Hij wil wachten met sex

28-12-2020 00:06 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus al een paar maand ontzettend leuk contact met een man. Vorige week voor het eerst afgesproken en het was heel gezellig en leuk, we hadden beiden een enorme klik. Vóór het afscheid nemen hebben we lekker gekust. Onze volgende date is dinsdag. Ondertussen hebben we veel contact gehad via de app en hebben we al over heel wat onderwerpen gepraat. Er was bij de eerste afspraak een enorme seksueel geladen spanning tussen ons en na onze date hebben we ook wat seksueel geladen gesprekken gehad. Nu komt het er op neer dat hij zei, dat we dinsdag nog geen sex gaan hebben, omdat hij de spanning wilt opbouwen... Nu kan ik het niet helpen om te denken dat er iets niet klopt. Heeft hij een laag libido? Schaamt hij zich voor iets? Of moet ik er zo niet over na denken en voor waarheid aannemen wat hij zegt? |-)
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
28-12-2020 09:14
Er zijn zoveel vrouwen die dat doen en die pas nee zeggen op het allerlaatste moment, waarom mag hij niet geil flirten? Wat is daar mis mee? Waarom gelden er voor mannen andere regels dan voor vrouwen?
Bij een vrouw zou ik er hetzelfde over denken. Ik zou het niet een mega afknapper vinden ofzo. Ik denk eerder dat hij een beetje onbeholpen is in het flirten. Hij geeft aan dat hij graag de spanning wil opbouwen. Meestal spreek je dat niet zo uit, dat is juist niet zo spannend. Ik zou gewoon een leuke dat met hem hebben TO en wel zien hoe het loopt.
Je mag allebei op ieder gewenst moment afhaken en het maakt niet uit wat er daarvoor gebeurd is. Nee of alsnog nee ook al ben je al bezig, is nee. Wie het ook zegt.

Dat vind ik niet gek. Wat ik wel apart vind is dat hij het op deze manier van te voren meedeelt inclusief bijzondere argumentatie. Alsof dit de enige manier is om seks op date 2 te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Of het is toch al iets verder gegaan dat hij had gedacht en het gaat hem wellicht te snel. Het kan een onhandige manier zijn om de verwachtingen wat te temperen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Marana schreef:
28-12-2020 09:07
Als dat al gebeurd dan was dat omdat de seks tegenviel waarschijnlijk.

Er is echt niets mis met seks hebben als je dat allebei wilt.
Er is ook niets mis met deze date dat hij alvast aangeeft dat hij nog geen seks wil, maar dan zou hij er beter aan te doen om geen sexting te doen.
Dat kan ook een reden zijn maar vaak heeft het toch te maken met de man die het niet kan handelen als een vrouw net zo snel en graag seks heeft als hijzelf.
Mannen zijn complexe wezens wat dat betreft, kunnen met de meest geile wijf het bed delen en zijn haar de volgende dag alweer vergeten.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
28-12-2020 09:32
Of het is toch al iets verder gegaan dat hij had gedacht en het gaat hem wellicht te snel. Het kan een onhandige manier zijn om de verwachtingen wat te temperen.
Dat denk ik ook. Dat hij het gewoon een beetje onhandig zegt en het hem wat te snel gaat misschien.
Moreina schreef:
28-12-2020 09:35
Dat kan ook een reden zijn maar vaak heeft het toch te maken met de man die het niet kan handelen als een vrouw net zo snel en graag seks heeft als hijzelf.
Mannen zijn complexe wezens wat dat betreft, kunnen met de meest geile wijf het bed delen en zijn haar de volgende dag alweer vergeten.

Welnee! De rest ook, seks doe je samen volgens de hedendaagse man. Ik vind het juist wel een positief teken als een vrouw seks met me wil.
In_Tenebris schreef:
28-12-2020 09:42
Welnee! De rest ook, seks doe je samen volgens de hedendaagse man. Ik vind het juist wel een positief teken als een vrouw seks met me wil.
Toch denken vele mannen daar anders over.
De vent van To probeert er tenminste nog een rem op te zetten en haar eerst beter te leren kennen. Maar dat wordt gewoon weer een janktopic als ze op de tweede date toch haar zin doordrukt en hij vervolgens plots geen interesse meer heeft.
Moreina schreef:
28-12-2020 08:39
Dat zullen mannen dan ook nooit toegeven tijdens een date wat ze er daadwerkelijk van vinden.
De meeste vrouwen komen daar pas achter als het heerschap van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen na de daad of wanneer ze op een lompe manier worden afgewimpeld na de seks.
Dat soort mannen beland ik blijkbaar niet mee in bed want dat is me nog nooit overkomen. Dat merk je heus hoor als vrouw, dat is het soort man wat zegt wat ze denken dat vrouwen willen horen. Die zijn niet echt, niet zichzelf en doen een trucje en daar prikt een beetje vrouw zo doorheen
Utakar schreef:
28-12-2020 09:22
HO lezen is ook een kunst he.

Wie zegt dat ze dat dan doen? Je kan een vrouw ook nog een beetje van je afduwen he, op een moment dat ze half naakt op je is gekropen, en eens verkondigen weer naar huis te gaan.

Heb ook wel eens verhalen gehoord van hen, dan gingen ze even naar toilet. Kwamen ze terug, was de dame gewoon volledig naakt. Of zaten ze samen met echt een leuke dame op de bank, ging de dame 2 pilsjes halen uit de keuken, kwam ze volledig naakt terug.

Ja misschien opwindend als je elkaar wat langer kent, en een relatie met elkaar hebt.

Maar als je net iemand 2 of 3 dates kent, snap ik dat mn vrienden dat wat intens vinden, en dan denken, joh als ze dat bij elke kerel doet, wel wat sletterig. Want er zijn zat kerels die het er dan wel van nemen.
Als dit de feiten zijn, dan nog noem je je date geen slet. Een vrouw die seks wil is namelijk geen slet. Die mannen, die er wel op ingaan, die noemen ze ook geen slet tenslotte. Die ‘nemen het ervan’.
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
28-12-2020 09:54
Toch denken vele mannen daar anders over.
De vent van To probeert er tenminste nog een rem op te zetten en haar eerst beter te leren kennen. Maar dat wordt gewoon weer een janktopic als ze op de tweede date toch haar zin doordrukt en hij vervolgens plots geen interesse meer heeft.
Als een vrouw "nee" zegt dient de man dat te respecteren. En terecht. Maar nu houdt de man de boot een beetje af, wil eerst elkaar wat beter leren kennen voor zijn broek uit te trekken, en nou is het opeens niet OK? Wat raar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik vind het hachelijk om te gaan seksen als je elkaar nog niet kent! Vooral omdat de seks (of geur, lichaam, piemel etc.) dan kan tegenvallen en je om die reden afgeserveerd kunt worden. Terwijl je je van je meest kwetsbare kant hebt laten zien. Dat vind ik zo genant en ook wel zielig eigenlijk. Ik zou daar een flinke klap van krijgen, zeker als je je illusies hebt gemaakt over iemand. Seks maakt je ook heel kwetsbaar. Ik vind het veel te intiem voor een eerste of tweede keer, maar iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf weten.

Nu kan het natuurlijk ook tegenvallen wanneer je elkaar al wat beter kent, maar de kans dat dat gebeurt en een direct breekpunt wordt lijkt me veel kleiner omdat je allebei seks niet als prioriteit hebt gesteld, je emotioneel al enigszins gehecht bent en omdat je mogelijk al met elkaar gesproken hebt over hoe je erover denkt, voelt, etc.
Moreina schreef:
28-12-2020 09:54
Toch denken vele mannen daar anders over.
De vent van To probeert er tenminste nog een rem op te zetten en haar eerst beter te leren kennen. Maar dat wordt gewoon weer een janktopic als ze op de tweede date toch haar zin doordrukt en hij vervolgens plots geen interesse meer heeft.


Waarom zou je geen interesse meer hebben als er wel seks is? Juist een goed teken als je dat beiden wel wil vind ik. Dat iemand beter willen leren kennen vind ik wat zwaar klinken, dat spreekt voor zich als je een relatie zoekt. Leren kennen kan ook snel gaan. Met sommige mensen ben je gewoon makkelijk vertrouwd. Blijf het ook raar vinden om dat te melden in een telefoongesprek.
Mumper schreef:
28-12-2020 04:13
Hoe lang wacht jij nou al?
Veel te lang.
WitteHaai schreef:
28-12-2020 10:17
Veel te lang.


Niks mis met een beetje wachten.
Cecilie schreef:
28-12-2020 10:09
Ik vind het hachelijk om te gaan seksen als je elkaar nog niet kent! Vooral omdat de seks (of geur, lichaam, piemel etc.) dan kan tegenvallen en je om die reden afgeserveerd kunt worden.


Ik vind het wel handig om al snel te weten of je seksueel matcht. Als je al maanden samen bent en je komt dan pas tot de ontdekking dat de seks of zijn lichaam of zijn penis niet lekker zijn, dan heb je maanden geïnvesteerd voor niks.
Moreina schreef:
28-12-2020 09:35
Dat kan ook een reden zijn maar vaak heeft het toch te maken met de man die het niet kan handelen als een vrouw net zo snel en graag seks heeft als hijzelf.
Mannen zijn complexe wezens wat dat betreft, kunnen met de meest geile wijf het bed delen en zijn haar de volgende dag alweer vergeten.


Wat een belachelijke veronderstellingen. Zowel wat jij denkt dat zo'n man denkt als hoe jij over mannen denkt.

Mannen zijn net zo simpel als vrouwen. Als de seks lekker was en er is ook verder een klik dan wil je elkaar weer zien.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
28-12-2020 10:19
Ik vind het wel handig om al snel te weten of je seksueel matcht. Als je al maanden samen bent en je komt dan pas tot de ontdekking dat de seks of zijn lichaam of zijn penis niet lekker zijn, dan heb je maanden geïnvesteerd voor niks.
Want een relatie gaat allemaal alleen maar om een lekkere penis?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
28-12-2020 10:06
Als een vrouw "nee" zegt dient de man dat te respecteren. En terecht. Maar nu houdt de man de boot een beetje af, wil eerst elkaar wat beter leren kennen voor zijn broek uit te trekken, en nou is het opeens niet OK? Wat raar.
Je hebt vrouwen die daar juist onzeker van worden en zo een man alsnog proberen over te halen tot seks. Of hem gewoonweg bespringen.
To lijkt me er zo één.
pejeka schreef:
28-12-2020 10:21
Want een relatie gaat allemaal alleen maar om een lekkere penis?


Nee. Maar seks is wel een belangrijk deel van de relatie. Voor mij een dealbreker.
Marana schreef:
28-12-2020 10:20
Wat een belachelijke veronderstellingen. Zowel wat jij denkt dat zo'n man denkt als hoe jij over mannen denkt.

Mannen zijn net zo simpel als vrouwen. Als de seks lekker was en er is ook verder een klik dan wil je elkaar weer zien.
Dream on!
pejeka schreef:
28-12-2020 10:21
Want een relatie gaat allemaal alleen maar om een lekkere penis?


Was dat maar waar!
Cecilie schreef:
28-12-2020 10:09
Ik vind het hachelijk om te gaan seksen als je elkaar nog niet kent! Vooral omdat de seks (of geur, lichaam, piemel etc.) dan kan tegenvallen en je om die reden afgeserveerd kunt worden.
Als dat tegenvalt, wil ik ook geen relatie met die man. Ik vind het namelijk superbelangrijk dat de seks goed is in mijn relatie. Als hij niet sportief is, kan ik met de buurvrouw naar de tennis bijvoorbeeld. Als hij een kleintje heeft, of slecht in bed is of onze seksuele voorkeuren matchen niet, dan zal ik dat binnen een monogame relatie (wat ik wil) dat nergens mee kunnen compenseren.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
28-12-2020 10:22
Nee. Maar seks is wel een belangrijk deel van de relatie. Voor mij een dealbreker.
Seks is altijd je aanpassen aan een ander. Je verplaatsen in de ander. Proberen te ontdekken wat die ander wel of juist niet lekker vindt. Seks is nooit éénrichtingsverkeer. Bovendien is er voor goede seks meer nodig dan een penis die eruit ziet als in jouw dromen, of een vagina die perfect geschapen is. Goede seks zit voornamelijk in je hoofd, in de connectie die je met elkaar hebt, de geestelijke band die je met elkaar hebt, het kennen en herkennen van zijn of haar fysieke én mentale "genotsknoppen", enz.

Seks met een vent die je verder niet of nauwelijks kent, is niks meer dan met een levende dildo in bed springen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
28-12-2020 10:22
Nee. Maar seks is wel een belangrijk deel van de relatie. Voor mij een dealbreker.
Seks is altijd je aanpassen aan een ander. Je verplaatsen in de ander. Proberen te ontdekken wat die ander wel of juist niet lekker vindt. Seks is nooit éénrichtingsverkeer. Bovendien is er voor goede seks meer nodig dan een penis die eruit ziet als in jouw dromen, of een vagina die perfect geschapen is. Goede seks zit voornamelijk in je hoofd, in de connectie die je met elkaar hebt, de geestelijke band die je met elkaar hebt, het kennen en herkennen van zijn of haar fysieke én mentale "genotsknoppen", enz.

Seks met een vent die je verder niet of nauwelijks kent, is niks meer dan met een levende dildo in bed springen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan allerlei legitieme redenen bedenken om op je tweede date geen seks te hebben. Ik vind echter de reden 'ik wil de spanning opvoeren' een beetje vreemd, daar zou ik me niet prettig bij voelen.
Alsof je, als je elkaar net kent, nog niet genoeg spanning hebt en misschien ook wel onzeker bent. Prima om te wachten, maar allerlei seksuele toespelingen maken, berichtjes sturen en dan expliciet benoemen 'maar nog geen seks hoor', daar zou ik me niet goed bij voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven