel ingevuld voor die man van erectieproblemen tot bezet. Echt zo onnodig en het zegt vooral iets over de persoon die de aannames doet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
28-12-2020 08:39
Waarom niet?
Als het echt eerst iemand leren kennen het doel is en daarom geen seks wil hebben, is sexting ook een vorm van seks. Dus beetje rare reden dan.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
28-12-2020 08:39

Er staat in het topic heftig zoenen hoeft niet te leiden tot sex, waarom sexting dan wel?

Dit topic toont hooguit aan dat er voor mannen ook een dubbele moraal geldt. Blijkbaar mag een vrouw nog nee zeggen wanneer ze half naakt met gespreide benen op bed ligt, maar moet een man al doorpakken wanneer hij een keer een geil berichtje stuurt. Over dubbele moraal gesproken?!?

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het zal je gezegd worden, nog wel door de telefoon ook!

Rare mededeling op een raar moment. Zoiets zeg je hooguit op het moment zelf, maar dat is ook al raar. Klinkt als een rare man, geen idee waarom je dit zou zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Hangt ook van het eerdere gesprek af over seks.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
28-12-2020 08:48
Hangt ook van het eerdere gesprek af over seks.


Dan nog is het raar om in een telefoongesprek te melden. Je kan ook op de date zelf zorgen dat dat niet gezegd hoeft te worden. Maar als je elkaar eerst op loopt te warmen met berichtjes dan klopt er iets niet. Die berichtjes maken een sfeer voor seks en dan geeft hij aan geen seks te willen. Ook nog eens door de telefoon. Ik krijg daarbij beelden van iemand die wel wil, maar niet kan. Als hij dit doet om het spannend te maken is het ook een malle.
Moreina schreef:
28-12-2020 08:39
De meeste vrouwen komen daar pas achter als het heerschap van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen na de daad of wanneer ze op een lompe manier worden afgewimpeld na de seks.
Er is werkelijk waar nog nóóit een man geweest die na seks op date 1 is afgehaakt bij mij.
Andersom wel, dat ik z'n piemel niks vond of ik de seks niet leuk vond.
Dat kun je ook maar beter weten voor je er veel energie in gestoken hebt.
Alle reacties Link kopieren
Thordïs schreef:
28-12-2020 08:31
Daar is niks mis mee. Maar de hele redenatie ‘mannen vinden een vrouw te makkelijk als ze meteen seks heeft’ vind ik storend. Aangezien die mannen net zo goed meedoen aan de seks
Tuurlijk, dat slaat ook nergens op!
Mannen die nog zo denken zijn nogal bekrompen.
Moreina schreef:
28-12-2020 08:39
Dat zullen mannen dan ook nooit toegeven tijdens een date wat ze er daadwerkelijk van vinden.
De meeste vrouwen komen daar pas achter als het heerschap van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen na de daad of wanneer ze op een lompe manier worden afgewimpeld na de seks.


Als dat al gebeurd dan was dat omdat de seks tegenviel waarschijnlijk.

Er is echt niets mis met seks hebben als je dat allebei wilt.
Er is ook niets mis met deze date dat hij alvast aangeeft dat hij nog geen seks wil, maar dan zou hij er beter aan te doen om geen sexting te doen.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
28-12-2020 08:57
Dan nog is het raar om in een telefoongesprek te melden. Je kan ook op de date zelf zorgen dat dat niet gezegd hoeft te worden. Maar als je elkaar eerst op loopt te warmen met berichtjes dan klopt er iets niet. Die berichtjes maken een sfeer voor seks en dan geeft hij aan geen seks te willen. Ook nog eens door de telefoon. Ik krijg daarbij beelden van iemand die wel wil, maar niet kan. Als hij dit doet om het spannend te maken is het ook een malle.
Nou dit inderdaad. Ook al zou hij nog niet willen dan is dit toch een rare manier. Elkaar eerst een beetje opgeilen en dan zeggen dat er nog geen seks komt. Vreemde manier van communicatie.

Overigens eens met hierboven, als je zin hebt in seks waarom dan wachten? Je bent echt niet goedkoop of gemakkelijk als je op de tweede date met iemand naar bed wil. Kijk gewoon wat goed voelt voor jullie beiden.
justagirly schreef:
28-12-2020 09:04
Tuurlijk, dat slaat ook nergens op!
Mannen die nog zo denken zijn nogal bekrompen.


Volgens mij is dat ook wel achterhaald, ik hoor het nooit dat mannen dat zeggen of zo denken. Je staat eerder voor paal als je zo denkt volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zoveel vrouwen die dat doen en die pas nee zeggen op het allerlaatste moment, waarom mag hij niet geil flirten? Wat is daar mis mee? Waarom gelden er voor mannen andere regels dan voor vrouwen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Marelyse schreef:
28-12-2020 07:12
Wat een hypocriete losers, die zogenaamde vrienden van jou. ‘m er wel inhangen en haar dan een slet vinden. Het onaantrekkelijkste op aarde, zo’n dubbele moraal.
HO lezen is ook een kunst he.

Wie zegt dat ze dat dan doen? Je kan een vrouw ook nog een beetje van je afduwen he, op een moment dat ze half naakt op je is gekropen, en eens verkondigen weer naar huis te gaan.

Heb ook wel eens verhalen gehoord van hen, dan gingen ze even naar toilet. Kwamen ze terug, was de dame gewoon volledig naakt. Of zaten ze samen met echt een leuke dame op de bank, ging de dame 2 pilsjes halen uit de keuken, kwam ze volledig naakt terug.

Ja misschien opwindend als je elkaar wat langer kent, en een relatie met elkaar hebt.

Maar als je net iemand 2 of 3 dates kent, snap ik dat mn vrienden dat wat intens vinden, en dan denken, joh als ze dat bij elke kerel doet, wel wat sletterig. Want er zijn zat kerels die het er dan wel van nemen.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
28-12-2020 09:13
Volgens mij is dat ook wel achterhaald, ik hoor het nooit dat mannen dat zeggen of zo denken. Je staat eerder voor paal als je zo denkt volgens mij.
Nou, gelukkig maar dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven