Hij wil wachten met sex

28-12-2020 00:06 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus al een paar maand ontzettend leuk contact met een man. Vorige week voor het eerst afgesproken en het was heel gezellig en leuk, we hadden beiden een enorme klik. Vóór het afscheid nemen hebben we lekker gekust. Onze volgende date is dinsdag. Ondertussen hebben we veel contact gehad via de app en hebben we al over heel wat onderwerpen gepraat. Er was bij de eerste afspraak een enorme seksueel geladen spanning tussen ons en na onze date hebben we ook wat seksueel geladen gesprekken gehad. Nu komt het er op neer dat hij zei, dat we dinsdag nog geen sex gaan hebben, omdat hij de spanning wilt opbouwen... Nu kan ik het niet helpen om te denken dat er iets niet klopt. Heeft hij een laag libido? Schaamt hij zich voor iets? Of moet ik er zo niet over na denken en voor waarheid aannemen wat hij zegt? |-)
pejeka schreef:
28-12-2020 10:06
Als een vrouw "nee" zegt dient de man dat te respecteren. En terecht. Maar nu houdt de man de boot een beetje af, wil eerst elkaar wat beter leren kennen voor zijn broek uit te trekken, en nou is het opeens niet OK? Wat raar.
Niks mis mee, maar wel een beetje vreemd om dan ondertussen wel steeds hitsige gesprekken te voeren, toch?
In_Tenebris schreef:
28-12-2020 10:19
Niks mis met een beetje wachten.

:proud:
Alle reacties Link kopieren
"De spanning opbouwen" zou ik ook een kulreden vinden. En manipulatief. Wat mij betreft mag hij de spanning dan met een andere vrouw gaan opbouwen. Of hij legt me uit wat de bedoeling is en ik maak hem duidelijk dat het zo niet werkt in een gelijkwaardige relatie.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
pejeka schreef:
28-12-2020 10:29

Seks met een vent die je verder niet of nauwelijks kent, is niks meer dan met een levende dildo in bed springen.
En dan is het dus best belangrijk dat die dildo functioneert naar behoren lijkt me
fluttershy schreef:
28-12-2020 10:27
Als dat tegenvalt, wil ik ook geen relatie met die man. Ik vind het namelijk superbelangrijk dat de seks goed is in mijn relatie. Als hij niet sportief is, kan ik met de buurvrouw naar de tennis bijvoorbeeld. Als hij een kleintje heeft, of slecht in bed is of onze seksuele voorkeuren matchen niet, dan zal ik dat binnen een monogame relatie (wat ik wil) dat nergens mee kunnen compenseren.
Seksuele voorkeuren kunnen ook veranderen net als libido en het uiterlijk. Door dit soort oppervlakkigheden krijg je dat mensen niet lang bij mekaar blijven en al gauw opzoek gaan naar the next best thing.
Vind je het bv ook oké als je vent je inruilt voor een jong ding vanwege een flubberbuik na de bevalling of omdat je niet altijd meer zin hebt in seks na hele dagen sloven en zorgen voor de koters?
Je ziet het hier zovaak voorbij komen. Dan wordt er opeens moord en brand geschreeuwd als een man daar geen trek meer in heeft en is hij de klootzak.
Moreina schreef:
28-12-2020 10:49
Seksuele voorkeuren kunnen ook veranderen net als libido en het uiterlijk. Door dit soort oppervlakkigheden krijg je dat mensen niet lang bij mekaar blijven en al gauw opzoek gaan naar the next best thing.
Vind je het bv ook oké als je vent je inruilt voor een jong ding vanwege een flubberbuik na de bevalling of omdat je niet altijd meer zin hebt in seks na hele dagen sloven en zorgen voor de koters?
Je ziet het hier zovaak voorbij komen. Dan wordt er opeens moord en brand geschreeuwd als een man daar geen trek meer in heeft en is hij de klootzak.
Dan héb je al een relatie en dan werkt het anders. Als je bij start van daten al merkt dat de ander extreem verlegen is en jij houdt van outgoing mensen dan ga je niet verder daten toch? Als bij de tweede date blijkt dat hij een fascinatie heeft voor hitler en hakenkruizen macrameet dan ga je niet verder daten. En als blijkt dat hij elke avond bij zijn ouders eet en verwacht dat jij dat ook doet na date 3 dan kap je het af. Als de seks beroerd blijkt of hij blijkt te stinken dan kap je het af. Dat mag allemaal bij het daten.

Dat is van een totaal andere orde dan na 15 jaar je man inruilen omdat hij kaal word of je vrouw omdat ze 5 kg aangekomen is. Dan was er genoeg om die 15 jaar door te komen en ga je niet meer uit elkaar door zulke oppervlakkigheden als het goed is. Dan is je relatie veel meer dan dat. Bij een eerste date is dat niet en als je dan al afknapt op lengte, gewicht, haarkleur, geur, manier van praten dan is dat niet oppervlakkig maar gewoon heel gezond om te zeggen ‘veel succes maar ik hoef niet’
Utakar schreef:
28-12-2020 00:38
Dat is ook soms vet lastig.

Wat ik van vrijgezellen vrienden hoor, is dat ze het stiekem vaak best onaantrekkelijk vinden als ze dames daten, waar ze potentieel inzien voor een langere relatie om gelijk in bed mee te duiken. Ik krijg dan verhalen te horen dat het wel een heel makkelijke dame is, en dat ze wat sletterig is. Misschien is hij daar wel bang voor. En wilt hij graag gaan voor wat serieuzer, en twijfelt die of jij dat wel "kan of wilt".

Dus heb plezier, ontspan, en denk positief, en wees vooral jezelf

En had ik al gezegd, geniet <3

Rare vrienden heb jij. Sletterige vrouwen vinden zij dan stiekem toch ook wel lekker, behalve als het hun vriendinnetje betreft.
WitteHaai schreef:
28-12-2020 00:46
Eigenlijk is het ook heel logisch dat mannen het onaantrekkelijk vinden als een dame waar ze een serieuze langere relatie mee willen, al vrij snel sex wil. Dan denken ze al gauw dat die dame met nogal wat mannen snel het bed in gedoken is.

Een man die alleen op zoek is naar een snelle wip, die vindt het uiteraard prima als een vrouw snel het bed in wil.


En jij vraagt je nog steeds af waarom je geen vrouw kunt vinden? Misschien je algemene gedachtengang eens onder de loep nemen een idee?
Is het mogelijk dat hij misschien eerst emotioneel comfortabel zich bij jou wil voelen?

Ik ben zelf een man, en ervaar dat het best snel raar gevonden wordt door vrouwen wanneer je als man niet meteen seks wil wanneer zij daar de mogelijkheid voor opent.

Maar zelf vind ik seks pas fijn zodra ik me ook een beetje comfortabel voel bij de persoon in kwestie. Heb dat altijd al een raar iets gevonden : in het dagelijks leven vinden we het (in de trein bijvoorbeeld) al raar om naast iemand te gaan zitten op een tweezitter. Maar duikel je elkaar op in de kroeg, dan ga je opeens terwijl je elkaar nog maar net kent met elkaars geslachtsdelen aan de gang :D vind dat nogal wat altijd.

Desondanks voel ik natuurlijk wel seksuele aantrekkingskracht bij vrouwen al vanaf het begin, dus daarom ben ik ook geneigd om eerder wat kinky te praten op de app, dan daadwerkelijk meteen samen het bed in te duiken.
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
28-12-2020 00:38
Ik vind het niet zo raar dat hij geen seks zou willen op de tweede date, maar de reden is een beetje gek. "Om de spanning op te bouwen." Beetje gek als hij dat zo expliciet heeft benoemd.

Dit ja! Het is gewoon een spelletje om te zorgen dat TO hem nog wanhopiger wil. En het werkt, ze opent zelfs een topic op een vrouwenforum.

Dit heeft niks te maken met jou beter willen leren kennen, niet zomaar seks met vrouwen hebben, of jou niet het gevoel willen geven dat het alleen om de seks draait. Nee, hij speelt een spelletje met je.
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
28-12-2020 10:46
"De spanning opbouwen" zou ik ook een kulreden vinden. En manipulatief. Wat mij betreft mag hij de spanning dan met een andere vrouw gaan opbouwen. Of hij legt me uit wat de bedoeling is en ik maak hem duidelijk dat het zo niet werkt in een gelijkwaardige relatie.

Precies!
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
28-12-2020 10:46
"De spanning opbouwen" zou ik ook een kulreden vinden. En manipulatief. Wat mij betreft mag hij de spanning dan met een andere vrouw gaan opbouwen. Of hij legt me uit wat de bedoeling is en ik maak hem duidelijk dat het zo niet werkt in een gelijkwaardige relatie.
Het was 1 date...nee een beetje spanning opbouwen: waar haalt hij het lef vandaan! Gewoon meteen duidelijkheid of anders zwaait er wat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
28-12-2020 09:22
HO lezen is ook een kunst he.

Wie zegt dat ze dat dan doen? Je kan een vrouw ook nog een beetje van je afduwen he, op een moment dat ze half naakt op je is gekropen, en eens verkondigen weer naar huis te gaan.

Heb ook wel eens verhalen gehoord van hen, dan gingen ze even naar toilet. Kwamen ze terug, was de dame gewoon volledig naakt. Of zaten ze samen met echt een leuke dame op de bank, ging de dame 2 pilsjes halen uit de keuken, kwam ze volledig naakt terug.

Ja misschien opwindend als je elkaar wat langer kent, en een relatie met elkaar hebt.

Maar als je net iemand 2 of 3 dates kent, snap ik dat mn vrienden dat wat intens vinden, en dan denken, joh als ze dat bij elke kerel doet, wel wat sletterig. Want er zijn zat kerels die het er dan wel van nemen.
Jou vrienden maken jou wat wijs.
Ik geloof er niets van dat er zoveel vrouwen zijn die ineens poedelnaakt voor ze staan als ze even naar het toilet moeten of nadat de vrouw even naar de keuken is geweest.

En nog minder dat zo'n man dan zegt nou nee laat maar. Doei ik ga naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Karratha schreef:
28-12-2020 11:17
Is het mogelijk dat hij misschien eerst emotioneel comfortabel zich bij jou wil voelen?

Ik ben zelf een man, en ervaar dat het best snel raar gevonden wordt door vrouwen wanneer je als man niet meteen seks wil wanneer zij daar de mogelijkheid voor opent.
Dit is inderdaad in mijn ogen een supergoede reden. Het is jammer dat jij dat zo ervaart en helaas het gevolg van mensen als WitteHaai (o sorry, de vrienden van WitteHaai) die een vrouw die meteen het bed in wil een slet vinden, maar het andersom prima vinden als ze dat zelf wel willen. Daar krijgen zowel mannen als vrouwen een raar beeld van volgens mij.
Desondanks voel ik natuurlijk wel seksuele aantrekkingskracht bij vrouwen al vanaf het begin, dus daarom ben ik ook geneigd om eerder wat kinky te praten op de app, dan daadwerkelijk meteen samen het bed in te duiken.
Dit valt voor mij dus niet te rijmen met het voorgaande. Je gaat toch ook niet uren zitten appen over lekker eten en dat ene geweldige restaurant en zegt dan 'na, laten we er voorlopig nog maar niet gaan eten, de verwachting is zo fijn' ?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
28-12-2020 10:29
Seks is altijd je aanpassen aan een ander. Je verplaatsen in de ander. Proberen te ontdekken wat die ander wel of juist niet lekker vindt. Seks is nooit éénrichtingsverkeer. Bovendien is er voor goede seks meer nodig dan een penis die eruit ziet als in jouw dromen, of een vagina die perfect geschapen is. Goede seks zit voornamelijk in je hoofd, in de connectie die je met elkaar hebt, de geestelijke band die je met elkaar hebt, het kennen en herkennen van zijn of haar fysieke én mentale "genotsknoppen", enz.

Seks met een vent die je verder niet of nauwelijks kent, is niks meer dan met een levende dildo in bed springen.
Helemaal mee eens. Hoewel seks met een levende dildo best lekker kan zijn. Het nieuwe en onbekende kan het ook spannend en opwindend maken.

De beste seks heb je met iemand met wie je een intieme band hebt.

Daarom geloof ik ook niet dat seks met iemand met wie je een relatie bent aangegaan tegen kan vallen als je wel een paar maanden wacht.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
28-12-2020 00:20
Hij zegt het alleen maar. Natuurlijk gaat hij jou neuken dan.
Idd... nu wil to zeker wel met hem neuken. Ook al heefr hij gezegd te willen wachten. Als hij haar daarna ghost moet ze ook niet zeuren. Het kwam toch van haar af?
sugarmiss schreef:
28-12-2020 12:38
Jou vrienden maken jou wat wijs.
Ik geloof er niets van dat er zoveel vrouwen zijn die ineens poedelnaakt voor ze staan als ze even naar het toilet moeten of nadat de vrouw even naar de keuken is geweest.

En nog minder dat zo'n man dan zegt nou nee laat maar. Doei ik ga naar huis.
Ik denk ook dat er heel weinig mannen zijn die maar eens op huis aan gaan, als hun date halfnaakt op ze kruipt. Maar het kan hè, dat deze mannen zich toevallig allemaal in dezelfde vriendenkring bevinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het als iets positiefs zien.
Zonmuis schreef:
28-12-2020 13:04
Ik zou het als iets positiefs zien.


Dat is zijn truc! Dan denk je na de seks dat je speciaal bent. Hij loopt haar eerst op te geilen en dan zegt hij geen seks te willen de tweede date. Gewoon een raar verhaal van een rare man.
sugarmiss schreef:
28-12-2020 12:56
Helemaal mee eens. Hoewel seks met een levende dildo best lekker kan zijn. Het nieuwe en onbekende kan het ook spannend en opwindend maken.

De beste seks heb je met iemand met wie je een intieme band hebt.

Daarom geloof ik ook niet dat seks met iemand met wie je een relatie bent aangegaan tegen kan vallen als je wel een paar maanden wacht.


Welnee, ik kan prima hele goeie seks hebben zonder intieme band.

En vwb je laatste zin, ik ga pas een relatie aan als ik eerst seks met hem heb gehad, want slechte seks is voor mij een dealbreaker, hoe lief hij ook is.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
28-12-2020 12:56


Daarom geloof ik ook niet dat seks met iemand met wie je een relatie bent aangegaan tegen kan vallen als je wel een paar maanden wacht.
Uit eigen ervaring: helaas kan het. De fysieke connectie is een hele andere dan die van de connectie van het hart of het brein en ik heb ook op de harde manier ondervonden dat de seks echt slecht kan zijn, terwijl je verder superveel om die persoon geeft en ook een ontzettend leuke klik met ze hebt. En ze bovendien wel gewoon aantrekkelijk en sexy vind en heerlijk om mee te knuffelen. Het was ontzettend pijnlijk om het dan te moeten beëindigen, je ziet het allebei totaal niet aankomen en er is zoveel gevoel, wat het alleen nog maar pijnlijker maakt. Maar daarom wacht ik ook niet meer zo lang :hihi:

Ben het wel met je eens dat, hoewel het ook heel erg goed kan zijn met iemand die je amper kent, er niks beters is dan seks hebben met iemand bij wie er een connectie op alle vlakken is en om wie je dus ook oprecht geeft.
sugarmiss schreef:
28-12-2020 12:38
Jou vrienden maken jou wat wijs.
Ik geloof er niets van dat er zoveel vrouwen zijn die ineens poedelnaakt voor ze staan als ze even naar het toilet moeten of nadat de vrouw even naar de keuken is geweest.

En nog minder dat zo'n man dan zegt nou nee laat maar. Doei ik ga naar huis.
Ik geloof er ook weinig van, dat verhaaltje lijkt eerder op een variant van de verzekeringsagent waarbij een vrouw in lingerie de deur open doet.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
28-12-2020 10:29
Seks is altijd je aanpassen aan een ander. Je verplaatsen in de ander. Proberen te ontdekken wat die ander wel of juist niet lekker vindt. Seks is nooit éénrichtingsverkeer. Bovendien is er voor goede seks meer nodig dan een penis die eruit ziet als in jouw dromen, of een vagina die perfect geschapen is. Goede seks zit voornamelijk in je hoofd, in de connectie die je met elkaar hebt, de geestelijke band die je met elkaar hebt, het kennen en herkennen van zijn of haar fysieke én mentale "genotsknoppen", enz.

Seks met een vent die je verder niet of nauwelijks kent, is niks meer dan met een levende dildo in bed springen.
Wat een nonsens. Jij kijkt teveel films denk ik. Of bent al 100 jaar samen met dezelfde man.

Lust is heel wat anders dan liefde. En voor mij is lust én liefde nodig om een fijne relatie te hebben. En de chemie beslist. Dat heeft niks te maken met hoe een piemel of vagina eruit zien. Soms klikt het geweldig buiten het bed, maar is het in bed gewoon zo slecht. Geen klik. Geen passie of een vonkje. Dan hoeft het voor mij niet. Ik wil vanbinnen een vonk voelen. En ik weet precies wanneer het goed zit en wanneer niet. En dat is pure chemie. Als ik dat niet voel, dan is het geen relatiemateriaal.

En dan hoeft het echt geen seks met 5032 standjes en bondage te zijn. Maar ik wil het wel voelen vanbinnen, de wil om iemand op te vreten met huid en haar.
Ja, ik heb dat dus niet zo, ik vind andere dingen dan seks veel belangrijker. Of je goed met iemand kunt praten, of je elkaar vanzelfsprekend lief en knuffelbaar vindt, of je het leuk vindt om samen activiteiten te ondernemen, of je samen kunt lachen, of je graag bij elkaar bent enzovoorts.
Die seks, ach nou ja, dat zien we later dan wel weer en als het niet leuk is doen we het gewoon weinig of niet.
Nou ben ik geen 25 meer en de kinderen zijn al groot, dus het gaat me er niet meer om een gezin te stichten. Maar in die tijd vond ik seks ook niet belangrijk.
Iedereen is daar weer anders in. Bovendien wordt bij veel mensen de seksdrive minder in de loop van de jaren. Achteraf bezien waardeer je elkaar toch meer om andere eigenschappen.

Maar goed, ik heb het ook weleens meegemaakt dat ik bij iemand in bed belandde en dat ik echt dacht: "Wat is dit, waar issie mee bezig zeg??" Dat was zo verschrikkelijk niets! Heel genant.
Ja, en dan kun je het beter bij vriendschap houden of een platonische relatie aangaan.
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
28-12-2020 07:23
Soa?
Dit was ook mijn eerste gedachte.
Hij heeft nog last van een "uitbraakje" en daarom komt hij met een domme reden.

Of hij net zijn gereedschap laten aanstippen vanwege wratjes en moet even wachten.
05-2019 wijzigde dit bericht op 28-12-2020 15:11
40.80% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven