hoe dom/grappig is jullie man? (keer een luchtig topic)

18-09-2016 22:10 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn af en toe net kleine kinderen, en net zoals kleine kinderen hebben mannen af en toe van die acties waarvan je denkt...meen je dat nou???



Zo zijn mijn man en ik ooit 3,5 uur onderweg geweest naar een hotel wat bij ons een uurtje vandaan was..



Manlief had de navigatie ingesteld maar was heilig ervan overtuigd dat deze niet goed de weg aangaf...

We gingen de snelweg op bij het provinciehuis en na 1,5 uur rijden kwamen we weer langs datzelfde provinciehuis...

Boos dat ie was want die klote tom tom was volgens hem van het padje af....



Ik heb me doodgelachen!!!



Mijn man heeft ook totaal geen verstand van voetbal...

Zo zaten we een aantal jaar geleden het E.K te kijken....Ned/portugal... deze wedstrijd werden er 13 gele kaarten uitgedeeld..

Hij keek me aan,porde me met z'n elleboog in m'n zij en zei....Marie tis toch maar goed dat die scheidsrechter zoveel gele kaarten bij hem heeft.....

Wederom dacht ik dat ik kapot ging!!!!



Hebben jullie ook van die grappige verhalen over jullie man/vriend (keer een luchtig topic is ook wel leuk)
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 18 september 2016 @ 22:47:

Eerste avond met onze eerste dochter, ik lag nog in bed met hechtingen. Mijn man zou koken en afwassen, hij is om 17.00 uur gestart en was om 23.00 uur klaar.Dat doet mij denken aan mijn vader. Is vast Off topic. Maar die zou dus kip gaan maken en daarna alles schoonmaken. De kip was goed gelukt, maar daarna is hij drie uur bezig geweest met soppen omdat overal vet spetters zaten
Alle reacties Link kopieren
Tvp! Ik moet even bedenken maar rare dingen doet ie genoeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo'n klusser met twee linkerhanden. Gisteren bracht hij kastdelen naar beneden en liep te ver door, dwars door de meterkast heen, deur stuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 18 september 2016 @ 22:33:

Toen ik net zwanger was heeft man zich dagen lang ingelezen over de zwangerschap en alles daarom heen.

Hij is toen een middagje de stad in geweest om alles te kopen wat een zwangere vrouw nodig heeft... In zijn ogen nodig heeft...

Tepelcreme, buikbalsem, zoogcompressen, zwangerschapsondergoed (ja echt), 9 maanden dagboek, namenboekjes, maagzuurtabletten, foliumzuur, augurken, chocolade, vruchtensap, zwangerschapsthee en weet ik veel. Hij kwam met tassen vol thuis.



Hij bedoelde het écht serieus, ik had dat allemaal nodig. Vond ik heel lief en sukkelig van hem. Ik vind deze zo aandoenlijk !
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat mijn man op bepaalde gebieden handiger is dan ik, en omgekeerd. We vullen elkaar dus redelijk aan.



Eén van de leukste verhalen die ik echter in de afgelopen tijd heb gehoord, is van een vriendin. Zij is handiger in klussen in huis dan haar man. Laatst was ze met een klusje in huis bezig en ze vroeg op een gegeven moment aan haar man of hij even een bahco kon aangeven. Hij keek even verbaasd, maar liep toen de keuken in en kwam terug met een Bacardi-cola...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Mijn vriend wilde vorig jaar voor Kerst met zijn kinderen dame blanche maken. Hij had chocolade en die moest gesmolten worden met 150 ml melk. Op de een of andere manier kwam dat verkeerd in zijn hoofd en heeft hij er 750 ml in gegooid. Heel verbaasd dat het maar geen saus werd

Toen ik het hoorde moest ik erg lachen, maar werd vijf dagen later gestraft voor het leedvermaak. Ik ging oliebollen bakken met twee pakken Koopmans, waar bij ieder pak meel 500 ml water moest. Thuis heb ik een maatbeker van 500 ml, maar ik bakte in het huis van mijn vriend. Tja, en die heeft een maatbeker van een liter. Op het moment dat ik de tweede volle maatbeker bij de bloem gooide realiseerde ik het me
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke verhalen!

Ik denk even na!
Ik heb zelf geen man, dus ik leen die van m'n zus even.



Ze vroeg een keer (ziekjes) aan hem om soep op te warmen. Kwam vanuit de keuken de vraag:



"In de oven of in de waterkoker?"
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een vrij oud huis en heb daar nog zo'n oude, houten vloer liggen die je in de was moet zetten. Nou was ik laatst een paar dagen ziek en vriend was zo lief om me te komen verzorgen en mijn huishouden te doen, waaronder het dweilen van de hele benedenverdieping, inclusief houten vloer .
Alle reacties Link kopieren
quote:MiniMe3 schreef op 18 september 2016 @ 23:11:

Ik heb zelf geen man, dus ik leen die van m'n zus even.



Ze vroeg een keer (ziekjes) aan hem om soep op te warmen. Kwam vanuit de keuken de vraag:



"In de oven of in de waterkoker?"Okay... we've got a winner!!!
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 18 september 2016 @ 22:33:

Of die keer dat hij de hond zijn pillen moest geven omdat ik een avondje weg moest. Ik kwam thuis en vroeg hoe het was gegaan. Zijn verwijt kwam er vloeiend uit: "Als jij het doet, ziet het er altijd zo simpel uit!"

Serieus hond en pillen doet me denken aan een vriendinnenweekeindje van mij ...

Mijn man was dat weekeind dus alleen en had verschrikkelijke koppijn ..nu eet hij nooit geen paracetamol want daar krijgt hij maagpijn van.



Hij belt me op schatje ik heb echt zo'n koppijn dus ik zeg, ga boven gewoon een paracetamol pakken ze liggen in het medicijnenkastje...



Na een uur getwijfeld te hebben is hij in het donker naar boven gegaan te lui om even het licht aan te doen heeft hij dus wat hij dacht 2 paracetamollen uit een doosje gepakkt en dat doosje vervolgens op de wasbak neergelegd..

Hij is toen z'n bed ingedoken en in slaap gevallen ...



Bij het wakker worden smorgens bleek dus dat meneer geen paracetamol op had maar een wormenkuur van de hond whahahah

Hij belt me over de zeik op en verteld wat hij op had....ik kon echt niet meer van het lachen en zei hem.noujah je hebt nu iig geen last meer van wormen en als je lief bent mag je straks een blokje mee om ....hij kon er niet om lachen maar de tranen lopen nu weer iveer m'n wangen
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 18 september 2016 @ 22:33:

Toen ik net zwanger was heeft man zich dagen lang ingelezen over de zwangerschap en alles daarom heen.

Hij is toen een middagje de stad in geweest om alles te kopen wat een zwangere vrouw nodig heeft... In zijn ogen nodig heeft...

Tepelcreme, buikbalsem, zoogcompressen, zwangerschapsondergoed (ja echt), 9 maanden dagboek, namenboekjes, maagzuurtabletten, foliumzuur, augurken, chocolade, vruchtensap, zwangerschapsthee en weet ik veel. Hij kwam met tassen vol thuis.



Hij bedoelde het écht serieus, ik had dat allemaal nodig. Vond ik heel lief en sukkelig van hem.



Ik smelt

Hoop nu stiekem dat mijne dat ooit ook gaat doen
Alle reacties Link kopieren
quote:migudu schreef op 18 september 2016 @ 22:23:

[...]

En hij heeft een keer de romper van ons 1e kindje over zijn broekje vastgemaakt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 18 september 2016 @ 23:03:

Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat mijn man op bepaalde gebieden handiger is dan ik, en omgekeerd. We vullen elkaar dus redelijk aan.



Eén van de leukste verhalen die ik echter in de afgelopen tijd heb gehoord, is van een vriendin. Zij is handiger in klussen in huis dan haar man. Laatst was ze met een klusje in huis bezig en ze vroeg op een gegeven moment aan haar man of hij even een bahco kon aangeven. Hij keek even verbaasd, maar liep toen de keuken in en kwam terug met een Bacardi-cola...



Off-topic dat heb ik ook gehad.. ik werkte in een fabriek aan de loopband als bijbaantje toen in mn eerste week iets kapot ging en een monteur mij om de bahco vroeg. Ik heb heel gelachen en echt niet gezegd, denkende dat het een 'luis de nieuwe er in grap' was. Hij keek me heel stom aan....



On-topic, helaas ben ik ook thuis de kluns...
Alle reacties Link kopieren
quote:marietje1600 schreef op 18 september 2016 @ 23:16:

[...]



Serieus hond en pillen doet me denken aan een vriendinnenweekeindje van mij ...

Mijn man was dat weekeind dus alleen en had verschrikkelijke koppijn ..nu eet hij nooit geen paracetamol want daar krijgt hij maagpijn van.



Hij belt me op schatje ik heb echt zo'n koppijn dus ik zeg, ga boven gewoon een paracetamol pakken ze liggen in het medicijnenkastje...



Na een uur getwijfeld te hebben is hij in het donker naar boven gegaan te lui om even het licht aan te doen heeft hij dus wat hij dacht 2 paracetamollen uit een doosje gepakkt en dat doosje vervolgens op de wasbak neergelegd..

Hij is toen z'n bed ingedoken en in slaap gevallen ...



Bij het wakker worden smorgens bleek dus dat meneer geen paracetamol op had maar een wormenkuur van de hond whahahah

Hij belt me over de zeik op en verteld wat hij op had....ik kon echt niet meer van het lachen en zei hem.noujah je hebt nu iig geen last meer van wormen en als je lief bent mag je straks een blokje mee om ....hij kon er niet om lachen maar de tranen lopen nu weer iveer m'n wangen
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Moet bij een eerdere reactie wel denken aan wat een ex-vriendje vroeg: of hij water in de waterkoker opnieuw kon opwarmen als het was afgekoeld
Alle reacties Link kopieren
quote:MiniMe3 schreef op 18 september 2016 @ 23:11:

Ik heb zelf geen man, dus ik leen die van m'n zus even.



Ze vroeg een keer (ziekjes) aan hem om soep op te warmen. Kwam vanuit de keuken de vraag:



"In de oven of in de waterkoker?"
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Dochter, toen nog baby, had flinke griep.

Ik vroeg ex om haar een zetpil te geven toen hij haar luier ging verschonen.



Komt hij met die zetpil aan en zegt, "ik durf dat eigenlijk niet want dat lijkt mij heel zeer doen.

Er zitten echt hele scherpe randjes aan die zetpil "



Ehm...je moet eerst de plastic verpakking verwijderen waar de zetpil in zit want anders is dat idd erg pijnlijk ja.



Blij dat hij het eerst kwam laten zien
quote:marietje1600 schreef op 18 september 2016 @ 23:16:

[...]



Serieus hond en pillen doet me denken aan een vriendinnenweekeindje van mij ...

Mijn man was dat weekeind dus alleen en had verschrikkelijke koppijn ..nu eet hij nooit geen paracetamol want daar krijgt hij maagpijn van.



Hij belt me op schatje ik heb echt zo'n koppijn dus ik zeg, ga boven gewoon een paracetamol pakken ze liggen in het medicijnenkastje...



Na een uur getwijfeld te hebben is hij in het donker naar boven gegaan te lui om even het licht aan te doen heeft hij dus wat hij dacht 2 paracetamollen uit een doosje gepakkt en dat doosje vervolgens op de wasbak neergelegd..

Hij is toen z'n bed ingedoken en in slaap gevallen ...



Bij het wakker worden smorgens bleek dus dat meneer geen paracetamol op had maar een wormenkuur van de hond whahahah

Hij belt me over de zeik op en verteld wat hij op had....ik kon echt niet meer van het lachen en zei hem.noujah je hebt nu iig geen last meer van wormen en als je lief bent mag je straks een blokje mee om ....hij kon er niet om lachen maar de tranen lopen nu weer iveer m'n wangenGelukkig waren het geen zware medicijnen. Toch wel gevaarlijk om daar zo makkelijk mee om te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 18 september 2016 @ 23:30:

Dochter, toen nog baby, had flinke griep.

Ik vroeg ex om haar een zetpil te geven toen hij haar luier ging verschonen.



Komt hij met die zetpil aan en zegt, "ik durf dat eigenlijk niet want dat lijkt mij heel zeer doen.

Er zitten echt hele scherpe randjes aan die zetpil "



Ehm...je moet eerst de plastic verpakking verwijderen waar de zetpil in zit want anders is dat idd erg pijnlijk ja.



Blij dat hij het eerst kwam laten zien gelukkig maar ja! Arm kind...
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Mag het er ook een van mijn vader zijn? Mijn ouders zijn van het ouderwetse soort; ma was altijd thuis en deed al het koken en huishouden, pa aan het werk. Toen mijn moeder een keer een tijd in het ziekenhuis lag, moest mijn vader toch koken voor de kinderen die nog thuis woonden. Ik was het huis al lang uit maar ik werd opgebeld of ik toevallig niet wilde komen eten want hij had risotto gemaakt voor 16 personen.

Hoe dan?

Om te koken neme men een kookboek en zoeke wat uit. In mijn vaders ogen zou het volstrekt logisch zijn dat een kookboek de hoeveelheden per persoon aangeeft en dus had hij alles keer 4 gedaan. Het was hem al wel opgevallen dat de boodschappen zo verrassend duur uit waren gevallen..
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
quote:Schaap_Veronica schreef op 18 september 2016 @ 23:34:

Mag het er ook een van mijn vader zijn? Mijn ouders zijn van het ouderwetse soort; ma was altijd thuis en deed al het koken en huishouden, pa aan het werk. Toen mijn moeder een keer een tijd in het ziekenhuis lag, moest mijn vader toch koken voor de kinderen die nog thuis woonden. Ik was het huis al lang uit maar ik werd opgebeld of ik toevallig niet wilde komen eten want hij had risotto gemaakt voor 16 personen.

Hoe dan?

Om te koken neme men een kookboek en zoeke wat uit. In mijn vaders ogen zou het volstrekt logisch zijn dat een kookboek de hoeveelheden per persoon aangeeft en dus had hij alles keer 4 gedaan. Het was hem al wel opgevallen dat de boodschappen zo verrassend duur uit waren gevallen..
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders hadden vroeger een flink groot aquarium. Oud huis, vloer liep niet helemaal recht dus aquarium stond niet waterpas. Mijn vader ging dus echt aan de rechterkant water bijvullen omdat het water daar lager stond
Alle reacties Link kopieren
quote:Schaap_Veronica schreef op 18 september 2016 @ 23:34:

Mag het er ook een van mijn vader zijn? Mijn ouders zijn van het ouderwetse soort; ma was altijd thuis en deed al het koken en huishouden, pa aan het werk. Toen mijn moeder een keer een tijd in het ziekenhuis lag, moest mijn vader toch koken voor de kinderen die nog thuis woonden. Ik was het huis al lang uit maar ik werd opgebeld of ik toevallig niet wilde komen eten want hij had risotto gemaakt voor 16 personen.

Hoe dan?

Om te koken neme men een kookboek en zoeke wat uit. In mijn vaders ogen zou het volstrekt logisch zijn dat een kookboek de hoeveelheden per persoon aangeeft en dus had hij alles keer 4 gedaan. Het was hem al wel opgevallen dat de boodschappen zo verrassend duur uit waren gevallen..
Wat een leuk topic! Ik ga ook even nadenken. Meestal is mijn wederhelft handiger dan ik maar hij doet ook heus wel regelmatig suffe dingen... Waar ik nu natuurlijk niet op kom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven