Hij wilt geen relatie maar laat me ook niet los.

18-01-2018 20:03 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
divya12 wijzigde dit bericht op 15-05-2020 10:11
99.90% gewijzigd
Deurmat.
Alle reacties Link kopieren
Laat zelf los.
Opgelost! :cheer:
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Als hij geen relatie wil maar jou ook niet loslaat moet JIJ grenzen gaan stellen.
Alle reacties Link kopieren
Hij komt binnenkort naar su en hoopt op voorhand een potje seks te kunnen regelen... daarom die "lieve" berichtjes
Alle reacties Link kopieren
Bij de titel wist ik al: Hij houdt je achter de hand voor seks.

De OP heeft die mening bevestigt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, hij denkt dat hij in ieder geval één lekker kippetje in Su achter de hand heeft.
Dat is fijn voor hem, zijn vakantie kan niet meer stuk.
En hé, geen schuldgevoel, hij heeft al duidelijk gezegd dat hij niet klaar is voor commitment.
Alle reacties Link kopieren
Nouja ik snap eigenlijk best dat hij geen relatie wilt als jij zo ver weg woont. En waarom zou je van te voren gaan afspreken dat je een relatie wilt als je wel bij elkaar in de buurt woont? Zo werkt dat denk ik gewoon niet. Je kan het ook een beetje op zijn beloop laten en wel zien als je eenmaal in Nederland bent hoe het loopt. Je hebt deze jongen nog maar twee keer ontmoet en jij weet nu al dat je een relatie wilt. Dat is ook wel een beetje snel. Ga gewoon lekker daten en afspreken. Als seks voor jou te vervelend voelt als hij geen relatie wilt, laat je de seks toch even achterwegen?
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
18-01-2018 20:28
Bij de titel wist ik al: Hij houdt je achter de hand voor seks.

De OP heeft die mening bevestigt.
Nou sorry hoor maar van die vrouwen die dan na twee keer ontmoeten direct een relatie willen en als een man dan nog wat afwachtend is, is hij meteen alleen uit op seks? Zo zwart wit is de wereld niet hoor. Vind het een beetje vreemde reacties allemaal. Beetje zuur... Er is trouwens ook helemaal niks mis met gewoon wat lekker daten en seksen. Zo te horen is TO hartstikke jong. Waarom moet iedereen zich toch meteen binden. Ze kennen elkaar nog nauwelijks. Laat ze lekker ontdekken wat ze echt van elkaar vinden. Maar goed dat is mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
licht-blauw schreef:
18-01-2018 20:45
Nouja ik snap eigenlijk best dat hij geen relatie wilt als jij zo ver weg woont. En waarom zou je van te voren gaan afspreken dat je een relatie wilt als je wel bij elkaar in de buurt woont? Zo werkt dat denk ik gewoon niet. Je kan het ook een beetje op zijn beloop laten en wel zien als je eenmaal in Nederland bent hoe het loopt. Je hebt deze jongen nog maar twee keer ontmoet en jij weet nu al dat je een relatie wilt. Dat is ook wel een beetje snel. Ga gewoon lekker daten en afspreken. Als seks voor jou te vervelend voelt als hij geen relatie wilt, laat je de seks toch even achterwegen?
Haha ja dat begrijp ik ook wel. Maar hij heeft duidelijk aangegeven dat hij nog laaang niks wilt en ik niks van hem moet verwachten ook al wanneer ik daar ben. We hebben al een langer dan een jaar contact en ken hem inmiddels al bijna 4 jaar.. ik ben daar tegen augustus en dan zou ik hem wel kunnen ontmoeten en afspreken en kijken hoe t verder loopt. Maar op een gegeven moment wil je toch wel weten waar je aan toe bent toch? Maar hij geeft nu al aan dat hij me niks garandeerd.. daar zit ik gewoon mee
licht-blauw schreef:
18-01-2018 20:48
Nou sorry hoor maar van die vrouwen die dan na twee keer ontmoeten direct een relatie willen en als een man dan nog wat afwachtend is, is hij meteen alleen uit op seks? Zo zwart wit is de wereld niet hoor. Vind het een beetje vreemde reacties allemaal. Beetje zuur... Er is trouwens ook helemaal niks mis met gewoon wat lekker daten en seksen. Zo te horen is TO hartstikke jong. Waarom moet iedereen zich toch meteen binden. Ze kennen elkaar nog nauwelijks. Laat ze lekker ontdekken wat ze echt van elkaar vinden. Maar goed dat is mijn mening.
Ik ben het niet met je eens.

Die jongen houd TO gewoon achter de hand, hij gebruikt haar.

TO je hebt een eigen keuze, als je niet meer verder wil op deze manier (heel begrijpelijk trouwens) dan moet je gewoon duidelijk zijn naar hem en daarna alle contact verbreken, blokkeer zijn nummer desnoods
Alle reacties Link kopieren
Je bent te jong voor dit forum.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Divya12 schreef:
18-01-2018 21:03
Haha ja dat begrijp ik ook wel. Maar hij heeft duidelijk aangegeven dat hij nog laaang niks wilt en ik niks van hem moet verwachten ook al wanneer ik daar ben. We hebben al een langer dan een jaar contact en ken hem inmiddels al bijna 4 jaar.. ik ben daar tegen augustus en dan zou ik hem wel kunnen ontmoeten en afspreken en kijken hoe t verder loopt. Maar op een gegeven moment wil je toch wel weten waar je aan toe bent toch? Maar hij geeft nu al aan dat hij me niks garandeerd.. daar zit ik gewoon mee
Waarom wil je bij hem weten waar je aan toe bent? Het is niks en het wordt niks. Misschien om praktische redenen, vanwege de afstand, misschien omdat je niet interessant genoeg bent voor hem.
Dus hoe dan ook, ga NIET met hem naar bed, want meer dan seks wil hij niet bieden.
Jij houd je eerder aan hem vast.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 21:17
Jij houd je eerder aan hem vast.
Dát is het! En hij heeft daar niet eens erg in!
iones schreef:
18-01-2018 21:21
Dát is het! En hij heeft daar niet eens erg in!
Mwah ik denk wel dat hij er erg in heeft hoor
Niet om vervelend te doen, maar het is 'hij wil', niet 'hij wilt'. Ik zie dit zo vaak onder jongeren, waar komt dit toch vandaan? Dat even als tip... :)

Verder: wat maakt dat JIJ zo aan deze knul blijft hangen? Je woont momenteel ontzettend ver uit elkaar, wat heb je hier aan op dit moment?
Bjort schreef:
18-01-2018 21:26
Mwah ik denk wel dat hij er erg in heeft hoor
Hij kijkt gewoon hoe ver hij kan gaan. Hij verzint de regels waar hij bij staat en TO past zich elke keer aan. Ik snap oprecht nooit waarom vrouwen én mannen zo met zich om laten gaan.
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 21:33
Hij kijkt gewoon hoe ver hij kan gaan. Hij verzint de regels waar hij bij staat en TO past zich elke keer aan. Ik snap oprecht nooit waarom vrouwen én mannen zo met zich om laten gaan.
Je ziet het helemaal goed, en ik snap het ook niet
Alle reacties Link kopieren
Divya12 schreef:
18-01-2018 21:03
Maar op een gegeven moment wil je toch wel weten waar je aan toe bent toch? Maar hij geeft nu al aan dat hij me niks garandeerd.. daar zit ik gewoon mee
Hoe kan hij jou nou wat garanderen? Die jongen is gewoon eerlijk. Voor hetzelfde geld doet hij je mooie beloftes en laat ie je alsnog vallen.
Alle reacties Link kopieren
En dus denk je dat het tweede deel van je zin eigenlijk waar is en het eerste deel niet. Omdat je dat graag wil geloven. Omdat je hém het liefste wil laten beslissen en jijzelf dan niet hoeft te beslissen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
18-01-2018 21:27
Niet om vervelend te doen, maar het is 'hij wil', niet 'hij wilt'. Ik zie dit zo vaak onder jongeren, waar komt dit toch vandaan? Dat even als tip... :)

Verder: wat maakt dat JIJ zo aan deze knul blijft hangen? Je woont momenteel ontzettend ver uit elkaar, wat heb je hier aan op dit moment?
Ik ben behoorlijk gehecht geraakt aan hem omdat we mekaar zo vaak spraken.. hij beweert ook van me te houden enzo.. je wilt iemand toch niet kwijt waar je van houdt? Op dit moment begrijp ik best dat hij niks wilt.. maar ik merk ook niet dat hij moeite doet om er in de toekomst iets van te maken.. hij belt me bijv noooit, elke keer heeft hij weer een smoes
Alle reacties Link kopieren
Divya12 schreef:
19-01-2018 00:46
Ik ben behoorlijk gehecht geraakt aan hem omdat we mekaar zo vaak spraken.. hij beweert ook van me te houden enzo.. je wilt iemand toch niet kwijt waar je van houdt? Op dit moment begrijp ik best dat hij niks wilt.. maar ik merk ook niet dat hij moeite doet om er in de toekomst iets van te maken.. hij belt me bijv noooit, elke keer heeft hij weer een smoes
Serieus, jij denkt écht dat hij van jou houdt??

Hoe oud ben jij?
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
19-01-2018 01:04
Serieus, jij denkt écht dat hij van jou houdt??

Hoe oud ben jij?
20. Nee dat zeg ik niet.. diep van binnen weet ook wel dat dat niet zo is. Ik zeg alleen dat hij dat beweert. En dat elke keer wanneer ik er een punt achter zet hij degene is die weer achter me aanzit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven