Hij zit op tinder?

19-10-2019 22:38 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii allemaal!

Ik weet even niet zo goed wat ik nu moet doen...
Maar laat ik eerst even wat achtergrond informatie vertellen.

Op de middelbare school had ik een vriendinnengroepje bestaande uit 3 vriendinnen en ik. Sinds de zomer van 2017 zien we elkaar allemaal een stuk minder. We hadden allemaal examen gedaan en iedereen is een andere kant op gegaan. Toch hielden we contact en zagen we elkaar nog regelmatig tot een jaar geleden.
Zij kregen allemaal een relatie en ik bleef 'alleen' single achter. Tsja, zo gaan die dingen. Ik probeerde nog wel steeds om af te spreken, maar je merkt wel dat hun prioriteit nu ergens anders ligt. Ach, ik gun het ze ook. Zelf ben ik ook druk met studie e.d. maar een beetje jammer vind ik het wel. Ook wel logisch, denk ik.

We hebben elkaar 3 maanden geleden voor het laatst gezien en dik een maand geleden voor het laatst via app kort gesproken. Ik merk dat we uit elkaar groeien. Onze interesses gaan ook steeds meer van elkaar verschillen.
Maar goed. Hoe dan ook... We kennen elkaar al dik 4 jaar en als we elkaar weer steeds weer zagen, was het wel weer gezellig!

Vandaag had ik een heerlijke luie zaterdag. En terwijl ik lekker op de bank aan het hangen was besloot ik om mijn Tinder app weer eens uit te proberen.
Nadat ik al een tijdje aan het swipen was.. Kwam ik ineens een bekend gezicht tegen.
Namelijk het vriendje van een van mijn vriendinnen...
Zijn biografie komt overeen met zijn FB pagina. En op zijn Tinderprofiel stonden twee foto's.

Ik vond het toch wel raar dat ik hem daar tegen kwam. Nu heb ik zelf natuurlijk geen relatie... Maar als ik een relatie zou hebben en mijn vriendje zou alsnog op Tinder zitten, denk ik niet dat ik daar heel erg blij van zou worden.

Ik heb een screenshot gemaakt.. Maar mijn vriendin (nog) niet geappt. Aan de ene kant is dit niet mijn probleem en vind ik dat ik me er niet mee mag bemoeien. Aan de andere kant hoop ik niet dat hij dingen achter haar rug om doet, want dat gun ik haar natuurlijk niet. Ik vraag me ook echt af of ze dat goed zou vinden. Ze vertelde een paar maanden geleden nog dat ze ruzie hadden gehad omdat hij steeds met zijn 'ex' aan het snapchatten was...

Wat zouden jullie doen? Het gewoon zo laten en haar niks vertellen..
Of gewoon op een zo subtiel mogelijke manier vragen hoe het momenteel met hen samen gaat en of zij hiervan af weet?
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
19-10-2019 22:45
Ik hoop dat mijn vriendinnen het me vertellen als ze zoiets over mijn partner aan de weet komen
Ik ook! Ik heb het andersom gehad; gedate met een man die een relatie had. Vriendin van me wist dit en heeft niets gezegd. Ik vond dat echt niet oké en had het wel van haar willen weten. Andersom zou ik het ook willen weten als mijn huidige vriend op Tinder zou zitten.

EDIT: ik zie nu de update. Ben wel benieuwd hoe dit verder verloopt (of je daar überhaupt nog iets van meekrijgt, TO).
Alle reacties Link kopieren
Parallella schreef:
21-10-2019 10:28
Heb je je vriendin ook verteld dat je hem geliked hebt en misschien een match hebt nu?
Nee. Want ik heb geen match met hem. Als hij mij ook liked, zie ik pas dat wij een match zijn. Hij kan niet zien dat ik hem geliked heb.. maar goed.

Hij deed het 'voor de lol' met z'n vrienden. Wedstrijdje om te kijken wie de meeste matches had. Ik vond het persoonlijk nogal een dom excuus en geloofde er niks van. Ze was er zelf ook niet blij mee, maar geloofde hem wel. Tsja, dat is haar keuze. Volgens haar heeft hij Tinder nu wel verwijdert.

Ik had hem indd geliked om te kijken óf we mogelijk een match zouden worden.. en dan om te kijken of hij mogelijk een bericht zou sturen. Niet dat ik met hem een relatie o.i.d wil. Alles behalve. Ik wil gewoon niet dat zij belazerd wordt door hem.
Alle reacties Link kopieren
XTheeleutX schreef:
21-10-2019 22:45
Nee. Want ik heb geen match met hem. Als hij mij ook liked, zie ik pas dat wij een match zijn. Hij kan niet zien dat ik hem geliked heb.. maar goed.

Hij deed het 'voor de lol' met z'n vrienden. Wedstrijdje om te kijken wie de meeste matches had. Ik vond het persoonlijk nogal een dom excuus en geloofde er niks van. Ze was er zelf ook niet blij mee, maar geloofde hem wel. Tsja, dat is haar keuze. Volgens haar heeft hij Tinder nu wel verwijdert.

Ik had hem indd geliked om te kijken óf we mogelijk een match zouden worden.. en dan om te kijken of hij mogelijk een bericht zou sturen. Niet dat ik met hem een relatie o.i.d wil. Alles behalve. Ik wil gewoon niet dat zij belazerd wordt door hem.
Dat is het irritante met dit soort dingen, iemand kán zich er nog onderuit lullen. Terwijl je het niet echt geloofd. Maar je hebt geen hard bewijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven